7. leht 8-st

Re: '66 Type2 T1

Postitatud: K Apr 07, 2010 8:56 pm
Postitas ingmar
eh... süütevõtmeks on esimesed korrad ilmselt "juhe käes vastu akut". peale teda niipea ei pane... enne on vaja bussi kuidagi moodi liikuvaks teha... enne on vaja kanalist meetri jagu vett välja saada. ja üldse 100 asja teha :)

aga eks sellest esimestest minutitest uuest elust saab ka laua peal filmi teha

Re: '66 Type2 T1

Postitatud: N Apr 08, 2010 12:24 am
Postitas bill
ingmar kirjutas:puudu on veel 009 ka...
009-sat küsi Jeff01 käest.Mootori mis ta minult sai, oli see seal olemas.Ja kuna ta pritse peale ehitab,siis on see ilmselt riiulis.

Re: '66 Type2 T1

Postitatud: T Jaan 11, 2011 11:02 am
Postitas ingmar
noh vot pea aasta on "märkamatult" mööda hiilinud. aga kuna veebruari lõpp on lähedal (st siis uunikute talveralli), tuli taas midagi ette võtta. seega võtsime Vaidoga ühe päeva vabaks ja hakkasime tegutsema. algpilt oli selline:

Pilt

mitte väga palju lubav, mis? igal juhul alustuseks sai masin välja kaevatud
Pilt
Pilt
Pilt

ja kuni garaaz soojenes ja buss sulas, tuli kuskil leida ära unustatud aku. sest plaan oli masin käima saada. aku "doomoriks" sai Vaido oma punane rallikas, mis oli ka pisikese lumekirme all
Pilt

edasi oli juba lihtne:
mootor peale, selleks tuli veel käigukasti otsas olevat koda suurendada, et hooratas ja sidur ikkagi ära mahuksid. töö võttis enda peale Vaido... mingi hekt käis töö lausa et leekides! kanal oli valge-valge :) aga enne, kui ma sain kaamera rabada, oli Vaido juba oma kinda ära kustutanud. selgub, et laumiiniumi ja magneesiumi puru on nõus hea meelega valgust heitma, kui sinna anda sädet. näiteks relakaga vastu polte minnes
Pilt

aga me ei heitunud. moto sai peale, moto sai käima
Pilt
Pilt
Pilt

lisaks:
* rool keerab
* pidurid pidurdavad
* gero gerotab, st annab sooja

Re: '66 Type2 T1

Postitatud: T Jaan 11, 2011 7:38 pm
Postitas jeff01
ehhee eks igaüks tahab ikka oma vigadest õppida. Ma enda teemas kunagi juba kirjutasin kuidas ma kasti käiates säraküünalt mängisin. Kindad oleks nali olnud aga ma olin pealaest jalatallani selle tolmu sees ja seda oli riietel piisavalt palju et ming tulekeraks muuta. Õnneks on Mg ja Al sellised metallid, mis põlevad kiiresti ja suuri kahjustusi tekitamata. Juuksed on peas, tööriided on uued.....võib taas selle ära unustada :mrgreen:

Re: '66 Type2 T1

Postitatud: R Veebr 11, 2011 11:48 pm
Postitas bill
Ingmar ,ega ometi kohvi vahepeal ei joonud:) :lol:

Re: '66 Type2 T1

Postitatud: P Veebr 20, 2011 3:02 pm
Postitas ingmar
niisiis. meie oleme peaaegu valmis ralliks :) Teedu teemasse õlimõtte kirjutamine on andnud oma tulemuse - täna hommikul oli õli kui mesi. nüüd meisterdasin pikka juhtme ja lasin 220v autosse. vähemalt on bussil mingi pistik, mis ideeliselt võiks õli soojemaks ajada. eks poole tunni pärast teen kontrolli ja saame teada... igal juhul on Jeffi hoiatatud - tulen ja panen vedelama õli sisse. nii ei saa ju rallit muidu sõita

Pilt

aga et siis see kord numbri all 71. ja püüame kinni pidada vanasõnast et kesse muu ikka nalja (või klounaadi) teeb kui mitte ise :)

Re: '66 Type2 T1

Postitatud: P Veebr 20, 2011 5:13 pm
Postitas ingmar
tulemus - asi toimib! õli läks vedelaks :) st vedelamaks. iseasi teemaks on see, et masin tegi endiselt "tõk" ja vakus. st starter ei tahtnud nagu midagi teha. mis iganes ta põhjus ka polnud, mingi hetk hakkas ta ringi käima ja läks suhteliselt plärtsust käima. mille peale tegin testisõidu mille peale hakkas õlituli vilkuma. mille peale jahutasin natuke mootorit ja kontrollisin õlitaset - õli oli. täitsa piisavalt... ehk siis andur niisama jebiz. vähemalt tuleb loota :)

Re: '66 Type2 T1

Postitatud: T Mär 15, 2011 5:57 pm
Postitas ingmar
ilusa ilma puhul kiire klõps. et vähegi näidata, et foorum pole välja surnud :)

Pilt

Re: '66 Type2 T1

Postitatud: P Apr 03, 2011 7:50 pm
Postitas ingmar
kuna sai siiber, et juhi poolne "kolmnurkaken" (okok, split bussil on see pigem nelinurk...) koguaeg vilistab sõidul, sest lukustit pole, võtsin Elvast mingi rimaka kaasa ja panin täna ette. noh... lukk on nüüd jah. iseasi et kas kirju buss veel värvi juurde vajas...
Pilt

lisaks kõrvetasin ära näpu kaitset pessa pannes. seni, kuni näppu imesin, sulas ka kaitse läbi... kuskil on mingi jama. vist.

Re: '66 Type2 T1

Postitatud: P Apr 03, 2011 9:48 pm
Postitas jeff01
ingmar kirjutas: lisaks kõrvetasin ära näpu kaitset pessa pannes. seni, kuni näppu imesin, sulas ka kaitse läbi... kuskil on mingi jama. vist.
Jama on sõrmega ja kaitse on liiga väike. :mrgreen:

Re: '66 Type2 T1

Postitatud: P Apr 03, 2011 10:07 pm
Postitas ingmar
kaitse väike jah aga suuremaga ei julenud proovida. mingi aeg tagasin sain juba bussist suitsumasina teha, kui pea kõik maki juhtmed napilt veel tuld ei võtnud :) ei no igaüks ju teab, et vana auto elektsimuresid taga ajada on ülimalt huvitav meelelahutus...

Re: '66 Type2 T1

Postitatud: E Apr 04, 2011 6:46 pm
Postitas ingmar
kaitsmemure sai selleks korraks lahenduse. parandustöö kvaliteet on ta nagu on, aga hetkel ongi see masin ainult sõitmiseks. esteetikat... asendab värvirohkus

ja peale mõningast mudimist hakkas isegi pidurituli tööle. puhas töö võit!

Re: '66 Type2 T1

Postitatud: E Mai 09, 2011 8:37 pm
Postitas ingmar
ilmselgelt pole ma ammu täiendanud olukorda. põhimõtteliselt kadus lume minnes ka sidur. uuesti. ja siis lõpetuseks täna viitsisin garaazhis masina ka üles tungida ja moto maha võtta. tulemuseks oli see, et survelaager on lahkunud meie hulgast. ikka ribadeks. isegi on nati söönud surveplaadi lamelle

Pilt
Pilt
Pilt

aga kuna oli väike õlileke ka paistmas, mõtlesin kaeda, mida simmer teeb. aga tore on tööd teha tööriistadega, mis on selleks ette nähtud :)

Pilt

nojah, simmer tahaks vahetust. aga hullem seis on siduri endaga. see pruun puru oli kunagi sidur, kes on praeguseks otsa saanud. võttes kaasa ka osa hoorattast, jättes sinna sügavad jäljed. et nüüd on vaja kas teist hooratast või siis lasta olemasolev treiali juures üle käia

Pilt
Pilt

Re: '66 Type2 T1

Postitatud: T Mai 10, 2011 12:12 am
Postitas Style
Kas pakun uusi osasid? :mrgreen:

Re: '66 Type2 T1

Postitatud: T Mai 10, 2011 7:11 am
Postitas dexter
sinusugusel mehel Ingmar on see ju paari tunni töö kõik uuesti kokku panna ja sõitma saada ;)