23. leht 27-st
Re: Vw 1300 1966
Postitatud: K Dets 16, 2009 6:11 pm
Postitas dexter
mart154 kirjutas:kas neid õlipihustite torusid kuidagi isoleerida ei plaani?
Seal silindrite kõrval on üsna kuum. Mis sest õlist ikka ilma asjata kütta.
Soovitan näiteks Thermoteci valikust selliseid "hülsse" mida küünlajuhtmetele peale pannakse et kuuma eest kaitsta.
Kusjuures mõte polegi paha...aga hetkel jätan asja nii nagu on, eks tulevikus vaatan.
Hetkel asi nii kaugel et mootor on peal ning kolle küljes ja kolde külge sai turbogi külge keevitatud.
Pean veel natuke pihustite ja kütuse lattide jaoks ruumi tegema, maru kitsas seal veel.
Hetkel tellisin ka toru materjali juurde, et downpipe tegema hakata, ning sumpat sealt edasi ja ka soenduse jaoks. Kui need kaelast ära saan, siis pean hakkama mõtlema kuhu cooler panna...ruumis seal just eriti pole
Väljalase on plaanis 3", algul tahtsin küll väiksemat, aga turbost väljatulev flants on täpselt nii suur....
Nüüd ehk pakun Jeffile ja Tartsile ja muidugi ka Ingmarile konkurentsi auto esimese käivitamise osas

Re: Vw 1300 1966
Postitatud: K Dets 16, 2009 7:01 pm
Postitas ingmar
dai pohh... panen motole kasutatud õliradika peale!

Re: Vw 1300 1966
Postitatud: K Dets 16, 2009 7:11 pm
Postitas dexter
Re: Vw 1300 1966
Postitatud: K Dets 16, 2009 9:23 pm
Postitas jeff01
Hmm, peab vist ennast kah liigutama hakkama muidu tuleb kevad liiga kiiresti kätte
...nagu alati.
Sinu aju jamaga tegelen pühade ajal, siis rohkem vaba aega. Pane siis mootori osa niipalju kokku, et selle aasta sees veel hääli kuuleks

Re: Vw 1300 1966
Postitatud: K Dets 16, 2009 9:55 pm
Postitas dexter
jeff01 kirjutas:Hmm, peab vist ennast kah liigutama hakkama muidu tuleb kevad liiga kiiresti kätte
...nagu alati.
Sinu aju jamaga tegelen pühade ajal, siis rohkem vaba aega. Pane siis mootori osa niipalju kokku, et selle aasta sees veel hääli kuuleks

Ära nüüd selle aju asjaga oma pühade aega küll sisusta...pühad ikka olgu puhkuse aeg, kiiret pole asja.
Peale juhtmestiku ja aju on vaja veel teha järnevat:
Bena pump muretseda ja külge kookida
Pihustite pistikud muretseda
Andurid mootorile külge installida
Trigger Wheel teha lõpuni valmis
Turbo õli pealevool ja tagasivool lõpetada
Downpipe koos sumbutiga teha(+ veel WG väljund sumpaga kokku viia)
Õhu intake teha
Cooleri asukoht leida ja see turbo ja sisselaske koldega ühendada
Pluss veel kindlasti sada asja veel mis hetkel pähe ei tulnud, nii et tegemist veel küllaga...oleks seda aega hetkel..ja no muidugi ega pühade eel seda rahakest kaa palju üle pole...aga nagu ikka...tasa ja targu

Re: Vw 1300 1966
Postitatud: K Dets 16, 2009 11:35 pm
Postitas Tarts
Nüüd ehk pakun Jeffile ja Tartsile ja muidugi ka Ingmarile konkurentsi auto esimese käivitamise osas
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Praeguse seisuga on mul tulevik tume kuna pole leidnud isegi mitte õiget käigukasti oma pillile .
Ja kevad lendab kohutava hooga lähemale !
Re: Vw 1300 1966
Postitatud: N Dets 17, 2009 10:26 pm
Postitas dexter
Õhtust
Sain täna kätte ka õli tagasivoolu stutsi...turbopoolne osa on sama suur nagu turbol(12,3mm) ja siis toimub sujuv üleminek 16mm stutsi peale, kuhu kinnitub voolik.
Ja nii on nad siis kohakuti, vaja veel vaid voolikuga ühendada:
Nagu näha, pole tagasivoolu kallak just parim, aga paremaks seda seal eriti ka ei saa ja nagu näha siis üle ookeani ka sellised lahendused töötavad ja loodan, et nüüd ei lakka ka töötamast.
Täna üritasin ka downpipe tegema hakata, aga vaja veel mõned põlved ja toru jupid juurde muretseda.
Hiljem hakkasin vaatama kuhu cooler panna...Krt ega see nii lihtne polegi....ei mahu ta põhja alla, kuhu oli ta mul algselt plaanis...nüüd teine varjant, mis pole just kõige parem valik, on ratta koopasse. Aga eks uurin ja mõõdan veel... Vb teil mingeid mõtteid?
Re: Vw 1300 1966
Postitatud: R Dets 18, 2009 11:28 am
Postitas mart154
3'' pole sul kindlasti mõtet teha. 3'' "mahutab" umbes 500hp.
Re: Vw 1300 1966
Postitatud: R Dets 18, 2009 4:37 pm
Postitas dexter
Täna veetsin jälle päeva coolerile asukohta otsides...lõppvalikusse on jäänus kaks asukohta vist, üks on siis põhja all, miinuseks on seal aga see, et cooler jääb ühest kolde torust vaid ca 10 cm kaugusele. Teine mõte oli paigaldada cooler mootori ruumi suurendusse, aga selle veaks on see, et siis peaks koopasse üüratu õhuvõtu tegema, mis omakorda pehmendab kere. Mõlemad variandid on kehvad, aga head moodust siin polegi tegelikult
Täna käisin ja tõin endale ka viimased torud ja põlved ära, ok olgem ausad, enamus seal põlved ongi, aga paarisaja krooni eest on see muidu saadud.
Mul pole ka mõtet väljalaset väiksemat teha, vähemalt downpipe mitte, milleks kui turbost on juba selline väljalaske flants, milleks hakata siis veel üleminekutega jamama, kui saab ka otse 3". Võibolla sumbuti osa teen vaiksema, eks näis kui sinnamaale jõuan...
Re: Vw 1300 1966
Postitatud: L Dets 19, 2009 2:26 am
Postitas jeff01
asja nimi on muidu summuti
ja 3" on küll poole tolli jagu suurem kui mina ta teeks aga kui tükid niisugusena käes siis miks mitte, kahjuks ei tule (Kahjuks kasuks kah mitte 2,5 tolli ees) aga huvitab milline se kokku viimine summuti pütti tuleb või mis mõõdus see saab olema? Ise olen nimelt otsinud 2,5" pütte ja need on sama suured kui põrnika käigukast, kolmesed ilmselt veel priskemad.
Ehitad korralikult ja kõik varuga ja kõik mõttega nagu tuleks 500hp. Mis pole küll paha aga kui 500hp mootorit hakkad ehitama siis märkad niikuinii, et ükski asi selleks tegelikult ei sobi ja kõik tuleb ikka uus teha
Keep up the good work, tulen pühade ajal piiluma.

Pane kõhu alla risti miski pikk ja kitsas cooler....mul näiteks bmw tdi mootori oma....mälu järgi kuni 10cm kõrge ja 60 lai umbes.
Re: Vw 1300 1966
Postitatud: L Dets 19, 2009 5:54 pm
Postitas Tarts
Ise ostan oma erinevatele projektidele toru sellisest kohast nagu Atoy eesti, mis asub tallinnas piimakombinaadi õuel.
Re: Vw 1300 1966
Postitatud: P Dets 20, 2009 10:02 pm
Postitas dexter
Täna tegin ära esimese osa Downpipest ja sai ka valmis wg osa, veel küll ei tea kas viin wg otsa sumpaga kokku, või jätan ta niisama eraldi lahtisena...poolikuks jäi ka veel air intake, pean sinna mingi filtri ära ostma ja siis edasi vaatama mis saab...
Downpipest peaks hakkama ka sumpat tegema aga enne on vaja üks pütt leida mis taga tiiva alla sobiks, kui sobivat pole, siis teen vist ise vastava püti sinna...
jamasin veel ka cooleriga, proovisin täna ka audi 200 coolerit. krt see veel suurem ja selle jaoks veel vähem ruumi :S

Re: Vw 1300 1966
Postitatud: E Dets 21, 2009 2:31 pm
Postitas mart154
kui sa screamer pipe jätad, siis arvesta, et linnaliikluses vajutada ei tasu

hääled on lihtsalt võrratud.
Arvestades, et sul on 3'' sumps, siis võid vabalt WG sinna suunata, kitsaks ei jää see kindlasti.
Videost ei saa nii hästi aru, aga reaalselt on tegemist vaikse autoga... ja siis kui WG lahti läheb, hakkavad ümbruses signad üürgama mingipärast
http://www.youtube.com/user/boy2710#p/a/u/0/uz6tSj97K9Y
Re: Vw 1300 1966
Postitatud: E Dets 21, 2009 4:19 pm
Postitas dexter
Eks seda vaatab, sellega aega on...kui esimene käivitus tehtud ja asi selge siis näen kuidas edasi liikuda....vähemalt on esmaseks käivituseks see osa valmis...nüüd veel see suurt peavalu tekitav cooler jäänud :S
Re: Vw 1300 1966
Postitatud: K Dets 23, 2009 7:24 pm
Postitas jeff01
Vähemalt hea diganoosida pärast et kuna ja kuidas wg avaneb
