Postitatud: T Mär 24, 2009 9:25 pm
Ma ei tea kuida sinu kaantega on aga sellised nagu minul voolavad kehvemini kui klapimõõt lubab. St et klapimõõt vajaks kuni 40% paremini voolavaid kanaleid.
Turbokal on suhteliselt pajakas kuna alati saab rõhku tõsta ja selle tulemusena jõuabki silindrisse rohkem õhku
Kui praegused klapid on korras ja vajavad vaid sisselihvimist siis sellega pole mingit küsimust, natukene olen neid loksutanud ja juhtpukside vahetuse vajaduse võin kah üle vaadata. Kui praegused liiga põlenud siis tuleb osta uued STD klapid ja pesad lasta õige kraadiga üle lõigata.
Ka juhtpukse saab pmt koduste vahenditega vahetada ja sedagi olen teinud. Põlemiskambrite võrdsustamine ja klappide pidamise kontroll pole kah probleemiks. Kui sisse ja väljalasked olemas siis saab needki kaane portidega kokku sobitatud.
Tartus pole kahjuks head kohta kus teha miskit.
Tallinnas teadatuntud windorfi Tiit teeb asja puust ja punaselt ette kui vaja ja teostab ka kõikvõimalikud remondi tööd.
Turbokal on suhteliselt pajakas kuna alati saab rõhku tõsta ja selle tulemusena jõuabki silindrisse rohkem õhku

Kui praegused klapid on korras ja vajavad vaid sisselihvimist siis sellega pole mingit küsimust, natukene olen neid loksutanud ja juhtpukside vahetuse vajaduse võin kah üle vaadata. Kui praegused liiga põlenud siis tuleb osta uued STD klapid ja pesad lasta õige kraadiga üle lõigata.
Ka juhtpukse saab pmt koduste vahenditega vahetada ja sedagi olen teinud. Põlemiskambrite võrdsustamine ja klappide pidamise kontroll pole kah probleemiks. Kui sisse ja väljalasked olemas siis saab needki kaane portidega kokku sobitatud.
Tartus pole kahjuks head kohta kus teha miskit.
Tallinnas teadatuntud windorfi Tiit teeb asja puust ja punaselt ette kui vaja ja teostab ka kõikvõimalikud remondi tööd.