käisin siis täna vaatamas mis poisid eile töökojas teinud olid, mind eile polnud kuna pidin uue keegi peab ju töökohustusi täitma ja uut Land Cruiserit katsetama.
Eile oli siis nagu varem juba öeldud soendus süsteemi jätkatud:

Asi siis hetkel nii kaugel, et õliradika korpus valmis ja kohal, samuti ka valmis siis klappide mehhanism, millega saab reguleerida sooja ja külma õhku, kohale on paigutatud ka õhu vent, mis puhub siis õhu klaasile, veel oli poolikuks jäänud kolmik, mis jaotab õhu klaasile ära(kaks kanalit servadesse, üks keskele) ning ka õhuvõtt kogu süsteemile.
Täna sain ka esimest korda üle pika pika aja keerata põrnika rattaid roolist:P küll avastasin et rooli vardad olid valetpidi paigaldatud, aga sellest pole hullu, see väike asi mida ümber teha. Samuti on vaja veel ka rooli karp reguleerida, kuna hetkel tundus lõtk liiga suur...Iseasi kui heaks seda üldse saab...vb oskab keegi targem kommenteerida

????
Kaks pilti ka kollektorist: ehk siis täpsemalt öeldses kollektori teisest osast(välimuselt pole küll suurem asi, aga loodan, et oma töö teeb ära....
Siit veel puudu siis turbopoolne flants ja võiks siis ka kollektori suht lõpetanusk lugeda. enne pealepanekut tuleb veel ainult ära teipida ja lambda auk teha.
Veel mainimata asi: Põrnikas sai ka lõpuks endale mõlemale uksele ühesugused ukse lingid. Varem oli siis üks 66 a päritolu ja teine üle 67a oma...ehk üks oli kang, teine link. Nüüd mõlemad ühesugused.
Tagaluugi tõste mehhanism on siis lõppkokkuvõttes selline:
Süsteem suudab tõsta tagumist luuki ca 7 cm üles poole, et õhku mootori ruumi juurde lasta. Nüüd on mul vaja muretseda veel üks el akna nupp et kogu süsteem toimima hakkaks.(vb kellegil pakkuda Audi El akna lülitit???)
Üks pilt ka keskkonsoolist:

Olgugi, et kogu sellele klaasriidele tuleb peale panna veel õhuke poroloon ja siis nahk, aga ma usun et selle neidikute osaga tuleb veel vaeva näha, et see ühtlasem ja viisakam oleks.
Pilt ka tagumisest mootori ruumi suurendusest. Hetkel siis nii et servad on statsionaalsed ja kere küljes kinni, ning keskmine osa on eemaldatav, juhuks kui vaja turbo või WasteGate juurde pääseda. Kinnitused oli plaasin teha umbes samasuguste klambritega nagu enamus autodel õhufiltri kopsikud kinni on. Hetkel mootori ruumi pikendus tehtud täpselt nii suur, et ka tagumine iste mahuks pm veel sisse, vahe jääb veel ca 5 cm müra isolatsiooniks.
Veel olid ka eilse päevaga esimesed piduri suppordid kokku pandud, kahjuks unustasin poistele mainida ühed väiksed puksid, mis sinna veel juurde käisid, aga see on 10 minuti töö, et need sinna panna. Alla ei saanud neid samuti panna, kuna ma polnud veel poest uusi kinnitus polte toonud. Pühapäeval või hiljemalt esmaspäeval loodan ka esimesed suppordid alla saada.
Tänud poistele veelkord abi eest....
Tervitades,
Tauris