17. leht 26-st
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: K Sept 28, 2011 10:11 pm
Postitas jeff01
no 2L 2v porsche mootoril tuli 1 bar 4200 peal seega ei usu, et minulgi üle 4500 pöörde selleks kulub....kui siis kõik käigud 6500 puhkuda siis kukub täpselt boosti alasse ja kuna ajul on nüüd ka flatshifti võimalus juures siis usun et esimesega stardin boostita kuid siiski kusagilt piiraja kandist, teise lõpuks on boost käes ja kuni neljanda lõpuni hoiab rohkem kui vaja
Aga kui kunagi tugeva käigukasti alla saab siis võib ka launch controliga kohapeal boostima hakata. Eelmise turbo puhus launchiga tugevalt üle 1,5 bari

aga jah launch tapab turbosid päris korralikult.
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: K Jaan 18, 2012 11:02 pm
Postitas jeff01
Väheke infot ka selle teise põrnika kohta mis ma ostsin ja kohe sõbrale edasi müüsin.
Sellel on nüüd põhi pritsitud ja esialgne värv peal et ta kohe rooste ei läheks. Tegelikult on olukord veidi halvem kui pildil ja on võimalik et põhjavannid tellib uus omanik uued.
Kere sai aga jalust ära tõstetud:

Re: VW 1300 ´69
Postitatud: N Jaan 19, 2012 12:54 am
Postitas ingmar
tubli töö... aga peksa ikkagi - kus on eraldi teema????

Re: VW 1300 ´69
Postitatud: L Mär 10, 2012 9:03 pm
Postitas jeff01
Nüüd saan hakata geneka kinnitust ehitama, peale mida rihmaseibi a triggeri kinnitus, siis sisselaske kolle ja siis võiks aju peale panna ja juhtmetöödega alustada et NAna käima saada

Ilu operatsioonid tulevad siis kui kõik on paigas ja toimiv, võtan siis korraks taas osadeks ja värvin tükid ära.
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: L Mär 10, 2012 9:22 pm
Postitas bill
no näe ,ühe päevaga üks suur asi lahendatud.Tuult tiibadesse

Re: VW 1300 ´69
Postitatud: L Mär 10, 2012 9:40 pm
Postitas jeff01
Suured tänud muidugi "Billile" ja kui keegi talt midagi kunagi osta soovib siis soovitan ise kaubale järele minna, vaatamist on ikka piisavalt ja tingimused kus autot ehitatakse on nagu filmis

Re: VW 1300 ´69
Postitatud: P Mär 11, 2012 6:05 pm
Postitas jeff01
Fabritseerisin täna generaatorile kinnituse
....ja siis hakkasin vaatama et kuidas ma küll selle rihmaseibi väntvõlli otsa paigaldatud saaks kuid oh õnne, see type 1 rihmaseib mille lasin hr.Luigel treipingis tühjaks lõigata, et küll ma talle kinnituse välja mõtlen sobis kui valatult niisama nagu ta on ja midagi sellega seoses enam leiutama ei pea.....(Vaid 3 auku läbi puurida ja poltidega kinnitada)
Nüüd pean välja mõtlema vaid triggeri osa....aga arvan, et ma ei taha seda rihmaseibist nii kaugele tuua kui eelmist vaid teen uue triggeri nii suure, et see ulatuks üle rihmaseibi ja paigaldan selle otse rihmaseibi vastu.
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: T Juun 19, 2012 10:13 am
Postitas jeff01
Eile hakkas igav ja tegin põrrale kolde:

Kuna igavus ei möödunud tegin teise kah

Re: VW 1300 ´69
Postitatud: T Juun 19, 2012 10:24 am
Postitas ingmar
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: T Juun 19, 2012 10:54 am
Postitas Brick
Kas vasaku õhu väljalase jääbki nii vastu ratast?
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: T Juun 19, 2012 11:48 am
Postitas jeff01
ei, keeran külma poole õigeks.....tegelikult on pildil ka keskosa 180 kraadi viltu....
reaalselt on vahe rattaga piisav.....rohkem muretsesin seepärast et pihustitest kaugemale saada ja et õli tagasivool toimiks.
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: R Juun 22, 2012 9:17 pm
Postitas jeff01
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: L Juul 21, 2012 9:11 pm
Postitas jeff01
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: K Nov 14, 2012 6:38 pm
Postitas jeff01
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: K Nov 14, 2012 10:54 pm
Postitas bill
Väga hea algus

polnud vaja mul mingeid pilte teha,said väga hästi hakkama.Renni osas mõtle veel,kuna kiirelt ja otse sõites pidid esiklaasi külgmised rennid suurt takistust,undamist jne.tekitama.Sams sobib hästi stock mulje jätmiseks.