Vahepeal selgunud niipalju, et nukkvõll polnud mul siiski originaal. Teostasin "tollipulga" abil teostatavad mõõtmised ja sain teada, et klappi avab minu nukkvõll 2mm rohkem kui originaal (9 vs 7mm) avatuse nurka kraadides sain tulemuseks ~330 kraadi kuid see on momendist mil avama hakkab kuni täieliku sulgumiseni nii, et selle tulemusega pole midagi peale hakata. Ameerika vennad naeravad mu keevitatud nukkvõlli pärast välja ja ei taha aru saada et meil ei saa minna suvalisse volkari workshoppi ja valida 25 erineva nukkvõlli seast mis kõik alla 100$ maksavad
Vahepeal on edasi liikunud niipalju, et hooratas käis treimises....olime ta tookord "omas" garaazis kõveraks treinud. Kergendama ei hakanud, ta ei kaalu niigi midagi. Muidu on tegu täis terasest hoorattaga mitte malm balavankaga ja tema kergendamine poleks nii ohtlik kui tavalise hooratta puhul.
Väntvõll käis lihvimises... ~40a vana standardmõõdus vänt, mille pind polnud enam kuigi sirge. Kriime ja sellist jama muidu polnud.
Väntvõlli ja hooratta parema kontakti nimel lasin 4 tifti asemel 4 auku juurde puurida ja ühendus saab nüüd olema 8 tiftiga (8mm - sed) keskmise poldi pean kusagilt korraliku tellima, et asi lõpus 450Nm iga pingutatud saaks. Muidu kipuvad need hoorattad väga kergelt otsast tulema ja wedgemated või flanged ots on MUST HAVE teema välismaa foorumites kui jõud 200 kanti trügivad ja slikke kasutatakse.
Loodan enne jõule vända ja hooratta kokku kruvida ja saaled ära tellida.
Kolmest olemasolevast plokist läheb loosi see sama, millega sõitsin....tal on küll vändatunnel juba üle käidud ja taaskord ei ole saaled enam nii tihedalt sees kui võiks olla, kuid siiski on see kolmest kõige korralikum ja kui järgmisel aastal 1600sega sõidan pole mõtet soomest taastatud plokki 200 euri eest osta kuna samapalju maksab suurte silindrite jaoks kohandatud ja taastatud plokk.
Hetkel väheneb tasapidi tagatiibadel olev pahtlikiht ja on lootust enne jõule taha se stange tagune riba plekki ära keevitada, mis sealt inetult rellakaga sekkudes ära sai lõigatud kuna se oli mingi monstrum seal.
Otsustanud olen umbes niipalju, et selle kerega vast hulluks ei lähe ja kunagi toon ta tänavale tagasi. Kui asi tõsisemalt ette võtta, siis tuleb ikka teine kere leida mida pole veel raskeks keevitatud.
EDIT: meenus ka see, et plokikaantele tehakse pronks puksid sisse, et ei peaks enam võrri küünaldega sõitma mis 2barise ülerõhuga enam ei süüta. Ei näe taaskord pointi uusi kaasi osta, kui pole selge mis tulevikus teen ja mis kolvimõõduga näiteks ülejärgmisel aastal sõidan.
Meenutus suvest:
