14. leht 27-st

Postitatud: T Mär 24, 2009 9:25 pm
Postitas jeff01
Ma ei tea kuida sinu kaantega on aga sellised nagu minul voolavad kehvemini kui klapimõõt lubab. St et klapimõõt vajaks kuni 40% paremini voolavaid kanaleid.
Turbokal on suhteliselt pajakas kuna alati saab rõhku tõsta ja selle tulemusena jõuabki silindrisse rohkem õhku :D
Kui praegused klapid on korras ja vajavad vaid sisselihvimist siis sellega pole mingit küsimust, natukene olen neid loksutanud ja juhtpukside vahetuse vajaduse võin kah üle vaadata. Kui praegused liiga põlenud siis tuleb osta uued STD klapid ja pesad lasta õige kraadiga üle lõigata.
Ka juhtpukse saab pmt koduste vahenditega vahetada ja sedagi olen teinud. Põlemiskambrite võrdsustamine ja klappide pidamise kontroll pole kah probleemiks. Kui sisse ja väljalasked olemas siis saab needki kaane portidega kokku sobitatud.

Tartus pole kahjuks head kohta kus teha miskit.
Tallinnas teadatuntud windorfi Tiit teeb asja puust ja punaselt ette kui vaja ja teostab ka kõikvõimalikud remondi tööd.

Postitatud: K Mär 25, 2009 3:40 am
Postitas dexter
jeff01 kirjutas:Ma ei tea kuida sinu kaantega on aga sellised nagu minul voolavad kehvemini kui klapimõõt lubab. St et klapimõõt vajaks kuni 40% paremini voolavaid kanaleid.
Turbokal on suhteliselt pajakas kuna alati saab rõhku tõsta ja selle tulemusena jõuabki silindrisse rohkem õhku :D
Kui praegused klapid on korras ja vajavad vaid sisselihvimist siis sellega pole mingit küsimust, natukene olen neid loksutanud ja juhtpukside vahetuse vajaduse võin kah üle vaadata. Kui praegused liiga põlenud siis tuleb osta uued STD klapid ja pesad lasta õige kraadiga üle lõigata.
Ka juhtpukse saab pmt koduste vahenditega vahetada ja sedagi olen teinud. Põlemiskambrite võrdsustamine ja klappide pidamise kontroll pole kah probleemiks. Kui sisse ja väljalasked olemas siis saab needki kaane portidega kokku sobitatud.

Tartus pole kahjuks head kohta kus teha miskit.
Tallinnas teadatuntud windorfi Tiit teeb asja puust ja punaselt ette kui vaja ja teostab ka kõikvõimalikud remondi tööd.

Sellisel juhul ootan sind ükspäev külla endale, asju üle hindama ;)


Muidu Tartus soovitati veel Rekandit(kui nüüd õigesti kirjutasin) :roll:

Postitatud: P Mär 29, 2009 2:40 pm
Postitas dexter
Praeguseks siis asi nii kaugel et aju koplekteerimine on lõpetatud.
Näeb välja siis asi lõpuks selline:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

ühendamata on veel Map sensor, ja üks imelik asi oli see et komplektis oli üks diood üle, kuid hiljem uurides tuli välja et see ongi varuks kaasa pandud, paki peal oli nimetusgi D-extra.

vahepeal veel juhtunud niipalju et laserist sain kätte trigger wheele`id, ja turbo flantsid, ainukesed asjad mis laser pingis vaja veel lõigata on, on kollektroite flantsid, neid ma aga ennem ei tahaks teha kui kaaned on porditud ja tehtud, siis saab täpselt avade järgi ka flantsid teha.

Pilt

Postitatud: E Mär 30, 2009 12:32 pm
Postitas mart154
süüdet hakkad jagajaga juhtima? :roll:

Mis tühikäiguga teed?

Kus MAP sensor on???

Postitatud: E Mär 30, 2009 7:23 pm
Postitas dexter
mart154 kirjutas:süüdet hakkad jagajaga juhtima? :roll:

Mis tühikäiguga teed?

Kus MAP sensor on???
süüdet hakkan juhtima, tühikäik samuti, sellega tegeleb nüüd Joosep (suured tänud talle siinkohal)
Map on lihtsalt lisamata veel....pole jõudnud.

Asi lihtsalt selles et kuna ma ise elektriga päris sina peal pole, ja no puudu on mul ka nii peenikese otsaga kolb ja head joodised, siis lasin parem selle aju elektrikul kokku joota, tema tegi seda aga skeemi järgi seepärast ka hetkel veel need puudu....küll jõuab ;)

Postitatud: T Mär 31, 2009 12:46 pm
Postitas mart154
Minu meelest on üsna jabur joota skeemi järgi kokku ja pärast sama targalt hakata komponente maha jootma :roll:

MSi peab ikka andma inimesele, kes asjast ARU SAAB!!!

Postitatud: T Mär 31, 2009 1:39 pm
Postitas dexter
mart154 kirjutas:Minu meelest on üsna jabur joota skeemi järgi kokku ja pärast sama targalt hakata komponente maha jootma :roll:

MSi peab ikka andma inimesele, kes asjast ARU SAAB!!!
Mart, teeks äkki nii et lõpetaks selle hala, hakkab ära tüütama. :S

Postitatud: T Mär 31, 2009 2:02 pm
Postitas ingmar
tegelikult... ühinen dexteriga. põrnikaklubi on siiski mõeldud rõõmsatele inimestel. aga miskipärast nii mõnigi selle asemel, et öelda sõbralik sõna või nõuanne (rääkimata appitulemisest) ainult vingub ja teeb teisi maha. ehk et... jah. ei taha enam virinat ja hala siin kuulda, eks

Postitatud: K Apr 08, 2009 9:38 pm
Postitas dexter
tere jälle
Mõtlesin et kirjutaks mis vahepeal siis juhtunud on:
Esimene asi, suured suured kummardused Jeff`ile minu poolt ;) Aitäh veelkord, Joosep siis lõpetas MS`iga mis nüüdseks peaaegu et valmis, mõned lisad veel puudu, aga nendega veel aega on...

Teiseks, täna hommikul ärkasin kõne peale Falleroonist ;) Meelis helistas et mu kauaoodatud Nuka saaled on kohal. Hüppasin kohe pükstesse ja panin linnapoole ajama ja kätte nad saingi siis lõpuks ;)
ahjaa...vahepeal olin leidnud endale ka veel rem mõõdus hülsid(94,5) ja kolvid koos rõngastega, olid nad 1000 km sõitnud ning mootori läks laiali tänu kepsu defektile, seega oli ka üks kolb puudu, aga selleks ajaks kui ma täna Fallerooni jõudsin oli ka see üks kolb mis puudu saksast kohale lennanud :P Igatahes nüüd olemas terve komplekt täiesti kulumata kolbe ja hülsse ;)

Pilt
Pilt

Nüüd mootori kokkupanekust puudu veel tihendi komplekt, sai tellitud samuti juba mingi 2 kuud tagasi aga hetkel ei kõssugi, loodame et tuleb käbedalt.

Täna vaatasin et sätiks mõningad jupid plokis kokku ja vaataks kas ikka sobivad(ok, mis seal salata, näpud lihtsalt sügelesid :P ) ja avastasin et saalte fiksaatorid puudu, ainult üks oli alles :(, ega midagi, see üks kaasa ja treiali juurde minek, homme ülehomme saab need vast kätte. Edasi pean treiali juba ploki juurde vedama, vaja jagaja auk kinni panna ning õli radika otstele stutsid teha, et saaks sinna voolikud asemele panna.


mulle pakuti veel ära osta selle sama purunendu mootori ülejäänud osa, ehk siis plokk, vänt, kolm kepsu ning ka komplektsed kaaned...lihtsalt varuosadeks ;) vaatab vast järgmine nädal tirin nad endale koju :P

Vahepeal rääkisin siin veel tagumise strutbari tegemisest, nüüd tänu kahele Õpilasele on asi ka natuke ilmet võtnud...küll veel poolik, aga hakkab juba looma midagi...tänud siinkohal siis Zukkerile ja Usinale ;)
Pilt
Pilt

alumised kinnitused lähevad siis käigukasti kinnituste külge, ja ülemised lähevad amordi kändude külge. Läbipaindumise vahe vähenes kohe märgatavalt kui strut küljes oli...kere palju jäigem...

Järgnevateks töödeks loodan valmis saada siis struti ja alusatada keskkonsooliga, samuti peaks uued ukse lingid paika panema(sisemised) ning peaks ka mootoriruumi laiendusele mõtlema. Samuti loodan et saan mootori tihendid kätte, saaks mootori lõpuks kokku, ning peale tõsta et kollektorite valmistamisega alustada.Hetkel ei saa ka pidureid lõpuni teha, kuna mul hetkel all 13" plekid ja nendega ei mahu supporidid kuidagi ära, aga pole kuskilt suuremaid4x 108 velgi võtta, osta kaa ei raatsi selleks et ajutiselt veeretada autot ja pole ka vaba raha et valukad alla ära panna :( :cry: Peab rohke uurima, vb leian kusagilt veljed, saaks pidurid külge, piduri torustiku ära vedada ning saaks pidurid lõpetanuks lugeda.
Ühesõnaga tööd veel kõvasti :twisted:

Postitatud: R Apr 10, 2009 9:40 pm
Postitas dexter
Et teile selgitada kuidas srtutbar auto peal välja näeb siis tegin paar selgitavat pilti. Ja selleks et pildid paremini arusaadavad olid, lõikasin kere sisse augu...seda kõike selleks et teile asja paremini selgitada :lol:
Pilt
Pilt
Pilt

viimasel pildil ei viitsinud mõlemale poole käigukasti tugesid kinnitada, käigukasti toed siis töötavad tõmmitsa põhimõttel.

Siin kuna mootor hakkab vaikselt looma siis peab tähelepanu pöörama ka kaante tegemisele, käisin jälle Joosepit tüütamas...
Uurisn kuidas oleks hea juhtpukse välja lüüa...peale seda vestlust läksin tagasi töö juurde ja kohe treiali jutule et vastavat pulka treida aga juhtumisi oli tööjuures just Indrek Rekand.
Pärast pikka vestlust ja selgitust milleks mismoodi ja kuidas see mootor tööle hakkab, lubasRekand kaaned oma hoole alla võtta...;)

Postitatud: K Apr 15, 2009 1:14 pm
Postitas dexter
Täna läks üks mootori pool mu hea treiali kätte, nimelt oli vaja teha punn vana jagaja koha peale, ning stutsid õliradika vana koha peale, nüüd tuleb sinna kus varem oli radikas õli torustik, mis jookseb siis esmalt ette radikasse(salongi soojendamiseks) ja sealt edasi veel teisse radikasse(jahutusradikas) ja siis tagasi plokki. Igatahes õli kogus suureneb päris märgatavalt autol :P

Tihendi komplekti pole kahjuks ikka saabunud :(

Postitatud: N Apr 16, 2009 9:26 pm
Postitas dexter
hahaa...täna sain naerda natuke, mu kaks õpilast tegid eskiisi milline põrnikas peaks välja hakkama nägema:
Pilt
:D :D :D

alustatud sai ka keskkonsooli tegemisega, esimene paneel sai nagu enamvähem ilme, muidugi mingi ettekujutuse annab ka poiste eskiis :D 8)
Pilt

eks kui asi edasi areneb siis panen tegemisest rohkem pilte...hetkel veel asi liiga poolik et rohkem näidata :roll:

Postitatud: N Apr 16, 2009 11:51 pm
Postitas tiblu
Hmm, väga huvitav. Mis otstarve sellel vahul on? Miski spets vaht?

Postitatud: R Apr 17, 2009 12:47 pm
Postitas dexter
tiblu kirjutas:Hmm, väga huvitav. Mis otstarve sellel vahul on? Miski spets vaht?
ei ole mingi spets vaht, tavaline montaazi vaht, see on selle otstarbega et teha keskkonsooli vorm. Vormist omakorda tehakse siis juba keskkonsool, see aga siis juba klaasriidest ja vaigust.

Postitatud: T Apr 21, 2009 8:30 am
Postitas dexter
eile sai lõpetatud tagumise strutbari viimistlus, käis siis kogu krempel liivapritsist läbi, siis pesu ja peale seda kohe mitu korralikku krundikihti ning otsa veel lakk.
Pilt

Samuti alustasime eile tööd kahe esimese tiivaga, tagumisi ei hakkanud näppima kuna tundub et neid tuleb mul ümber teha päris palju, pole mõtet eeltööga seal hetkel vaeva näha.
Vasakpoolne tiib oli täiesti tegemata, parempoolne oli juba korra pahteldatud ja esimese krundi allagi lastud.
Seega vasaku poolega jõudsime nii kaugele et saime pahtli selga ja detaili enamvähem sirgeks, aga valmis pole ta veel kaugeltki ;) läksin kahe(tegelikult kolme) kruntimise peale, kuna neid ümaraid detaile pole üldse lõbus teha.
Parema poolega oli asi aga lihtsam, seal oli juba esimene etapp tehtud, tiib oli enamvähem sile, vaja oli ainult krunt maha lükata, väiksemad vead parandada ja uus krunt selga.

Samuti sai askeldatud ka kere kallal, nüüd võib öelda et kere on nii kaugel et võiks viimase toonkrundi peale lasta. kogu eeltöö on kerel endal tehtud. Jäänud on siis veel jäänud üks esimene tiib ja uksed, ülejäänud ootab pm siis viimast krunti(suuremat rahakotti :P )

Vasak:
Pilt
Pilt
Pilt

Parem:Pilt

Edasi on arenenud ka grammike keskkonsooli, eks vaadake ise, ma ei ole isegi kindel mis sealt välja tuleb :P
Pöörake tähelepanu riidele millest vorm on tehtud :D
Pilt
Pilt
Pilt