Teedu '66 põrrrrnikas
Moderaator: ingmar
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Teedu '66 põrrrrnikas
soojusvaheid said üle käidud - need olid ok. Niiet lörisev summuti + kahtlased kinnitused on üheskoos päris võimekas vinguallikas. Summuti (mille eest aitümm Andresele!) mõõtmed vastasid mul 1200 motole (seega just taoline moto mul tõesti on) ja uus vastav eksemplar likvideeris vingujama.
hea, et möödunud korral pruugitud summutit alla pannes enamuse tihendeid vanu jätsin - nüüd oli uue summuti jaoks klambrihunnik riiulist võtta
praegu käib aga talveralli - kus ka Tipid-Täpid-Jatropid õhku jahutavad. Mul tekkisid lõuna eel piduriprobleemid (ilmselt taha minev piduritoru katki) ning mootori jõud tundus kahanevat. Katkestasime. Koju sõites oli jõu kadumine juba konkreetne - mingi aeg ei jõudnud masin enam liikudagi. Kiirenduspumba abiga kütust pihustades sai aga liikuda - niiet düüsid vast ummistunud.
irooniliselt kadusid mõlemad probleemid kodukülla jõudes. Seega karbuss oli ehk lihtsalt jääs - pidurid on aga müsteerium: need tundusid ka vahepeal toimivat... Homme uurib vast - igal kümnel juhul käin aga kevadel pidurid üle: vahetan torud-voolikud ning ehk käin ka peasilindri üle.
konkreetsed õppetunnid:
- isegi kui piduritorustik paisab ok, on mõistlik see vahetada
- pole üldse paha mõte varukarpat kaasas tassida - selle vahetus ju 5..10min töö
Teet,
seab mõttes atra järgmiseks talveralliks
hea, et möödunud korral pruugitud summutit alla pannes enamuse tihendeid vanu jätsin - nüüd oli uue summuti jaoks klambrihunnik riiulist võtta
praegu käib aga talveralli - kus ka Tipid-Täpid-Jatropid õhku jahutavad. Mul tekkisid lõuna eel piduriprobleemid (ilmselt taha minev piduritoru katki) ning mootori jõud tundus kahanevat. Katkestasime. Koju sõites oli jõu kadumine juba konkreetne - mingi aeg ei jõudnud masin enam liikudagi. Kiirenduspumba abiga kütust pihustades sai aga liikuda - niiet düüsid vast ummistunud.
irooniliselt kadusid mõlemad probleemid kodukülla jõudes. Seega karbuss oli ehk lihtsalt jääs - pidurid on aga müsteerium: need tundusid ka vahepeal toimivat... Homme uurib vast - igal kümnel juhul käin aga kevadel pidurid üle: vahetan torud-voolikud ning ehk käin ka peasilindri üle.
konkreetsed õppetunnid:
- isegi kui piduritorustik paisab ok, on mõistlik see vahetada
- pole üldse paha mõte varukarpat kaasas tassida - selle vahetus ju 5..10min töö
Teet,
seab mõttes atra järgmiseks talveralliks
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Teedu '66 põrrrrnikas
pidurijama põhjuseks loen tänasel päeval vedeliku seas olnud vett, mis (ilmselt peasilindris) jäätus:Teet kirjutas:igal kümnel juhul käin aga kevadel pidurid üle: vahetan torud-voolikud ning ehk käin ka peasilindri üle.
- peasilinder käis maas - kuna aga oli väga viis, läks peale tagasi ning asendusjupp läks riiulisse
- pidurivoolikute pragunemisele viidati ka ülevaatusel - lubasin vahetada
- muud torud on väga kenad, aga ülalkirjutatud vahetussoovi põhjuseks olev taha minev (läbi salongi, gaasijala alt) toru ei ole kahjuks vahepeal märkimisväärselt kenamaks muutunud. Sellest tüütust vahetusoperatsioonist pole pääsu
talveralliks esitiibadele paigaldet valge kleebitav kile irdus sealt kohati koos värviga (st kaks kattevärvi + krunt, mis paistis olevat 1-komponentne; nende all olnud pritspahtel jäi). Masina kaubanduslik välimus mu meelest seetõttu just ei paranenud.
aga olgem optimistid - hea on ju teada, et katuserandid pole ainukesed kohad, kus värvi alust on kehvalt karestatud. St hea on ju teada, mis värvi all toimub. Võinoh - antud juhul vist siiski ei ole hea teada. Ütleme siis lihtsalt nii, et seal ei toimu midagi huvitavat ja unustame selle
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: Teedu '66 põrrrrnikas
fu*k that, long live rat-ride!Teet kirjutas:Masina kaubanduslik välimus mu meelest seetõttu just ei paranenud
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Teedu '66 põrrrrnikas
niih. Pidurivoolikud seisavad tänini riiulis
talverallile tuleb lisaks tööriista-hunnikule seekord kaasa:
- uus peasilinder + voolikud + õhutusnipleid
- kui leiab, siis kellegi riiulilt varukarpa: http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=8&t=2659. Kui ei leia, siis kruvib oma seisvalt "teadmata korras karpa" maha - ikka parem, kui eimidagi. Mängida sellega ei viitsi...
- natuke õli, natuke piduriõli
- gaasi- ja siduritross, mis peaks kah kusagil riiulis varuks olema
on veel häid soovitusi? Varumootor (ptui-ptui-ptui!) ei mahu peale
to-do listis:
- Eber käima nii, et ei käiks ainult garaazhilaual, nagu ta viimased kaks rallit teinud on. Andreselt saadud õigest küünlast on abi - kütust pumbatakse, aga Zaz kero küünal ei süüta seda teps mitte alati
- kero paigaldus. Käsikäes kütusetaseme anduri tihendi vahetusega
- õlivahetus + klapiregull
- võib olla lähen ikka ka pidurite kallale eesmärgiga sealt liitrike õli läbi niristada. Aga kahtlen, sest ei taha tegelikult enne rallit õhutusnipleid murdma hakata
- tulerelee asendus (lähituled vääriks paari lisavolti)
- kellade vahetus? Saaks odomeetri näidu ehk vähem, kui 1,16 korda "konventsionaalsest" erinevaks...
- pisuke pimpimine nii endale (see on see keeruline osa) kui masinale
rallil näeme, rsk!
edit: to-do list täienes
talverallile tuleb lisaks tööriista-hunnikule seekord kaasa:
- uus peasilinder + voolikud + õhutusnipleid
- kui leiab, siis kellegi riiulilt varukarpa: http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=8&t=2659. Kui ei leia, siis kruvib oma seisvalt "teadmata korras karpa" maha - ikka parem, kui eimidagi. Mängida sellega ei viitsi...
- natuke õli, natuke piduriõli
- gaasi- ja siduritross, mis peaks kah kusagil riiulis varuks olema
on veel häid soovitusi? Varumootor (ptui-ptui-ptui!) ei mahu peale
to-do listis:
- Eber käima nii, et ei käiks ainult garaazhilaual, nagu ta viimased kaks rallit teinud on. Andreselt saadud õigest küünlast on abi - kütust pumbatakse, aga Zaz kero küünal ei süüta seda teps mitte alati
- kero paigaldus. Käsikäes kütusetaseme anduri tihendi vahetusega
- õlivahetus + klapiregull
- võib olla lähen ikka ka pidurite kallale eesmärgiga sealt liitrike õli läbi niristada. Aga kahtlen, sest ei taha tegelikult enne rallit õhutusnipleid murdma hakata
- tulerelee asendus (lähituled vääriks paari lisavolti)
- kellade vahetus? Saaks odomeetri näidu ehk vähem, kui 1,16 korda "konventsionaalsest" erinevaks...
- pisuke pimpimine nii endale (see on see keeruline osa) kui masinale
rallil näeme, rsk!
edit: to-do list täienes
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: Teedu '66 põrrrrnikas
Teet, praegu peaks auto juba testikilomeetreid lugema! ma tean, minu buss siiani garaazhi ees... suvepapudki veel all.
Re: Teedu '66 põrrrrnikas
Mis kilomeetreid?ingmar kirjutas:Teet, praegu peaks auto juba testikilomeetreid lugema! ma tean, minu buss siiani garaazhi ees... suvepapudki veel all.
Meie eilsed tööd: installeerisime piduri-, mootori-, käigukastiõlid ja jahutusvedeliku. Jäänud on veel gaasihoovastik ja kütusevoolikud. Ahjaa ja juhtmekimp on vaja poole jämedamaks ajada
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Teedu '66 põrrrrnikas
oleks-poleks-tuleks. Aega veel ju küll - nagu alati olnud on
ülemöödunud nädalal sai muidu juba lumehanged masina pealt-ümbert komandeeringusse saadetud ning võtit keeratud. Kõik toimis nagu peab - küll need "road testid" kah laabuvad. Või paneme laabuma
rallinimistust leiab meid:
- Indrek ('66)
- Teet
- Vaido (Lõuna ekipaazh - sisaldab siis ilmselt ka tahes-tahtmata Ingmarit )
...ja lisaks ka inimesi, keda mul pole au otseselt teada (selle vea võiks küll parandada):
- Mati Kits (roheline Typ3, mida ennegi näha olnud)
- Norman Toots VW Typ1 1967
Indrek - 6V süsteem võiks tegelikult ju 2 korda suurematele vooludele olla kui 12V nõuab? Ehk siis minnes 6V süsteemiga kaks korda võimsamatele tarbijatele 12V peal, ei soojene juhtmed algsest enam...
Teet
ülemöödunud nädalal sai muidu juba lumehanged masina pealt-ümbert komandeeringusse saadetud ning võtit keeratud. Kõik toimis nagu peab - küll need "road testid" kah laabuvad. Või paneme laabuma
rallinimistust leiab meid:
- Indrek ('66)
- Teet
- Vaido (Lõuna ekipaazh - sisaldab siis ilmselt ka tahes-tahtmata Ingmarit )
...ja lisaks ka inimesi, keda mul pole au otseselt teada (selle vea võiks küll parandada):
- Mati Kits (roheline Typ3, mida ennegi näha olnud)
- Norman Toots VW Typ1 1967
Indrek - 6V süsteem võiks tegelikult ju 2 korda suurematele vooludele olla kui 12V nõuab? Ehk siis minnes 6V süsteemiga kaks korda võimsamatele tarbijatele 12V peal, ei soojene juhtmed algsest enam...
Teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: Teedu '66 põrrrrnikas
toots on oma inimene, lõunast
btw see '67 on minu vana valge
btw see '67 on minu vana valge
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Teedu '66 põrrrrnikas
listist maas:
- Eber paigaldamisega
- õlivahetus. Mingi poolsünt sai sisse - hoopis teine tera. "Tavamoos" oli peaaegu tahke
- kellade vahetus. Võib-olla vahetan muidugi veel tagasi - hea, kui näitab ka sadu meetreid
- pidurid tunduvad okd - ei näpi
listis juures: starteri töölepanek. Läksin täna õhtul jahtunud Eberit proovima - tõmberelee klõpsule ei järgne aga surinat
Eber kaunistab masinat:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/20022011958.JPG
- Eber paigaldamisega
- õlivahetus. Mingi poolsünt sai sisse - hoopis teine tera. "Tavamoos" oli peaaegu tahke
- kellade vahetus. Võib-olla vahetan muidugi veel tagasi - hea, kui näitab ka sadu meetreid
- pidurid tunduvad okd - ei näpi
listis juures: starteri töölepanek. Läksin täna õhtul jahtunud Eberit proovima - tõmberelee klõpsule ei järgne aga surinat
Eber kaunistab masinat:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/20022011958.JPG
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Teedu '66 põrrrrnikas
veel said ralli eel klapid reguleeritud ja odomeetrivahetusele "undo"-nuppu vajutatud. Kerot sai kah törts timmitud. Düüsi läbipuhumise järel kasvas soojuspauer kordades. Plastist "soojaõhujuhik" hakkas kuuma toimel juhtima õhku ka pagasiruumi - see ei olnud soovitud fonktsionaal?us ja juhik asendus vent toruga. Kütusesurvet annab sel Eberspächeri BN2 mudelil reguleerida ning mahakeeramise järel ei pidanud esiklaasi äravoolamist enam kartma.
rallistatistikat:
- läbisõitu (Revalist Revalisse) konkreetse isendi odomeetri järgi 687km. Üldtunnustatud SI-ühikutes seega 815km
- keskmine kütusekulu (jõuallikas + esiklaasisoojendus) ca 11,22l / 100km
- keskmine õlikulu (tavapärasest vähema mineraalisisaldusega määre): ca 0,11l / 100km
- viimase 800km jooksul teostatud tööd: mõned TP rattalaagri pingutamised, kütusepaagikorgile funktsionaalsuse lisamine
vähestest pilti salvestunud muljeist jõuvankreid suurt ei leia:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/Talveralli+2011/
rallistatistikat:
- läbisõitu (Revalist Revalisse) konkreetse isendi odomeetri järgi 687km. Üldtunnustatud SI-ühikutes seega 815km
- keskmine kütusekulu (jõuallikas + esiklaasisoojendus) ca 11,22l / 100km
- keskmine õlikulu (tavapärasest vähema mineraalisisaldusega määre): ca 0,11l / 100km
- viimase 800km jooksul teostatud tööd: mõned TP rattalaagri pingutamised, kütusepaagikorgile funktsionaalsuse lisamine
vähestest pilti salvestunud muljeist jõuvankreid suurt ei leia:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/Talveralli+2011/
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Teedu '66 põrrrrnikas
nonäed - viimane jutt on eelmise talveralli valguses olnud.
uus kopsib uksele, sestap ootavad allakruvimist "uued kummid".
...ja et "kummiteemat" mitte soojateemaks muuta, siis kolime sealt jutujärje siia:
aga täna hommikul mõtlesin küll, kuis taolise külmaga käivitada annab - eri mõõdikute pakutavad temperatuurid (-21, -23 ja -25) viitasid kõik, et motos olev sae50 õli on liialdamata tahkes olekus. Eks ühel ilusal soojal päeval keerame süütevõtit ning vahetame mootorit määriva ja jahutava aine miski suurema sünteetiliste osakeste sisaldust eviva vastu. Nagu aasta tagasi.
tehnikakorrastamisi enne talverallit (hetkel) näha pole - aga eks elu näitab, kuis plaanivaba plaan tegelikkuseks vormub. Pimpimiseks mõtet tekkinud pole, aga ehk tuleb. No ja kui tuleb, siis eks vaatab termomeetri pealt kas-kuis see päris-elu mõjutab.
uus kopsib uksele, sestap ootavad allakruvimist "uued kummid".
...ja et "kummiteemat" mitte soojateemaks muuta, siis kolime sealt jutujärje siia:
Sa mõtled lisaks salongi lisasoendusele veel üht? Ma usun, et pealoleva BN2 kero võimekusest piisab iga ilmaga - enne hakkab karbuss jäätuma, kui tuppa sooja ei jagu.bill kirjutas:Loodame et ilm ei karista,nagu praegu ,sest muidu peab juba lisasoojendusele mõtlema hakkama
aga täna hommikul mõtlesin küll, kuis taolise külmaga käivitada annab - eri mõõdikute pakutavad temperatuurid (-21, -23 ja -25) viitasid kõik, et motos olev sae50 õli on liialdamata tahkes olekus. Eks ühel ilusal soojal päeval keerame süütevõtit ning vahetame mootorit määriva ja jahutava aine miski suurema sünteetiliste osakeste sisaldust eviva vastu. Nagu aasta tagasi.
tehnikakorrastamisi enne talverallit (hetkel) näha pole - aga eks elu näitab, kuis plaanivaba plaan tegelikkuseks vormub. Pimpimiseks mõtet tekkinud pole, aga ehk tuleb. No ja kui tuleb, siis eks vaatab termomeetri pealt kas-kuis see päris-elu mõjutab.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: Teedu '66 põrrrrnikas
Nagu aasta tagasi.tehnikakorrastamisi enne talverallit (hetkel) näha pole - aga eks elu näitab, kuis plaanivaba plaan tegelikkuseks vormub. Pimpimiseks mõtet tekkinud pole, aga ehk tuleb. No ja kui tuleb, siis eks vaatab termomeetri pealt kas-kuis see päris-elu mõjutab.[/quote]
Teet,see on ju igal aastal nii,et kaks ööd enne ei magata,sest kui pill on korras,siis keeraks igaks juhuks veel midagi üle ja kontrolliks veel midagi ja jätaks ka kahesilma vahele midagi: Ma ei räägi Sinust ,see on kõigil osavõtjatel ja see teebki sellest sõidust ühe Õige võidusõidu.Esimene pinge langus tekib peale starti
Teet,see on ju igal aastal nii,et kaks ööd enne ei magata,sest kui pill on korras,siis keeraks igaks juhuks veel midagi üle ja kontrolliks veel midagi ja jätaks ka kahesilma vahele midagi: Ma ei räägi Sinust ,see on kõigil osavõtjatel ja see teebki sellest sõidust ühe Õige võidusõidu.Esimene pinge langus tekib peale starti
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Teedu '66 põrrrrnikas
naiss - ainult üks 412 oli kiirem ja seda siis 0,1sek. Niiet põrnikaga annab küll suhtkohtnomedalt pedaale sõtkuda + rooli kruvidaTeet kirjutas:aga LK aegu tahaks juba näha - kuigi põrnika pöörderaadius ei soosi taolist manööverdamist ning naastrehvide plussid olid just sel aastal (kui naastud rehvis olemas) hoopis miinusteks, sai väga agressiivselt "pihta antud". Eelnevatel aastatel on "naastuvaba naastuga" jää peal rahulikult kulgedes LK-del suht stabiilselt teise kümnesse mahutud - sel aastal oli eesmärk esikümme. Tulemist on aga null ettekujutust - tagumine kümme ehk pole, aga esikümme jäi ilmselt "vallutamata"...
(parima ajaga mosu roolikeeraja nime guuglisse löömisel leiab masina-mehe kombot rallinimekirjadest; minu nime plus masinat aga peale talveralli kusagilt ei leia )
üldkokkuvõttes nn hindamiseripäradest pigem kaotades ei ole seitsmes koht üldse mitte paha.
talveralli esialgsed turisti-tulemused on siin
Teet,
väga rahul
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: Teedu '66 põrrrrnikas
Hullult hea tulemus ju! Palju õnne ja edu!
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Teedu '66 põrrrrnikas
aitümm. Kusjuures mõtlesin, et kui Su masin oma eeldatavalt märkimisväärselt jõulisema (aga vist mitte väga palju raskema?)motoga oleks kah rajal "lammutanud", oleks tulemused olnud kui põrnikaklubi tellitud reklaam. Loodame, et Joosepi peakohal põlev pirn sai mõne voldi juurde - kuigi päritud pikkade kurvidega sellel aeglasel nikerdamisel suurt pistmist polnud ning ega tegelikult nn kiiret kurvi ei julgeks tõttöelda torsiooni otsas kiikudes kiirelt võttagi - Järvevana-Pärnu mnt peale- ja mahasõitudele lähenen ma suvel tihti põrnikaga "kadetikiirusel" ning ühest korrast piisab, et kõva nädala adrenaliin-testosteroon maha kallatud oleks
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"