
Vw 1300 1966
Moderaator: ingmar
Vaatan et ma pole tükk aega siia midagi lisanud, see päris ei tähendaks et ma poleks midagi põrnika juures teinud, natsaviisi ikka...seisma ei tohi jääda....eks muidugi see majandussurutis mängib kah oma osa, aga kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab 
esmalt kerepoolelt:
sai siis kogu krunt ilusti maha lükatud ja väikestviisi "vigade parandus" tehtud, kerel vaja veel esimene ots üle käija ja siis võib uuesti kruntida, vaja veel uksed ja tiivad kah ära teha....aga eks needki saavad tehtud.


lõpetasin ka jahutuskoja vormiga, nüüd tuleb hakata seda natuke viimistlema et asi parem välja näeks, et saaks lõpuks kruntida ja äragi värvida.

ja viimaks, korjasin ka mootori kere pealt uuesti maha ja osandasin juppideks, nüüd see nädal üritan mootori kenasti detailipesu seadmes detailikaupa ära pesta ja pean kätt harjutama Tig keevitusega, nimelt vaja jagaja auk kinni keevitada ja õliradikasse minevad muhvid tekitada.


eelmine nädal sain ka kätte raamsaaled(1000kr) ja nukasaaled (370kr)(Kolbenschmidt), aga nukasaaled pidin kahjuks tagasi saatma kuna üks kael oli komplektist kaduma läinud vahepeal
nüüd aga ootan tehase tellimuse taga....sama on ka mootori tihendi komplektiga (elring), aga pole hullu, kiiret pole ja asi tasub ootamist.
ahjaa...eelmine nädal sain ka uue mänguasja juurde...eks nii mõnigi juba teadis mis plaanid mul põrnikaga olid, varem ei tahtnud küll midagi mainida kui lahendused enamvähem selged. Hetkel veel üritan endale selgeks teha mida toob kaasa endaga muutuv geomeetria...mida head ja mida halba....



tegemists siis Garret GT1749V, peaks olema kõlblik kuni 200 hp, valik selle turbo kasuks langes siis seepärast et see peaks madalalt juba puhkuma hakkama ja kuna ma ajan niikuinii madala otsa mootorit taga siis eriti see kõrge lagi mind ei huvitagi, lihtsalt et asi toimiks pigem vaikselt ja ühtlaselt.
esmalt kerepoolelt:
sai siis kogu krunt ilusti maha lükatud ja väikestviisi "vigade parandus" tehtud, kerel vaja veel esimene ots üle käija ja siis võib uuesti kruntida, vaja veel uksed ja tiivad kah ära teha....aga eks needki saavad tehtud.


lõpetasin ka jahutuskoja vormiga, nüüd tuleb hakata seda natuke viimistlema et asi parem välja näeks, et saaks lõpuks kruntida ja äragi värvida.

ja viimaks, korjasin ka mootori kere pealt uuesti maha ja osandasin juppideks, nüüd see nädal üritan mootori kenasti detailipesu seadmes detailikaupa ära pesta ja pean kätt harjutama Tig keevitusega, nimelt vaja jagaja auk kinni keevitada ja õliradikasse minevad muhvid tekitada.


eelmine nädal sain ka kätte raamsaaled(1000kr) ja nukasaaled (370kr)(Kolbenschmidt), aga nukasaaled pidin kahjuks tagasi saatma kuna üks kael oli komplektist kaduma läinud vahepeal
ahjaa...eelmine nädal sain ka uue mänguasja juurde...eks nii mõnigi juba teadis mis plaanid mul põrnikaga olid, varem ei tahtnud küll midagi mainida kui lahendused enamvähem selged. Hetkel veel üritan endale selgeks teha mida toob kaasa endaga muutuv geomeetria...mida head ja mida halba....




tegemists siis Garret GT1749V, peaks olema kõlblik kuni 200 hp, valik selle turbo kasuks langes siis seepärast et see peaks madalalt juba puhkuma hakkama ja kuna ma ajan niikuinii madala otsa mootorit taga siis eriti see kõrge lagi mind ei huvitagi, lihtsalt et asi toimiks pigem vaikselt ja ühtlaselt.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
plokk kontrollitud ja remonti ei vaja, sama ka väntvõlliga.jeff01 kirjutas:Kas ploki oled ära kontrollinud raamsaalede teemal et se remonti ei vaja?
Kas sinu plokil on õliradika paigaldamiseks vaja vaid auk tekitada või miskit keerulisemat?
Mis on klapimõõt su plokikaantel.
auku pole vaja tekitada, originaalis augud olemas aga aukudele on peale stutsid vaja teha, kuhu torustik kinnitub, kuna ennem läks õliradikas otse vastu plokki...
klapimõõtu ma peast ei mäleta. arvatavasti kui kaasi teha lasen lasen ka suuremad klapid panna...see osa veel lahendamata...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Ei taha midagit halvasti öelda, kuid...dexter kirjutas: eelmine nädal sain ka kätte raamsaaled(1000kr) ja nukasaaled (370kr)(Kolbenschmidt), aga nukasaaled pidin kahjuks tagasi saatma kuna üks kael oli komplektist kaduma läinud vahepeal
Nukasaaled - http://foorum.vw-buss.org/showthread.php?tid=373
Kuid minuarust pole type 1 ja 2 samad mis type 3?? minu mootori kood on cu/cv, ehk mitte midagi mis seal kirjas oleks...Style kirjutas:Ei taha midagit halvasti öelda, kuid...dexter kirjutas: eelmine nädal sain ka kätte raamsaaled(1000kr) ja nukasaaled (370kr)(Kolbenschmidt), aga nukasaaled pidin kahjuks tagasi saatma kuna üks kael oli komplektist kaduma läinud vahepeal
Nukasaaled - http://foorum.vw-buss.org/showthread.php?tid=373
kui sul pakkuda mulle, siis oleksin ikka huvitatatud...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Mardi sõnul ja ka ise visuaalse vaatluse tagajärjel, on need ühe mõõduga kõigil õhkmootoritel (v.a. alguaastate mootorid, s.o. 40-60 aastad). Vahe oli ühes saales, mille laius 1 mm erinev, kui ma õieti juttu mäletan.dexter kirjutas: Kuid minuarust pole type 1 ja 2 samad mis type 3?? minu mootori kood on cu/cv, ehk mitte midagi mis seal kirjas oleks...
kui sul pakkuda mulle, siis oleksin ikka huvitatatud...
Aga võib Mardi käest ületäpsustada - tal mootoriehitused tuttavad.
täna sai tehtud ka lõpuks esimese madalduse ja suppordi kinnituste konkreetsed joonised, homme üritan teha ka tagumised valmis, tänud siinkohal Sõbrale kes aitas nõu ja jõuga....
tean et siin veel huvilisi sellele madaldusele siis paneksin väikse joonise üles. Kellel rohkem huvi võib alati infot küsida...

tean et siin veel huvilisi sellele madaldusele siis paneksin väikse joonise üles. Kellel rohkem huvi võib alati infot küsida...

1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
nii, kaks päeva möödas ja tagumise madalduse joonised pole ikka valmis, ja paistab et hetkel ka ei saa, kuna tuli uus idee, aga sellest räägin siis kui asi teostatud....
aga see eest said tehtud tagumised suppordi kinnitused

ja turbo flantsid(see on ikka haige, mix kõik sümeetriast välja on viidud :S )

aga see eest said tehtud tagumised suppordi kinnitused

ja turbo flantsid(see on ikka haige, mix kõik sümeetriast välja on viidud :S )

1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
ennem krundi mahalükkamist ja uue krundi pealekandmist tehti mootori luugile siis selliseid asju
Kahju kohe nüüd kõik see maha lükata ja uue krundiga ära katta 

tegemist siis selle aasta intellektika eksponaadiga, mis joonistati kohapeal.

tegemist siis selle aasta intellektika eksponaadiga, mis joonistati kohapeal.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
täna lõpuks sain siis ka mootori pesust kätte(tänud Tartu Karla Autole), täitsa kena ja puhas, esmalt pesti siis happega pesumasinas ja peale seda veel kuumavee survekaga üle. Pärast kättesaamist käisin veel õrnalt breakcleaneriga üle, ning lõpptulemus siis selline:



nüüd pean veel ootama millal lõpuks jõuaksid ka nuka liuglaagrid ja mootori tihendi komplekt, siis võiks vaikselt mõelda ploki osa kokkupanekule



nüüd pean veel ootama millal lõpuks jõuaksid ka nuka liuglaagrid ja mootori tihendi komplekt, siis võiks vaikselt mõelda ploki osa kokkupanekule
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
tegelikult polnud see hape, millega pesti, vaid pesuaine, nad kutsuvad seda lihtsalt happeks, ametlikult tegemist Delta Force nimelise tootega, ja plokk oli enamvähem selline ka enne pessu saatmist, ainult kordades räpasem.Teet kirjutas:plokk näikse törts oksüdeerunud olevat - kas see oli nii enne hapet?dexter kirjutas:esmalt pesti siis happega pesumasinas ja peale seda veel kuumavee survekaga üle.
Jeff, kepsukaelad ja vänt mõõdetud, kõik mõõdud normis ja sisse lähevad standart saalded, plokk korras, nii et alumine ots korras
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks



