10. leht 27-st

Postitatud: K Dets 17, 2008 11:42 pm
Postitas Tuul
Kas see autokere oli siis nii laineline ja mõlkis, et sellist julma pahtlitööd teed? Aga eks need põrnika kumerused on üks peavalu.
See on kindel, et Su auto on täielikult äinulaadne. :rock:

Jõudu ja kannatust igaljuhul.

Postitatud: N Dets 18, 2008 1:11 pm
Postitas dexter
tänud tänud....kulub ära ;)

ikka parajalt mõlkis jah, eriti ei imesta kah kuna masina oli ju poistel põlluralliks :S aga pole hullu, küll siledaks saab :P lihtsalt läheb aega rohkem ;)
eile õnneks sain lõpuks kätte ka trumlid ja viisin need juba treimisse, kes teab vb saab veel see aasta auto ratasetele.

aga mis ta ikka nii haruldane on, ikkagi maailma enim levinud auto ;)

Postitatud: N Dets 18, 2008 8:48 pm
Postitas Tuul
Ainulaadne selle koha pealt, et ta ju täitsa ümberehitatud. Mitme erineva automargi juppe oled põrrale installinud?

Postitatud: R Dets 19, 2008 9:47 am
Postitas dexter
Tuul kirjutas:Ainulaadne selle koha pealt, et ta ju täitsa ümberehitatud. Mitme erineva automargi juppe oled põrrale installinud?
Hetke seisuga võiks üles loendada sellised automargid:
porsche 924
Porsche 928
VW transporter
Audi A6
VW LT
Audi 80
VW passat
Vw Golf

vb mõned veel, hetkel meeles pole, kodus kõik üles kirjutatud, iseasi palju nüüd nende autode varuosadest originaali laadsetena, palju asju muudetud ja ümber tehtud.

Postitatud: R Dets 19, 2008 11:30 am
Postitas pppp
Kõik puha kontserni-sisesed jupid (OK, Porshe otseselt ei ole, aga nemad on kah ikkagi kogu värgiga väga lähedalt seotud) :)

Postitatud: R Dets 19, 2008 11:56 am
Postitas Style
pppp kirjutas:Kõik puha kontserni-sisesed jupid (OK, Porshe otseselt ei ole, aga nemad on kah ikkagi kogu värgiga väga lähedalt seotud) :)
Noh, ime ka, kui hakkaks sinna ZAZi või MANi juppe ratsima! :lol:

Postitatud: R Dets 19, 2008 1:01 pm
Postitas mart154
Varsti paneme mõned tükid Baieri lennukitehasest kah :D

Postitatud: R Dets 19, 2008 1:54 pm
Postitas dexter
eks see nimekiri ajapikku pikeneb kindlasti, paljud detailid veel lahtised ja läbi mõtlemata....
kindlasti tuleb sinna ka väljastpoolt kontserni juppe, midagi pole teha...

aga täna saan vast rummud kätte, nende treimine aeti kah raketi teaduseks ;) eks kui asjad kätte saan siis teen pildid ja räägin lähemalt ;)

Postitatud: P Dets 21, 2008 10:26 pm
Postitas dexter
üks väike pilt kah illustreerimaks palju on vaja pahtlit et neid detaile sirgeks saada :P
Pilt

kahjuks andis mu kaamera otsad ja viimased pildid jäid sinna, kus näha palju pahtlit ka külgedel on :P
usun et autol mingi kõva 4-5 kg kindlasti kaalu juures :P

siin ka üks väike pilt ka sellest soojenduse süsteemist et paremini aru saaksite, asi veel poolik, nii et mõtted ja ideed teretulnud :P
Pilt

ehk siis külm õhk tuleb vasakust otsast sisse, läheb läbi radika koja ja siis läbi ühe klapi, teisest klapist tuleb otse külm õhk. Klappidega annab reguleerida õhu koguseid ja sealt edasi lähevad need mootorisse mis õhu siis klaasile ja jalgadele puhub, kõik, ega seda soendust muuks vaja pole kui vihmase ilmaga akna udust puhtaks lükkaks, kuna talvel autoga niiehknaa sõitma ei hakka.

Postitatud: P Dets 21, 2008 10:38 pm
Postitas mart154
See on siis ainuke õlijahutusradikas sellel mootoril???

Postitatud: E Dets 22, 2008 12:10 am
Postitas dexter
mart154 kirjutas:See on siis ainuke õlijahutusradikas sellel mootoril???

ei, tuleb teine veel, see pisike jääb ainult salongi jaoks.

Postitatud: T Dets 23, 2008 12:34 am
Postitas dexter
nii süüd saan siis natuke rummudest lähemalt rääkida. lõpuks need siis valmis:?
Pilt

asi millega nende tummude valmistamine nii "raketiteaduseks" aeti oli keskosa paika ajamine, nimelt oli algselt plaan et treib trumli osa niipalju maha kui vaja et ketas peale mahuks ja kõik, aga treial ikka et vaja keskavale samuti flants teha ja kõik, et paljalt poltide ja välisservaga ketast ära ei tsentreeri. Nii siis tehtigi ka kesava flantsid juurde.
Pilt

ja nii istub ta ketta otsas
Pilt

ja rummud pärast liivapritsi:
Pilt

kusjuures treial ei lubanud mul enam rumme värvida, kuna värvi kiht on ebaühtlane ja ajab kettad tsentrist välja :P vot nii täpselt on hetkel rummud valmistatud, lubasin talle et ma ei värvi, aga laki lasen ikka peale, kuna muidu kisuvad nad kohe rooste.

Tagumiselt tiivalt nühkisin nüüd viimase pahtli maha, sai päris hea, ustega sain niikaugele et tõmbasin vedelpahtli (mitte pritspahtli) peale ja homme lihvin ettevaatlikult maha, loodan et saavad siledad ja saan uksed lõpetanuks lugeda, kuigi nagu omast kogemusest tean, ei lähe asjad teps nii nagu plaanitud.
Pilt

uksed üleni laus pahtli alla:
Pilt

ja peale seda kontroll värv selga ja kuivama, homme pikka höövliga vaikselt silitama, eks näis kas sai ka parem :P
Pilt

need kontroll värvi triibud siis selleks, et kui pika höövliga lihvida, siis on kohe aru saada, et kus on kõrgem, sealt tuleb värv kohe maha ja kus madalam sinna jääb värv ka alles ja on aru saada et on vaja veel pahtlit(juhuks kui keegi aru ei saanud)
kontroll värviks kasutasin motip`i 1K aerosool krunti, seda läheb nii õhuke kiht ja sellegi tegelikult lihvib enamuse välja, nii et pole ka hirmu et pärast midagi keetma hakkaks.

Postitatud: T Dets 23, 2008 2:35 am
Postitas Teet
dexter kirjutas:kusjuures treial ei lubanud mul enam rumme värvida, kuna värvi kiht on ebaühtlane ja ajab kettad tsentrist välja :P vot nii täpselt on hetkel rummud valmistatud
:)
sel juhul pead ka rehvina ainult slikke kasutama - kui ikka liivatera rehvi poeb, on ju muidu suure kauguse tõttu tsentrist selle inertsimoment niivõrd üüratu, et mingist ühtlusest ei saa juttugi olla :)

...ning veljepoldid peavad olema sellised, et rummu-osa on rummuga sama tihedusega materjalist, velge jääv osa veljega sama tihedusega ning poldipead peavad olema õhuga sama tihedusega (samas ümmargused - poldipea kandid on ju ebasümmeetrilised)

Postitatud: T Dets 23, 2008 3:11 am
Postitas Style
Teet kirjutas:
dexter kirjutas:kusjuures treial ei lubanud mul enam rumme värvida, kuna värvi kiht on ebaühtlane ja ajab kettad tsentrist välja :P vot nii täpselt on hetkel rummud valmistatud
:)
sel juhul pead ka rehvina ainult slikke kasutama - kui ikka liivatera rehvi poeb, on ju muidu suure kauguse tõttu tsentrist selle inertsimoment niivõrd üüratu, et mingist ühtlusest ei saa juttugi olla :)

...ning veljepoldid peavad olema sellised, et rummu-osa on rummuga sama tihedusega materjalist, velge jääv osa veljega sama tihedusega ning poldipead peavad olema õhuga sama tihedusega (samas ümmargused - poldipea kandid on ju ebasümmeetrilised)
Naljakas küll, aga kogemus näitab, et tavapaberi tükk (80g/cm3 vms.) panduna rummu ja pid.ketta vahele paneb ratta ikka ilusti vibrama 90-100 pealt. Paber pandud siis ühele külejele.

Postitatud: T Dets 23, 2008 10:12 am
Postitas dexter
no eks see jutt nüüd värvist jms natuke ülepaisutatud ole, lihtsalt treial tahab mul asju nii keeruliseks ajada(tema point alati: asjad ei saa olla ideaalsed aga võiksid olla ideaali lähedased) :P ärge nüüd kohe kõike ka nii tõsiselt võtke ;)