18. leht 27-st

Postitatud: K Juul 01, 2009 10:32 pm
Postitas jeff01
veljed on minu maitse....ei kujuta neid küll põrnika all ette aga üldiselt meeldib väga.

Postitatud: K Juul 01, 2009 11:25 pm
Postitas dexter
jeff01 kirjutas:veljed on minu maitse....ei kujuta neid küll põrnika all ette aga üldiselt meeldib väga.
oi sobivad hästi...kui nüüd ülejäänud kere saaks samuti värvitud siis läheksid nad juba värvitoonidlt kokku. Ainult nüüd kui kere valmis saab, pean silmas just tagu tiibasid, siis pean hakkama katsetama millse kõrgusega ja kui laiu rehve kasutama hakkan. Et millised head välja näeksid...

Postitatud: R Juul 10, 2009 10:06 pm
Postitas dexter
nii täna toodi ära lõpuks kaua oodatud sisselaske kolded koos kütuse latiga.
võetud sai alustuseks siis originaal sisselasked ja neid veidi ümber tehtud. Ümber tegemise all mõtlen seda et üleliigne toru maha lõigatud ning koldesse said ka korralikud pihusti augud tehtud.
Pilt
Pilt
Pilt

nüüd vaja veel stutsid kütuse lati otstesse panna(kolm otsa) neljandas otsas on kütuse regulaator.
Pilt

Postitatud: T Juul 14, 2009 10:02 pm
Postitas dexter
nii täna võib öelda et oli jälle üks suhteliselt hea päev.
Hommikuk helistati ja öeldi et plokikaaned on valmis ja võin neile järele minna.
Peale seda kui kaaned olin kätte saanud tuli kohe kõne et ka viimased flantsid on valmis laser lõikusest, põrutasin kohe järele. Sain nad kätte sõna otseses mõttes ahjusoojalt :P
Peale seda kõike oli tuju nii hea et mõtlesin et ei saa asja nii jätta, käisin ostsin põrnikale veel coilback`i ära, muretsesin juhtme isoleeri ja hunniku igasugu juhtme otsikuid ning keerme liime.

Varem oli veel muretsetud põrnikale uued kaitsme plokid. Mootori juhtumise jaoks 6ne ja ülejäänud elektri jaoks 10ne plokk. Siis esimeste suppordite rem komplektid ja tänu Style`le ka kere ja tiibade vahelised tihendid ning mootori esimene simmer.

Nüüd järgmine samm on valmis teha väljalaske kolde otsad, esimene näidis on juba olemas ja paistab et nende valmistamine polegi nii raske. Ainuke asi on et ka nüüd kuna treialil puhkus siis tänu sellele võib asi natuke venida...

Vahepeal juhtus ka üks negatiivsem asi, nimelt sain kätte uued rooli otsad, aga hiljem selgus et rooliotsad ei sobinud mu autole ja kuna uusi enam tellida ei riskinud viisin vanad taastamisse. Pärast seda kui olin seletanud mille rooliotstega tegemist lubati erilise hoolega need korda teha :D Eks järgmine nädal selgub.
Kogusin jupinad kokku ja tegin ka ühe klõpsu:
Pilt

Varsti kõik jubinad koos ja võikski nagu hakata seda hullust kokku laduma hakata....

Postitatud: T Juul 14, 2009 10:52 pm
Postitas Style
dexter kirjutas:üks negatiivsem asi, nimelt sain kätte uued rooli otsad, aga hiljem selgus et rooliotsad ei sobinud mu autole
Seda ma imestasingi, et selline haruldus oli kohe riiulist võtta... :)

Postitatud: P Juul 19, 2009 10:41 pm
Postitas Teet
vihje: mulle tarnis Forss 3a tagasi õige asja. Vist oli JP kama - oodata tuli, aga asja sai ja esimesel katsel :)

jõudu,
Teet

Postitatud: K Juul 22, 2009 10:48 pm
Postitas dexter
Nii väike puhkus peetud ja täna vedasin end jälle töökotta. Mulle tundus et põrra isegi naeratas seepeale :D

Lõpuks leidsin enda autole sobiva vahejahuti, mis on piisavalt väike et mahuks ära. Tegemist Nissan 200sx cooleriga. 200 sx Jääb tavaliselt see väikseks, minu põrrale sellest aga rohkemgi kui küll.
Pilt

Muretsesin ka natuke mataerjali millega sisselaske ja väljalaske kollektoreid tegema hakata. Uurisin ja kaalutlesin igasugu varjante, küll väidab üks et see hea ja teine et hoopis too ja seepeale vihastasin ja ostsin nii sisselaske kui väljalaske materjaliks mustast metallist torud, toru siseläbimõõt 38mm ja seina paksus 2,6mm. Kui hiljem selgub et midagi ei sobi siis on alati aega ümber teha asja paremaks ;)
Pilt

Kui materjal olemas, siis sai ka kollektoreid tegema hakatud, algus oli küll raske, küll proovisin üht ja teist pidi, aga ei teagi kui hea lõpuks sai. Eks näis
Pilt
Pilt
Pilt

Ja peal nägi ta välja midagi sellist:
Pilt

Homme üritan paar üleminekut treida mida poes saada polnud ja sisselaskega lõpetada. Homme tahaks ka väljalaskega mingi kauguse peale jõuda et see käivitamise päev väga kaugele ei jääks.

Postitatud: R Juul 24, 2009 12:50 am
Postitas dexter
Jälle üks pikk päev tõõjuures veedetud.
Esmalt sai hommikul kohe trei pingi taga natuke askeldatud:
Pilt
kaks suuremat koonust olid sisselaske jaoks, sinna kus kaks toru ühinesid
Pilt
Pilt

ja väiksemad koonused olid väljalaske jaoksüleminekud ploki kaane jaoks.
Pilt
Pilt

Õhtuks oli sisselase juba nii kaugel:
PiltPilt

Kui aga moototri jälle kere küljest maha võtsin siis mõtlesin et aitab tänaseks ja lõin töökoja uksed kinni ning põrutasin minema.

Poolel teel koju sõites hakkas mind miski asi nagu närima ja keerasin otsa ringi ning läksin tööle tagasi. Tagasi tulles vaatasin et asi pole ikka õige, ühe poole sisselaske kanal oli ca 5cm pikem, ma ise olin süüdi et ei arvestanud sellega et boxeril pole ju silindrid võrdsetel kaugustel.
Kohe rellakas kätte ja torud võrdseks :P
Pilt
Nüüd esmalt joonlauaga mõõtes pikkuste vahe ca 0,5-1 cm.


Nüüd homme hakkan tegelema väljalaskega, täna juba katsetasin et kuidas jääb:
Pilt
(PS mootot viimasel pilidil tagurpidi, nii et sisselase on hetklel all ja väljalase peal).

Postitatud: R Aug 21, 2009 10:05 pm
Postitas dexter
Nii, üle kuu aja polnud töökotta oma nägu näidanud...Pikk paus on vahepeal olnud ja täna sattusin pooleks päevaks jälle põrrale seltsi.

Pm võin nüüd öelda et sisselase on valmis, vähemalt kõige hullem osa on tehtud, natuke tahab veel lihvida ja mõned kohad üle keevitada, siis liivapristsi ja värvi alla, aga tulemus siis enamvähem selline(vabndan väga kehvade piltide pärast, polnud fotokat käepärast)
Pilt

Pilt

Pilt

ei saanud ka veel viimast flantsi, ehk siis seda kuhu külge kinnitub segu siiber veel kinni lasta, see oli keevituste ja sättimisega niipalju kõveraks kiskunud, et lasen lihvpingist enne läbi veel.

Re: Vw 1300 1966

Postitatud: K Sept 09, 2009 7:29 pm
Postitas dexter
Täna sain jälle üle pika aja töökotta, eks see kooli algus on nagu on, sebimist ja jooksmist palju aga täna oli hommikupoolik vaba ja kohe tunked selga ja keevitus mask ette :D

Lõpetasin ära siis kollektorite kokku keevitamise, nüüd kõik ühes tükis kus peab olema, veel vaja hiljem mõnest kohast poolitada et kolle oleks ka mootori küljest eemaldatav 8) hetkel seda enam pole :rock: . Sisselase sai enam vähem, kõik painded ja pikkused on samad kahel poolel, küll pole ma tegelikult rahul väljalaskega :roll:. Tänu Käigukasti ja amordi toele pole mul enam palju ruumi ja kollektori pikkus enne kollet on ikka meeletu, ja pealegi tänu sellele ei saa ka rääkida võrdsetest pikkustest. Aga mis seal ikka eks proovime ja vaatame mis välja tuleb asjast. Kahjuks polnud fotokat täna tööjuures kaasas ja telefoni aku sai kaa lõpuks tühjaks aga midagi suutsin klõpsata.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Siin ka üks kehva pilt sellest sigrimigrist :D
Pilt


Ma mõnipeäv püüan meeles pidada ja fotoka tööle kaasa vedada ning korralikud pildid teha, siis saab paremini aru mis seal täpsemalt toimub

Re: Vw 1300 1966

Postitatud: N Sept 10, 2009 8:58 am
Postitas ICE
Huh, lugesin see 18lehte läbi. Müts maha inimeste ees, kes suuri asju oma kätega teevad. Kogemused ja oskused omandatud sellise töökäigu juures on priceless.
Näha on, et mitme asjaga puutud vist kokku esimest korda. Pean silmas klaasplasti siis :) Sirgeid ning suuri pindu ei maksa iialgi makroga teha, mõttetu. Pärast lihvid ja nühid ennast ogaraks. Selleks on olemas üks väga lihtne ning toimiv moodus. Kui veel vaja teha, siis anna märku ning annan nõu :) (Me @ päris suured kogemused plastiga)

Re: Vw 1300 1966

Postitatud: N Sept 10, 2009 9:02 am
Postitas dexter
ICE kirjutas:Huh, lugesin see 18lehte läbi. Müts maha inimeste ees, kes suuri asju oma kätega teevad. Kogemused ja oskused omandatud sellise töökäigu juures on priceless.
Näha on, et mitme asjaga puutud vist kokku esimest korda. Pean silmas klaasplasti siis :) Sirgeid ning suuri pindu ei maksa iialgi makroga teha, mõttetu. Pärast lihvid ja nühid ennast ogaraks. Selleks on olemas üks väga lihtne ning toimiv moodus. Kui veel vaja teha, siis anna märku ning annan nõu :) (Me @ päris suured kogemused plastiga)

Klaasplastiga jah ma pole veel sinapeal, kokku puutunud sellega vaid keretöödega seoses, aga nõuanded ja kasulik õpetus alati abiks 8)
Aga eks ka kõige enam üks enese arendamise projekt ole, kindlat eesmärki polegi seadnud, peaasi et midagi uut oleks :D

Re: Vw 1300 1966

Postitatud: N Sept 10, 2009 7:27 pm
Postitas jeff01
näen, et otsustasid siiski 4-1 kollektori teha....ma oleks lihtsuse mõttes 4-2-1 teinud sinu mootori puhul, oleks ehk oluliselt vähem materjali läinud ja vähem keevitamist olnud...enda omal polnud kahjuks sellist varianti eriti.
Kas klaasplasti puhul peeti silmas fliisi traatidele tõmbamist?
Edu igatahes ja tore vaadata et kellegi projekt vähemalt edeneb...enda oma seisab ajapuuduse taga...isegi raha veidi oleks aga aega küll absoluutselt mitte.

Re: Vw 1300 1966

Postitatud: N Sept 10, 2009 9:00 pm
Postitas dexter
jeff01 kirjutas:näen, et otsustasid siiski 4-1 kollektori teha....ma oleks lihtsuse mõttes 4-2-1 teinud sinu mootori puhul, oleks ehk oluliselt vähem materjali läinud ja vähem keevitamist olnud...enda omal polnud kahjuks sellist varianti eriti.
Kas klaasplasti puhul peeti silmas fliisi traatidele tõmbamist?
Edu igatahes ja tore vaadata et kellegi projekt vähemalt edeneb...enda oma seisab ajapuuduse taga...isegi raha veidi oleks aga aega küll absoluutselt mitte.

Vahepeal oli ka mõte teha kolle 4-2-1, kuid no ega ma ei oska ju asju lihtsalt teha. "Miks minna otse kui saab ringiga" Tegelikult mõte miks tegin 4-1 oli selles et juhul kui peaksin tulevikus valima suurema turbo, siis peaks selline kolle paremini toimima...Muidugi rõhk sõnal "peaks"...Olgu see selleks, eks tavaliselt nii ta on et esimene vasikas läheb ikka aia taha...loodame et ma lihtsalt üle väga kõrge aia seda kollet viskama ei pea :D
Klaasplasti puhul sain väga kasuliku infot vormide tegemise kohta, suured tänud siinkohal ICE`le, eks kui sinna salongipoole jõudma hakkan, siis kindlasti on see info kasuks.(muidugi juhul kui mul mõni aktiivne ja tubli inimene seda minu eest ei tee :node: )

Aga ega selle ajapuudusega on jah nagu ta on, ma ise kah nokitsen hetkel nii et kui päeval on mul mõni vaba loeng siis tõmban tunked selga ja kohe töökotta :D iga vaba sekund põrra seltsis ikka...Krt pean tõdema olen põrrahoolik :mrgreen:

Re: Vw 1300 1966

Postitatud: N Sept 10, 2009 10:14 pm
Postitas ingmar
hea et sinu põrrism on õiges suunas läinud (kvaliteedi, mitte kvantiteedi suunas) :)

või on see "põrnitsism"? "põrnikatsism"?