13. leht 26-st
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: K Mai 18, 2011 10:18 pm
Postitas jeff01
17 tööpäeva on jäänud ühe tähtajani.....tähtajani mil ma osaliselt ise korraldan üht üritust kus mu auto saaks sõita. Tööpäevi loen seepärast, et nende puhul saan kodust hiilimata välja oma põrnika juurde mida nädalavahetuse kohta öelda ei saaks
Väike teaser hetkeolukorrast:

Re: VW 1300 ´69
Postitatud: N Mai 19, 2011 12:44 am
Postitas Teet
Sa ei kommentaari ploki head väljanägemist - kui see ei ole värv, siis on see vägev ja räägi õige sellest palun
pikki tööpäevi,
Teet,
samuti harva "linnalubasid" saab ning viimased 3a mööduvad need aastaajast olenemata peaasjalikult suvekodu ehitamise-korrastamise tähe all...
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: N Mai 19, 2011 7:28 am
Postitas jeff01
Ei, sel plokil OLI hea väljanägemini kuni deltaforcei kangekonsentratsioonilise vahendiga teda pesin ja kõik taas tuhmiks tõmbus

Aga huvitava lisana muutis see ploki mõnusalt libedaks ja siledaks...ilmselt määrdub see jälle kehvemini.
Plokil käiasin palju üleliigseid rante ja servi maha (liivapaberiga lamellketas) ja kuna seal on palju õõnsusi kust seda mustust välja kookida oli keeruline siis lasin liivapritsiga ploki üle....ja et taas matist siledaks saada siis käsitsi karukeelega üle.
Ükskõik millise alumiiniumi saab ilusaks ja kasvõi kroomi meenutavaks kui tarvis. juba freesi või drelli otsa paigaldatud traatharjaga saab analoogse tulemuse nagu mul praegu (Ahjaa meenubki, et ma pikalt karukeelega ja käsitsi ei viitsinud jamada ja sai ka freesi otsas traatharja kasutatud)
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: N Mai 19, 2011 5:26 pm
Postitas jeff01
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: N Mai 19, 2011 8:44 pm
Postitas dexter
päris äge, kui nüüd alumise osaga koos näeks, siis oleks eriti vägev.
Muide, mul bussi katus samat värvi mis sul põrr, sain selle siis teada kui velge jaoks värvi käisin võtmas enda bussi koodi järgi.
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: L Mai 21, 2011 8:29 am
Postitas jeff01
Type 4 mootorile (Mitte praegusele)
Kolvid + silindrid + rõngad + tagavaraks ühed rõngad + STD saaled + väntvõll .... annavad töömahuks küll vaid ~1800cc kuid kuna 55mm silmaga kepsud olemas siis peaks vist vända kohe lihvimisse saatma ja 66 asemel 71 stroke peale lihvima
Kere mis musta tuiske uuesti saab sest lahusti sulatas paberist läbi ja paber jäi kohati musta külge kinni. Laon enamvähem kokku ära....värvib veel uksed ja luugid oranziks ja siis katan komplektse auto kinni ja tuiskan mustaga üle.

Re: VW 1300 ´69
Postitatud: L Mai 21, 2011 8:52 am
Postitas dexter
kle enne kui selle uue vända lihvimisse viid, peaks vaatama mis vänt mul siin veel vedeleb, vb saad tollest asja ja ei pea enda uut asja kohe lihvima hakkama.
Muidu masin päris omapärane. Sul must värv matistus sinega tehtud? Pildilt tundub kuidagi matt see must. Vb läikivana oleks parem tulemus, kuna ülemine osa ju samuti läkiv...
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: L Mai 21, 2011 3:50 pm
Postitas jeff01
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: K Mai 25, 2011 8:53 pm
Postitas dexter
mitu päeva on tähtpäevani lähemale tiksunud. Mis uudist? kas ikka jõuad?
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: K Mai 25, 2011 9:36 pm
Postitas jeff01
Njh, just jõudsin koju kui kell on pool kümme õhtul :S
Kuna vaja on teha tööd mis raha sisse toob, vaja on ka ehitada kontorit mida sõbrale lubasin ja vaja on ka põrnikaga tegeleda.
Palju pole jõudnud....
Klaasid ette nende made in brazil tihenditega
kellade taust lõigatud (vähemalt pole enam auk)
Tagumised paneelid (polstrid) lõigatud
Pooltelgi katavad uued tolmukummid.
roolilt eemaldatud üleliigne (süütelukk, kangid jne)
Kapoti tihend paigaldatud (Kahjuks ei jõudnud raha seina sisse toppima ja vabandan stylei ees kuid teen homme kindlasti ülekande ära)

Re: VW 1300 ´69
Postitatud: L Mai 28, 2011 8:17 pm
Postitas jeff01
Säästureziimil sai mootorit koostatud:
Kolbideks valisin need vanad MAHLEd kuidagi julmalt kergemad ja samas ei näe ka nõrgemad välja.
Rõngad osaliselt eelmisel hooajal ~100km sõitnud ja siis ülejäänud niiskust saanud ja roostes kuid uue komplekti seast.
Plokikaaned võtsin esmakordselt lahti ja need sisaldasid uusi klappe ja uusi väljalaske klappide juhtpukse. Pesin need korralikult läbi, sooveldasin ära ja panin kokku....varem on kaan kergelt porditud. Küünlapesad puuriti ja keermestati suuremaks ja neis kasutan nüüd pronks pukse ja esmakordselt sellel mootoril ka pikki küünlaid (nende valik on keeruline, kuna pikki pole neile ette nähtud ja marki ükski kataloog ei näita)
Tõukurvarraste torud on eelmisest aastast...pesin bensuga eelmise värvi maha ja lasin veljesprayga üle, et rooste ei läheks.
Turbo ja kolde tõstsin külge ja kaane vahele panin originaal metalltihendid....siiski jäi aga kripeldama ja nüüd plaan vist ikkagi lahti võtta ja teha raudasbestist uued sest originaalid on sisemõõdult 1-1,5mm väiksemad ja jääb ühenduskohta rant mis pole hea.

Re: VW 1300 ´69
Postitatud: L Juun 04, 2011 10:07 am
Postitas jeff01
väga väga väga väga kiired ajad... :ohshit
Kuna minu juhendamisel käib kolme auto ehitus, mis kõik tahavad raadile tulla.
Venna 335 (autol puudub põhi ja selle keevitus on hetkel aktuaalseim teema...samuti suurema radika ja vendi install + kasti remont + diffri vahetus)
Jakobi silvia : Mootori remont kus kõik mida saada on läheb uus aga raua pool jääb originaal sest fj20 on sepistatud mootor ja austraalias sõidavad need neljasilindrilised kahe liitrilised kuni 600hp stock stock sisuga. mild setupe on ka lähemal...300+kw tagarattast 1,4 barise rõhuga mootoris midagi muutmata
Ja minu põrnikas: auto sai nädala jooksul musta osas üle värvitud, mootor enamvähem kokku, uksed värvitud ja läbi raskuste külge. Kapott värvitud ja paigaldatud, tagaluuk värvitud. Kahjuks muud ei jõudnudki, kuna silvia nõudis suure osa ajast.
ToDo list:
ustesse lingid, klaasid, lukud, tihendid, polstrid (Teha ja paigaldada)
Kõik Dzusid paigaldada.
iste, vöö ja paar kella ehk.
Pidurid korda teha
Rattad leida.
tagasillale piirajad teha....et kui kunagi peakski külg ette minema ei veaks rattaid kõhu alla kokku, et end katusele keerata.
Kogu auto juhtmestik + aju justmestik nullist teha (+ tuled, lülitid ja muud viled)
mootor lõpetada (turbo õlitustorud muuta, IC lahendus ja õhu torustik välja mõelda ja teostada, klapivärk kokku ja reguleerida, sidur sobitada ja kokku panna, mõni andur lisada väljalaskesse 6 tihendit teha ja kokku panna)
ja siis loota ei kõik töötab......NOT se pole ju kunagi nii olnud...
aega järel......hmm 4 tööpäeva jagu kui tahta auto reedel kohale toimetada ja veidi seadistada.
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: L Juun 04, 2011 11:33 am
Postitas ingmar
ei mõista muud teha kui pöialt hoida! kiir-projektid on lahedad ettevõtmised
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: L Juun 04, 2011 11:04 pm
Postitas kaupz
jeff01 kirjutas:väga väga väga väga kiired ajad... :ohshit
Kuna minu juhendamisel käib kolme auto ehitus, mis kõik tahavad raadile tulla.
kelle see sinine neljas masin seal fotol on ?
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: P Juun 05, 2011 10:02 am
Postitas jeff01
See on Ene oma.....Pargiti sinna eelmise aasta numbri sees ja järgi vist ei tuldagi

(Mäda ja auke täis, pidurid kinni aga muidu isegi käivituv isend)