8. leht 22-st

Re: Masinad väljaspool foorumit

Postitatud: K Mai 25, 2011 10:11 pm
Postitas kaupz
http://www.hydra.ee/kuulutused/veepump-193494.html
Veepump

Müüa VW põrnika mootoriga veepump.

Hind: 640,00 EUR
10 014 EEK
15. mai 2011 21:24
Pilt

Re: Masinad väljaspool foorumit

Postitatud: K Juun 08, 2011 6:18 pm
Postitas kaupz
buggy 67a valuvelgedega
http://auto.motors24.ee/vehicles/332715 ... &sort=paid
Volkswagen Beetle '67
6 500.- EUR

Punane metallik 2 ukseline kabriolett, 2 istekohta, 1.6l bensiinimootor võimsusega 40kW (54hp), 4-käiguline manuaal käigukast, tagavedu.

Ülevaatus kehtib kuni 11/2011Pilt



Re: Masinad väljaspool foorumit

Postitatud: K Juul 13, 2011 11:19 pm
Postitas kaupz
kollane 72a uuesti soomes müügis ilma mootorita 2000eur

http://www.nettiauto.com/volkswagen/kupla/4052720

Re: Masinad väljaspool foorumit

Postitatud: T Aug 02, 2011 11:39 pm
Postitas kaupz
Volkswagen põrnikas 1302 1.3

Liik: sõiduauto
Keretüüp: kupee
Esmane reg: 1972
Mootor: 1.3
Kütus: bensiin
Odom. näit:
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: manuaal
Värvus: punane
Hind: 2300 EUR
35 987,18 EEK

http://www.auto24.ee/used/887166
Pilt
Volkswagen Transporter 1.6 51kW
Liik: autoelamu
Esmane reg: 03/1986
Mootor: 1.6 (51 kW)
Kütus: diisel
Odom. näit:
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal
Värvus: valge
Hind:
Soodushind: 3990 EUR
62 429,93 EEK
http://www.auto24.ee/used/887787

Pilt

Re: Masinad väljaspool foorumit

Postitatud: K Aug 03, 2011 1:09 am
Postitas Teet
kaupz kirjutas:
Volkswagen põrnikas 1302 1.3

Liik: sõiduauto
Keretüüp: kupee
Esmane reg: 1972
Mootor: 1.3
Kütus: bensiin
Odom. näit:
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: manuaal
Värvus: punane
Hind: 2300 EUR
35 987,18 EEK

http://www.auto24.ee/used/887166
paistab tõesti uus moto (st plokk vähemalt). Iseasi, kas moto 2keur väärt on - nii kere kui tehnikat kirjeldavad ju sõnad "mittekomplektne", "p*rnotuunitud" ja "1-komponentse värviga värvitud" ehk siis kokkuvõtvalt: "olematu kaubandusliku väärtusega"...

huvitav, palju neid 15a seisnud masinaid Maarjamaal on? Neid ujub ikka välja ning eks neid ole siinsetelgi nii mõnigi (per nägu :) ).

Re: Masinad väljaspool foorumit

Postitatud: K Aug 03, 2011 7:37 am
Postitas ingmar
mina 2k ei maksaks mittekomplektse tööstusmoto eest. tundub, et järgmine pumbamoto on auto peale istutatud...

Re: Masinad väljaspool foorumit

Postitatud: K Aug 03, 2011 12:25 pm
Postitas bill
...ja põrnikate mudelitest ei tea see automüüja ka midagi,vaata kust otsast tahad aga 1302 ei saa see kuidagi olla.Hind on ka muidugi täielik ulme.

Re: Masinad väljaspool foorumit

Postitatud: K Aug 03, 2011 11:19 pm
Postitas kaupz
bill kirjutas:...ja põrnikate mudelitest ei tea see automüüja ka midagi,vaata kust otsast tahad aga 1302 ei saa see kuidagi olla.Hind on ka muidugi täielik ulme.
taga küll kiri 1300,
aga mul samasuguste tagatuledega 71a ja passis ka 1302.
mis oleks erinevused 1300 ja 1302 ?

Re: Masinad väljaspool foorumit

Postitatud: N Aug 11, 2011 7:53 am
Postitas kaupz
Teet kirjutas:huvitav, palju neid 15a seisnud masinaid Maarjamaal on? Neid ujub ikka välja ning eks neid ole siinsetelgi nii mõnigi (per nägu :) ).
veel üks =)
mis selle 1996a viga oli, et siis pooled põrnikad garaazi seisma pandi?
http://www.auto24.ee/used/896200
5000 E U R !!! 1972a
Volkswagen Beetle 1300 1.3 32kW kollane
Pilt
Tegemist on VÄGA korraliku autoga, mis on seisnud pukkidel konserveerituna 15 aastat garaazis.
Originaal konditsioonis, rooste puudub! Mootor käivitub poolest pöördest, ei esine õli lekkeid ja töötab ideaalselt.
Kuna auto on seisnud nii kaua, siis pole talle ka ülevaatust tehtud hetkel. Auto ajalugu olemas, hetkel 2 omanik, kelleks on 71 aastane härrasmees.
Kuni 1994 aasta novembrini oli auto esimeseks omanikuks soomlasest vanapapi.
Sõiduki asukoht: Tallinn, Eesti

Re: Masinad väljaspool foorumit

Postitatud: N Aug 11, 2011 9:04 am
Postitas ingmar
kaupz kirjutas:mis selle 1996a viga oli, et siis pooled põrnikad garaazi seisma pandi?
ei tea jah, mis aastal viga. tundub, et tol aastal seisma pandud põrnikad on kuidagi ERITI hinnalised ka. isegi oma originaal konditsioonis tuuning astmelaudadega :)

Re: Masinad väljaspool foorumit

Postitatud: N Aug 11, 2011 10:46 am
Postitas aksel73
kaupz kirjutas:
Teet kirjutas:huvitav, palju neid 15a seisnud masinaid Maarjamaal on? Neid ujub ikka välja ning eks neid ole siinsetelgi nii mõnigi (per nägu :) ).
veel üks =)
mis selle 1996a viga oli, et siis pooled põrnikad garaazi seisma pandi?
http://www.auto24.ee/used/896200
5000 E U R !!! 1972a
Volkswagen Beetle 1300 1.3 32kW kollane
Pilt
Tegemist on VÄGA korraliku autoga, mis on seisnud pukkidel konserveerituna 15 aastat garaazis.
Originaal konditsioonis, rooste puudub! Mootor käivitub poolest pöördest, ei esine õli lekkeid ja töötab ideaalselt.
Kuna auto on seisnud nii kaua, siis pole talle ka ülevaatust tehtud hetkel. Auto ajalugu olemas, hetkel 2 omanik, kelleks on 71 aastane härrasmees.
Kuni 1994 aasta novembrini oli auto esimeseks omanikuks soomlasest vanapapi.
Sõiduki asukoht: Tallinn, Eesti


Tere.
Seal samas garaazis on veel üks punane Põrra ka.Ja naabertalu garaazis lõpetatakse/i ka selle roosa 12.tooli Põrra uuenduskuur.
Allan.

Re: Masinad väljaspool foorumit

Postitatud: K Aug 17, 2011 4:19 pm
Postitas hoomer
ingmar kirjutas:
kaupz kirjutas:mis selle 1996a viga oli, et siis pooled põrnikad garaazi seisma pandi?
ei tea jah, mis aastal viga. tundub, et tol aastal seisma pandud põrnikad on kuidagi ERITI hinnalised ka. isegi oma originaal konditsioonis tuuning astmelaudadega :)

Kuna te siin mu autot kommenteerite, siis ma mõtlesin, et ütlen ka paar sõna... :)
Ei oska paraku kommenteerida, kui palju neid autosid siin eesti piires on seisma pandud, aga neid on kindlasti veel omajagu. Ja eks nad ikka aegajalt ilmuvad jälle välja, kui keegi omanik on oma maise tee siin ilmas lõpetanud ja pärijad need siis turgu lükkavad. Sama lugu on ka selle põrnikaga...
Mis puutub hinda, siis see auto ei konkureeri kindlasti selliste isenditega, mis on nii ära ropendatud, et vaid väiselt meenutavad põrnikat! Neid raipeid millest tuleb põrra valmis vormida suure raha ja pikkade tundide jooksul garaazis, leiab lihtsa vaevaga. Aga korralikku põrnikat, millel on veel originaal põhi (rooste vaba) ja muust rääkimata, eriti just ei pakuta... Astmelauad on siin vast viimane asi mida vaadata :)

Igatahes, jah müün sellist autot ja sellise hinnaga, kui on huvi siis tule vaatama... vähemalt ei pea ma silmi peast häbenema, et nii korralikku asja pakun :)

Re: Masinad väljaspool foorumit

Postitatud: K Aug 17, 2011 7:16 pm
Postitas jeff01
Kõige alus ongi ikkagi korralik toorik.
servast servani keevitusõmblusi täis aparaadi põhi ei kesta ka parima konserveerimise juures meie kliimas ühte aastakümmetki mitte.
Korralik originaalpõhi ja keevitamata eksemplar elab õigesti käitumise korral kenasti pool sajandit.

Iseasi kas siin selliseid mehi on kes omale autot terveks eluks ostavad.

Alul lihtsalt arvatakse, et seda raha ei kulu eriti palju ja võetakse mäda toorik ette....kui auto on valmis on väga suur hulk raha kulunud kuid tulemusega ei olda tihti rahul ja auto vahetab varsti omanikku.

Kardan et seda hinda on umbes 30-50% liiga palju kuid see on omaniku oma teha mis hinnaga autot müügis hoiab. Veidi palju oleks seda siis kui samas seisus oleks pre 66 põrr ja vähe oleks seda summat kui oleks split window :D
Edu müügi juures ja väike vihje oleks: "soome" Seal saavad inimesed asjast paremini aru ja on ka vähe jõukamad. Lisaks pole nii vanal autol ka tollimaksuga probleeme.

Re: Masinad väljaspool foorumit

Postitatud: K Aug 17, 2011 8:17 pm
Postitas Teet
jeff01 kirjutas:Kardan et seda hinda on umbes 30-50% liiga palju kuid see on omaniku oma teha mis hinnaga autot müügis hoiab. Veidi palju oleks seda siis kui samas seisus oleks pre 66 põrr ja vähe oleks seda summat kui oleks split window :D
referentsi: mu '66 rohelise puhul oli 40keek puhul nullhuvi. Muidugi ma ei teinud ka suurt "reklaami" - kuulutus siin ja lisaks viide automotos.
mul samuti kere väga hea - justament seepärast soetatud saigi ja kiidan takka neile, kes seda kõige olulisemaks nimetavad. Samas vaidlen "Jeffile" vastu: pedantselt lähenedes (nii keemiad kui meh töötlemine ilma "koonerdamata") ei ole vaja roostet karta. Mu 2005a lõpetatud keretöödega kadettE on hea näide: rooste ei tule enam kallale, st kere on tehaseolukorrast korrosioonikindluse poolest parem :)

PS! Sügis on peagi taas käes - mu masinat võib jälle kauplema hakata ;)

Re: Masinad väljaspool foorumit

Postitatud: R Aug 19, 2011 12:37 pm
Postitas kaupz
värv on õige, õnneks aastakäik ei sobi,
muidu oleksin pidanud ära ostma:
Volkswagen Beetle 1967. 1:24.

Pilt

http://www.osta.ee/20916423