16. leht 26-st
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: T Aug 09, 2011 9:57 am
Postitas dexter
Päris asine tõesti, Eks ta kerge muidugi on kui pole niipalju metalli külge keevitatud nagu teisel

Aga tegelikult tundub tõesti väga korralik masin ja usun, et sinu kätes on sellel ka potensiaali
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: T Aug 09, 2011 10:37 am
Postitas jeff01
Ei raatsigi hetkel....kohe rellaka järele ei tõtta....panen esmalt garaazinurka seisma.
Aga......no peale diffri purunemist ja muid hädasid õhkjahutajatega siis tuli mõte ka 1 kaasaegsema mootori ja käigukastiga asi teha millel ka 400hp poleks probleem.
Kunagi olid S 2,2T mõtted, siis v8 ja nüüd R4 20vT sest see on üsna tubli ja kerge mootor.
Väljast püüaks jätta võimalikult kitsaks ja originaalilähedaseks. Mootoriluugist ega kusagilt ei pea midagi välja turritama ja miskeid õhuvõtte ja asju pole samuti vaja.
Eriti meeldib see, et kere saab maha tõsta.....saab korralikult keskmootorile ligi, saab normaalse turvapuuri teha jne. Kuigi puur tuleb alles peale 11,5 alistamist ja enne seda on ka kõik tuled ja viled küljes et tänaval liigelda.....mõtteis on ka polditav turvapuur mida saaks eemaldada.
Teatud asjaoludel peavad autod tulema analoogse värvikombinatsiooniga
teine põrr tuleb sellevõrra tänavakõlbulikum ja de forsseeritum.
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: T Aug 09, 2011 4:13 pm
Postitas jeff01
Panin rellaka veidi kaugemale ära....
äkki on kellelgi otsast käiguvahetusega bussi käigukaste pakkuda ja see toob mind ehk type 4 juurde tagasi
ja siis oleks vaja ka seda kõrge põrri tagasilda ingmari juurest

ja siis ka uuemat esisilda mis on šharniiride mitte puksidega.
eriti lahe oleks kui midagi saaks ka vahetuse korras....omal oleks pakkuda osa pildile jäänud kolast nagu se kero, originaalsisu, paak ja nipet näpet
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: T Aug 09, 2011 5:02 pm
Postitas jeff01
tõstsin kere maha ja kaalusin ära....esimene ots 52kg ja tagaots 54kg kokku 106kg.....selle saab vabalt alla saja
Ühendasin ka ühe plussi süütepoolile, väike topka karpasse ja viiene kanister vooliku otsa ja teisega andsin korra starterile voolu ja käivitus esimeste pööretega Niiviisi siiski rallima ei lähe kuna ei taha põhja ära painutada.
Süda ei luba rellakat veel kätte võtta ja surub audi 4cyl 20vT poolt jälle Type 4 suunas. Panen asja garaazi laagerduma ja mõtlen pikalt järele.
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: T Aug 09, 2011 5:18 pm
Postitas ingmar
jeff01 kirjutas:äkki on kellelgi otsast käiguvahetusega bussi käigukaste pakkuda ja see toob mind ehk type 4 juurde tagasi
ja siis oleks vaja ka seda kõrge põrri tagasilda ingmari juurest

ja siis ka uuemat esisilda mis on šharniiride mitte puksidega
helista, bussi kasti ikka leiab

macphersoni esisilda otsid siis?
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: T Aug 09, 2011 5:45 pm
Postitas jeff01
eee ei....samasugust aga šharniiridega pidasin silmas....ilmselt pääseb vaid nende nelja õõtshoova vahetusega. Või teab keegi kommenteerida kui erinevad ned pre ja after 66 sillad on.....sh ka tagasild ja käigukast.

Tegelikult ei häiri mind vist ka need liuglaagrid mida tavotiga määrima peab kui need asjad lahti saab ja uued puksid treida
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: T Aug 09, 2011 8:32 pm
Postitas jeff01
otsisin susina üles
Deto ? ülekuumenemine? või lihtsalt on 2 bari liiga palju?

Re: VW 1300 ´69
Postitatud: K Aug 10, 2011 1:04 am
Postitas Teet
mõra mõraks - kas need hoonimisjälgedega risti olevad kraapsud tekitasid kah Sa? Need paistavad päris mehised.
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: K Aug 10, 2011 8:09 am
Postitas jeff01
ilmselt ikka ma....kes muu.
Tundub et hakkan pihtsa saama miks kestmise nimel alu nikassiil komplekte kasutatakse. Mul paistab ka 8-10 sajandikku liiga väikseks tolerantsiks jääma. Nende silindritega kokku sõidetud umbes ~150km ja seda vaid boosti all

ja pärit on need kõige odavamast komplektist.
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: K Aug 10, 2011 5:47 pm
Postitas jeff01
Huvitav leid autoga kaasa saadud kastidest:

ka raadio augu kate on olemas

ja benanäidik on trossiga
Koristasin garaazi ära et kogu põrnikakola sisse viia.
Üle olevad istmed:

(juhi omal on riie väga räbal, see presendi moodi osa OK, Uksepolstridki puhastatavad ja terved kui ühel veidi katet peale liimida)
Üle olev petška:
Üle olevad naastudega talverattad:
Ja siinkohal tahan promoda uste alaäärte seisukorda :

üsna uskumatu....vähemalt seni nähtud on kehvemad olnud. Kuna neid uksi kergenadada ei raatsi siis lähevad need vist oranzile millest saab tänavaauto ja hall saab omale oranzi kerged uksed.
Kui kellelgi millegi vastu huvi siis tehke omapoolne pakkumine ja suhtleme privaatselt edasi.
NB! saada ka paugust käivituv 1200ne mootor (täiskomplektsena 200 euri)
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: L Sept 03, 2011 1:18 pm
Postitas jeff01
Kuna on olnud probleeme seoses tahhomeetri puudumisega siis sai ostetud 30 euri eest vana Asus ee PC ....sellele sai vaid hädavajalik installitud (windows ja tuner studio)

Järgmiseks sai sellest eemaldatud ekraan ja välja kistud ka ebavajalikud lisad ning selle armatuuri pookimisega alustatud.
vaja veel paar plekitükki lisada, viimistleda ja autosse koos emaplaadiga toppida.
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: N Sept 22, 2011 8:06 pm
Postitas jeff01
Ideid järgmiseks aastaks:
Type of engine: 1 -> 4
Bore: 85,5 -> 94
Stroke: 69 -> 71
???????: kkk k 26/28

Re: VW 1300 ´69
Postitatud: R Sept 23, 2011 7:18 am
Postitas dexter
mõnus kompott

Aga kas kõrvits liiga suureks ei jää?
Kle tuli meelde veel üks asi, minu käes on veel väntvõlli sisene laager mille peale siduri võll toetub, ära ilma selleta kokku pane...Tõstan kohe selle laagri auto peale ja kui aega saan toon ära.
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: R Sept 23, 2011 8:45 am
Postitas jeff01
Ei ilma laagrita kindlasti kokku ei lao. Praegu on niisama otsa tõstetud ilma hooratta ja sidurita.
Suureks? Kuidas võtta....ilmselt kõige mugavam pole kui max oost 4000 ja 4500 vahel saavutatakse ja pole ka mugav kui iga järgneva käiguga liigub hullemini edasi kui eelnevaga kuid mulle meeldib kui pidamine hakkab 3ndaga kaduma mitte et peaks esimese või teisega maha laskma

Kuna see turbo on hübriid siis umbes nii peaks ta käituma. Kui tegu oleks tervenisti k28ga nagu see külm osa siis ei saaks ma teda ka neljandaga 6000 pöörde juures käima sest see on ikkagi rekkale mõeldud turbo

Samas loodan nii jahedat õhku et esialgu ntercoolerit ei tulegi.
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: T Sept 27, 2011 10:58 pm
Postitas urbaan
Suureks ta vaevalt jääb, kuna rõhku jne annab timmida aga jah vaadates kuuma koja suurust annab taha tulekut ilmselt oodata eriti kõrgetele käikudel.Aga kui pöörete vahemik ja käigud peaks enam vähem normaalses suhtes olema siis võib selline ikka väga hästi lüüa :)Kuna mees keskendub dragile, siis tõesti milleks mingit disla suhtega turbot panna mis 2000rpm peal tuleb taha ja 3500 peal on tühi.Jaksu!