12. leht 27-st

Postitatud: N Jaan 15, 2009 10:08 pm
Postitas dexter
väiksed vihjed :P

Pilt

Postitatud: T Veebr 03, 2009 12:01 am
Postitas dexter
Vaatan et ma pole tükk aega siia midagi lisanud, see päris ei tähendaks et ma poleks midagi põrnika juures teinud, natsaviisi ikka...seisma ei tohi jääda....eks muidugi see majandussurutis mängib kah oma osa, aga kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab :P
esmalt kerepoolelt:
sai siis kogu krunt ilusti maha lükatud ja väikestviisi "vigade parandus" tehtud, kerel vaja veel esimene ots üle käija ja siis võib uuesti kruntida, vaja veel uksed ja tiivad kah ära teha....aga eks needki saavad tehtud.

Pilt

Pilt

lõpetasin ka jahutuskoja vormiga, nüüd tuleb hakata seda natuke viimistlema et asi parem välja näeks, et saaks lõpuks kruntida ja äragi värvida.

Pilt

ja viimaks, korjasin ka mootori kere pealt uuesti maha ja osandasin juppideks, nüüd see nädal üritan mootori kenasti detailipesu seadmes detailikaupa ära pesta ja pean kätt harjutama Tig keevitusega, nimelt vaja jagaja auk kinni keevitada ja õliradikasse minevad muhvid tekitada.

Pilt

Pilt

eelmine nädal sain ka kätte raamsaaled(1000kr) ja nukasaaled (370kr)(Kolbenschmidt), aga nukasaaled pidin kahjuks tagasi saatma kuna üks kael oli komplektist kaduma läinud vahepeal :( nüüd aga ootan tehase tellimuse taga....sama on ka mootori tihendi komplektiga (elring), aga pole hullu, kiiret pole ja asi tasub ootamist.

ahjaa...eelmine nädal sain ka uue mänguasja juurde...eks nii mõnigi juba teadis mis plaanid mul põrnikaga olid, varem ei tahtnud küll midagi mainida kui lahendused enamvähem selged. Hetkel veel üritan endale selgeks teha mida toob kaasa endaga muutuv geomeetria...mida head ja mida halba....Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

tegemists siis Garret GT1749V, peaks olema kõlblik kuni 200 hp, valik selle turbo kasuks langes siis seepärast et see peaks madalalt juba puhkuma hakkama ja kuna ma ajan niikuinii madala otsa mootorit taga siis eriti see kõrge lagi mind ei huvitagi, lihtsalt et asi toimiks pigem vaikselt ja ühtlaselt.

Postitatud: T Veebr 03, 2009 9:47 am
Postitas jeff01
Kas ploki oled ära kontrollinud raamsaalede teemal et se remonti ei vaja?
Kas sinu plokil on õliradika paigaldamiseks vaja vaid auk tekitada või miskit keerulisemat?
Mis on klapimõõt su plokikaantel.

Postitatud: T Veebr 03, 2009 11:14 am
Postitas dexter
jeff01 kirjutas:Kas ploki oled ära kontrollinud raamsaalede teemal et se remonti ei vaja?
Kas sinu plokil on õliradika paigaldamiseks vaja vaid auk tekitada või miskit keerulisemat?
Mis on klapimõõt su plokikaantel.
plokk kontrollitud ja remonti ei vaja, sama ka väntvõlliga.
auku pole vaja tekitada, originaalis augud olemas aga aukudele on peale stutsid vaja teha, kuhu torustik kinnitub, kuna ennem läks õliradikas otse vastu plokki...
klapimõõtu ma peast ei mäleta. arvatavasti kui kaasi teha lasen lasen ka suuremad klapid panna...see osa veel lahendamata...

Postitatud: T Veebr 03, 2009 11:35 am
Postitas Style
dexter kirjutas: eelmine nädal sain ka kätte raamsaaled(1000kr) ja nukasaaled (370kr)(Kolbenschmidt), aga nukasaaled pidin kahjuks tagasi saatma kuna üks kael oli komplektist kaduma läinud vahepeal :(
Ei taha midagit halvasti öelda, kuid...
Nukasaaled - http://foorum.vw-buss.org/showthread.php?tid=373

Postitatud: T Veebr 03, 2009 12:58 pm
Postitas dexter
Style kirjutas:
dexter kirjutas: eelmine nädal sain ka kätte raamsaaled(1000kr) ja nukasaaled (370kr)(Kolbenschmidt), aga nukasaaled pidin kahjuks tagasi saatma kuna üks kael oli komplektist kaduma läinud vahepeal :(
Ei taha midagit halvasti öelda, kuid...
Nukasaaled - http://foorum.vw-buss.org/showthread.php?tid=373
Kuid minuarust pole type 1 ja 2 samad mis type 3?? minu mootori kood on cu/cv, ehk mitte midagi mis seal kirjas oleks...
kui sul pakkuda mulle, siis oleksin ikka huvitatatud...

Postitatud: T Veebr 03, 2009 3:18 pm
Postitas Style
dexter kirjutas: Kuid minuarust pole type 1 ja 2 samad mis type 3?? minu mootori kood on cu/cv, ehk mitte midagi mis seal kirjas oleks...
kui sul pakkuda mulle, siis oleksin ikka huvitatatud...
Mardi sõnul ja ka ise visuaalse vaatluse tagajärjel, on need ühe mõõduga kõigil õhkmootoritel (v.a. alguaastate mootorid, s.o. 40-60 aastad). Vahe oli ühes saales, mille laius 1 mm erinev, kui ma õieti juttu mäletan.
Aga võib Mardi käest ületäpsustada - tal mootoriehitused tuttavad.

Postitatud: T Veebr 03, 2009 11:51 pm
Postitas dexter
täna sai tehtud ka lõpuks esimese madalduse ja suppordi kinnituste konkreetsed joonised, homme üritan teha ka tagumised valmis, tänud siinkohal Sõbrale kes aitas nõu ja jõuga....
tean et siin veel huvilisi sellele madaldusele siis paneksin väikse joonise üles. Kellel rohkem huvi võib alati infot küsida...
Pilt

Postitatud: N Veebr 05, 2009 11:15 pm
Postitas dexter
nii, kaks päeva möödas ja tagumise madalduse joonised pole ikka valmis, ja paistab et hetkel ka ei saa, kuna tuli uus idee, aga sellest räägin siis kui asi teostatud....
aga see eest said tehtud tagumised suppordi kinnitused
Pilt

ja turbo flantsid(see on ikka haige, mix kõik sümeetriast välja on viidud :S )
Pilt

Postitatud: P Veebr 15, 2009 1:19 pm
Postitas dexter
ennem krundi mahalükkamist ja uue krundi pealekandmist tehti mootori luugile siis selliseid asju :P Kahju kohe nüüd kõik see maha lükata ja uue krundiga ära katta :(
Pilt


tegemist siis selle aasta intellektika eksponaadiga, mis joonistati kohapeal.

Postitatud: K Veebr 18, 2009 1:32 pm
Postitas dexter
täna lõpuks sain siis ka mootori pesust kätte(tänud Tartu Karla Autole), täitsa kena ja puhas, esmalt pesti siis happega pesumasinas ja peale seda veel kuumavee survekaga üle. Pärast kättesaamist käisin veel õrnalt breakcleaneriga üle, ning lõpptulemus siis selline:
Pilt

Pilt

Pilt



nüüd pean veel ootama millal lõpuks jõuaksid ka nuka liuglaagrid ja mootori tihendi komplekt, siis võiks vaikselt mõelda ploki osa kokkupanekule

Postitatud: K Veebr 18, 2009 8:46 pm
Postitas jeff01
Mis mõõtu saaled sisse lähevad? Lihvida pole vaja vänta?

Postitatud: K Veebr 18, 2009 11:12 pm
Postitas Teet
dexter kirjutas:esmalt pesti siis happega pesumasinas ja peale seda veel kuumavee survekaga üle.
plokk näikse törts oksüdeerunud olevat - kas see oli nii enne hapet?

Postitatud: N Veebr 19, 2009 12:33 am
Postitas dexter
Teet kirjutas:
dexter kirjutas:esmalt pesti siis happega pesumasinas ja peale seda veel kuumavee survekaga üle.
plokk näikse törts oksüdeerunud olevat - kas see oli nii enne hapet?
tegelikult polnud see hape, millega pesti, vaid pesuaine, nad kutsuvad seda lihtsalt happeks, ametlikult tegemist Delta Force nimelise tootega, ja plokk oli enamvähem selline ka enne pessu saatmist, ainult kordades räpasem.

Jeff, kepsukaelad ja vänt mõõdetud, kõik mõõdud normis ja sisse lähevad standart saalded, plokk korras, nii et alumine ots korras ;)

Postitatud: N Veebr 19, 2009 2:08 am
Postitas dexter
kuna täna pidin töökojas niikuinii kauem olema siiis olin kohe ekstra kaua....

esmalt liivaprits:
Pilt

Pärast happekrunt :

Pilt

peale seda Krunt ja lakk:

Pilt


Nüüd jälle mõnusam mootorit kokku panna..