8. leht 27-st
Postitatud: T Dets 02, 2008 6:59 pm
Postitas jeff01
Kui võimas peaks olema generaator, et autosse paigaldada 12->220 inverter ja soojapuhur

Postitatud: K Dets 03, 2008 1:25 am
Postitas dexter
Postitatud: K Dets 03, 2008 1:31 am
Postitas bill
....Nüüd lased hommikul laki peale ja ootad jälle õhtut.. :DMuide mitu õlut kõrvale kulus??

Postitatud: K Dets 03, 2008 1:43 am
Postitas dexter
bill kirjutas:....Nüüd lased hommikul laki peale ja ootad jälle õhtut.. :DMuide mitu õlut kõrvale kulus??

lakkida vara veel, pole korralikku kruntigi veel seljas...õllesid ei kulunud, kulus aega umbes 20 minutit ja kutt hoidis seda püssi esimest koda käes

mõnel lihtsalt on annet

Postitatud: K Dets 03, 2008 1:50 am
Postitas bill
[...et siis ilma aerograafita ?
Postitatud: K Dets 03, 2008 1:52 am
Postitas dexter
bill kirjutas:[...et siis ilma aerograafita ?
lõpptulemus? no las see töökaaslane veel harjutab ja eks kui keretööd tehtud ja uus värv peal, eks siis lasen midagi ikka teha...lisab unikaalsust, hetkel ta ainult "sirgeldas" mu auto peal

Postitatud: K Dets 03, 2008 1:57 am
Postitas bill
head annet ei tasu peidus hoida.Meil võiks ju ka üks Mike Lavalle olla-saaks leeki jm.

Postitatud: K Dets 03, 2008 2:14 am
Postitas dexter
bill kirjutas:head annet ei tasu peidus hoida.Meil võiks ju ka üks Mike Lavalle olla-saaks leeki jm.

kindlasti ei jää see anne peitu seal

kutt lubas iga õhtu nüüd töökotta tulla ja katsetada

Postitatud: K Dets 03, 2008 2:20 am
Postitas bill
pane siis hommikul valge krunt peale ,ja õhtulnäeme jälle ilusat pilti

Postitatud: K Dets 03, 2008 2:23 am
Postitas dexter
bill kirjutas:pane siis hommikul valge krunt peale ,ja õhtulnäeme jälle ilusat pilti

oi kui hea meelega paneks

aga vaja veel natuke pahtliga mängida siit sealt, pole viimasel ajal aega olnud et savi vedada ja lihvida...küll jõuab, kiiret pole kuskile

homme hoopis teised asjad plaanis

Postitatud: K Dets 03, 2008 10:52 pm
Postitas dexter
nii..tänane päev:
mootori kest sai siis lõpuks peale, nüüd aeg hakata leiutama geneka kohta ja jahutust.
Samuti kindluse mõttes lisasime tagumise mootori toe, selleks sobis siis väga hästi bussi originaal tugi, aga natuke väikemana kui originaalis

Heh täna tuli välja ka eelmise omaniku järjekordne vapustav kevitusoskus, mõtlesin et sellised leiud lõppenud

, nimelt kui tagumist mootori kinnitust sobitasime, siis tahtsime seda kinnitada stange kinnituste koha peal, tuli aga välja et need seal erinevate kõrguste peal, üks 5cm kõrgemal kui teine

, midagi polnud teha, tuli ka tala samasugune teha
mugavuse mõttes tegime ümber ka pedaalid, kuna nüüd on autol ripp pedaalid ja kõik hüdraulika peal, siis jäid pedaalid põrandast natuke ebamugavalt kõrgele, natuke mõõtmist, lõikamist, katsetamist ja keevitamist ning saidki pedaalid allapoole viidud, homme vaja veel lõpetada nendega

Postitatud: N Dets 04, 2008 11:29 pm
Postitas dexter
niih, pool päevakest jälle töökojas pisiasjadega möllatud...krt töö hakkab juba põrra ehitust segama
igatahes täna sai midagi ka tehtud: piduri pedaalid pikendatud (kuna vaatasin et liialt varba otsaga tipib muidu pedaale)
sai ka uus mootori tala kenasti lõpetatud ja paika aetud.
kuna mootor paigas ja ruumi ikka häbematult vähe siis täna hakkasime otsima generaatorile kohta...päris palju mõtlemist ja arutamist, lõpuks siis netis surfates ja loogikat järgides saime asukohaks selle:
kui geneka asukoht enamvähem paigas hakkasin vaatama et kuhu ma rihma ratta paigutaks :S originaal 2.0 mootori oma ei mahu enam vahele, kuna originaalil ju jahutus ribid ja siis alles rihmaratas, seega polnud muud varjanti, kui originaali natuke õhemaks teha, ehk lõikasime siis need ribid vahelt ära, siis peaks mahtuma, peaks kuna 100% pole kindel kuna väntvõlli pole hetkel plokis, umbkaudse mõõtmise järel peaks nagu sobima...loodame et ka reaalselt sobib.
täna ei jõudnuki enam seda rihmaratast lõpetada, eks homme kah päev...
Tore!
Postitatud: R Dets 05, 2008 1:00 am
Postitas tiblu
Tore vaadata kuidas mõnel ikka asi edeneb, erinevalt jah.. noh..
Hoogu juurde!
Postitatud: E Dets 08, 2008 8:46 pm
Postitas dexter
täna puudutas mu auto tagumik üle pika pika aja jälle esimest korda maad

ehk said siis rattad uuesti alla, tegelikult oli lihtsalt teise projekti jaoks pukke laenata, aga tänu sellele sain aimu auto reaalsest kõrgusest ja see ikka väga kõrge, siinkohal natuke kiruksgi Ingmarit kes mulle igausgu lollusi pähe paneb

ikka vaja jah madalamaks lasta...
hetkel veel muidugi esimene ots pukkide peal ja all ka 13" veljed, kuid siiski way too high
täna tegime ära veel ka mootori alumise plekiringi, õigemini küll nö vormid kuna kogu jahutus koja kavatsen teha klaasriidest, tuleb ilusam ja siledam, ning kordades lihtsam on kuju anda.
sain kätte ka kaua oodatud jahutus ventilaatori, mis maub ära täpselt nibin nabin kapoti alla :S tegu siis audi a6 jahutusradika vendikaga. Nüüd vaja raam teha ja paika tõsta

põrrast hetkel saanud suht vikerkaare värvides auto
loodan äkki parimal juhul järmine nädal keretöödega lõpetada, vähemalt nii kaugele asjaga minna et saaks paljalt kere esimese krundi alla...aga eks näis, loodame et mitte nagu tavaliselt

Postitatud: T Dets 09, 2008 7:46 pm
Postitas mart154
Oled sa kindel, et see "suvaline ventikas" piisavaks osutub?
Minu kaudu saab näiteks uusi Spali vente...