3. leht 8-st

Postitatud: E Okt 15, 2007 3:44 pm
Postitas ingmar
edusammud. eile sain lõpuks kätte nuka saaled (tänud Style ja Aivar). jah, kolmas komplekt juba. kaks esimest olen suutnud ära kaotada. et mitte viga korrata, panin nad kohe sisse ka ja nuka peale. plokk on peaaegu juba. ja just tulin postkontorist ja sain kätte paki Soomest (thnx Ari). sees oli scat'i toodetud slip-in windage tray (plekitahvel. peaks aitama selle vastu, et järsus ja kiires kurvis õli ei valguks ühele poole mootorist ja selle tõttu süttib õlituluke), gene bergi õlipumba kate, uued rõhuklapid. need siis mootorisse, lisaks veel uued "kolmnurkakna" (sest tegelikult on need aknad split bussil ju nelinurksed, aga idee on neil sama) sulgurid. vanadest üks on puhta ära roostetanud. ja lisaks see korgike ka, mis asub mootori ees otsas nuka ees. mis pahatihti ununeb. ja mis minul oli ära kadunud. taas kord - thnx, Ari :)

kui nüüd hästi läheb, siis äkkiste jõuan täna ka pleki sisse paigutada... ja siis võiks ploki juba kokku lükata.

Postitatud: E Okt 15, 2007 9:36 pm
Postitas ingmar
ja et nagu pilt ütleb rohkem, kui tuhat sõna (kurat, ma olen siis täna VÄGA palju mölisenud juba) - plekk istus ilusti sisse. eks näis, kas temast ka kasu on.

Postitatud: N Nov 01, 2007 11:07 am
Postitas ingmar
vot siis nii, et plokk sai kokku.

nati sisukirjeldust ka, ei viitsi siia kõike ümber kirjutada - http://www.dooker.eu/volkswagen/marukar ... hp?page=80

Postitatud: T Dets 04, 2007 9:52 pm
Postitas ingmar
jupp aega läks mööda kui lõpuks garaazhi sain. aga eile õhtul sain nii kaugele, et toimetasin pisut mootori kallal. nimelt püüdsin alla saada õli surveklapid (või mis iganes nende vedruklappide nimi on). igal juhul - nii mõnedki soovitasid mul mitte kasutada tellitud aftermarket vedrusid ja silindreid, et pigem võtta mõnelt vanalt mootorilt. seda ma tegin... aga kaasas olev pilt näitas, et pikem vedru oli täiesti surnud. tagasi mootorisse läks: vanad silindrid, vana lühike vedru, uus pikk vedru. ehk saab asja.

ja nagu ikka minu tegemiste juures - kui panin silindrid sisse, siis need sinna ka jäid. kinni. jupp aega kangutasin välja ja puhastasin uuesti kanaleid. lõpptulemus: sain silindrid kätte ja tagasi ka nii, et nad liikusid vabalt.

a ja üks point veel. Mart Viljuse soovitus tuli väga kasuks. nimelt need vedruklapid on suurte "kruvipoltide" taga, kui nii nimetada. keeramiseks on mingit üüratut kruvikeerajat vaja. aga Mardi soovitus oli keevitada mutter peale. nojah, mina panin tavalise mutri, tema idee oli parem - sisekuuskant - kuna seal ei pea peale keevitust enam maha käiama, et padrud peale istuks piisavalt. aga soovitus on hea, VÄGA palju kugavam on keerata.

Postitatud: K Aug 27, 2008 12:15 am
Postitas Teet
hei-hei,

viimane teadaanne siin foorumis pärineb möödunud aastast - ega masin vahepeal edenenud pole? :D
...või on mingi produksjoonikompanii kõik kommentaarid üles ostnud? :)

Teet,
kellel telekapult ei tööta ning kes on seetõttu loobunud telekavaatamisest...

Postitatud: K Aug 27, 2008 8:30 am
Postitas ingmar
de-edenenud on, kui aus olla :(

kuna ühe teise isendiga oli kiire-kiire, siis läks sinine buss osaliselt doonoriks. ehk et sealt tuli jupp ja väljamaale läks tellimus. eks nüüd peaks kohale tulnud jupid taas külge kruvima. 2 bussi oleks ikka 2 bussi :)

aga mootorit just ükspäev proovisin edendada. kolvid-silindrid on küljes,, õlipump ka.

Postitatud: P Nov 23, 2008 12:56 pm
Postitas ingmar
ohho, juba teine postitus see aasta. aga tuleb tunnistada, et vahepeal varjusurmas (ja mis seal salata, folkwagenile doonoriks) olnud isend tõuseb tuhast. on garaazhis pukkidel, sisuosa on peaaegu keevitatud, väljast veel nati keevitada jäänud. esipidurid koos. tagumised ootavad tegemist. sisu olemas, vaja paika panna. mootor käivitub salongist ja teeb seda kiirelt (1600cc singleport, sama mis kuskil piltidel, punast värvi, projektikat pole siiani suutnud edasi teha), kojamehed töötavad, elektris vaja tuled ära ühendada.

kusjuures - sisu meeldib mulle pea rohkemgi, kui FW oma. kuigi tõsi, praegu on osa sisust veel idee tasandil.

ja lähima ülesande tarvis ootab Orava käest talverattaid.

Postitatud: E Dets 08, 2008 12:41 pm
Postitas ingmar
järjekordne update. esimesed proovid "värvimisega" andsid tulemuseks, et üldjoontes sobib ja et Vaido ei oska kilet paigaldada :) kohe pean ära mainima, et kõik puristid võivad mitte antud teemat väga kommentaarida (kleepkilega auto katmine), sellel teegvusel on omad teatavad (ja minu jaoks täiesti piisavad) põhjused.

pikem vasak külg on ka valmis, jäänud salongi nurgad ära keevitada ja siis tagaosas tööd teha.

peale kile per*se keeramist ehitas Vaido pidureid edasi, keeras ka need sinna samasse kohta :) ja aretas puuduvate juppide asemele täiesti üllatavas koguses kõikvõimalikku muud. ehk et pidurid peaksid varsti valmis saama. siis saab juba rattad alla panna (siinkohal suured suured tänud kõigile, kes kohe kiirelt oma vanu velgi loovutasid, sain 4+1 põrnika omad ja lisaks kahed roosted mosse omad, mis lähevadki kohe talveratastele) ja siis saab juba poodi sõita :)

Postitatud: E Dets 08, 2008 8:34 pm
Postitas dexter
ikka jõudu ja jaksu, kõva töö oled ära teinud, tahaks kaa nii kaugel olla :D
kärts värl ;)

Postitatud: R Dets 26, 2008 9:14 pm
Postitas ingmar
niih... täna siis oli ametlik linnaring. tankla + pood (bensu ja õlle järele, pakkuge, kummast kumb)

masin töötab (ok, mõni funktsioon langes sõites ära, aga selleks ju testisõidud ongi), kiirendab, pidurdab ja mis peamine - ON SOE! stock soojendus + ~4kw gero tagaosas. oi bljad kui mõnus :) tuleb tunnistada, et autost välja tulla oli paha, väljas oli nõmedalt külm :)

Postitatud: R Dets 26, 2008 9:15 pm
Postitas ingmar
paar pilti ka sisust

Postitatud: L Dets 27, 2008 2:16 pm
Postitas jeff01
awsome shifter :twisted:
Tahan ka sellist :D

Postitatud: L Dets 27, 2008 2:56 pm
Postitas ingmar
materjali mul veel jagub uue shifteri tarvis :)

Postitatud: E Dets 29, 2008 10:56 pm
Postitas dexter
Täna käisin ja nägin oma silmaga. Eriti muhe sõiduk :P eriti rängad on need "metsapõletajad" seal ees ikka.

Jõudu ja jaksu ikka ;)

Postitatud: E Jaan 19, 2009 11:01 pm
Postitas ingmar
nonii. mitte, et ma siia foorumi viitsiks koguaeg peegeldada sama juttu, mis ma www.dooker.eu peale kirjutan... aga vahekokkuvõte:

masin on edenenud, tänu arvukatele testisõitudele on välja tulnud palju vigu, osad on parandatud, osad on puutumata, osad on hullemaks läinud (peamiselt siis minu sekkumise tõttu)

paar pilti ka, kuna juttu ei viitsi niipalju kirjutada