3. leht 27-st
Postitatud: K Okt 22, 2008 6:53 pm
Postitas dexter
tervist rahvas

täna jõudis auto siis selle tasemeni, et sai seest, koopad, kapoti alune ja mootori ruum ära tehtud, ehk siis sai esmalt rooste surmaga võõbatud, siis happe, tavaline krunt ning värv ja lakk veel otsa. Ehk nende detailidega siis kõik, rohkem nendega vaeva pole. Homme üritaks hakata tiibadega tegelema, kusjuures tööd seal kõvasti

Loodaks Detailidega nii kaugele jõuda, et saaks nad kere külge keerata ja siis keretöödega väljast poolt alustada.
täna leidsin ka lahenduse esimestele piduritele, igatahes mitte üksgi teise vw grupi auto laager ei sobi põrra esimese käändmiku võlli otsa. Peale pikka arutelu leidsin lahenduseks et lõikame võllid käändmiku otsast maha ja asendan originaal võlli Golf 3 omaga, Suppordi kinnituse lasen keevitada käänmiku külge, hetkel veel lahtine mis margi suppordeid kasutada, hirm nende vw käsipidurite vastu :S tuli ka veel mõte ehitada ümber hüdrauliseks käsipiduriks, nagu kiir kursust kuulates ei pidavatki nii raske olema...eks seda vaatab, sinna kõva aeg veel, esmalt kere kokku...
pildid lähipäevil
Postitatud: K Okt 22, 2008 7:01 pm
Postitas ingmar
vot see on auto taastamise tempo
mhmh, meenub möödunud suvi ja oma tegemine... dexter, järgmised projektid paneme joonele (st tõmbame suurde garaazi joone vahele ja ehitame võidu kahte masinat)?

Postitatud: K Okt 22, 2008 7:38 pm
Postitas dexter
ingmar kirjutas:vot see on auto taastamise tempo
mhmh, meenub möödunud suvi ja oma tegemine... dexter, järgmised projektid paneme joonele (st tõmbame suurde garaazi joone vahele ja ehitame võidu kahte masinat)?

mulle sobib

hea seltskonna vastu pole mul kunagi midagi

veelvähem väikse võistluse vastu

tempo on hea tõesti, kui saantiivad kere külge ja kerega pihta alustada reedeks, siis olen pm ära teinud kahe aasta töö kahe nädalaga. Seda muidugi tänu oma abilistele, muidu vist ikka veel osandaksin masinat
kuigi nüüd tempo natuke langeb, nimelt pean kahjuks järgmise nädala tallinnas veetma

aga ehk saangi natuke puhata ja siis ülejärgmine nädal uue hooga pihta hakata

eks järgmine nädal üritan seda piduri teemat lahendada, esimesed on ok, nüüd jäänud veel tagumine pool.
Postitatud: K Okt 22, 2008 7:41 pm
Postitas jeff01
Nägin täna isiklikult seda töö tegemist ja enam tempo ei tundugi nii ulme kuna ajal mil mina autoomanikuga juttu puhusin askeldas vähemalt 3-4 poissi auto kallal
Tuleb siis välja kuidas tuleb, hea et üldse keegi midagi teeb kuna see toorik oli algselt nii kehvas seisus et mina poleks sellist julgenud ligi võtta

Mitte et ta nii meeletult mäda oleks aga just see, kuidas kellelegi on meeldinud keevitusega mängida ja kõik kohad ära keevitada
Nüüd oskan oma auto hetkeseisu väga kõrgelt hinnata

st et kui vaatan rattakoobastest kuidas tiivad on laiendatud ja plekiühendused valtsitud/punktkeevitatud tuleb hakkab kohe kergem.
Kui dexteri põrnikas kunagi kokku ja korda saab on 1 putukas päästetud ja au ja kiitus omanikule....kui tema poleks teda taastama hakanud oleks mina ta mootoridoonoriks ostnud ja pulkadeks lõiganud.

Postitatud: K Okt 22, 2008 8:01 pm
Postitas dexter
No eks see kere tehtud saab ja päästan autost niipalju kui annab, nagu algselt ütlesin et vanu keevitusi juba lahti lõikama ei hakka, olgugi et need nagu nad seal on, nagu töökaaslane ütles, et kui pidasid siiani siis peavad ka edasi, pealegi ülejäänd osa kerest sai korraliku hoole...
Jeff, kui ära läksid hakkas töö pihta alles

täna sai ikka kõvasti tehtud...ise väga rahul

loodame et homme ja ülehomme on sama produktiivsed

Postitatud: K Okt 22, 2008 10:40 pm
Postitas Style
Kui Tartu KHK poisid nii agarad on, äkki ajame peale põrrat neile mu toppelt-kabiini ette?

Postitatud: K Okt 22, 2008 10:54 pm
Postitas jossu
Mul oli juba ennem mõttes minu bussi pahteldamine, üksi tehes jube tüütu töö, kuid koos abilistega võiks minna õige ruttu.
Postitatud: N Okt 23, 2008 9:07 pm
Postitas dexter
Happekrunt
Värvitud

piidalt hästi näha salongi värvi ;
täna sain kätte siis uued võllid, pildil uus ja vana kõrvuti, õhtul viisin ka treiali kätte ja seletasin ära mida tahan, ehk siis lasen vana võlli käändmiku küljest lahti lõigata ja uue võlli poltidega käändmiku külge kinnitada...käändmik siis selline kuhu istuvad nii golfi rummud ja pidurid, kui ka vanema porsche omad, arvatavasti ka viimase pidurid lähevad...näis ka saan teed supporid ka kätte tallinnast....ehk siis auguvahe läheb 5x205 pealt 4x108 peale.
ootan mõtteid ja kriitikat!!
Täna jõudis asi siis nii kaugele, et pm on kõik keevitus tööd tehtud ja juba käis ka tiibade sobitamine kerega. Igatahes jõudsin otsusele et enam seda kere ja tiiva vahelist kummi liistu ei kasuta, mulle ei meeldi need eriti, selle asemel üritab tiivad võimalikult kere lähedale saada, nii et kõik vaed oleksid võrdsed, ning vahele panen hoopis kere hermeetikut, mida saab pärast vajadusel lahti lõigata.
Täna mõtlesin vaikselt värvilahenduste peale, kuid need veel jäävad enda mõteteks

niikuinii veel sada korda muutuvad, põhitoon on paigas igatahes, kuid kõik muu veel lahtine

Postitatud: N Okt 23, 2008 9:10 pm
Postitas ingmar
aga miks orig. kummitihendist loobud kere ja tiiva vahel?
Postitatud: N Okt 23, 2008 9:44 pm
Postitas jeff01
Mina jätaks samuti sinna hermeetiku panemata ja kasutaks mingit mitte liimuvat tihendit. Kui mul isa 15a tagasi põrnikat ehitas siis polnud sellele noid tihendeid saada ja mäletan kuidas ta need ise õmbles

Lõikas pikad kitsad naharibad ja keeras pikuti pooleks nii et sisse pani mingi peenikese plasttoru ja õmbles toru tagant kinni nii et nahk oli ümber toru ja all see osa mis tiiva ühendusse läks jäi siis nagu topelt. Tulemus oli OK
Vibratsioon siiski liigutab neid tiibu veidi ja kardan et nahk seal vahel peab paremini vastu kui hermeetik

st et toda poleks ehk ni kerge läbi hõõruda ja roostekindlus antud kohas oleks parem (Samuti varjaks se ära selle vuugi mis jääb ja ei usu et se sul päris 100% sirge ja veatu õnnestub nende tiibade puhul

Postitatud: N Okt 23, 2008 9:48 pm
Postitas ingmar
praegu tihendeid vabalt saada ja isegi värvitoonides - ei pea olema stock must, praegu peast pakun valge ja punase (ilmselt on neid veel).
Postitatud: N Okt 23, 2008 11:55 pm
Postitas Teet
jeff01 kirjutas:Vibratsioon siiski liigutab neid tiibu veidi ja kardan et nahk seal vahel peab paremini vastu kui hermeetik

st et toda poleks ehk ni kerge läbi hõõruda
pigem võiks ikka hermeetiku peal olev kattervärv esmalt pragunema hakata (kerehermeetik on ülevärvitav ning seetõttu ilmselt mõttes - siis pole ka vahe ühtlane laius nii oluline).
aga tegemised on tõesti olnud ikka ulmekiired - lausa lust jälgida. Mõned asjad teeks teisiti (nt kivikaitse on minu maailmas just täkete eest kaitseks ja kui ta on kohas, kus sellist funktsiooni vaja pole, on ta pigem vaid roostevarjaja) - aga eks igalühel ole oma "käekiri" ning arvamus sellest, kuidas ikka hea on
t,
Teet
Postitatud: R Okt 24, 2008 1:35 am
Postitas dexter
ei asi pole tihendis endas, tean et neid saada ja need ei maksa kaa suurt midagi, ladu24 oli nende hinnaks ala 50 kr tk kui kiire pilguga vaatasin, kusjuures must sobiks minu värvikombinatsiooniga kõige rohkem sinna, aga siiski, miski neis häirib mind ja nad ei meeldi mulle eriti :S
ise arvan korralik hermeetik ei ole seal kaa nüüd kõige halvem varjant, kinni ma neid ju ei keevita sinna

mis puudutab vuugi vahesid siis usun et saan need paika küll piisavalt, ainuke asi mis sellisel vuugil minu jaoks miinuseks on, et kui midagi tiivaga juhutb, siis rikun värvi ära ja pean terve tiiva üleni uuesti värvima.
Kusjuures, on ka veel võimalus, et pean ka tiivad laiemaks tegema :S vot see mõte mulle eriti ei meeldi, aga kuna käänmikud tulevad ala 1cm laiemad ja ma ei tea kas ma velje ET`ga mängin selle välja
ahjaa...tahtsin igaks juhuks üle küsida, ennem kui kallale lähen, kas sharniirid on ikka välja pressitavad käänmiku otsast? krt vb seal mingi asi mida ma pole tähele pannud ja muudkui väänan neid tõmmitsatega

Postitatud: R Okt 24, 2008 9:26 am
Postitas Style
Üks vahemärkus: ei kadesta inimest, kes kunagi võib selle auto omanikuks saad (aastaid või isegi aastakümneid hiljem) - esipidurite remontimisega tuleb ikka tugevalt pead murda...
Postitatud: R Okt 24, 2008 3:20 pm
Postitas dexter
Style kirjutas:Üks vahemärkus: ei kadesta inimest, kes kunagi võib selle auto omanikuks saad (aastaid või isegi aastakümneid hiljem) - esipidurite remontimisega tuleb ikka tugevalt pead murda...
Mis sellega mõtled? On midagi pahasti? Või mõtled seda kui jupid kuluvad?
tänane update siis: Tiivad said keevitatud, rooste surmaga üle võõbatud, seest poolt happega, krundiga, värvi ja lakiga tehtud, üks sharniir tuli isegi välja, ülejäänute jaoks ei jäänud aega, kuna osalesin täna ahel avariis ja hommik läks kindlustustes jooksimise peale
