9. leht 27-st

Postitatud: K Dets 10, 2008 1:28 am
Postitas dexter
mart154 kirjutas:Oled sa kindel, et see "suvaline ventikas" piisavaks osutub?

Minu kaudu saab näiteks uusi Spali vente...
väidetavalt pidi see vent siia sobima ja ilusti ära jahutama, vähemalt nii sain ma vastuse oma küsimusele, nii et ka vent polnud päris suva järgi valitud ;)
soovitati ka vent nii seadistada et peale auto väljasuretamist töötaks vent umbes 30-50 sek edasi, ehk jääks viivisega tööle.
Muidugi öeldi et palju loeb ka koja ehitusest ja sain ka selle kohta paar head näpunäidet...eks kui midagi looma hakkab, siis teen pilte ja jagan ka teiega.
Mart154, muide ootan vastust veel kirjale :roll: loodan et said ikka mu viimase maili kätte??
täna läbisid supporid remondi, ning tagumised läksid ka liiva pritsi, krt ikka otsin veel audi piduri trumleid :( reedeks tulevad shariirid ära ning tahaks ka esimesed rattad alla keerata, aga mida pole seda pole ....

Postitatud: K Dets 10, 2008 1:04 pm
Postitas pppp
Neid Audi trumleid selleks vaja, et neist ette rummud meisterdada? Kas ketastega tagasilla rummud ei sobi (seal oli ketas ja rumm mäletamist mööda eraldi)?

Postitatud: K Dets 10, 2008 1:57 pm
Postitas dexter
pppp kirjutas:Neid Audi trumleid selleks vaja, et neist ette rummud meisterdada? Kas ketastega tagasilla rummud ei sobi (seal oli ketas ja rumm mäletamist mööda eraldi)?
selleks jah vaja, pm peaks sobima, kuigi ma nüüd peast ei mäeleta kas trumlil versioonil ja ketta versioonil oli ka sama võll ja laager. Loogiga järgi peaks nagu olema, kuid kuna varem on auto ehituse puhul loogika kehtinud :P
neid rumme tahaks kasutada, kuid siis ei klapi vist enam offset, vb ka mitte, peaks uurima....

Postitatud: K Dets 10, 2008 11:32 pm
Postitas dexter
tänane update:

täna vedasime ära salongi soojenduse trossid, seekord siis mitte enam käsipiduri juurest taha, vaid ette armaturi alla:
Pilt
Pilt

Kui trossid said veetud tegid poisid ka klapid valmis millega saab reguleerida siis sooja ja külma õhu vahekorda(selliseid klappe siis kaks)

Pilt
Pilt

tean et siin on inimesi kes väga ei usu sellesse soendusse :P aga eks näis, kui tööle saan siis annan teada kuidas asi töötab, kui ei toimi siis ei toimi, mis seal ikka, vähemalt sain konkreetselt teada, pealegi isiklikult usun et asi hakkab tööle :P

ahjaa. täna said valmis ka tagumise istme vormid:P
Pilt
Pilt

tegelikult tulevad istmed nö sinna ainult kujult, reaalselt seal tagaistuja jaoks kahta ega ruumi pole. Lihtsalt et kellegil poleks midagi öelda et passis 4 kohta ja kaks ainult on.

Valmis sai ka veel jahutuskoja vorm, vb mingid väiksemad asjad on vaja seal kah üle vaadata, kuid suurem töö tehtud, kahjuks vormist pole mul ühtki õnnestunud pilti, vb on ka parem, vorm ei näe just eriti kommertslik välja, kuid oma töö teeb ta kindlasti ära ;)

Postitatud: N Dets 11, 2008 2:56 pm
Postitas bill
räägid sellest soendusest ehk lähemalt,et mis ja kuda plaanis !?

Postitatud: R Dets 12, 2008 12:09 am
Postitas dexter
Soendusest:
Kuna 2.0 mootoril on olemas eraldi ka õli radikas, aga see ei taha mul eriti mootori juurde mahtuda kuna õliradika asukohta läheb nüüd genekas. no ja oli õli radikas kuhugi vaja panna, arutasin raadil Kristoga natuke asja ja ta soovitas et veaksin õli radika armaturi alla ette ja teeksin sellest soenduse, täpselt nagu soendusradika põhimõttel. pm nii nüüd ongi, hetkel pooleni veel soendusele õhu suunajad ja õhuvõtt. Ehk siis koopast võtab külma õhu, ühe otsa suunan radikale teine läheb mööda, nüüd peale radikat saavad kokku, aga enne kokkusaamis kohta on klapid kus saab siis õhu kogust reguleerida, õhu reguleerimine käib samade hoobade kaudu mis originaalis. eks kui asi hakkab valmis saama siis teen pildid ja on paremini aru saada, kui mingeid küsimusi vastan julgelt :P

nii tänased tegemised siis:
saigi tegeletud soojenudsega, kuid valmis veel ei saanud
tagumine strutbar on valmimisel
keskonsool hakkab samuti ilmet võtma
kahjuks pole veel kõiki materjale kätte saanud et asjadega lõpetada :(

ja täna sain ka liivapritsist käinud ja rem läbinud suppordid kätte, peale seda läks selga kohe happekrunt, krunt värv ja lakk.. lõpptulemus siis selline:
Pilt
Pilt

Postitatud: R Dets 12, 2008 8:23 pm
Postitas mart154
õliradikat mina küll päris armatuuri alla vedada ei soovitaks.

Arvesta, et praeguste ilmadega tegelikult mootoril nii meeletut jahutust polegi vaja... aga suvel, kui sul on salongis niikuinii +40c, on üsna ebameeldiv, kui seal veel 100-120c küttekeha hoogu annab.

Edit. Arvesta, et nende mootoriplaanidega, millest me privas rääkinud oleme, nõuavad VEEl paremat jahutust... Mina küll ei julgeks selle mootoriga niimoodi riskida.

Postitatud: L Dets 13, 2008 2:13 pm
Postitas dexter
mart154 kirjutas:õliradikat mina küll päris armatuuri alla vedada ei soovitaks.

Arvesta, et praeguste ilmadega tegelikult mootoril nii meeletut jahutust polegi vaja... aga suvel, kui sul on salongis niikuinii +40c, on üsna ebameeldiv, kui seal veel 100-120c küttekeha hoogu annab.

Edit. Arvesta, et nende mootoriplaanidega, millest me privas rääkinud oleme, nõuavad VEEl paremat jahutust... Mina küll ei julgeks selle mootoriga niimoodi riskida.

Aga seepärast teengi klapid vahele et saaks õhku suunata vastavalt vajadusele, sooja ja külma.
mootori jahutuse koha pealt öeldi et sellest küll ja küll, peaasi et vent uuesti sooja õhku ei saaks, ehk mootori plekid olekid ilusti

Postitatud: L Dets 13, 2008 3:53 pm
Postitas ingmar
mart154, miks nii vähe usku? oled ise ära proovinud, et tead kindlalt, et ei tööta? teoorias on asi ju võimalik. seega minu arusaama järgi täiesti väärt proovimist

Postitatud: P Dets 14, 2008 9:13 pm
Postitas jeff01
Kui töötab on hästi ja kui ei tööta pane teine radikas paremasse kohta ja jõuad ka 2x aastas radika torud ringi tõsta (Või kraane keerata) juhul kui ikka sõidad temaga aastaringselt. (Niikuinii näpud õlised kogu aeg selle autoga :D )

Minu mõte oli muidu selline, et paned el vendi vahele ja ühendad talvise lülituse nii, et välisõhku puhutakse läbi radika salongi ja suve perioodiks vastupidi - salongi õhk tõmmatakse läbi radika õue (saab salong jahedam ja kuna mootoriõli on kordades kuumem kui salongi õhk siis piisava vendi ja radika mõõduga jahutab ehk siiski õli :roll: )

Postitatud: P Dets 14, 2008 9:33 pm
Postitas mart154
dexter kirjutas:
mart154 kirjutas:õliradikat mina küll päris armatuuri alla vedada ei soovitaks.

Arvesta, et praeguste ilmadega tegelikult mootoril nii meeletut jahutust polegi vaja... aga suvel, kui sul on salongis niikuinii +40c, on üsna ebameeldiv, kui seal veel 100-120c küttekeha hoogu annab.

Edit. Arvesta, et nende mootoriplaanidega, millest me privas rääkinud oleme, nõuavad VEEl paremat jahutust... Mina küll ei julgeks selle mootoriga niimoodi riskida.

Aga seepärast teengi klapid vahele et saaks õhku suunata vastavalt vajadusele, sooja ja külma.
mootori jahutuse koha pealt öeldi et sellest küll ja küll, peaasi et vent uuesti sooja õhku ei saaks, ehk mootori plekid olekid ilusti
Mina lugesin jutust nii välja, et salongi saad jah, jahedat õhku, aga seetõttu halveneb ka õliradikast õhu läbivool...

Arvestage, et õhkjahutusega mootoril ei ole muud, kui õli...


Kehv jahutus ja turboülelaadimine on asjad, mis käivad üksteisest SUUUREEE KAAAREGA mööda!

Postitatud: E Dets 15, 2008 1:57 am
Postitas dexter
mart, saan su jutust aru, kuid mul on ju nii et külm õhk jahutab õli radikat igal juhul, pole vahet kas see klapp on kinni või lahti, lihtsalt vahe on selles kuhu see soe õhk pärast suunatakse, minul siis nii et kui klapp lahti läheb ta salongi ja kui klapp kinni läheb soe õhk välja. Sealjuures külma õhu juurdevoolu ei takista miski.


To jeff, tegelikult ootan et sa ükspäev läbi astuksid, mul mõningad küsimused ja lihtsam seletada kui kohapeal näidata saan ...

Postitatud: E Dets 15, 2008 11:40 am
Postitas mart154
Ok, sel juhul lihtsalt üksteisest möödarääkimine...

Radikana kasutad ikka mõnd korralikku, mitte orikat käkki?

Postitatud: T Dets 16, 2008 1:36 am
Postitas dexter
oeh, raske tööpäev möödas :S täna said lõpuks esimese krundi alla kaks tiiba(tänud abilisele ;) ) ja lasin ka esimese õhukese kihi krunti kõrvalistuja poolele, mis aga näitas välja et uksega veel palju tööd :S tuli kohe väike tagasilöök ehitamis hoogu :(
homme loodan leida ega et usked auto küljest maha kiskuda ja otsast peale alustada...ei ole midagi, ikka pikk höövel, pahtlipurk kõrvale ja nühkima...
samuti on valmis ka tagumine ots ja mingil määral hakkab looma ka esimene osa, veel vaja kapoti ranti natuke "joonistada".
Kui homme ühel inimesel ka meeles, siis saan ka trumlid kätte et triali juurde jälle minna, siis saan ka loodetavasti esimese otsa ratastele. peale seda saan vaadata suppodi vahetükid ja madalduse osa ära... :roll: Kusjuures seda madaldamist kardan :?

Postitatud: K Dets 17, 2008 2:26 am
Postitas dexter
nii, täna pool päeva jälle tolmu käes, ning tulemuseks siis see et mõlemalt ukselt kõik üleliigne maha nühitud ning samuti ka kõrvaistuja poolselt tiivalt, uuest peale pahteldatud. Üks uks sai peaaegu isegi et valmis, teisega veel tööd, tagumise tiivaga kah vaja vast veel kord pahtel maha lükata ja peaks sile olema...
nagu tavaliselt, mingeid plaane et või ette teha, nii ka täna, nimelt ikka ei saanud ma veel trumleid kätte :evil: :evil: lubati homseks....eks näis

Vahepeal sain kätte ka veel esimesed sharniirid :P pm võiks nüüd mõelda käänmike allapanekule, aga ootan veel kuna saan ka ette rummud tehtud ja siis kõik korraga alla laduda.

Vahepeal olen tellinud ära ka 10 kg vaiku ja kõvendit klaasriidega mängimiseks, tuleks ära teha mootori jahutus koda, tagumine iste, keskmine konsool, ning ka vaadata vb ka ukse polstrid. Aga kahjuks pole see vaik veel minuni jõudnud olen juba pea nädala oodanud :S