4. leht 27-st

Postitatud: R Okt 24, 2008 3:47 pm
Postitas Style
Kui sa sinna mingi Golfi külge monteerid ja 3-4 kasutaja peale sind seda ei tea, siis võib ta väga pahane olla, kui laagreid, kettaid, klotse sinna ostma läheb.

Postitatud: R Okt 24, 2008 3:51 pm
Postitas ingmar
tõsi, aga põrnika ostab siiski tehnikahuviline inimene, kes seda siis remondib. teine variant on, et auto omandab mittetehniline inimene ja viib siis auto remonti kuhugi teadjate juurde. õige inime ju ikka enne uurib, mis viga on ja põrra-huviline võiks märgata, et süsteem on erinev.

pealegi peaks kahtlust äratama fakt, et ketaspiduri klotse tellides '67 masinale neid kataloogis polegi :)

Postitatud: R Okt 24, 2008 4:20 pm
Postitas dexter
Juhul kui peaksin asja müüma kunagi, juhul, (kuigi end tundes pole see üldse kahtlane, kuna naudin rohkem ehitamist kui sõitmist), siis on mul hetkel ikka väike arvestus, et mis jupp millega asendub, mis firma oma mis toote kood jne jne...ega mul endalegi need meelde ei jääks, usun et kahe kuu pärast ei mäleta ma isegi mis asja sinna alla täpselt panin :P mul hea mälu, aga lühike :P
Tegelikult usun et see pidurite vahetus tasub end ära, vaadates originaal pidureid siis on kõll kõle tunne :oops:

Ahjaa...siin avastasin veel et originaal mootor mis tal peal oli pole mitte 29 kw, vaid 32 kw :P suur võimsuse kas eksole ;) mui nüüd õieti mäletan siis mootori kood oli AB
Tegelikult oleksgi vaja et keegi, kes nende boxer mootoritega rohkem kursis on, mu mootori üle vaataks, niisama kerge pilguga, siis tean mis temaga edasi teha, kindlasti ei tee ma temaga ennem midagi kui uus mootor peal, aga peale seda on asi veel avatud...

loodangi ülejärgmine nädal alustada uue mootori peale sobitamist, eks seal seda ehitamist tuleb...

Postitatud: R Okt 24, 2008 5:45 pm
Postitas pppp
dexter kirjutas: käändmik siis selline kuhu istuvad nii golfi rummud ja pidurid, kui ka vanema porsche omad
Kas 924 sisemine laager istub kah täpselt sinna Golfi tagumise rattavõlli otsa? Välimised laagrid on igal juhul identsed, sisemiste koha pealt aga varuosakatalooma uurides targemaks ei saanud (peale selle, et need erineva koodiga on).

Auguvahe tee ikka kohe 5x130 peale, saad ilma vaheflantsideta pärast igast edevaid velgi alla kruttida :)

Ja kui rattad koopast välja hakkavad trügima, siis tuleb sillatala kitsamaks teha :twisted:

Postitatud: R Okt 24, 2008 8:02 pm
Postitas dexter
uuema tüübi laager ei sobi,kuid vanema tüübi oma sobib. seepärast ka auguvahe 4x108, mitte 5x130, pealegi olen korra juba läbi elanud et 5x130 auguvahega velgi leida...enam eriti ei soovi :(
ka 4x108 auguvahega velgi on õnneks piisavalt... muidugi pole kõik see asi siis veel kindel, ega ennem ei tea kui asi valmis :P

aga äkki viitsid seda sillatala lõikamisest täpsemalt rääkida, olen silma nurgast kuskilt näinud mingit materjali, kuid pole meeles enam kus see oli. ja ei pööranud sellele ka suuremat tähelepanu, kuna ei uskunud et asi oleks vajalik :roll:

Postitatud: E Okt 27, 2008 3:24 pm
Postitas dexter
kuna veedan selle nädala tallinnas ja auto juures midagi füüsiliselt teha ei saa siis kasutan seda aega ära ja otsin varuosi ja teen uurimustööd auto kohta.


üks viimane pilt kaa töökojas toimunud progressist :
Pilt

Postitatud: T Okt 28, 2008 3:11 pm
Postitas pppp
dexter kirjutas: aga äkki viitsid seda sillatala lõikamisest täpsemalt rääkida, olen silma nurgast kuskilt näinud mingit materjali, kuid pole meeles enam kus see oli. ja ei pööranud sellele ka suuremat tähelepanu, kuna ei uskunud et asi oleks vajalik :roll:
Mis ma sellest ikka rohkem rääkida oskan - praktilist kogemust mul pole :roll:
http://www.vwtrendsweb.com/tech/0407vwt_beam_narrowing/ on näiteks päris hea step-by-step kirjeldus, kuidas asja tehakse.

Postitatud: T Okt 28, 2008 3:13 pm
Postitas ingmar
lõikad torsioonitoru näiteks kuni kinnituseni maha, lõikad torsioonilehed ka sama pikaks ja ongi korras. paned kokku :)

Postitatud: T Okt 28, 2008 4:01 pm
Postitas dexter
ingmar kirjutas:lõikad torsioonitoru näiteks kuni kinnituseni maha, lõikad torsioonilehed ka sama pikaks ja ongi korras. paned kokku :)

Nii lihtne ongi??? :shock:
väga hea, jätan meelde kui vaja läheb....

täna loodetavasti saan kätte ette piduri süsteemi, ette läheb siis 282 mm kettad koos porsche suporditega, peale seda jääb teha veel käänmikule supordi kinnitus. tagumiste kohta olen kuulnud midagi kaa, kuid see veel liiga algeline mõte, et avaldada :twisted:

täna uurisn ka välja asukoha kust saaksin endale sisse porsche istmed :P nüüd käivad omanikuga löbirääkimised ja loodame parimat ;)

Postitatud: T Okt 28, 2008 4:49 pm
Postitas Teet
dexter kirjutas:täna loodetavasti saan kätte ette piduri süsteemi, ette läheb siis 282 mm kettad koos porsche suporditega
vau. See on juba üledimensioneerimine - sarnases mõõdus on turbo-calibrate ning turbo-vectrate kettad. Ehk siis ca 1,5t kaaluvad ja ca 250km/h sõitvad sportlikud masinad :D

sellise kettamõõdu puhul on 15" velje kasutamine ilmselt juba kahtlane? Hakkab sõltuma ketta asukohast velje suhtes (et kui palju seespool)...

Postitatud: T Okt 28, 2008 5:19 pm
Postitas pppp
Teet kirjutas:vau. See on juba üledimensioneerimine - sarnases mõõdus on turbo-calibrate ning turbo-vectrate kettad. Ehk siis ca 1,5t kaaluvad ja ca 250km/h sõitvad sportlikud masinad :D
Ja mitu ringi sellistega nt Saugal teha saab, enne kui pedaal pehmeks läheb?
Teet kirjutas:sellise kettamõõdu puhul on 15" velje kasutamine ilmselt juba kahtlane?
288mm on VW-l viimane mõõt, millele 15" velg veel otsa läheb (seda küll jah vedelikjahutusega VW maailmas).

Mille omad need 282mm kettad on? 4x108 poldijaotusega 924-l olid need üksjagu väiksemad, sest selle orig. veljed olid 14-tollised.

Postitatud: T Okt 28, 2008 7:01 pm
Postitas dexter
ei need ikka 924 omad, , kettad peaksid tulema siis 924 turbo omad, mitte vabalthingava, vabalthingava ketta mõõt oli 252 kui õieti mäletan...
kusjuures oli palgselt plaan panna veel porsche 951 kettad, millel mõõduks 299 mm :P aga kuna ei leidnud sobiva hinnaga siis jäin nende juurde...peaks ka neist piisama :P
vahepeal sain juurde veel el akna tõstukid, klaasipesu paagi koos mootoriga, uue kojamehe mootori ning ka soojendus mootori koos korpusega. Eks vaatab mida kasutan ja mida mitte...hetkel lihtsalt sain sobivad detailid väga soodsa hinnaga...


pppp--> aitäh lingi eest, siin asi tõesti kenasti ära räägitud/näidatud, eks kui pidurid küljes ja kunagi uued veljed käes, eks siis vaatab kas on vaja lühemaks teha või mitte....

Postitatud: T Okt 28, 2008 7:59 pm
Postitas pppp
Kas 924 Turbot tehti ka 4x108 poldijaotusega (sry, ma suht tume Porschede koha pealt)?

Postitatud: T Okt 28, 2008 8:50 pm
Postitas dexter
nii väidab mulle tectoc ja sama infot sain ma ka auto poest, kus käisin uurimas võlle käändmikele...näinud pole ma isegi veel :D

sain just hetk tagasi infot porsche 911 tagumiste suppordite kohta, 2 tk ja suht soodsa hinnaga...
väike dilemma nüüd, kui panen nii suured pidurid taha, siis mis juhtub juhitavusega kurvis :( ja eriti kui peaks veel natuke lahtist pinnast peal olema :? arvan ikka et tagumised suppordi silindrid peaksid olema väiksemad kui esimesed :roll: eriti kuna piduri jõu regulaator originaalis puudub....
ja pealegi läheb ka velg siis juba üleliia suureks :evil:

Postitatud: K Okt 29, 2008 12:37 pm
Postitas pppp
dexter kirjutas: väike dilemma nüüd, kui panen nii suured pidurid taha, siis mis juhtub juhitavusega kurvis :( ja eriti kui peaks veel natuke lahtist pinnast peal olema :? arvan ikka et tagumised suppordi silindrid peaksid olema väiksemad kui esimesed :roll: eriti kuna piduri jõu regulaator originaalis puudub....
Pistad sihukese asja vahele ja reguleerid pidurdusjõu parajalt väikseks :) Samas ega see vist ülemäära mõistlik tegevus ei ole - installid übersuured pidurid ja siis kohitsed need kohe jälle ära...