5. leht 7-st
Re: VW Caravelle
Postitatud: N Juun 02, 2011 8:29 pm
Postitas jeff01
oi kurja, sama värvilahendus oli mul plaanis

Re: VW Caravelle
Postitatud: R Juun 03, 2011 7:49 pm
Postitas dexter
Täna panin bussile külge ära esimesed tuled. Teades 90ndate vw hingeelu, siis enne kui tuled ära ühendasin lisasin kaugutulede jaoks releed vahele. Samuti kui juba seal armatuuri all juhtmetega kaklesin, siis tegin ära ka lisa kaugtulede juhtmestiku, ehk lüliti vahele ja läbi relee juhtimine.
Ega ei oska mina neid arste kuulata, pean vaid vabanduse välja mõtlema mis arstile ütlen, et niipalju ringi olen tölland...
Re: VW Caravelle
Postitatud: K Juun 08, 2011 9:59 pm
Postitas dexter
nii, eile võeti niidid välja ning nüüd tuleb oodata, et kannataks vähe rohkem jala peale astuda ja siis saaks korralikult tööle hakata.
Seni aga tehtud pisitööd:
Tagaluuk komplekteeritud( kojamees, luku süsteem, müra/heli isolatsioon, tihend)
Tagumine reg number sai kohale koos nr tulede ja muu juurdekuuluvaga
Ka külje uks sai tänase suure vahelesegamisega komplekteeritud, läksin hommiku välja, et uks kokku laduda, kuid siis oli vaja Üks bussijaht teha, kahjuks midagi väga head ei leidnud, kuid natuke sai kaardistatud neid busse võrtsu ümber.
Õhtul tagasi tulles sain riided vahetada, et tööle minna, nii helises telefon ja pidin uuest linna minema...Tagasi jõudsin alles õhtul hilja. Kiuste vahetasin ikka riided ja lõpetasin külje uksega, lisatud sai ka kesklukk sellele uksele...
Vaikselt olen hakanud ka salongi sisse müra isolatsiioni paigaldama ning ka tasapisi polstreid tagasi panema....ehk ei lähegi enam kaua

Re: VW Caravelle
Postitatud: N Juun 09, 2011 12:08 am
Postitas speed fighter
deem tauris, vaheta vähem riideid, ja tee linnariietega tööd. siis jõuab buss varsti valmis kah.

Re: VW Caravelle
Postitatud: N Juun 09, 2011 6:28 pm
Postitas Hippy
dexter kirjutas:Seni aga tehtud pisitööd:
Tagaluuk komplekteeritud( kojamees, luku süsteem, müra/heli isolatsioon, tihend)....
Vaikselt olen hakanud ka salongi sisse müra isolatsiioni paigaldama ning ka tasapisi polstreid tagasi panema....ehk ei lähegi enam kaua

räägi veidi heli/müra isolatsioonist. Mida materjale kasutad ja kuhu pistad?
Re: VW Caravelle
Postitatud: N Juun 09, 2011 10:47 pm
Postitas dexter
Hippy kirjutas:dexter kirjutas:Seni aga tehtud pisitööd:
Tagaluuk komplekteeritud( kojamees, luku süsteem, müra/heli isolatsioon, tihend)....
Vaikselt olen hakanud ka salongi sisse müra isolatsiioni paigaldama ning ka tasapisi polstreid tagasi panema....ehk ei lähegi enam kaua

räägi veidi heli/müra isolatsioonist. Mida materjale kasutad ja kuhu pistad?
Kasutasin erinevaid materjale, müra vastu tavaline kleebitav pigimatt, seda siis ribadena otse suurtele plekkidele et vibratsiooni vähendada. Soojuse ja heli ja muidugi ka müra vastu sai pigimatile otsa lisatud veel spetsiaalset vett/niiskust hülgavat poroloni. Seda panin polstrite alla suht igale poole kuhu mahtus. Põhjas on hetkel niiskuskindel vineer mis kaetud mingi kummilaadse ollusega, selle peale läheb veel müra matt ja ehk peale ka vaip.
Aga täna sai üks suur töö ära tehtud. Läbi ussi M`i sai peale venitatud velgedele rehvid. Alguses üritasin oma tööjuures, kuid suutsin vaid ühe rehvi peale panna, aga õhku ei suutnud sisse lasta, sest rehvi ei löönud lihtsalt velje peale niisama. Teisi rehve ei saanud üldse velgedele pealegi

Peale seda sõitsime ühe paadunud vw fänni juurde, kellega kahekesi panime kahte rehvi ca tund peale ning kolmanda jätsime õhtusse, millega läks küll natuke kiiremini. Õhu saime sisse tema juures juba kahuriga.
Igatahes nüüd õhtuks kõik neli rehvi peal ja kolm ka tasakaalus, üks vaja homme ära tasakaalustada. Aga ilgelt suured rehvid said ikka peale küll

Kuid mulle meeldib

/
Velg on siis ca 7,5 tolli lai ja rehv 205/75
Re: VW Caravelle
Postitatud: N Juun 09, 2011 10:54 pm
Postitas speed fighter
Tauris, ma rääkisin koolis ennule juba ammu, et tuleb õpetada stretch rehve peale panema, kui kahurit pole.
väike aerosooli ring kas eetrit või brake cleanerit ja tikku. pärast pole isegi rõhku vaja juurde panna:D
Re: VW Caravelle
Postitatud: R Juun 10, 2011 8:22 am
Postitas dexter
speed fighter kirjutas:Tauris, ma rääkisin koolis ennule juba ammu, et tuleb õpetada stretch rehve peale panema, kui kahurit pole.
väike aerosooli ring kas eetrit või brake cleanerit ja tikku. pärast pole isegi rõhku vaja juurde panna:D
Taavi, ära kujuta ette, et see asi nii lihtne oleks olnud, oleks tegemist olnud tavalise sõiduauto rehviga, oleks isegi lihtne olnud. Aga hetkel on tegemist c rehviga, egk siis kaubiku rehviga, mis on mõeldud kitsamale veljele. Pealegi kui pilti vaatad siis pole siin nii midagi stretch, suht kenasti istub peal.
Ja tiku ja eetri või brake cleaneri nippi ei saa koolis õpetada, mõned mehed laseksid koolimaja õhku. Kujuta nüüd ise ette, anda igale kutile purk aerosooli kätte ning tikud, lõpptulemus pole vist kena...
Re: VW Caravelle
Postitatud: R Juun 10, 2011 9:13 am
Postitas speed fighter
nojah seda küll:P
c kati omadel on külgsein tugevam?
ma hiljuti kogesin bemmi originaal velgedel, millel olid originaal bmw tehase rehvid.
rehv oli velje ümber nii kõvasti, et pink tahtis ära laguneda. lõpuks sai abi sellest et tõstuki kahvliga vajutati maha .
Re: VW Caravelle
Postitatud: R Juun 10, 2011 9:58 pm
Postitas dexter
speed fighter kirjutas:
c kati omadel on külgsein tugevam?
.
Palju tugevam võrreldes sõiduauto rehviga...
Tänase päeva saavutused:
Bussil said kõik uksed lõpuks keskluku alla.
Kõrvalistuja uks sai aknad külge, nüüd peaks buss olema juba vihmakindel
Sain alla keerata ka uued veljed koos rehvidega:
Enam ei kannata mm kah laiemaid velgi alla keerata...
Igatahes kõige suurem ja tähtsam asi: Tänases olen ametlikult vw Caravelle omanik

Re: VW Caravelle
Postitatud: L Juun 11, 2011 11:11 pm
Postitas dexter
Tänase päeva saavutised:
Polstrid said kõik sisse, koos kõige muuga
Uste tihendid said kõik liimitud
Ja armatuur laud sai sisse tõstetud, küll ei jõudnud teda lõpuni kinnitada, kuid oma koha ta seal siiski leidis, eks homme jätkan,
Kõige hullem ongi armatuur laua all olevate juhtmete ja õhu torude vedu, kõik on omad painded kaotanud ja miski ei taha korralikult kohale istuda.
Homme loodan armatuuriga kõik seonduva lõpetada ja liikuda uuest välja et stanged külge panna ning ka istmed sisse...Ehk loodetavasti jõuan
Re: VW Caravelle
Postitatud: T Juun 14, 2011 11:22 pm
Postitas dexter
Nii tänaseks töödega nii kaugel, et homme ülevaatusele....Ehk siis hoidke pöialt

Re: VW Caravelle
Postitatud: N Juun 16, 2011 9:54 pm
Postitas dexter
Eile ülevaatusele ei jõudnud, tehnilised probleemid: siduri peasilinder andis saba, ca 5 tundi sai õhutatud ja jamatud enne kui veale jälile saime, muudkui õhutasime ja õhku ikka tuli süsteemist, samas kuskilt piduri vedelikku ei lekkinud. Proovisime piduri vahetus pumbaga paaki survestada ja niplist õhku kätta saada ei midagi, siis proovisime õli imuriga niplist õli välja imeda uut õli paaki pidevalt peale valades, ei ikka tuli õhku...Lõpuks tuli välja et manset lihtsalt vigane....Igatahes pärast manseti vahetust hakkas sidur tööle.
Täna sai esimese asjana ülevaatusele mindud, buss läbis selle kenasti, küll oli üks pisike viga, nimelt eilse pidurivedeliku vedeliku vahetusega olime kuidagi piduri pedaali anduri ühe klemmi ära murdnud. See sai ära vahetatud ja nüüd masin igati tänava legaalne.
Kui veab siis saan homme kätte ka kaks tagumist istet, neile vaja korralikud jalad teha ja siis saab bussi juba 4 kohaliseks

Re: VW Caravelle
Postitatud: N Juun 16, 2011 10:11 pm
Postitas jeff01
Velgi ei kommenteeritud ülevaatusel?
Re: VW Caravelle
Postitatud: N Juun 16, 2011 11:17 pm
Postitas dexter
ei, isegi ei vaadatud nende poole. Üks ülevaataja nostalgitses bussis istudes. rääkis et tal oli kah kunagi selline ja head mälestused sellest bussist

:P