Re: VW 1300 ´69
Postitatud: E Juun 13, 2011 9:46 am
Läbi siis ka minu jaoks se kohutav nädalavahetus
Kui reede õhtuks tundus et jõudsin enamvähem mäele oma asjadega ja et sõidan eelmise aasta seadega aga liigun rõhuga alt üles siis seda ei juhtunud.
Justkui sõitis eelmise aasta seades küll, kuid üle 5k RPM ei käinud....paukus ja vahepeal resettis. Kuna VR juhe oli halvasti joodetud ja triger viskas omajagu siis kahtlustasin esimese asjana seda, et ei loe pöördeid korralikult (arvasin, et spaike ei näe kuna logib vaid 3x sekundis) Absoluutselt ei pööranud rõhku aga segule...see paistis 10,5 kandis olevat ja tean, et seda on palju aga pidasin seda trigger errorite süüks ja maha ei julgenud kohe tõmmata sest eelmisel aastal oli selle seadega segu enamvähem talutav (11-12) Tegelikkus oli aga nii, et 10,5 oli piir millest allapoole lambda ei näidanud ja segu oli ikka oluliselt madalamal ja tagasi 12 juurde toomiseks kulus ~10 sõitu ja 3x pidurite keema ajamist tagumisel rajal õppesõidu platsi ääres. Nii kui lõpu paika sai nii hakkas ka liikuma kuid siis oli võistlus minu jaoks ka läbi. Kui päeva jooksul ei saanudki aega 15nest allapoole siis rada kokku panevatele meestele sai lõpus vähemalt korragi näidatud et sain liikuma. Logi järgi neljanda käigu pööretega lõppkiirust kuni 170km/h (võistlussõitudes vaid 158)
Veidi arusaamatuks jääb see, kuidas eelmise aasta seade seekord nii rikas saab olla See PEAB olema pumba viga.
(plaan on välja vahetada pump + paak + paigalada küttesurve manomeeter) Pump teeb eelmisest aastast juba imelikke hääli ja pärineb tundmatult vabalthingavalt ja oleks kui maa alt välja kaevatud
Stardid on kohutavad.....lihtsalt haigelt väristab wheelhopiga KINDLASTI ja KIIRESTI tuleb sellega midagi ette võtta (vaja leida suhteliselt lühikesed coilid või vähemalt jäigemad amordid kui uued originaalid
Ainus asi mis hästi töötas oli mu IC lahendus.
kuni 1 barini sõites töötas see lausa suurepäraselt. 20 kraadise sisselaske tempiga startides käis see sõidu jooksul ära 17nel kraadil ja peale 400m läbimist oli tõusnud 19nele Esimesel päeval sai ühe cooleri täitmisega teha ~7-8 sõitu (igakord andsin pähe ka tagasiteel) enne kui sisselaske temp õhutemperatuuriga võrdustus. Teise päeva hommikul tegin 3 rajavälist testisõitu eelmise päeva veega ja sisselaske temp tõusis 40neni (õhk 33) Siis lasin kasti tühjaks ja täitsin servani jääga. Näha sai temperatuure alates -15nest. Siis tõstsin aga boosti oma 250nese mapi lakke ja sisselase kuumenes juba oluliselt rohkem (turbo väljas oma effektiivsest alast)
Tehnilise käigus sai auto ka kaalutud ja kirja läks kaaluks 819kg
See sisaldas: auto (711kg) + mina (vaid 68kg) + 15L bensiini (ehk umbes 10kg) + läppar oma raamiga (6kg) Poolenisti täidetud intercooler (20 kg) + tagaluuk mida mult sõitudes ei nõutud 4kg
Autol on taga tavaklaasid. Kõik keredetailid on metallist, iste on üsna raske originaal ~17kg Veljed on üsna rasked bemmi 17" kolakad, aku on täismõõdus 60ah isend. Kuna jahutusrihm kadus ära ja viimased sõidud tegin ilma selleta polnuks vajadust ka 15kg kaaluvale jahutusmehhanismile mootori küljes (genekas + turbiin + plekid) Auto saab tulevikus kaaluma alla 700kg ja midagi rohkem ära lõigata pole plaanis.....kogu kandev osa on originaal + paksust plekist astmelauad tugevduseks. Lihtsalt see tundub mingi piiri ületamisena, kui auto kaal algab numbriga 6 ja see on vaid kolme kohaline Plast keredetailidele ei mõtle enne kui tekib vajadus turvakaare järele.
Kui reede õhtuks tundus et jõudsin enamvähem mäele oma asjadega ja et sõidan eelmise aasta seadega aga liigun rõhuga alt üles siis seda ei juhtunud.
Justkui sõitis eelmise aasta seades küll, kuid üle 5k RPM ei käinud....paukus ja vahepeal resettis. Kuna VR juhe oli halvasti joodetud ja triger viskas omajagu siis kahtlustasin esimese asjana seda, et ei loe pöördeid korralikult (arvasin, et spaike ei näe kuna logib vaid 3x sekundis) Absoluutselt ei pööranud rõhku aga segule...see paistis 10,5 kandis olevat ja tean, et seda on palju aga pidasin seda trigger errorite süüks ja maha ei julgenud kohe tõmmata sest eelmisel aastal oli selle seadega segu enamvähem talutav (11-12) Tegelikkus oli aga nii, et 10,5 oli piir millest allapoole lambda ei näidanud ja segu oli ikka oluliselt madalamal ja tagasi 12 juurde toomiseks kulus ~10 sõitu ja 3x pidurite keema ajamist tagumisel rajal õppesõidu platsi ääres. Nii kui lõpu paika sai nii hakkas ka liikuma kuid siis oli võistlus minu jaoks ka läbi. Kui päeva jooksul ei saanudki aega 15nest allapoole siis rada kokku panevatele meestele sai lõpus vähemalt korragi näidatud et sain liikuma. Logi järgi neljanda käigu pööretega lõppkiirust kuni 170km/h (võistlussõitudes vaid 158)
Veidi arusaamatuks jääb see, kuidas eelmise aasta seade seekord nii rikas saab olla See PEAB olema pumba viga.
(plaan on välja vahetada pump + paak + paigalada küttesurve manomeeter) Pump teeb eelmisest aastast juba imelikke hääli ja pärineb tundmatult vabalthingavalt ja oleks kui maa alt välja kaevatud
Stardid on kohutavad.....lihtsalt haigelt väristab wheelhopiga KINDLASTI ja KIIRESTI tuleb sellega midagi ette võtta (vaja leida suhteliselt lühikesed coilid või vähemalt jäigemad amordid kui uued originaalid
Ainus asi mis hästi töötas oli mu IC lahendus.
kuni 1 barini sõites töötas see lausa suurepäraselt. 20 kraadise sisselaske tempiga startides käis see sõidu jooksul ära 17nel kraadil ja peale 400m läbimist oli tõusnud 19nele Esimesel päeval sai ühe cooleri täitmisega teha ~7-8 sõitu (igakord andsin pähe ka tagasiteel) enne kui sisselaske temp õhutemperatuuriga võrdustus. Teise päeva hommikul tegin 3 rajavälist testisõitu eelmise päeva veega ja sisselaske temp tõusis 40neni (õhk 33) Siis lasin kasti tühjaks ja täitsin servani jääga. Näha sai temperatuure alates -15nest. Siis tõstsin aga boosti oma 250nese mapi lakke ja sisselase kuumenes juba oluliselt rohkem (turbo väljas oma effektiivsest alast)
Tehnilise käigus sai auto ka kaalutud ja kirja läks kaaluks 819kg
See sisaldas: auto (711kg) + mina (vaid 68kg) + 15L bensiini (ehk umbes 10kg) + läppar oma raamiga (6kg) Poolenisti täidetud intercooler (20 kg) + tagaluuk mida mult sõitudes ei nõutud 4kg
Autol on taga tavaklaasid. Kõik keredetailid on metallist, iste on üsna raske originaal ~17kg Veljed on üsna rasked bemmi 17" kolakad, aku on täismõõdus 60ah isend. Kuna jahutusrihm kadus ära ja viimased sõidud tegin ilma selleta polnuks vajadust ka 15kg kaaluvale jahutusmehhanismile mootori küljes (genekas + turbiin + plekid) Auto saab tulevikus kaaluma alla 700kg ja midagi rohkem ära lõigata pole plaanis.....kogu kandev osa on originaal + paksust plekist astmelauad tugevduseks. Lihtsalt see tundub mingi piiri ületamisena, kui auto kaal algab numbriga 6 ja see on vaid kolme kohaline Plast keredetailidele ei mõtle enne kui tekib vajadus turvakaare järele.