8. leht 26-st
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: P Juun 06, 2010 9:59 pm
Postitas jeff01
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: E Juun 14, 2010 6:45 pm
Postitas jeff01
Et foorum päris välja ei sureks panen veidi juttu oma laupäevastest tegemistest.
Võtsin alt käigukasti:

Seekord sinna siis loodetavasti 1 uus töösilinder, uued klotsid, pooltelje porikummid, kõik uued kasti padjad ja uus õli.
Siis pritsisin rattakoopaid veidi liivaga (See on veel pooleli ja mootoriruumini pole üldse jõudnud) ja kui servad olid puhtad siis keevitasin sinna roostevaba plekist servad mis tagatiibu kandma hakkavad ja millest kinnitused kinni hakkavad hoidma.
Tõstsin prooviks ka tagaotsa uuesti peale ja panin mõne kruviga kinni....peaaegu et sobib:

Nüüd tuleb miskeid juppe oodata ja samal ajal mootoriruum ära puhastada ja siis saab kogu tagaplekkide alla jääva ära värvida.
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: E Juun 14, 2010 7:20 pm
Postitas dexter
Väga praktiline peaks mainima, ma kunagi mõtlesin sama lahenduse peale, aga kahju hakkas

nüüd loodan et ei hakka seda mootorit lihtsalt nii tihti maha kiskuma
Aga ikka jõudu ja jaksu sulle...
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: R Juun 18, 2010 9:07 pm
Postitas jeff01
Sai veidi metallivärviga plötserdatud...

Re: VW 1300 ´69
Postitatud: P Juun 27, 2010 7:42 pm
Postitas jeff01
Sai jälle musta värviga oma plekkpurki plätserdatud

Ärge arvake, et teda raskemaks muudan....enne seda sai laest, põrandalt ja külgedelt maha lihvitud mitu kühvi täit vana värvi, mustust,liimi,vildi karvu ja muud kohutavat karvast ollust.
Mitte, et ma musta värvi fänn oleksin aga ma ei saa kuulda oma põrnikat krõbisemas kui roosteuss teda sööb. Lihvimise käigus tuli välja et plekk on igalpool OK ja suures osas oli tegu pindmisega....Aknaid eemaldades kartsin leida auke kuid leidsin originaalvärvi ja mitte üht rooste auku....vaid väikesed kahjustused mis kõik pindmised.
Ka käigukast on saanud omale uue näo aga selle piltidega kostitan ehk homme-ülehomme.....punane ta enam pole vähemalt.
Oleks see ameerika vaid lähemal oleks vähe lõbusam kui kõik kola oleks riiulist võtta ja lao vaid kokku.
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: K Juun 30, 2010 12:01 am
Postitas New wave
SEX!

Re: VW 1300 ´69
Postitatud: R Juul 02, 2010 5:19 pm
Postitas jeff01
Täna sai investeeritud polykarbonaadi tahvlisse millest 3 tükki on ka välja lõigatud ja homme algab nende paigaldamine.

Kuulda oli ka seda, et uretaanpadjad, dzusid ja teip on siia poole teele pandud.
Vahepeal on peale saanud kast (Tegelikult on se sinna lihtsalt tõstetud ja pole kinnitatud) Külge said ka pooltelje katted ja niipea kui tolmukatted käes lõikan vanad puruks ja paigaldan uued.
Sai enamvähem auto tooni spray segatud ja aknaaugud kiiresti üle käidud et väga porno poleks.
15" bemmi velgedega ei näegi nii kohutav välja....tõenäoliselt sebin omale ilusamad 15" veljed ja unustan 17" Saab auto madalam.....mis vähendab lauppindala. Samuti on 15" veljejooks koos rehvidega vähemalt 50kg kergem. Ja loodan tulevikus leida 15" dragislikid. Väikesed probleemid on pooltelje ja katete vahel olevates tihendites kuna seal oli omajagu omaloomingut ja vanad rõngastihendid läksid kokku pannes katki...simmerid iseenesest on korralikud.

Re: VW 1300 ´69
Postitatud: L Juul 03, 2010 10:08 pm
Postitas jeff01
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: L Juul 03, 2010 10:14 pm
Postitas dexter
Hakkab nagu looma, päris hea näeb välja juba

kui suure kaalu vahe sa nende uute klaasidega saavutasid?
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: P Juul 04, 2010 9:04 am
Postitas jeff01
Kaalunud pole.....tagaklaasidega 10-15kg ja tulevikus loodan samapalju esiustest kätte saada.
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: E Juul 26, 2010 3:28 pm
Postitas jeff01
Kuna 1 õhtu oli paar tundi aega tõstsin mootori peale....või noh lükkasin kasti otsa ja kruvisin mõned pudinad külge.
Selle nädala jooksul vast panen ülejäänud vajaliku külge et ära proovida kas sidur töötab ja kas saab 2 nädala pärast autoklubi dragile või ei.
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: R Juul 30, 2010 9:20 pm
Postitas jeff01
Uus peapump siis ingmarilt, kuna ei õnnestunud vanaga pidureid tekitada....
Uus oli ofcoors teistmoodi ja minu torud ei ulatunud ja sai ka need uued ostetud.
Ühtlasi sai viimaste väljaminekutega pmt täis ka summa 40000.- mis mul selle auto peale kos kere enda soetamisega on kulunud.
Pidureid ei tekkinud ka uue pumbaga enne kui olin end herneks vihastanud....veaks oli see, et klotsid olid trumlitest veidi liiga kaugel ja kuna põrnikas neid ise ei reguleeri ja mina teda kah ei aidanud siis liikusid klotsid trumlites edasi-tagasi ja kuna nad ka välja venitatud asendis trumlini ei ulatunud siis oli pedaal "tühi" ja pidurdamise märke mittemingisuguseid.
Õhtuks sai proovitiir tehtud ja veidi kaasa aidatud käiguvahetust testitud....esmatest oli paljulubav.
Kohale jõudsid ka vanad rinkaslikid millega nädala pärast pean raadil hakkama saama.
PS! Ingmar pane mulle oma panga rekvisiidid privaati et saaks asja ära klaarida

Re: VW 1300 ´69
Postitatud: P Aug 01, 2010 4:03 pm
Postitas jeff01

Mõned asjad veel teha
turvavöö paigaldada
iste kinnitada
õhu võtt mootorile ja turbole
pidureid veel timmida
boosti kell ühendada
"klaasid" kinnitada
tagaotsa ajutised kinnitused valmistada
Karterituulutusele filter tekitada
Reedel raadile "tjuunima" jõuda
ehk veel midagi aga hetkel ei meenu
launch controlli vist ei viitsi selleks korraks punnitada
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: P Aug 01, 2010 10:38 pm
Postitas dexter
Tõeliselt asjalik näeb välja...oled ikka tublit tööd teinud
jaksu edaspidiseks
Re: VW 1300 ´69
Postitatud: K Aug 04, 2010 7:43 pm
Postitas jeff01
Eile sain siis kastist jagu ja täna proovisin asjale lahendust leida sest kiirenduseni on vaid loetud päevad.
Sai siis ingamri juurest 2 kasti toodud lootuses et 1 on piisavalt komplektne, et seda varukastina kasutada....kahjuks se nii ei olnud.
minu kastil on katki 3/4 käigu kahvel.
ühel ingmari kastil pole tagurpidi käigu osa ja see ei ühti teiste kastidega ja üldse on se 1 vanim kastitüüp mis näeb üsna nõrk välja seest.
Teisel ingmari kastil on korpus mulle mitte sobiv ja minu korpusesse pannes tuleb veidi ümber teha
Kuna head ideed ei tulnud siis proovisin asju läbi mõelda käigukaste lahti võttes ja puhastades.
Eks homme otsustan kas võtan ingmari kastist vaid kahvli või panen kogu tolle sisu oma kasti või teen ingmari kasti korpuse omale sobivaks.
Kui kellelgi põrnikate käigukaste või nende jäänuseid või pooltelgi või mootorijuppe üle siis minu käest saab nende asjade eest raha....alati. (Olen pakkumistele avatud)
Huvi pärast lahkaks ära ka ühe teist tüüpi pooltelgedega kasti ja vaataks mis jupid kattuvad
