Kuna nüüd nädal pea möödas ja sain lõpuks ka kargu nurka visata siis vaatsin et oleks hea aeg põrra poole vaadata ja midagi teha, aga avastasin et tööjuures on koormus nüüd päris suur ja hetkel kipub aega puudu jääma
aga see eest kui siin ringi vudasin niisama, siis ei suutnud käed taskus ikka passida...sai tegeletud natuke mootori poolega ja juppe soetatud hoolega:
esmalt: jagaja asendus punn sai endale lõpuks tihendi
Sain lõpuks ka kätte siis põrrale uued pihustid, mida võib leida nii Audi S4 kui ka Porsche 951 pealt( tootekood siis 280 150 951)
tootlikuse kohta niipalju, et kõige väiksem tootlikus mis olen neil pihustitel näinud oli 273 cc @ 3 bar ja kõige suurem tootlikus oli 311 cc @ 3 bar(erinevad neti allikad), kuid ma väga ei muretse, mulle täiesti piisavad... alustuseks
Muretsetud sai ka veel Audi S4 küljest 4Bar kütuse regulaator ja ka Audi V6 mootori pealt kütuse latt, millest saan siis endale sobiva valmistada
sain kätte ka liuglaagrite/saalte) fiksaatorid, minu mootori plokist olid kahjuks enamus jalga lasknud
ja sai ka väikse remondi ka õlipump...

pildil küll tunduvad kriimud maru suured, kusjuures silmaga tundusid kaa aga kui käega katsuda siis olid vaevalt tuntavad, kuid siiski...pump laiali ja lihvimis pinki
Nüüd kuna mul sellel mootoril enam meh bensiini pumpa ei tule sai ka sinna ette piime tehtud:
ja nüüd kõige hullem :S : kuna leidsin tööjuures ühelt pukilt olevalt mootorilt kolvi jahutused siis mõtlesin et miks ei võiks minu mootoril neid olla, no kurat, oli mul vaja neid leida. Välja näevad siis sellised:
Igatahes nüüd mõtlen välja süsteemi kuidas saaks neid minu mootorisse kinnitada ja asi vist kisub seda teed et võtan ühe õlipumba veel lisaks kasutusse ja teen ka ise uued õli kanalid õli pihustite jaoks... ma ütlen veelkord oli mul vaja neid leida

:D:D:D
Päris pikk jutt siis nädala kohta kus ma ei pidanud midagi tegema
