3. leht 3-st

Postitatud: L Dets 06, 2008 9:42 pm
Postitas Tuul
On saanud siis jõudu mööda Karmanni lammutada ja minikrip kilekottidesse pakkida. Siiamaani on olnud kõige keerulisem olnud esi ja tagaklaasi eemaldamine, kuna tihendid on ajapikku kivikõvaks muutunud.
Kõige rohkem oli abi kuumapüssist.
Mõned pildid ka:

Postitatud: P Dets 07, 2008 3:06 am
Postitas dexter
tööd jagub, kuid pole midagi ületamatut ;) edu, pikka närvi ja kotti ikka selga rahaga ;)
mis plaanid muidu masinaga on? originaaliks? ma väga loodan...sellist teist juba kusagil ei näe:P

Postitatud: P Dets 07, 2008 12:00 pm
Postitas Tuul
Närvi peaks jätkuma, rahakotiga on nagu on-eks siis paistab kui Keretöödeks ja juppide tellimiseks läheb. Kindel plaan on originaali säilitada, vähemalt niipalju kui võimalik.
Algul tundus, et kere on päris hea aga nüüd tulevad roostekohad polstrite ja liistude alt lagedale. Keevitustööd ikka on natuke, sellega seoses küsimus: millist keevitusaparaati osta, mis oleks odavamapoolne aga ajaks asja ära? Ise arvan, et 5000eek tuleb ikka välja anda?

Postitatud: P Dets 07, 2008 6:07 pm
Postitas jeff01
jh viiest kilost algavad tõesti 220v traatkeevitused millele co balloon külge käib. Pleki siristamiseks maa ja ilm. Mida rohkem voolutugevus astmeid seda parem (4 on üldiselt vähe aga mul on vaid 2 :D ) Kauge kaarega käi mööda täidistraadist (selle puhul pole co ballooni vaja) aga sellega keevitamist iseloomustab päris hästi eesti keelne sõna : "Sitt" ja selle traadiga keevitatud pinnale ei taha pärast ka korralik keevitus enam hakata :?

Postitatud: P Dets 07, 2008 7:42 pm
Postitas Tuul
OK tänud, võtan arvesse. See täidistraat pidi ka päris kallis olema.
Pleki siristamiseks mul keevitust vaja ongi, paksemate detailide jaoks on elektrood keevitus olemas.

Postitatud: K Dets 10, 2008 10:53 am
Postitas Tuul
Ma vaatasin, et lõunanaabritele on mu Karmann huvi pakkunud. :D
Ainult tekstist ei saa halligi aru.
http://forums.vabole.lv/viewtopic.php?f ... rmann+ghia

Postitatud: K Dets 10, 2008 12:12 pm
Postitas Style
Tuul kirjutas: Ainult tekstist ei saa halligi aru.
Kadestavad, et Leedus neid kaks ja nüüd isegi eestlastel olemas :) Ja arutavad, kus ja mis hinnaga endale selline soetada. Ei imesta, kui järgmine suvi mõni KG läti numbritega aastaüritusele veereb.

Postitatud: K Dets 10, 2008 3:51 pm
Postitas saar
Google aitab natuke tõlkida. Ehk on abi:

http://translate.google.com/translate?h ... l=lv&tl=en

Postitatud: K Dets 10, 2008 7:17 pm
Postitas Tuul
Selge. Tänud!

Postitatud: P Veebr 22, 2009 3:07 pm
Postitas jeff01
nüüd nägin minagi selles autos ilu kui sellise pildi leidsin: Pilt
ei jäägi 356 speedsterile palju alla kui vaid õige värv ja auto korras :D [/img]

Postitatud: P Veebr 22, 2009 10:02 pm
Postitas Tuul
Jah see on päris kena ja madalaks ka lastud.
Ise käisin täna garaasis ja vaatasin, et on ikka pull kuju autol.
Minu tegemised Karmanniga on kahjuks mõneks ajaks seisma jäänud, kuna mõnda aega on tähtsamaid tegemisi toimetada, ja see kuradi kriis ka veel :evil: . Aga paari kuu pärast on plaan jälle nokitsema hakata 8)

Re: Marko type 14

Postitatud: R Mai 30, 2014 11:14 am
Postitas dlf
Hei

Mis antud isendist saaanud on?