Täna sai nati jälle masinaga tegeletud:
esmalt said alustatud sellest, et kogu kere kattepaberist ja teipidest puhtaks, ja pärast seda sai alustatud katuse puhastusega. Katus oli siis nagu ikka kõrgematel masinatel, millel ei ulatata eriti katuseid pesema ning muidugi ka seisnud masinatel, täiesti sammaldunud.
Sai seda siis esmalt pestud ABRO tekstiilpuhastus vahaga , jah just nimelt tektiili puhastus vahaga, aga kuramuse hästi võttis see lahti, ei vesi, maalri eelpesu ega ei tea mis leotusained seda ei suutnud nii effektiivselt teha.
Pärast seda kui katus sai pestud hakkasime vaikselt poleerima, kuna viimast lihvi taga ei ajanud, siis ainult villase padja ja teise astme porolon tallaga ning jämeda pastaga.

(katus poleerimis jääkidega veel koos)
Kui olin niikaugele jõudnud, siis mõtlesin et aitab, lähen ära koju, aga helistas hoopis mingi kutt, kes tundis huvi Megasquirti vastu ja jäin teda ikka tööle ootama, et mitte topelt sõita maale ja tagasi linna pärast. Ootamise käigus hakkasin aga armatuur lauda ümber ehitama. Esimene mõte oli, et kuna sellest bussist tuleb nö pika maa masin, ehk mingit labast sorti reisikas, siis vaja ju korralik navi sisse panna bussi. Siit ka mõte teha maki ava 1Din asemel 2Din`iks:
Pärast lõikust said tehtud valmis uued küljed
ja lõpus enne ära lõigatud osa lihtsalt allapoole vasega keevitatud
Kuna see tuli kuidagi kergelt ja lihtsalt siis hakkasin juba ammu mõtlema, et sellel bussil pole kuskil topsi hoidjaid, seega sai lõigatud 3" roostevabast torust(eks põrnika summuti

) kaks 6cm juppi, neile põhi alla punktitud ning need topsid omakorda siis armatuurlaua külge keevitatud.
Pärast seda jõudis ka see MS huviline kohale ja mis tuli välja. Nimelt oli see kutt see sama noormees, kelle põrnika olin ma mõned aastad tagasi Sultsi Külast ostnud. Eesti on ikka väike
