7. leht 8-st
Re: '66 Type2 T1
Postitatud: K Apr 07, 2010 8:56 pm
Postitas ingmar
eh... süütevõtmeks on esimesed korrad ilmselt "juhe käes vastu akut". peale teda niipea ei pane... enne on vaja bussi kuidagi moodi liikuvaks teha... enne on vaja kanalist meetri jagu vett välja saada. ja üldse 100 asja teha
aga eks sellest esimestest minutitest uuest elust saab ka laua peal filmi teha
Re: '66 Type2 T1
Postitatud: N Apr 08, 2010 12:24 am
Postitas bill
ingmar kirjutas:puudu on veel 009 ka...
009-sat küsi Jeff01 käest.Mootori mis ta minult sai, oli see seal olemas.Ja kuna ta pritse peale ehitab,siis on see ilmselt riiulis.
Re: '66 Type2 T1
Postitatud: T Jaan 11, 2011 11:02 am
Postitas ingmar
noh vot pea aasta on "märkamatult" mööda hiilinud. aga kuna veebruari lõpp on lähedal (st siis uunikute talveralli), tuli taas midagi ette võtta. seega võtsime Vaidoga ühe päeva vabaks ja hakkasime tegutsema. algpilt oli selline:
mitte väga palju lubav, mis? igal juhul alustuseks sai masin välja kaevatud
ja kuni garaaz soojenes ja buss sulas, tuli kuskil leida ära unustatud aku. sest plaan oli masin käima saada. aku "doomoriks" sai Vaido oma punane rallikas, mis oli ka pisikese lumekirme all
edasi oli juba lihtne:
mootor peale, selleks tuli veel käigukasti otsas olevat koda suurendada, et hooratas ja sidur ikkagi ära mahuksid. töö võttis enda peale Vaido... mingi hekt käis töö lausa et leekides! kanal oli valge-valge

aga enne, kui ma sain kaamera rabada, oli Vaido juba oma kinda ära kustutanud. selgub, et laumiiniumi ja magneesiumi puru on nõus hea meelega valgust heitma, kui sinna anda sädet. näiteks relakaga vastu polte minnes
aga me ei heitunud. moto sai peale, moto sai käima
lisaks:
* rool keerab
* pidurid pidurdavad
* gero gerotab, st annab sooja
Re: '66 Type2 T1
Postitatud: T Jaan 11, 2011 7:38 pm
Postitas jeff01
ehhee eks igaüks tahab ikka oma vigadest õppida. Ma enda teemas kunagi juba kirjutasin kuidas ma kasti käiates säraküünalt mängisin. Kindad oleks nali olnud aga ma olin pealaest jalatallani selle tolmu sees ja seda oli riietel piisavalt palju et ming tulekeraks muuta. Õnneks on Mg ja Al sellised metallid, mis põlevad kiiresti ja suuri kahjustusi tekitamata. Juuksed on peas, tööriided on uued.....võib taas selle ära unustada

Re: '66 Type2 T1
Postitatud: R Veebr 11, 2011 11:48 pm
Postitas bill
Ingmar ,ega ometi kohvi vahepeal ei joonud:)

Re: '66 Type2 T1
Postitatud: P Veebr 20, 2011 3:02 pm
Postitas ingmar
niisiis. meie oleme peaaegu valmis ralliks

Teedu teemasse õlimõtte kirjutamine on andnud oma tulemuse - täna hommikul oli õli kui mesi. nüüd meisterdasin pikka juhtme ja lasin 220v autosse. vähemalt on bussil mingi pistik, mis ideeliselt võiks õli soojemaks ajada. eks poole tunni pärast teen kontrolli ja saame teada... igal juhul on Jeffi hoiatatud - tulen ja panen vedelama õli sisse. nii ei saa ju rallit muidu sõita
aga et siis see kord numbri all 71. ja püüame kinni pidada vanasõnast et kesse muu ikka nalja (või klounaadi) teeb kui mitte ise

Re: '66 Type2 T1
Postitatud: P Veebr 20, 2011 5:13 pm
Postitas ingmar
tulemus - asi toimib! õli läks vedelaks

st vedelamaks. iseasi teemaks on see, et masin tegi endiselt "tõk" ja vakus. st starter ei tahtnud nagu midagi teha. mis iganes ta põhjus ka polnud, mingi hetk hakkas ta ringi käima ja läks suhteliselt plärtsust käima. mille peale tegin testisõidu mille peale hakkas õlituli vilkuma. mille peale jahutasin natuke mootorit ja kontrollisin õlitaset - õli oli. täitsa piisavalt... ehk siis andur niisama jebiz. vähemalt tuleb loota

Re: '66 Type2 T1
Postitatud: T Mär 15, 2011 5:57 pm
Postitas ingmar
ilusa ilma puhul kiire klõps. et vähegi näidata, et foorum pole välja surnud

Re: '66 Type2 T1
Postitatud: P Apr 03, 2011 7:50 pm
Postitas ingmar
kuna sai siiber, et juhi poolne "kolmnurkaken" (okok, split bussil on see pigem nelinurk...) koguaeg vilistab sõidul, sest lukustit pole, võtsin Elvast mingi rimaka kaasa ja panin täna ette. noh... lukk on nüüd jah. iseasi et kas kirju buss veel värvi juurde vajas...
lisaks kõrvetasin ära näpu kaitset pessa pannes. seni, kuni näppu imesin, sulas ka kaitse läbi... kuskil on mingi jama. vist.
Re: '66 Type2 T1
Postitatud: P Apr 03, 2011 9:48 pm
Postitas jeff01
ingmar kirjutas:
lisaks kõrvetasin ära näpu kaitset pessa pannes. seni, kuni näppu imesin, sulas ka kaitse läbi... kuskil on mingi jama. vist.
Jama on sõrmega ja kaitse on liiga väike.

Re: '66 Type2 T1
Postitatud: P Apr 03, 2011 10:07 pm
Postitas ingmar
kaitse väike jah aga suuremaga ei julenud proovida. mingi aeg tagasin sain juba bussist suitsumasina teha, kui pea kõik maki juhtmed napilt veel tuld ei võtnud

ei no igaüks ju teab, et vana auto elektsimuresid taga ajada on ülimalt huvitav meelelahutus...
Re: '66 Type2 T1
Postitatud: E Apr 04, 2011 6:46 pm
Postitas ingmar
kaitsmemure sai selleks korraks lahenduse. parandustöö kvaliteet on ta nagu on, aga hetkel ongi see masin ainult sõitmiseks. esteetikat... asendab värvirohkus
ja peale mõningast mudimist hakkas isegi pidurituli tööle. puhas töö võit!
Re: '66 Type2 T1
Postitatud: E Mai 09, 2011 8:37 pm
Postitas ingmar
Re: '66 Type2 T1
Postitatud: T Mai 10, 2011 12:12 am
Postitas Style
Kas pakun uusi osasid?

Re: '66 Type2 T1
Postitatud: T Mai 10, 2011 7:11 am
Postitas dexter
sinusugusel mehel Ingmar on see ju paari tunni töö kõik uuesti kokku panna ja sõitma saada
