Kauneid jõule kõigile!
Pole juba pikemat aega saanud mahti (ei ole viitsinud

) siia kirjutada. Aga nüüd siis täna vaatasin, et oleks tore päev selle tegemiseks, eriti kuna just lõppes Mul Põrraga üks pikem kruiis.
Ühesõnaga on olnud tegelikult suhteliselt tegus aeg. Vahepeal avastasime koos vanaisaga, et Põrral plokikaas läbi, kuid oh seda õnne kui tuli välja, et tegelikult oli asi klappides ja pärast lihvimist sai asi jonksu, vähemalt esialgu. Kui kui mootor taaskord koos ja peale vinnatud siis tuli välja, et ikka ei tööta korralikult esimene ja teine silinder. Ega siis muud midagi , kui tuli uuesti maha kakkuda. Seekord otsustasime silindrite sisse ka kaeda

ja oh seda üllatust kui tuli välja, et kolvirõngastel on ligi 2 või 3 (vot enam ei meenu kahjuks) millimeetrine vahe

kihku kähku hakkasin otsima uusi rõngaid ja topelt kiitused Muhumaale herr Priidule kiire tegutsemise eest. Saime kokkuleppele ja sama päeva õhtuks olid rõngad bussiteenust kasutades saadetud Tartu. Eelneval õhtul aga oli Mu vanaisa tulnud sellisele ideele, et võiks panna peale GAZ 51 kolvirõngad, mis olid küll pool milli paksemad ja 3 milli suuremad, kuid see ei lasknud muidugi Temasugust leidurit takistada

ja pärast lihvimist/viilimist/käiamist oli asi olemas

silindrite peale panemisel pidi ikka üks kurivaim kohal olema, sest Meil õnnestus purustada üks õlirõngas, nii et ei jäänud muud üle kui ikka oodata õhtut ja kuna see buss jõuab kord Muhumaalt kohale. Kella kahe ajal öösi lugesime tegevuskava lõpetatuks ja olime õnnelikud, kuna silindrid peal ja mootor taas komplektne. Järgmine päev tegelesime väheke eelmisel päeval pooleli jäänud keevitustöödega, mis olid Mu meelest väga edukad (Y) Kuid no kuidas saab siis ometi nii vana masin korralikult tööle hakata

etskae imet ja üllatust, mis Meid tabas. Kui olime moto peale asetanud ja kõik paika seadnud ning käivitasime siis (kindlasti arvate, et need vene massina rõngad ei sobinud) ei tahtnud enam vungata kolmas ja neljas silinder. Nagu oleks vool lausa ära kadunud nende seest. eriti jama. Nüüd Ma siis ikka vähehaaval kulgen Temaga, sest on ju ikkagi jõulud

On oht, et asi seisneb sisselaske trakti ja kollektori ühendusmuhvis, mis on kummist ja seetõttu ka ajahambast räsitud. Eks näis. Vahepeal avastasin, et täistuled puuduvad, sest relee on läbi (Y) ja tagaklaasi soojendus võiks ka ehk tööle hakata. Masin ise läks tänasel päeval soojaks täitsa tublisti. Ja isegi pärast ca 230 km läbimist ei olnud mingit muret

Akendel on Mu Põrral natuke need üleskerimis seadmed rikkis, nii et kui rohkem raputab siis põrutab lahti aknad ja tuul hakkab seal undama ja sisse pugema. Eks hoian Teid kursis kuidas olukord edeneb
