13. leht 15-st

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitatud: E Dets 19, 2011 1:33 pm
Postitas dexter
speed fighter kirjutas:esialgu selle pärast , et juba niigi kulunud klotsidega pidurdab hetkel nagu kännu taha.
teine põhjus on see et ketta ja supporti komplekt koos adapteritega maksab kenakese summa.

Kuigi plaanis oli bmw 4.0 kettad ja suppordid panna.
Suvel küllap
Pidurdab küll, kui kiirus pole suur ning originaal mootor on. Kui aga mootor suurem(võimsam), siis kiirused kasvavad ja kasvavad ka pidurdused. Originaal pidurid toimivad küll hästi aga proovi kolm-neli korda kiiruselt 80 km/h nulli pidurdada, siis annab juba tunda kuidas pidurdusmaa venima hakkab :(
Sulle ei sobi ka sama süsteem mis ma oma autole tegin, muidu saaksid Ingmari käest ju pätsu panna :P

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitatud: E Dets 19, 2011 6:10 pm
Postitas ingmar
minu käest, ma pelgan, väga keegi ei jõua neid osta :)

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitatud: E Dets 19, 2011 9:11 pm
Postitas jeff01
Ülisuur ketas pole kah mis mugav asi. Töösoojaks neid ei saa ja pidurdab külmalt kehvemini kui soe ja pisem ketas. Juhitavuselt on lugu nii, et -1kg vedrustamata massi annab parema effekti kui -10 kg mujalt. Kuna tänava autoga äärmuslikes tingimustes ei sõideta siis vahet sa ilmselt ei taju. Trummelpiduritest niipalju, et kui klotsid on uued siis lubatud sõidukiiruse puhul saab ilmselt hakkama. Ise olen aga kogenud et 170nelt nulli pidurdamine on juba omaette teema.....õli läheb keema ja klotsid lasevad katted maha.

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitatud: K Dets 28, 2011 10:11 pm
Postitas speed fighter
täna vedasin kõik jahutus ja kütuse trassid korralikult põhjaalt ära.
samuti tuunisin külge ka ühe küljeklaasi. Karbist välja võttes tundusid väga tumedad. ongi 50% toonitud klaas, aga küljes näevad täitsa viisakad välja.

Sai algust tehtud ka tiibade laiendamisega.

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitatud: N Dets 29, 2011 10:43 pm
Postitas speed fighter
Pilt

Pilt

Pilt

5mm flantsid tuleb vahele teha
Pilt

heliisolatsioon vaht, ingmar juba uuris. tegemist on niiskuskindla vetttõrjuva heliisolatsiooniga. sarnaneb makrole, aga on kõvasti tihedam. pm jääb samasugune nagu see sinine vahtplast.
Pilt

lihvisin tagatiiva ära.
Pilt

tegin prooviks ka ühe klaasi ära
Pilt

kile äärtele pole vaja tähelepanu pöörata, kuna servad jäävad cm tihendi alla 8)

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitatud: N Dets 29, 2011 10:51 pm
Postitas jeff01
Tiibade keevitamine oleks põllu tn. Kutsekas ilmselt kõige arema kvaliteediga :) Seal see ime keevitus teil ju kasutada.
Kollasele sobib must klaas väga hästi.....nagu ka mustale, valgele ja punasele. :D

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitatud: N Dets 29, 2011 10:53 pm
Postitas ingmar
lihvisin tagatiiva ära.
Pilt

on näha jah, et oled ära lihvinud... kas nüüd on uut vaja?

aga kutsekas pole keevitajaid enam "tööl". luuserdavad :)

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitatud: R Dets 30, 2011 12:22 am
Postitas dexter
ingmar kirjutas:
aga kutsekas pole keevitajaid enam "tööl". luuserdavad :)
Kutseka omad puhkavad raskest tööst, aga noh me juba 2 jaanuarist jälle lahingurindel. Aga vist selle keevitusega kuidagi hetkel aidata ei saa. Esiteks hetkel meie töökojas sees 3 autot(69a Toyota Crown, Pontiac, Honda Civic`u rallikas) ja kohe 2. jaanuaril tuleb üks T4 veel keretöödesse ning veebruariks peame suutma ühe koha vabastada veel järgmisele E-klassi rallikale (fiesta)keretöödeks.
Teiseks kahjuks kõigile seda keevitust kätte ei anta(ala võta ja tee). Samuti pole ka autotehnikutel keevituse praktikat ette nähtud...:(

Aga kas tõesti pole muud paremat heliisolatsiooni kui vaht? Miks sa ei läinud traditsioonist teed pidi? Vahu veaks pole ainult see, et ta käitub nagu svamm, vaid on ka niiskuse salvestaja ja hoidja. Ehk kui auto kere sisse tekib kondets, mida paratamatult ikka tekib, kuna väljas on jahedam ja sees soojem, siis see vaht ei lase ka kondentsil ära aurata ja nii see mädanemine seal alt pihta hakkab....Miks üksgi tehas siis vahtu ei kasuta, oleks ju palju lihtsam...
Olen proovinud ka vormi vahtu kasutada kunagi(ehk siis vaht mis segatakse kokku kahest vedelast komponendist, kasutatakse komposiit materjali vormide valmistamiseks) ja sama tulemus nagu ülal kirjeldasin...sügisel tegin, ja enne kevadet oli mädanik sees :S. Too vaht oli samuti tihe ja mida kõike veel...

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitatud: R Dets 30, 2011 10:50 am
Postitas speed fighter
ma nagu omastarust kirjutasin kah, et vetttõrjuv kraam on, muide põrnika keres on originaalis ka vaht. küll aga tagaotsas. Too vaht on tõesti märja ja niiskuse koguja. toppisin eile ühe kamaka vahtu ämbrisse. 2 sekundiga nirises kõik vesi sealt maha:P
aga mõtetu arutleda. vaht sellepärast et see poeb ka nurgataha. pigimatt koos vildiga läheb siia eniveis peale.

Tauris- kõik mis puutub põllu tänava kutsekasse, siis see on puhas bullshit.
ma pole mitte midagi õppinud selles koolis, ainult kehalise tundi teinud. ja voitraga sõdinud ebapädevuse pärast.
samuti olen kuulnud ka ühika gängbängist mis seal aset leidis. rohkemat ei midagi.
garaazi lasti eelmine aasta, ja see aasta sai ka poolteist tundi seal niisama passitud.
Kui sina meile tundi andsid, oli vähemalt huvitav:D
Lõbus on ikka vaadata kuidas kollanokad veega tiiba lakivad :tuld:

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitatud: R Dets 30, 2011 11:38 am
Postitas dexter
speed fighter kirjutas:ma nagu omastarust kirjutasin kah, et vetttõrjuv kraam on, muide põrnika keres on originaalis ka vaht. küll aga tagaotsas. Too vaht on tõesti märja ja niiskuse koguja. toppisin eile ühe kamaka vahtu ämbrisse. 2 sekundiga nirises kõik vesi sealt maha:P
aga mõtetu arutleda. vaht sellepärast et see poeb ka nurgataha. pigimatt koos vildiga läheb siia eniveis peale.

Tauris- kõik mis puutub põllu tänava kutsekasse, siis see on puhas bullshit.
ma pole mitte midagi õppinud selles koolis, ainult kehalise tundi teinud. ja voitraga sõdinud ebapädevuse pärast.
samuti olen kuulnud ka ühika gängbängist mis seal aset leidis. rohkemat ei midagi.
garaazi lasti eelmine aasta, ja see aasta sai ka poolteist tundi seal niisama passitud.
Kui sina meile tundi andsid, oli vähemalt huvitav:D
Lõbus on ikka vaadata kuidas kollanokad veega tiiba lakivad :tuld:
No kui sina ei taha õppida on teine asi...Aga teemast...Võta ja proovi, lase tavaline makroflexi montaazi vaht samuti ämbrisse vms. töötab samat moodi, ei võta ta vett endasse ega midagi. Probleem pole selles kui vaht on uus...probleem tekib siis kui vaht vananeb, Igasugune vaht...Pool teksti mis rääkisin läks ikka kahe kõrva vahelt mööda, Just probleem on ka selles et vaht ei hinga ja nüüd hakkab su pleki ja vahu vahele kondets salvestuma. See tekitab korrosiooni...
Minul savi, tee kuidas tahad sinu auto, lihtsalt teistel sellised asjad juba oma naha peal läbi elatud ja reaalselt tõestatud, et asi ei toimi, mis teha kui peab oma vigadest õppima...
PS. Algajad tõesti harjutavad püstoli kasutamist veega...Täitsa tõsi, mis teha kui hoitakse püstolit esimest korda käes:ei teata kuidas ja miks lehvikut reguleerida, milline peab olema korreknte töörõhk ning kuidas seda tagada jne jne...

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitatud: R Dets 30, 2011 12:11 pm
Postitas jeff01
Vaht on selliseskohas kindlasti pigem kahjuks kui kasuks kuid sind siin foorumipõhjal teades pole ju vahet, paari aasta pärast sul niikuinii seda autot pole ja selle aja jooksul on ta sulle kasuks sest summutab müra tõesti ideaalselt.
Tehase kasutatud vahud on tõesti mõnel autol kasutusel, kuid uuri ka plekki....see pole lihtsalt pleki vastu lastud vaid seal on korralik korrosioonitõkke vaik esmalt plekile kantud, et plekk oleks niiskust hülgav....sinu vaht võib ju niiskust hülgav olla aga kuhu ta hülgab on ju pleki pind.
Füüsikaseaduste vastu lihtsalt EI saa ja kastepunkt tekib sul seal vahu sees nii või naa. Aga jah 2/4/6 aastat ei ole sellega ilmselt probleeme sellises kohas.....kui sa oleks küljekarbid vahuga täitnud oleks nende lõpp saabunud 1-2 aastaga.

Uuri paariks aastaks katmata jäänud peno ja montaaživahuga maju.....märgub mis hirmus....asi on vaid ajas. Uuena on ta loomulikult vett tõrjuv.
Arva millest see tagaseina dekoratsioon on tehtud : Pilt Lõikasin selle välja penoplastist ja katsin tsemendi kihiga.....algselt oli vaja selle uputamiseks umbes 25kg peale vajutada...pool aastat hiljem vaid 5-10kg ja 3 aastat hiljem hakkas see asi lagunema.

Kutsekooli minnakse ise õppima, see et mõnes aines õpetad õpetajat on täiesti normaalne :wink:

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitatud: K Jaan 11, 2012 11:14 pm
Postitas speed fighter
vohoo, täna saab natuke uuendada oma kirjanurka.
nimelt jõudis kaugelt kaugelt pakk kohale.

Pilt

Pilt

sellised on siis originaalid kapotiamordid( nagu näha on need nakatunud haigusega " tüpwiga"
Pilt

seetõttu sai nüüd sellised
Pilt

kuna muretseti ohutuse pärast, siis ka
Pilt

tiibade vaheline tihend
Pilt

uksetihendid
Pilt

piduriklotsi paigalduskomplekt
Pilt

üleootuste viisakateks osutusid originaal kujuga jalamatid
Pilt

sai leiutatud natuke kinnitusi
Pilt

Pilt

sumpsiidee
Pilt

selliine asi jäi üle, ostke keegi ära. 25 euri, kasutatud on teda ainult minu autol, ja seda vast kokku 3 min käiva mootoriga.
Pilt

üks pilt minu varakambrist kah.
Pilt

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitatud: L Veebr 18, 2012 9:40 pm
Postitas speed fighter
Ahhoi seltsimehed, kuna tasuvad tööd said hetkeks otsa, siis sain ka enda auto kallal täna natuke nokitseda.

kell 12 hommikul

Pilt

kell 5

Pilt

Pilt

Pilt

minumeelest sai asi vägev ja ise olen 110% rahul.
vähemalt on kõik enda tehtud.

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitatud: L Veebr 18, 2012 9:51 pm
Postitas ingmar
:rock:

Re: vw bugaru 70a - Speed fighter

Postitatud: P Veebr 19, 2012 11:19 am
Postitas dexter
Päris vihane näeb välja :twisted:
Paistab korralik, mis lakki kasutasid?Glasurit?