6. leht 15-st

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: T Okt 09, 2012 11:50 pm
Postitas uno
Täna mõtlesin, et näpin bussi natuke ja vahetasin ära termostadi.
Alguses oli kõik palju lubav, sain õhud süsteemist välja ja esiradikal ventika tööle. Kõik toimis nagu kellavärk.
Ja siis ilmnes see kurb tõsiasi, et kaane tihend katki või siis kaanel ikkagi praod sees.
Summutist ikka korralik aurupilv järgi. :D

Eks see kiirendab jälle 1,9 mootori vahele sättimist ja bussiga tõsist tegelema hakkamist.

Kõige parem see, et müüsin just ennem bussi näppimist oma 2,8td Patroli maha :lol:
Hetkel täielikult jalamees 8)

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: K Okt 10, 2012 6:36 pm
Postitas uno
Täna sain pakkumise juppidele. Ei olegi midagi ülemõistuse kallist.
Silindrite oonimise jaoks sain atripuudi.
Hetkel 2,5 mootorit töölaual
Patroli 4,2d, pool 4,2d mootorit ja siis legona 1,9 1y mootor :sign:

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: P Okt 21, 2012 8:55 pm
Postitas uno
Laupäeval tegelesin 1,9 mootori kokkupanemisega
Alumine ots komplekteeritud, homme peaksin kätte saama ka kaane Kavorist.
Plokis said siis silindrid üle oonitud
Pilt
Uued kolvirõngad
Pilt
Uued saaled
Pilt
Tihendid jne.
Esmaspäeva õhtul võiks bussil mootori maha võtta, et uus mootor saaks komlekteeritud.
Pesin syncro alt puhtaks, et parem oleks mootorit maha võtta
Tavaliselt leidub meeletult roostet T3 mootoriruumist, aga näe minu omalt ei leidnud seda kusagilt :)

Vesipeal peaks mingi aeg turbo maha võtma, et kindlaks teha, mille oma sinna monteeritud on
või siis riiulist mõne teise sinna peale aretama.
Seisab vesipea mul õuepeal juba nii pikalt, peaks otsustama, kas läheb tervelt müüki või siis tõmbab ribadeks.


Teatavasti oli 12.-13.2012 Saaremaaralli. Esmaspäeval sain sellise imeliku uudise, et olime töökaaslasega purjakil peaga käed löönud, et ostan temalt auto ära.
Mis auto see on, seda ei julge öeldagi :?

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: P Okt 21, 2012 11:25 pm
Postitas Hippy
uno kirjutas:Esmaspäeval sain sellise imeliku uudise, et olime töökaaslasega purjakil peaga käed löönud, et ostan temalt auto ära.
Mis auto see on, seda ei julge öeldagi
Oled ju ammu seda KIA -t igatsenud ja lõpuks siis ostadki ära?

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: E Okt 22, 2012 9:42 am
Postitas uno
Pilt


:soup:

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: E Okt 22, 2012 9:50 am
Postitas ingmar
Pilt

:D

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: E Okt 22, 2012 9:56 am
Postitas Brick
Muig... Palju alkot kulus, et säärane peletis ihaldatavaks juua :rolf:
Oletan, et sõber pole sulle veel ostuhinda ütelnud, ise muhedalt irvitades...

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: E Okt 22, 2012 11:13 am
Postitas uno
Tõesti ei mäleta palju alkot kulus aga hiljem oli jutuks 300 EUR koos talverehvidega :shake:

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: T Okt 23, 2012 2:38 am
Postitas marco
Tartus sõidab üks selline Ka ringi, mis on punane ja mustade suurte täppidega. Välja näeb, nagu lepatriinu. Nii, et natuke fantaasiat ja saad pilkupüüdva liiikumisvahendi! :D

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: T Okt 23, 2012 9:03 am
Postitas uno
Bussil sai eile mootor maha võetud.
Nüüd siis JX mootor ristandada 1Y mootoriga ja vahele tagasi sokutada
Eile lõpetasin kell 23.00 öösel ja ei viitsinud pilte teha.

Ühesõnaga asi edeneb vaikselt :D

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: N Okt 25, 2012 6:57 am
Postitas uno
Eilse õhtu seisuga võtsin mootori uuesti juppideks, kuna võtmega mootorit ringi keerates jäi see kinni nii nagu klapid pähe läheksid.
Tervelt 3 tundi raiskasin selle peale, et teada saada, milles point.
Nimelt JX mootori vaakumpumba jaoks panin sisse 1,6td mootori vahevõlli.
Nüüd selgus, et JX mootori vahevõllil on hammasratas otsas nii suur, et see jääb 4. kepsu liikumist segama.
Egs siis midagi. 1Y võll sisse uuesti ja 1,9td mootori vaakumpumpa otsima.

Täna õhtuks tahaks mootori kokku saada

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: R Okt 26, 2012 1:42 pm
Postitas uno
Vaakumpumba sain Laagrist VAG autode romulast.
Samuti sain sealt AAZ mootori pumba ja õlifiltri jala.
Õlifiltri jala pidi sellepärast välja vahetama, et turbo õlituse jaoks oleks õige keermega ava.
1Y mootoril on selle jala peal ainult andurite jaoks olevad avad

Pump sai sellepärast välja vahetatud, et 1,6td pump võib natuke lahjaks jääda :twisted:
Sisse ja väljalaske kollektorid jäid 1,6td mootori omad, samuti ka turbo.
Rõhkusid ja pumpa peale ei hakka keerama, kuna mootor vaja esialgu "sisse sõita"

Eilse õhtu seisuga on mootor komplekteeritud nii, et saaks bussile vahele tõsta, aga......
Suutsin eile selja ära tõsta ja homme pean Tsehhi sõitma
Nädala pärast olen tagasi, siis paneb mootori vahele.

Pihustid viisin Diislimeistrisse kontrolli, kus selgus, et peaks ikkagi pihusti otsad ära vahetama, siis saaks kõik hea ja korralik.

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: R Okt 26, 2012 1:52 pm
Postitas Brick
uno kirjutas:1Y mootoril on
Kas 1Y kolbide all on õlijahutuse düüsid nii nagu turbomootritel?

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: R Okt 26, 2012 4:53 pm
Postitas uno
Düüsid täitsa olemas, muidu ei oleks turbot hakanud peale panemagi.

Eks ennemalt sai interneeduses uurimustööd päris palju tehtud ja 1,9td instaleerimist T3le uuritud
Sellepärast sai ise see asi ka käsile võetud.

Milleks lasta teha JX mootoril kaane remont ja tihend ära vahetada, kui saab 1,9 mootorile kap remont teha ja see vahele pista :rock:

Re: Transporter T3 Syncro-Uno

Postitatud: N Nov 08, 2012 9:51 pm
Postitas uno
Tšehhiast tagasi ja nädal aega rabanud tööd nagu loll :)
Bussiga pole jõudnud tegeleda, kuigi homse päevaga peaks ta käima saama, sest muidu ei ole millegiga liigelda.
Järgmine nädal jälle Soome millegi huvitava järgi :)