2. leht 7-st

Postitatud: E Okt 08, 2007 6:16 pm
Postitas Dizze
Karpa on küll huvitav;)

Postitatud: E Okt 08, 2007 6:19 pm
Postitas ingmar
tundub tavaline stock solex olema, ainult et mingi "tjuuning" õhufiltri alumine osa on peale jäänud?

Postitatud: E Okt 08, 2007 8:09 pm
Postitas cali
mingi aretus olijah seal kiskusin maha must oli aga kust saax karpat uut osta töökorras? :P

Postitatud: P Nov 18, 2007 12:22 am
Postitas Dizze
juhusega leidsin mingi lehe pealt müügist sarnase auto uuema põhjaga ja vanema kerega.

http://www.carandclassic.co.uk/car/C25497?pt=pf


Jõudu!

Postitatud: P Nov 18, 2007 4:14 pm
Postitas cali
Dizze kirjutas:juhusega leidsin mingi lehe pealt müügist sarnase auto uuema põhka ka vanema kerega.

http://www.carandclassic.co.uk/car/C25497?pt=pf


Jõudu!

HIND PÄRIS KIRVES: :D

Postitatud: L Dets 29, 2007 6:27 pm
Postitas cali
lähiajal oodata piltte auto edaspidisest saatusest :twisted: :twisted: :!: :D

Postitatud: E Jaan 07, 2008 5:48 pm
Postitas cali
Dizze kirjutas:juhusega leidsin mingi lehe pealt müügist sarnase auto uuema põhka ka vanema kerega.

http://www.carandclassic.co.uk/car/C25497?pt=pf


Jõudu!

aga sellel tagaklaas suurem ju :idea:

Postitatud: N Jaan 31, 2008 1:41 pm
Postitas Style

Postitatud: L Veebr 02, 2008 6:20 pm
Postitas cali
Style kirjutas:Ja mis nüüd?.. http://www.osta.ee/2708456

nisama proovix lisasin ..piirhind oli muidugi 25000:D
loogiline et keegi ei osta seda ni kallilt ., vaatasin kas huvilsi on lihsalt! :o :o

Postitatud: P Mär 09, 2008 4:16 pm
Postitas cali
mõned pildid siis enne suuremat sorti keretöid :P
ja mõned pildid salnongist :P

Postitatud: E Mär 10, 2008 11:09 pm
Postitas Teet
oled kerenumbrit uurinud? Masin küll ussitanud ja tiivad kinni keevitatud - aga kui kere on tõesti originaal-ovaal (nagu mulle tundub) tasuks mõelda tema tehasekorda taastamist. See tähendaks muidugi, et 2008 kevadel teda ilmselt põristama ei saaks - aga asi on ka seda väärt.

Seega - kas Su põrri kerenr on kuue-seitsmekohaline või on ta harju keskmine üheksakohaline? :)
http://www.lightner.net/ybdb/serno.html

Postitatud: K Mär 12, 2008 3:14 pm
Postitas pppp
Auto üldist ehitusstiili arvestades tasuks vast tagaakna ümbrusest keevitamise või pahtli jälgi uurida ;)
Ei taha antud isendit kuidagimoodi maha teha vms, lihtsalt teatud ajal olid teatud asjad moes...

Postitatud: K Mär 12, 2008 3:33 pm
Postitas ingmar
teatud ajal? ka tänapäeval on väga tavaline, et pannakse split või oval kit peale. kenam, ilusam. minu arust.

Postitatud: K Mär 12, 2008 4:14 pm
Postitas pppp
Nojah, ma pole viimaste põrnikatuuningu-trendidega eriti kursis :) Üritan vaikselt ajalugu uurida...

Postitatud: K Mär 12, 2008 7:28 pm
Postitas Teet
Peeter, ma ei pea silmas tagaklaasi. Minu küsimus on pigem: "kas on chopitud või mitte?" ;)
Teet kirjutas:Viiekümnendatel (ja kuuekümnendate alul?) oli klaasiosa natu teine kui viimase ca 5a kurvasilmseltel. Klaasi kõrgus oli väiksem ning Sul näikse see just nii olevat.
kaks pilti on enam väärt kui kakstuhat sõna:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/DSC00153.JPG.html
http://www.beetle.ee/foorum/files/tommprr_201.jpg

aga mis siin ikka oletada - kaks korda olen kerenumbrit küsinud ja rohkem ei küsi :)