Vw 1300 1966
Moderaator: ingmar
jeff01 kirjutas:Kui võimas peaks olema generaator, et autosse paigaldada 12->220 inverter ja soojapuhur![]()
täna õhtul aga tuli töökaaslane töökotta ja uuris ja puuris ning leidis väikse värvipüssi

1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
lakkida vara veel, pole korralikku kruntigi veel seljas...õllesid ei kulunud, kulus aega umbes 20 minutit ja kutt hoidis seda püssi esimest koda käesbill kirjutas:....Nüüd lased hommikul laki peale ja ootad jälle õhtut.. :DMuide mitu õlut kõrvale kulus??
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
lõpptulemus? no las see töökaaslane veel harjutab ja eks kui keretööd tehtud ja uus värv peal, eks siis lasen midagi ikka teha...lisab unikaalsust, hetkel ta ainult "sirgeldas" mu auto pealbill kirjutas:[...et siis ilma aerograafita ?
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
oi kui hea meelega paneksbill kirjutas:pane siis hommikul valge krunt peale ,ja õhtulnäeme jälle ilusat pilti
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
nii..tänane päev:
mootori kest sai siis lõpuks peale, nüüd aeg hakata leiutama geneka kohta ja jahutust.
Samuti kindluse mõttes lisasime tagumise mootori toe, selleks sobis siis väga hästi bussi originaal tugi, aga natuke väikemana kui originaalis
Heh täna tuli välja ka eelmise omaniku järjekordne vapustav kevitusoskus, mõtlesin et sellised leiud lõppenud
, nimelt kui tagumist mootori kinnitust sobitasime, siis tahtsime seda kinnitada stange kinnituste koha peal, tuli aga välja et need seal erinevate kõrguste peal, üks 5cm kõrgemal kui teine
, midagi polnud teha, tuli ka tala samasugune teha 
mugavuse mõttes tegime ümber ka pedaalid, kuna nüüd on autol ripp pedaalid ja kõik hüdraulika peal, siis jäid pedaalid põrandast natuke ebamugavalt kõrgele, natuke mõõtmist, lõikamist, katsetamist ja keevitamist ning saidki pedaalid allapoole viidud, homme vaja veel lõpetada nendega



mootori kest sai siis lõpuks peale, nüüd aeg hakata leiutama geneka kohta ja jahutust.
Samuti kindluse mõttes lisasime tagumise mootori toe, selleks sobis siis väga hästi bussi originaal tugi, aga natuke väikemana kui originaalis
mugavuse mõttes tegime ümber ka pedaalid, kuna nüüd on autol ripp pedaalid ja kõik hüdraulika peal, siis jäid pedaalid põrandast natuke ebamugavalt kõrgele, natuke mõõtmist, lõikamist, katsetamist ja keevitamist ning saidki pedaalid allapoole viidud, homme vaja veel lõpetada nendega



1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
niih, pool päevakest jälle töökojas pisiasjadega möllatud...krt töö hakkab juba põrra ehitust segama
igatahes täna sai midagi ka tehtud: piduri pedaalid pikendatud (kuna vaatasin et liialt varba otsaga tipib muidu pedaale)

sai ka uus mootori tala kenasti lõpetatud ja paika aetud.

kuna mootor paigas ja ruumi ikka häbematult vähe siis täna hakkasime otsima generaatorile kohta...päris palju mõtlemist ja arutamist, lõpuks siis netis surfates ja loogikat järgides saime asukohaks selle:

kui geneka asukoht enamvähem paigas hakkasin vaatama et kuhu ma rihma ratta paigutaks :S originaal 2.0 mootori oma ei mahu enam vahele, kuna originaalil ju jahutus ribid ja siis alles rihmaratas, seega polnud muud varjanti, kui originaali natuke õhemaks teha, ehk lõikasime siis need ribid vahelt ära, siis peaks mahtuma, peaks kuna 100% pole kindel kuna väntvõlli pole hetkel plokis, umbkaudse mõõtmise järel peaks nagu sobima...loodame et ka reaalselt sobib.

täna ei jõudnuki enam seda rihmaratast lõpetada, eks homme kah päev...
igatahes täna sai midagi ka tehtud: piduri pedaalid pikendatud (kuna vaatasin et liialt varba otsaga tipib muidu pedaale)

sai ka uus mootori tala kenasti lõpetatud ja paika aetud.

kuna mootor paigas ja ruumi ikka häbematult vähe siis täna hakkasime otsima generaatorile kohta...päris palju mõtlemist ja arutamist, lõpuks siis netis surfates ja loogikat järgides saime asukohaks selle:

kui geneka asukoht enamvähem paigas hakkasin vaatama et kuhu ma rihma ratta paigutaks :S originaal 2.0 mootori oma ei mahu enam vahele, kuna originaalil ju jahutus ribid ja siis alles rihmaratas, seega polnud muud varjanti, kui originaali natuke õhemaks teha, ehk lõikasime siis need ribid vahelt ära, siis peaks mahtuma, peaks kuna 100% pole kindel kuna väntvõlli pole hetkel plokis, umbkaudse mõõtmise järel peaks nagu sobima...loodame et ka reaalselt sobib.


täna ei jõudnuki enam seda rihmaratast lõpetada, eks homme kah päev...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
täna puudutas mu auto tagumik üle pika pika aja jälle esimest korda maad
ehk said siis rattad uuesti alla, tegelikult oli lihtsalt teise projekti jaoks pukke laenata, aga tänu sellele sain aimu auto reaalsest kõrgusest ja see ikka väga kõrge, siinkohal natuke kiruksgi Ingmarit kes mulle igausgu lollusi pähe paneb
ikka vaja jah madalamaks lasta...

hetkel veel muidugi esimene ots pukkide peal ja all ka 13" veljed, kuid siiski way too high
täna tegime ära veel ka mootori alumise plekiringi, õigemini küll nö vormid kuna kogu jahutus koja kavatsen teha klaasriidest, tuleb ilusam ja siledam, ning kordades lihtsam on kuju anda.

sain kätte ka kaua oodatud jahutus ventilaatori, mis maub ära täpselt nibin nabin kapoti alla :S tegu siis audi a6 jahutusradika vendikaga. Nüüd vaja raam teha ja paika tõsta


põrrast hetkel saanud suht vikerkaare värvides auto

loodan äkki parimal juhul järmine nädal keretöödega lõpetada, vähemalt nii kaugele asjaga minna et saaks paljalt kere esimese krundi alla...aga eks näis, loodame et mitte nagu tavaliselt

hetkel veel muidugi esimene ots pukkide peal ja all ka 13" veljed, kuid siiski way too high
täna tegime ära veel ka mootori alumise plekiringi, õigemini küll nö vormid kuna kogu jahutus koja kavatsen teha klaasriidest, tuleb ilusam ja siledam, ning kordades lihtsam on kuju anda.

sain kätte ka kaua oodatud jahutus ventilaatori, mis maub ära täpselt nibin nabin kapoti alla :S tegu siis audi a6 jahutusradika vendikaga. Nüüd vaja raam teha ja paika tõsta


põrrast hetkel saanud suht vikerkaare värvides auto

loodan äkki parimal juhul järmine nädal keretöödega lõpetada, vähemalt nii kaugele asjaga minna et saaks paljalt kere esimese krundi alla...aga eks näis, loodame et mitte nagu tavaliselt
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks

