15. leht 27-st

Postitatud: K Apr 22, 2009 6:41 pm
Postitas dexter
keskonsooli esimene osa hakkab valmis saama:
Pilt
Pilt

Kuna esimene osa on juba enam vähem, vaja veel juhipoolne külg riidega katta, siis vaikselt on mõtted juba tagumise ehitusliku osa lahendamisega seotud. Kuigi eest pole asi kaugeltki veel valmis, nii kandiliseks see ei jää, põrra ju siiski tuntud oma kumeruste poolest ;)

Postitatud: N Apr 23, 2009 9:16 am
Postitas mart154
Hea soovitus, tee vähemalt üks külg sellel eemaldatav.
Tihtipeale on vaja elekrtirüsteemis midagi teha hobiautol, aga kella-aukudest on seda väga ebamugav teha....
Usu mind, omad kogemused vägagi mitme autoga.

Postitatud: N Apr 23, 2009 12:20 pm
Postitas dexter
Kusjuures mõte pole üldse paha. tänud
kuigi sinna erilist muud plaanis elektrisüsteemist polegi kui ainult näidikute ja maki juhtmed, ülejäänud elektroonika läheb kas tagumise istme alla või siis kapoti alla ette.

Postitatud: N Apr 23, 2009 2:16 pm
Postitas mart154
Näidikute elektrist ja voolikutest piisab piisavaks segaduseks :P

Postitatud: R Apr 24, 2009 10:32 pm
Postitas dexter
täna oli jälle üks õnnis päev ;) Suured tänud Andresele ja Ingmarile ;)

Pilt

nüüd pean ootama millal plokk treiali käest tagasi tuleb siis saaks alumise osa kokku isegi panna ;) kahjuks kaani veel küll peale panna ei saa :(

Treialist rääkides, kätte sain juba punni, mis siis sulgeb vana jagaja augu, nüüd pean veel tihendi siia otsima....
Pilt

ja eile tegelesime jälle keskkonsooliga, järsku avastasime et näidikuid oleks vaja, et saaks need keskkonsooli sisse panna ja õiged nurgad paikka sättida...aga mida polnud olid ainult näidkud. leidisin töö juures mingid veneaegsed kellad, kuid nende läbimõõt on 60 mm, aga tänapäevased on 52 mm, seega polnud neist kasu...midagi, kõne treilalile ja läks 15 minutut ning sain peo peale treipingist äsja tulnud, veel sooja, kella maketi ;)
Pilt

suured tänud siinkohal siis Georgile ;)

igatahes kui täna tööjuurest lahkusin oli keskkonsool nii kaugel, et mõlema külje vormid oli pm valmis, ja keskosa sai vahu selga.
Samuti hakkas valmima ka käetoe alune karp, no ka vorm õigemini
Pilt
Pilt

asjad siis hetkel sellised, luban et rohkem teid uuendustega enne esmaspäeva vähemalt ei tüüta... ;)

Postitatud: P Mai 03, 2009 8:55 pm
Postitas dexter
Nädal möödas, peod peetud ja ma jälle lombakas, nii et kardan et mõnda aega ei juhtu põrra juures midagi :( aga kui jalg jälle korras, garanteerin et olen jälle autokallal ;)
aga mis siis siiani tehtud....

Keskkonsooli külgmised paneelid:
Pilt

sai ka keskkonsooli esimene paneel enamvähem vormi:
Pilt

Peale klaasriiet nägi asi välja selline, hetkel pole veel tulemusega 100% rahul, tahaks teda kuidagi rohkem nägusamaks saada, hetkel natuke liigu "kumer"
Pilt

kompott siis paigas:

Pilt
Pilt

pean näidikute augud ühtlaseks ära lihvima siis kindlasti ka välimus juba kordades parem...aga juhipoolse külje pean ümber tegema, jalale jääb gaasi pedaali jaoks natuke vähe ruumi...vaja eestpoolt kah ruumi tekitada

Peale seda kui maki ja näidikute osa sai nagu ühe kaugele oli aeg taas kätte võta makro püss:
Pilt

tulemuseks siis sellised käntsakad:
Pilt
Pilt

Peale esmast voolimist:
Pilt

eks näis mis edasi neist asjadest välja tuleb :P loodame et midagi ka talutavat :D

Postitatud: P Mai 10, 2009 10:46 pm
Postitas dexter
Kuna nüüd nädal pea möödas ja sain lõpuks ka kargu nurka visata siis vaatsin et oleks hea aeg põrra poole vaadata ja midagi teha, aga avastasin et tööjuures on koormus nüüd päris suur ja hetkel kipub aega puudu jääma :evil:
aga see eest kui siin ringi vudasin niisama, siis ei suutnud käed taskus ikka passida...sai tegeletud natuke mootori poolega ja juppe soetatud hoolega:
esmalt: jagaja asendus punn sai endale lõpuks tihendi
Pilt


Sain lõpuks ka kätte siis põrrale uued pihustid, mida võib leida nii Audi S4 kui ka Porsche 951 pealt( tootekood siis 280 150 951)
tootlikuse kohta niipalju, et kõige väiksem tootlikus mis olen neil pihustitel näinud oli 273 cc @ 3 bar ja kõige suurem tootlikus oli 311 cc @ 3 bar(erinevad neti allikad), kuid ma väga ei muretse, mulle täiesti piisavad... alustuseks

Muretsetud sai ka veel Audi S4 küljest 4Bar kütuse regulaator ja ka Audi V6 mootori pealt kütuse latt, millest saan siis endale sobiva valmistada

Pilt

sain kätte ka liuglaagrite/saalte) fiksaatorid, minu mootori plokist olid kahjuks enamus jalga lasknud
Pilt

ja sai ka väikse remondi ka õlipump...
Pilt
pildil küll tunduvad kriimud maru suured, kusjuures silmaga tundusid kaa aga kui käega katsuda siis olid vaevalt tuntavad, kuid siiski...pump laiali ja lihvimis pinki :P
Pilt

Nüüd kuna mul sellel mootoril enam meh bensiini pumpa ei tule sai ka sinna ette piime tehtud:
Pilt

ja nüüd kõige hullem :S : kuna leidsin tööjuures ühelt pukilt olevalt mootorilt kolvi jahutused siis mõtlesin et miks ei võiks minu mootoril neid olla, no kurat, oli mul vaja neid leida. Välja näevad siis sellised:

Pilt

Igatahes nüüd mõtlen välja süsteemi kuidas saaks neid minu mootorisse kinnitada ja asi vist kisub seda teed et võtan ühe õlipumba veel lisaks kasutusse ja teen ka ise uued õli kanalid õli pihustite jaoks... ma ütlen veelkord oli mul vaja neid leida :D:D:D:D

Päris pikk jutt siis nädala kohta kus ma ei pidanud midagi tegema

:D

Postitatud: E Mai 18, 2009 10:06 pm
Postitas dexter
Kuna peale esisilla tegemist läks esimene sild grammike laiemaks seoses ketaspidurite paigaldusega. Siia tagumine sild jäi väga kitskaks ja imelik oli vaadata kuidas tagumised rattad väga koopa sees on siis kasutasin ära lõpuks ka flantsid et tagasilda laiemaks ajada.
Pilt
Pilt


Aga tänu sellele pean jällegi tagumised tiivad laiemaks tegema ja omakorda tähendab see ka seda et ma ei saa kasutada ka originaal astme laudu, vaid pean midagi ise sinna välja mõtlema....eks saab ka see tehtud...

Aga kuna esimesed tiivad on ok laiusega siis mõtlesin et proovin nad korralikult alla panna ja vaatan kui hullud on kere ja tiiva vahelised randid...tulemus: hullud, peab veel natuke vaeva nägema, aga pole hullu, arvestades et üks tiib pole veel niikuinii sile ja teine mis on juba enamvähem valmis oli ka päris hea kujuga ning sobis suht kenasti kere külge. Natuke pean tähelepanu veel pöörama esiosa vormimisele...
Pilt

Muide, täna mõõtsin ära kõrguse põrra esiotsa kõrguse maapinnast, hetkel kui auto on sulgkaalus, ehk sees pole midagi ning amorte pole, siis oli kõrguseks 13 cm

ja vahepeal suutsin leida endale veel sobiva segusiibri(audi 200) ja TPS anduri( opel vectra) ning sain need isegi kokku sobitatud.
Pilt

Kahjuks pole ikka veel suutnud mootorit kokku panna, plokk on ikka veel treiali juures, aga vähemalt kuulsin häid uudiseid, et õli väljavõtte stutsid tulid laserlõikusest ära ja nüüd peaks mingi progress juba toimuma hakkama. Samas isegi kui saan ploki kätte, siis päris kokku ma teda ikka panna ei saa, nimelt pole ma ikka leidnud veel õi pumpa, mis oleks minu autole sobilik. Muidugi peaks see õlipump olema niikuinii plokist väljaspool, kuid kanalid plokis selle jaoks ikkagi tegemata veel ja nii kui plokk mulle saabub, hakkan neid välja mõtlema ja ehitama.

Postitatud: L Mai 23, 2009 4:48 pm
Postitas jeff01
lahe pilt see kus nina kokku topitud juba :)
Natuke arusaamatu mu jaoks se on kuidas neid kere-tiiva ühendusi nüüd ilusaks hakkad tegema aga see selleks.....pahtliga?
Ise @ näen juba nädal aega kuidas üht õhkjahutajat sirgu aetakse se on lausa halb kui plekid nii sirgu saavad et kuidagi enam pahteldada ei oska :D (Kahjuks pole to minu auto.)

Postitatud: P Mai 24, 2009 11:34 am
Postitas dexter
oma silmaga oli seda veel muhedam vaadata kui nina koos oli, nüüd aga uuesti laiali... Ja neid vahesid ei aja ma sirgeks mitte pahtliga, vaid lihtsalt tuli natuke plekitööd teha, viimane viimistlus tuleb jah pahtliga ikkagi, kahjuks pole ma nii hea plekimees, et suudaks plekitööd nii teha et pahtlit vaja panna poleks :(

Aga mu lollus mis mõni nädal tagasi pähe kargas hakkab vaikselt raalseks saama. Sain kätte siis elektroonilise õli pumba, pärit see siis uue BMW M6 robot kasti küljest. See läheb siis originaal pumbale lisaks, originaal pump hakkab täitma oma originaal kohustusi pluss veel see salongi soendus süsteem ja uus pump jääb kolvi pihustitele ning turbo õlitusele.

Õlipump siis selline:
Pilt

õlipump ja pihustid olemas, veel vaja ploki sisse augud puurida, pihustitele vastused treida ning õli kanalid teha ja peaksgi see osa valmis olema.

Postitatud: E Mai 25, 2009 9:17 am
Postitas Teet
omik,

õlipump on ulme. Ei saa aru, kuda see asi õli pumpama peaks :D
kas kasti-pump, mis (eeldatavasti) ATFi pumpama ette nähtud saab hakkama "paksu" (järeleaidatud) õhkjahutuse õliga (...W-50+)? Kas plaanid selle pumba kuidagi ainult sooja motoga tööle panna? Ilmselt on ju soojana paks õli niiehknaa külmana veel paksem.
kas on paigas, mis õliga liikuma hakkad - või ootad veel maaletoojate sponsoreerimispakkumisi? 8)

vaatasin esimesi pilte ja võrdlesin - no nagu öö ja päev. Nüüd torkab muidugi silma, et kapott on viltu - või nii kapott kui selle alune ja mõlemad isepidi...

jõudu,
Teet

Postitatud: E Mai 25, 2009 1:44 pm
Postitas dexter
Teet kirjutas:omik,

õlipump on ulme. Ei saa aru, kuda see asi õli pumpama peaks :D
kas kasti-pump, mis (eeldatavasti) ATFi pumpama ette nähtud saab hakkama "paksu" (järeleaidatud) õhkjahutuse õliga (...W-50+)? Kas plaanid selle pumba kuidagi ainult sooja motoga tööle panna? Ilmselt on ju soojana paks õli niiehknaa külmana veel paksem.
kas on paigas, mis õliga liikuma hakkad - või ootad veel maaletoojate sponsoreerimispakkumisi? 8)

vaatasin esimesi pilte ja võrdlesin - no nagu öö ja päev. Nüüd torkab muidugi silma, et kapott on viltu - või nii kapott kui selle alune ja mõlemad isepidi...

jõudu,
Teet
Õlipump on ulme, paljud ütlevad et terve mu projekt on paras ulme :D ega ta on jah midagi tundub juba endalegi ulme :D

Kusjuures õlipum töötab laitmatult ka külma õliga, katsetasin järgi ja lõi kenasti, muidugi sooja mootoriga(õliga) toimib ta paremini.

Hetkel pole ka mingi õli mark kindel, pole ka mingit sponsorit plaanis, kui mu oma rahakott välja jätta. Iseenesest siiani olen sõitnud enamus autodega Motuli õlidega ja olen rahule jäänud, eks näis mis ma siia sisse valan, ma alati avatud pakkumistele ;)

Hetkel see kapott ongi viltu peal, ma pole midagi veel paikka reguleerinud, kapott lihtsalt peale visatud ja kapoti alune on jah kõver, kuid sellega eriti vaeva nägema ei hakka, sinna läheb number ette ja kõik, ei taha sinna eriti mingit pahtli hunnikut vedama hakata...ega mul see lõpp välimus kõige tähtsam polegi, esmaseks on minu jaoks hetkel tehnika tööle saamine, ülejäänud teisejärguline, kuid muidugi mitte tähtsusetu ;)

Postitatud: E Mai 25, 2009 4:38 pm
Postitas mart154
Ma vaatan, et velje vaheflansid on sellised tehtud, et keskavaga tsentreerimine kaob ära?

Hoiatan 80+ kiirustel tekkiva vibra eest.
Kogemused mitme autoga.

Postitatud: E Mai 25, 2009 7:51 pm
Postitas jeff01
To dexter: Siis on hästi kui perega kokku ühtivad ääred saavad haamri mitte pahtli abil sobima. Meil @ sai täna 1 buss krundi alla ja selleks kulus ~1,5kg pahtlit millest ehk kilo sai harjaga kokku pühitud (Nina oli lumesahaga sisse lükatud ja ühe külje alumine äär sai asendatud :) Oskaks ise kah sellist tööd oleks mu oma auto juba ammu järjekorras. :D

Mart Mis tugevusega ja mis järjekorras polte keerad?

Ma ei arva, et keskaugul ja seda kandval rõngal puudub otstarve aga seni pole ma oma pingutatud variantidel vibratsiooni tundnud, küll aga OÜ "kummikoda" töökojas kinni lastud variandil mil keskauk ei toetanud.
Mu isa auto sõitis suviti valuvelgedega mis keskaugust velge ei kandnud ja kolme aastaga kokku läbis se ato peaaegu 100 000 km (TAKSO) probleeme polnud...vähemalt pole meelde jäänud.
Kui võimalik siis valiksin muidugi randiga flantsid kuna igas mõttes turvalisemad.
Kui tekib vibra ag rehvid ise jooksevad pingis ilusasti siis oleksin minagi kindel et see tuleneb selle krae puudumisest. ~3cm flants teeb seda olukorda ka vaid hullemaks.
EDU ja loodame varsti siis uut värvi näha :)

Postitatud: E Mai 25, 2009 9:25 pm
Postitas dexter
mart154 kirjutas:Ma vaatan, et velje vaheflansid on sellised tehtud, et keskavaga tsentreerimine kaob ära?

Hoiatan 80+ kiirustel tekkiva vibra eest.
Kogemused mitme autoga.

Tegelikult on need flantsid poolikud, sain need porsche sildadega kaasa, aga keskava ei sobinud siia. Ise arvasin samuti et äkki oleks vaja sisse kesmine toetus rõngas teha, aga ma enne ei saa seda teha kui saan veljed kätte et täpselt mõõdud võtta.

Jeff, sa pole ainus kes uut värvi ootab, aga seda ei saa ma enne lubada kui mootor peal ja sõidab, muidu pärast võib igasugu kriime kerele tekitada :(

ja mul põrral kindlasti rohkem kui 1,5 kg pahtlit peal :( uksed olid nii pekkus juba ja nagu varemgi öeldud plekitöö pole minu töö :S Aga tiibadega on veel see hea et tihend läheb vahele ja seetõttu ei pea väga tohutut vaeva nende vahedega nägema, ainult nii et enam vähem oleks..