15. leht 26-st

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: K Juun 22, 2011 9:13 am
Postitas jeff01
Nöör on tõesti kiirem liikumisviis, kui tõukamine.
Aju on maha võetud, et mõned vajalikud muudatused teostada. Kuna mul dashis ühtki kella ega lampi pole siis teeks vähemalt sellise lisagi et käigukangil või roolil nuppu hoides hoiab õigeid stardipöördeid. Küll siis kunagi jõuab ka rehvi ja stardipinna filmimiseni ja kui sealt on võimalik järeldusi teha on võimalik ideaalsed pöörded leida millega ideaalne (vast ~7-10% wheelspin leida) Kuid see on kõik teisejärguline, enne tuleb liikuma saada sest olgu mis see start on aga pole ta ju rajal ka edasi liikunud :(

Kõhuall ripub veel ka bensuvoolik mis on lahti ühendatud, õli temp anduri juhe ja ehk veel midagi.

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: K Juun 22, 2011 7:38 pm
Postitas Teet
jeff01 kirjutas:ideaalsed pöörded leida millega ideaalne (vast ~7-10% wheelspin leida)
see on huvitav fakt. Nn teooriapoolt mulle nt võõras, aga praktikas väidab taguots, et nii on. Seni pidasin seda heliefektiga koos tekkivaks tundeks ning eeldasin, et ideaal on siiski 0,0005% wheelspini - aga kuna seda ei ole võimalik 0% eristada, siis tundub parim just selgesti eristatav kerge-mõõdukas spin, kui punktile lähim tuvastatav :D

niiet teen kuulutuste rubriiki teema: "Rent - tagusmendidüno" :lol:

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: T Juun 28, 2011 10:08 am
Postitas pppp
Kui suur vana ja uue tagarehvi+velje kaaluvahe on?

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: T Juun 28, 2011 11:17 am
Postitas jeff01
Ütleme nii, et see on ka teema mis mind piinas.

Eelnevalt all olnud kitsaste 17" ratastega võrreldes on nii, et kui ees väiksemat plekkvelge kasutan siis 4 ratta peale kokku vahet pole.

Kui võrrelda seal all olnud laiasid 17" rattaid 255 rehvidega (nendega ma auto ostsin) siis praegused 265 rehviga rattad on sama rasked.


Kokkuvõtvalt on rasked küll.....tulevikus püüan asja kompenseerida kerge rehviga (spetsiaalrehvid ja semislickid on 2x kergemad kui sellised bussirehvid (265/50/15) Ja praegu püüan kokkuvõtvalt mitte kaalu tõsta kergete esiratastega, mis tulevikus võiks asenduda sarnaste kroomvelgedega millel laiust vaid 4-6 tolli.

Laiade ja raskete rehvidega kaotan kindlasti lõppkiirust kuid see polegi kõige olulisem. Kui suudan laiema ja raskema rehviga kasvõi 0,2s esimese 60 jala pealt alla saada siis isegi ~4km väiksema lõppkiiruse korral oleks võit koguni 0,3s Kui suudaks 0,2s alla saada sama laia ja kerge rehviga oleks lõpuks võit 0,4-0,5s Ma ei saa sellest veel ise kah aru aga nii see on.
Minu auto puhul on aga nii, et pole ma temaga ka selle eelneva 205 rehviga põrnikale omaseid 60 feete teinud sest uus originaal amort jääb pehmeks ja tekib jube wheelhop. Mind lohutab hetkel vaid see, et kui eelmisel aastal sõitsin 13,9 niiviisi, et viimase kahe käiguga puudus minek sest kolvid olid katki oli mul lõppkiirust vaid 150km/h ja praegu sõidab logide järgi ~165km/h siis sama stardiga kuid lõpuni töötava mootoriga olnuks see sõit ~13,6s ja kui nüüd stardi kommeneteerimine ette võtta siis see 13,9 tuli 2,4s 60 feetiga mis võiks olla 0,4s parem ka tänavarehviga kui õige amordicombo leian. 0,4s 60 feetis on aga vähemalt 0,6s prandust lõpuajas. Kogu teooria teeb mulle selgeks et 12s on võimalik sõita ka 1,6se mootoriga ja ehk ka tänavarehviga. :rock: Ehk sügiseks ? :roll:
Kui spetsiaalrehvide juurde tagasi tulla siis eestimaa pinnal on soome põrnikas startinud 1,38s 60 feetiga :mrgreen: mis on 1 sekund parem kui minu parim.....appi see on nagu aasta sest ta tõmbab 1,38sekundiga minust KAHEKSATEIST meetrit ette (poolteist liinibussi)
1s 60 feeti on sama rehvi korral 2s lõpu ajast mis on ulme aga see on tõsi.....kui mu 13,9sast lahutada 2s saame 11,9 mis minu jaoks on plaanis paari aastaga saavutada ja tundub kohutavalt kauge unistusena kuid kui mõelda, et temal on 200kw ja minul 200hp siis polegi asi nii hull. Asi on kõik pidamises (Ja temaga võrreldes ka käigukasti ülekannetes sest seal on rohkem raha käigukastis kui mul autos kokku)
Kui nüüd vaid kere laiendamine kuidagi alguse saaks ja aju vastavad modid oleks kõik tore.


LISA:
Minu auto puhul ei saa siiski ka 60feeti kõige aluseks võtta sest mina teen oma stock käigukastiga selles juba ühe käiguvahetuse (~0,2s) :( Pikemat esimest on vaja aga seda pole hetkel kusagilt võtta ja teine jääb liiga kiireks...Vahepeal oli mõte alla kruvida ~4-6cm madalamad rattad ja startida teisega ning lõpetada 6500RPM stock vändaga :D Kui saaks high rev klapivedrudki võiks seda proovida sest praegu kaob jõud ülespoole 6 tuhandet ära sest klapid ei sulgu korralikult.

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: K Juul 06, 2011 4:52 pm
Postitas jeff01
Pilt

Pilt

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: K Juul 06, 2011 5:11 pm
Postitas ingmar
eriti peen kaareke :)

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: K Juul 06, 2011 6:46 pm
Postitas jeff01
Tegelikult parandab see tunduvalt proportsioonaalsust. Mind varemgi häirinud, et küljekarp on eest laiem kui tagant....nüüd saab nii kui peab ja taaskord ei käia keevitusi lõpuni maha ja ei kasuta pahtlit :rock:

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: T Juul 12, 2011 2:49 pm
Postitas jeff01
Pilt

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: T Juul 12, 2011 3:30 pm
Postitas Teet
koleilus.

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: P Juul 24, 2011 11:17 am
Postitas jeff01
Minu nädalavahetus oli eriti ränk ja vigaderohke.

Tahtsin auto kokku saada neljapäeva õhtuks, et oleks terve reede aega raadil seadistada aga nii ei läinud sest oli vaja ka teisi autosid ehitada mis raadil sõita tahtsid.
Enda käru sain raadile alles reede õhtuks...Lisadena oli tööle saadud siis:
*400ne MAP et näeks ka 2bari juures toimuvat sest see oli targetiks.
*Launchcontrol ja flatshift
+ all olid siis need 265 yokohamad
+ tagasillal olid tugevdused et stardis ei väristaks (ja need aitasid)
Sain teada, et MS1ga ei saa väga hästi launchi kasutada kuna boost ronib 1,6-1,8 barini kohapeal ja mootori pöörded tõusevad ühes sellega mitte, et jää pidama soovitud alasse. 3 korda juhtus ka nii, et lasin launchiga 1,6 barini mispeale aju hetkeks lukku läks ja mootor välja suri....VÄGA VÄGA halb oli kuulata kuidas seisva mootoriga turbo ~30 sekundit maha jookseb aga midagi teha kah polnud sest aju ei kontakteerunud paarkümmend sekundit ja masin ei käivitunud. Viimase korraga sain raadil ja prosest lahti sest see ei kontakteerunud enam ka tunni möödudes.
Kõik see jama taaskord ise põhjustatud kuid mis teha, nüüd targem ja enam nii ei tee. Nimelt olid sädevahed turboka kohta ülisuured kuna oli eesmärk nende vahedega vaid käima ära saada kuid ununes vahesid pärast väiksemaks muuta. Ja teine suur viga oli selles, et mul oli süütepool sama toite ja relee taga mis aju ise. Öö edenedes sai pimedas selgeks ka kolmas viga: Süütepoolis oli mõra, juhtmeotsad polnud puhtad ja öösel jooksis selle ümber korralik keravälk. Ilmselt on see mul juba iidamast-aadamast häireid põhjustanud sest sama pool ja juhtmed on mul kasutusel olnud selle auto algusest peale pmt. Ilmselt kõik see kokku moodustas miskid tagasilöögid ajju mis paaril esimesel korral endast küll märku andid kuid rumala minu tõttu lõpuks pidi saba andma.
Siinkohal tulid appi Kaak ja tema sõbrad. Toodi mulle MS2 laenuks (juhul kui maha põleb ostan ära) tegin kiiresti mõned vajalikud muudatused juhtmestikus ja käivitasime auto MS2ga ajal mil kuupäeva number oli vahetunud 23nda vastu. Kaak pani algseaded nullist paika ja läksin autotunega prooviringile. Kuna omal tulesid polnud ja kell oli mingi pool 1 öösel siis sõitis teine auto kõrval...sitt lugu oli aga see, et kui boost tuli siis olin hetkega teise auto tulede kaugusest väljas ja kottpimedas.
Auto kiirendas väga hästi kuigi seadet kui sellist veel polnud...Ja üha rohkem hakkas ta kiirendades paremale ära keerama ja tunne oli selline, et tagasild on all lahti ja keerab....Kuna öösel sillas viga ei leindud ja auto kiirendas nii nagu oma parimatel päevadel siis jätsin ta rahule ja läksin koju puhkama.....varahommikul olin raadil tagasi. Üsna pea sa selgeks, et sildadel pole midagi viga ja differ on puruks. Kisub boostides julmalt paremale sest veab vaid parem ratas.
Mootor maha 15 minutiga, kast maha 20 minutiga, kast laiali 10 minutiga. Differ pagassis sõitsin töö juurde.....mõttega, et kui teist ei leia siis keevitan kinni (satelliidid olid hammastest puhtad) Õnneks leidsin korras diffri mis sama ülekande ja sama pikkade pooltelgedega oli. Differ sisse, kast kokku, kast alla...kast lekib õli FAKKK kast maha, kast lahti kast kokku ja FAKK lekib, kast maha kast puhtaks, palju hermetsi, kast kokku ja kast lekib taas DEEEM sitta kah, kast peale, mootor peale, pampersid alla ja kiiresti kiiresti ajasõitu tegema, et saaks ühe ajagi sõita. Sain viimaste seas rajale ja kust kurat on boost Kiiruga oli ühendus halvasti saanud ja sõitsin wg baasrõhuga (0,8) mitte mingit minekut polnud.... 36kw mootorile 0,8 bari ehk mingi 70kw? igatahes 16s sõiduga ellikasse loomulikult ei pääsenud ja võistlus oli minu jaoks läbi.
Vaatasin võistluse lõpuni, panin raja osaliselt kokku ja viha oli suur. Keerasin MBC põhja ja läksin lihtsalt paarutama sest läppari aku oli kah liiga tühi, et seadistada. boostisin 20-30 korda korralikult pähe andes läbi linna koju autoga mis tühi kui tühi konservikarp, millel tuled ja kojamehedki oleks tulnud kasuks kuid neid lihtsalt polnud. Peab ütlema, et päris fun oli märjal asfaldil kui teise või kolmandaga boostima hakkas 1,5 ja ilmselt 2 bari vahel.
Kõik lekkis ja tilkus ja ajas mind närvi kuid ajasin siiski garaazi, et näha kas sain sitast jagu või ei. Mõõtsin silindrite rõhud ja need oli 10-12 bari....vahe on sees kuid midagi ära vist kahjuks ei sulanud. Kuigi selle tripiga oli ic paak miski ~40kraadini tõusnud
Pärnuks autot korda EI TEE ei taha enam oma pasa pärast hävida. mootor ja kast tulevad maha ja peavad saama korralikult üle vaadatud, vaakumtorud tuleb asendada voolikutega, juhtmestik on nüüd ühe aju pealt teisele ratsitud ja seegi tuleks uus teha. Tegelikult on nii et kui teha juhtmestik 100% manuali järgi, kasutada korras süütesüsteeme ja õige vahega küünlaid siis EI SAA midagi juhtuda ja valesti olla kuid nende kõigi asjade vastu olen ma korduvalt eksinud ja nüüd ikka sellised vitsad saanud, et aitab.

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: P Aug 07, 2011 12:28 pm
Postitas jeff01
Pilt

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: P Aug 07, 2011 12:58 pm
Postitas ingmar
like :)

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: P Aug 07, 2011 1:01 pm
Postitas jeff01
aga kuidas VT meeldib?
Pilt

Tulevikus võiks ta ju selliseks saada, hetkel aga liiga vihane....kõige peale (mina ise, auto, ilm, treila....kõik kõik vedas alt)

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: T Aug 09, 2011 9:31 am
Postitas jeff01
new ride @ home :-D
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

.....ja uskumatult heas seisukorras arvestades, et autopärineb aastast 64. Lausa kahju lõikuda. Ja kere on uskumatult kerge kui teda pole monstrumiks keevitatud nagu mu teine auto. ühe käega tõstan ükskõik kumma otsa põhja pealt üles :-D

Re: VW 1300 ´69

Postitatud: T Aug 09, 2011 9:56 am
Postitas ingmar
näeb tõesti hea välja! suht "best-buy" tundub... aga miks või milleks lõigud teda?