4. leht 9-st
Re: devon camper
Postitatud: K Sept 21, 2011 8:42 pm
Postitas urbaan
Väga muhe buss, millega reisimisest palju toredaid mälestusi.Ja nüüd kus sul ka gaasiballoon sees on pole ka talvel külm sõita

Re: devon camper
Postitatud: K Sept 21, 2011 8:48 pm
Postitas ingmar
oli hea Lätis kruiisida?

Re: devon camper
Postitatud: R Nov 18, 2011 9:09 pm
Postitas ingmar
Re: devon camper
Postitatud: L Nov 19, 2011 8:59 pm
Postitas ingmar
lisaks sellele, et päev otsa speed fighter'it juhendasin:
hommik algas sellega, et tuvastasin tavalise tõsiasja - teine (st siis kolmas) gero on täpselt samasugune, ainult natuke erinev. seega tuleb uus kaitse poest leida
aga moto võtsin maha ja nuputasin taas natuke, kust k***dist ta lekib
edasi kaevasin välja kurikuulsa ja tagaotsitud 091 kasti, koodiga CP, kest 091 301 103

puhastasin ära, leidsin isegi riiulist kunagi sinna ostetud tagurpidi käigu tule lüliti (sest see, mis kasti küljes oli, ei töötanud enam). õli sa ika vahetatud (tänud õli eest Jeffile/OÜ Oilshop’ile). ja enne vahetust oli vaja teha uus õlipunni tööriist. sai nati “ropp” aga tegi oma töö üllatavalt pika jõuõlaga ära
ja vana kolmeribiline kast sai ära võetud, hetkel haigutab ainult tühjus…
ja siis veel tänud Erkile/Hippyle. tõi teine pealinnast “kingi”, ühelt vingelt projektilt, kus seda enam ei vajata

Re: devon camper
Postitatud: L Nov 19, 2011 11:27 pm
Postitas dexter
rõõm näha, et kõik pole minusugused laiskvorstid ja tegelevad ka õigete asjadega
Tubli, kahju ainult et ma ei saanud abiks olla...
Re: devon camper
Postitatud: L Nov 19, 2011 11:53 pm
Postitas ingmar
eesmärk on õilis ja käsk naise poolt karm - buss peab olema võimeline talvel sõitma

Re: devon camper
Postitatud: P Nov 20, 2011 1:39 am
Postitas speed fighter
niiet on oodata veojõu kontrolli ja piiki? ja mõistagi veel 4vedu?
ma võin sponsoreerida niva kärnadega.
Re: devon camper
Postitatud: E Nov 21, 2011 9:14 pm
Postitas ingmar
ei mingeid tänapäevaseid vidinaid ei tule! vana hea tagavedu, veojõukontrolliga rooli ja istme vahel
aga tänane progress:
091 on paigas! hip-hip hurra! hoovastikku tuleb veel seada, sest tundub, et tagurpidi käik on puudu. hüppab kohe #2 käigu peale
tänu Aivarile jõudis täna kohale 2.0 FI moto. vaatasin natuke lähemalt – täitsa ilus ja komplektne. kahjuks on keegi idioot juhtmed läbi lõiganud (kuigi aju on kaasas), niiet nüüd pole mul pistikut… või noh, tuleb see võtta teiselt juppide-mootorilt. uue moto kood on GE – kõikse nõrgem “kahestest”: pärit ‘78-’79 VW Transporteri pealt, surve 7.3:1, hp/vääne 67hp@4200rpm / 101ft-lb@3000rpm (väga levinud CU omab lausa 3hp rohkem). müüja ütles et moto käib ringi. Aivar ütles et moto käib ringi. kontrollisin isegi enne peale laadimist et käib ringi. aga mitte 100%. midagi jääb mingi hetk ette…
nüüd on siis dilemma et kas tõmmata 2.0 lahti ja vaadata, mis viga või teha 1600 ikkagi korda
Re: devon camper
Postitatud: E Nov 21, 2011 9:29 pm
Postitas jeff01
Lahti igal juhul, mind juba huvitab mis kutsul kõhus on... Miks ta nii nõrk küll on? Mis seal minu mootorist erinevat on?
Tahaks isegi näha kuidas sellisel plekimant kõik über on ja maha käib.
Re: devon camper
Postitatud: R Nov 25, 2011 11:33 am
Postitas ingmar
vahearuanne: moto käib ringi. hetkel tundub, et alguses jäi ette kõigest geneka jahutuslaba. igal juhul... suutsin enne seda juba palju lammutada. millel on ka oma hea külg - #1/#2 potil väga poleks vist jahutust tekkinud
zoojavahetid olid ka ainult ribilised. ja juba kirusin ennast, et müütasin moto koos tsink-vahetitega ära canarbic'ule. aga noh, ütleme nii, et TAAS tasus ära aastatepikkune s**a kogumine. käisin riiulite vahel, leidsin uue paar! ühel küll summuti kinnitused maha lõigatud

käisin veel ringi ja tõmbasin välja terve paari ka

aga taas tuli ette vanasõna - kõik on samasugused ainult natuke erinevad - vahetid olid kandilise pordiga, kaaned ümaraga. ega midagi, uus tiir riiulite vahel ja sain kätte ka korralikud kaaned, kandilise pordiga (muide vähemalt üks väljalaskeklapp oli peal olnud kaantel täiesti kinni)
praegune plaan siis (jeffi nõuannete vastaselt

) - silindrid maha, puhtaks. siis lasta freesida silindri ja kaane liitepind (dexter?

), käia korra üle klapid ja panna uued kaaned tsingitud soojavahetitega tagasi. võiks saada parem, kui varem. uued tihendid peale ja siis võiks alumine osa olla hea. siis saab hakata mõtlema, mis peal süüa annab: pritse, dual-carb või üldse "popp" üksik progresseeruv keskel

Re: devon camper
Postitatud: T Nov 29, 2011 12:51 pm
Postitas ingmar
eile käisin Taavi juures, kus said klapid maha ja pisikest töötlust neile. oi kui palju nad paremad välja näevad nüüd
ja samuti sani kätte “last hurray” PBPood.ee käest – viimaseid saadetisi enne kui nad poe kinni panevad. “PBPood.ee on surnur, elagu PBPood.ee!”
nüüd on vaja ainult aeg leida, et longblock kokku kruvida
Re: devon camper
Postitatud: P Dets 04, 2011 5:13 pm
Postitas ingmar
tänase seisuga on alumine ots koos. sai meeldivalt tihe. paar plekki on ka juba küljes. lähipäevadel peaks äkki nii kaugele saama, et saab söögiandjat paigutama hakata
Re: devon camper
Postitatud: E Dets 12, 2011 4:53 pm
Postitas ingmar
"kurb, aga tõsi. tõsi, aga kurb". seoses suurema generalplani muutusega, millest Devoni käima ajamine oli osa, on lõppotsus praegu selline, et Devoni ehitus jääb mõneks ajaks seisma. konserveerin talveks ja korras. kõigile teile, kes kohe ulu-alama hakkate, et ma oma "ainsa sõitva bussi ära lõhkusin", teadmiseks - andke mõned tunnid ja toimiv 1600cc on tagasi ja asi korras. aga ei taha enam, nüüd on 2000 tulemas!
Re: devon camper
Postitatud: T Aug 27, 2013 9:19 am
Postitas ingmar
paari aasta tagant tuleb oma teemat uuendada, eks?
ehk siis. vahepeal olen käinud siin ja seal. nüüd tagasi kodus ja uue plaani kohaselt tuleb väga umbes 10.sept (kuupäev ja kellaaeg täpsustamisel) East Side Customsi sügisüritus "..." (nimi täpsustamisel). tegu saab olema kruiisiga, suunal Vara-Valga. kust edasi algab Läti klubi ürtus suunaga Valka-misiganespiirilinnLeeduga. jne. saate aru, eks. igal juhul ~4000km ootab ees, kuni jõuan päikselisse ja armsasse Valenciasse tagasi. igal juhul vajab masin selleks tripiks korralikumat ettevalmistust
091 kast sai Jeffi käe all uuema elu, eile sai peale, käigud olemas! täna siis poolteljed külge, õli sisse, ühendused korda
2.0 motost sai vahepeal karpamootor, kahene stock solex-duo paneb asja täitsa käima, suitseb veel ja on seadmata. ja teoorias jõuab reedel kohale pakk, kus on sees paljukiidetud EMPI EPC 32/36 komplekt. kõik see koos kastiga on puhtalt ökonoomsuse suunas
peale nende kahe tehnika teema tuleks vist üle vaadata laagrid, pidurid. eile ostetud "unknown" firma makk ootab ka paigaldamist. aga väga oli vaja USB otsaga makki ja 25e maki eest ei tundunud väga palju olevat. vaja veel kõlarid välja mõelda
veepump, ootamatult, osutus töötavaks. hea meel on sellest, et lahti võttes ei suutnud ma teda päris ära lõhkuda. tuleb veel proovida, kuidas reaalselt toimib. gaasipliit töötab. külmikut ei tea endiselt
taha on paigutatud ka üks kolmepunkti turvavöö lapse turvahälli tarvis. leidsin toimiva komplekti koos suht harva leitava hoidikuga (selline, väga kehva pilt)
kui kellelgi on skeeme kahe aku paigaldamisest-toimimisest, siis see oleks teretulnud. ühest... võib väheks jääda
ja lisana tuleb veel gero ka peale panna ja toimima saada
ja kõige tegemiseks on veel tervelt 2 nädalat aega. tisteerides klassikuid - "i mean how hard it can be?"
Re: devon camper
Postitatud: E Sept 09, 2013 8:57 am
Postitas ingmar
olukorra aruanne ütleb nüüd seda, et... eile sai oma 7 tundi lammutatud ja ehitatud. vahetasime jagaja, panime elektroonsüüte asemel tavalise kontakti, kruttisime karpat, seadsime klappe, vahetasime küünlaid - mida rohkem tegime, seda hullemaks läks. lõppfinaal pühapäeva õhtul - süütepool töötas, aga vigadega. sai see vahetatud ja masin töötab paremini, kui minu omad varem töötanud on. lõppkiirus pole kiita, gaasi vajutades ei tule kohe tõmme, aga tühikäik on kui päris autol ja masin käivbitub igast asendist. paar leket on veel ja siis on kogu muu sisu ja pakkimine vaja teha. sest... homme õhtul algab trip
