Pole ammu tehud töödest rääkinud.
Sai siis vahepeal muretsetud üks vw corrado tagumine luuk.

Vahtisin jälle iterneeduses ringi ning vaatasin, et mõndadel ehitatud põrradel on tagaluuk kerest eemale toodud. Seda siis selleks et lasta rohkem õhku mootori ruumi. Mõtlesin, et võiks endale kaa midagi taolist teha, aga samas ei taha ma eriti põrnika välimust muuta. Seepärast siis ka see corrado luuk. Teadupärast on corradol selline süsteem et saavutades kiiruse 120 km/h tõuseb tagaluugist tiib üles, et tagaots paremini maadligi suruda. Ma küll ei hakka seda kiiruse basil töötavat süsteemi kasutama, aga luugi küljest sain ajamid mis on piisavalt tugevad et seda luuki kinni hoida...Mul vaja seda süsteemi siis pm just väiksel kiirusel kasutada.
Ajami süsteem ise siin:
Siin ka mingi esialgne raam ajamite kinnitamiseks:
Siin peaksin ka tänama AUT09 poisse, kes on selle süsteemiga üle nädala juba tegelenud...Usun, et lõpuks saab see ka valmis ja hea
Siin näha luuk kinnises nö tavaasendis:
Ja siin siis lahtises:
Vahepeal on ka keskkonsool mõnevõrra edenenud:

Samuti on ka see näidikute plokk mõnevõrra selgema kuju saanud. Aga kuna pole see klaasriidest asjade tegemine, õigemini vormide valmistamine, nii lihtne midagi, siis seal veel palju tööd, ning korralike pilte pole, siis ei hakka eriti vaevuma hetkel sel teemal rohkem.
Eelmine nädalavahetus sai ka alustatud mootori komplekteerimist. Siinkohal kirjutaksingi meeldetuletuse nii endale, kui ka Ingmarile, et talle nädala lõpus helistaksin!!!
Kahjuks jäi see kokkupanek üürikeseks, kuna üks õlipihusti siiski ei sobinud ja see läks treialite kätte ümberehitamisele. Samuti suutsin ka ära kaotada kepsu saalded töökojas esimese hooga, mis õnneks aga pärast ruumi koristust välja tulid. Eks kui Pihusti käes võin komplekteerimist jätkata.
Ahjaa...Kes siin teemat rohkem lugenud siis nagu teate oli mul juba turbo olemas, selleks oli siis väike Garreti GT17v. Nüüd kui kolle peaaegu valmis siis avastasin et see turbo ikka ei sobi mulle, kuna tal asus õlitus minu jaoks vale poole peal ja kodasid keerata ei saanud muutuva geomeetria tõttu. (Tänud Joosepile) Seega tuli too turbo maha müüa. Asemele jõudis täna Tallinnast siis teine turbo, mis täna läks juba joonestaja kätte, et saaks turbo flantsid ära joonestada ja siis hiljem laser lõikusesse saata. Et lõpuks saaks siis selle kollektori lõpetatud ning võiks vaikselt vaikselt mõelda mootori kokkupaneku peale mõelda
