Vw 1300 1966
Moderaator: ingmar
Re: Vw 1300 1966
Sander aga lähme praktikaväliselt ja aitame ka autot ehitada õpetajal
Soojendussüsteem arenes kah väheke täna, kuid aega oli vähe niiet kaugele ei jõudnud.
Soojendussüsteem arenes kah väheke täna, kuid aega oli vähe niiet kaugele ei jõudnud.
Re: Vw 1300 1966
käisin siis täna vaatamas mis poisid eile töökojas teinud olid, mind eile polnud kuna pidin uue keegi peab ju töökohustusi täitma ja uut Land Cruiserit katsetama.
Eile oli siis nagu varem juba öeldud soendus süsteemi jätkatud:
Asi siis hetkel nii kaugel, et õliradika korpus valmis ja kohal, samuti ka valmis siis klappide mehhanism, millega saab reguleerida sooja ja külma õhku, kohale on paigutatud ka õhu vent, mis puhub siis õhu klaasile, veel oli poolikuks jäänud kolmik, mis jaotab õhu klaasile ära(kaks kanalit servadesse, üks keskele) ning ka õhuvõtt kogu süsteemile.
Täna sain ka esimest korda üle pika pika aja keerata põrnika rattaid roolist:P küll avastasin et rooli vardad olid valetpidi paigaldatud, aga sellest pole hullu, see väike asi mida ümber teha. Samuti on vaja veel ka rooli karp reguleerida, kuna hetkel tundus lõtk liiga suur...Iseasi kui heaks seda üldse saab...vb oskab keegi targem kommenteerida ????
Kaks pilti ka kollektorist: ehk siis täpsemalt öeldses kollektori teisest osast(välimuselt pole küll suurem asi, aga loodan, et oma töö teeb ära....
Siit veel puudu siis turbopoolne flants ja võiks siis ka kollektori suht lõpetanusk lugeda. enne pealepanekut tuleb veel ainult ära teipida ja lambda auk teha.
Veel mainimata asi: Põrnikas sai ka lõpuks endale mõlemale uksele ühesugused ukse lingid. Varem oli siis üks 66 a päritolu ja teine üle 67a oma...ehk üks oli kang, teine link. Nüüd mõlemad ühesugused.
Tagaluugi tõste mehhanism on siis lõppkokkuvõttes selline:
Süsteem suudab tõsta tagumist luuki ca 7 cm üles poole, et õhku mootori ruumi juurde lasta. Nüüd on mul vaja muretseda veel üks el akna nupp et kogu süsteem toimima hakkaks.(vb kellegil pakkuda Audi El akna lülitit???)
Üks pilt ka keskkonsoolist:
Olgugi, et kogu sellele klaasriidele tuleb peale panna veel õhuke poroloon ja siis nahk, aga ma usun et selle neidikute osaga tuleb veel vaeva näha, et see ühtlasem ja viisakam oleks.
Pilt ka tagumisest mootori ruumi suurendusest. Hetkel siis nii et servad on statsionaalsed ja kere küljes kinni, ning keskmine osa on eemaldatav, juhuks kui vaja turbo või WasteGate juurde pääseda. Kinnitused oli plaasin teha umbes samasuguste klambritega nagu enamus autodel õhufiltri kopsikud kinni on. Hetkel mootori ruumi pikendus tehtud täpselt nii suur, et ka tagumine iste mahuks pm veel sisse, vahe jääb veel ca 5 cm müra isolatsiooniks.
Veel olid ka eilse päevaga esimesed piduri suppordid kokku pandud, kahjuks unustasin poistele mainida ühed väiksed puksid, mis sinna veel juurde käisid, aga see on 10 minuti töö, et need sinna panna. Alla ei saanud neid samuti panna, kuna ma polnud veel poest uusi kinnitus polte toonud. Pühapäeval või hiljemalt esmaspäeval loodan ka esimesed suppordid alla saada.
Tänud poistele veelkord abi eest....
Tervitades,
Tauris
Eile oli siis nagu varem juba öeldud soendus süsteemi jätkatud:
Asi siis hetkel nii kaugel, et õliradika korpus valmis ja kohal, samuti ka valmis siis klappide mehhanism, millega saab reguleerida sooja ja külma õhku, kohale on paigutatud ka õhu vent, mis puhub siis õhu klaasile, veel oli poolikuks jäänud kolmik, mis jaotab õhu klaasile ära(kaks kanalit servadesse, üks keskele) ning ka õhuvõtt kogu süsteemile.
Täna sain ka esimest korda üle pika pika aja keerata põrnika rattaid roolist:P küll avastasin et rooli vardad olid valetpidi paigaldatud, aga sellest pole hullu, see väike asi mida ümber teha. Samuti on vaja veel ka rooli karp reguleerida, kuna hetkel tundus lõtk liiga suur...Iseasi kui heaks seda üldse saab...vb oskab keegi targem kommenteerida ????
Kaks pilti ka kollektorist: ehk siis täpsemalt öeldses kollektori teisest osast(välimuselt pole küll suurem asi, aga loodan, et oma töö teeb ära....
Siit veel puudu siis turbopoolne flants ja võiks siis ka kollektori suht lõpetanusk lugeda. enne pealepanekut tuleb veel ainult ära teipida ja lambda auk teha.
Veel mainimata asi: Põrnikas sai ka lõpuks endale mõlemale uksele ühesugused ukse lingid. Varem oli siis üks 66 a päritolu ja teine üle 67a oma...ehk üks oli kang, teine link. Nüüd mõlemad ühesugused.
Tagaluugi tõste mehhanism on siis lõppkokkuvõttes selline:
Süsteem suudab tõsta tagumist luuki ca 7 cm üles poole, et õhku mootori ruumi juurde lasta. Nüüd on mul vaja muretseda veel üks el akna nupp et kogu süsteem toimima hakkaks.(vb kellegil pakkuda Audi El akna lülitit???)
Üks pilt ka keskkonsoolist:
Olgugi, et kogu sellele klaasriidele tuleb peale panna veel õhuke poroloon ja siis nahk, aga ma usun et selle neidikute osaga tuleb veel vaeva näha, et see ühtlasem ja viisakam oleks.
Pilt ka tagumisest mootori ruumi suurendusest. Hetkel siis nii et servad on statsionaalsed ja kere küljes kinni, ning keskmine osa on eemaldatav, juhuks kui vaja turbo või WasteGate juurde pääseda. Kinnitused oli plaasin teha umbes samasuguste klambritega nagu enamus autodel õhufiltri kopsikud kinni on. Hetkel mootori ruumi pikendus tehtud täpselt nii suur, et ka tagumine iste mahuks pm veel sisse, vahe jääb veel ca 5 cm müra isolatsiooniks.
Veel olid ka eilse päevaga esimesed piduri suppordid kokku pandud, kahjuks unustasin poistele mainida ühed väiksed puksid, mis sinna veel juurde käisid, aga see on 10 minuti töö, et need sinna panna. Alla ei saanud neid samuti panna, kuna ma polnud veel poest uusi kinnitus polte toonud. Pühapäeval või hiljemalt esmaspäeval loodan ka esimesed suppordid alla saada.
Tänud poistele veelkord abi eest....
Tervitades,
Tauris
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Vw 1300 1966
Dizze kirjutas:Ehk oskad öelda ka kui kõrge su auto siis on?
Õlle purk veel läheb alla 0.5l ?
Raske öelda kas läheb või mitte, kuna auto ju hetkel tühi, paljas kere ei kaalu nii palju et suudaks vedrud õige kõrguse peale suruda. Kui mul nüüd korrektselt meeles siis hetke kõrgus on auto ninal 130 mm.
Täna käisin töökojas oma igapäeva autot natuke remontimas ja vahepeal jäi seal mõni hetk vabaks, siis panin ette suppordid ära, tegin tagumise mootori ruumi pikenduse kinnitused ning lasin veel kütuse paagi alumisele osale kivikaitsme peale.
üks huvitav pilt kaa:
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Vw 1300 1966
ma tegin selle piduri ja siduri võimu selle korgi korda klaasriidega, leitsid ülesse selle?
Re: Vw 1300 1966
Tundus, et leidis, mingi aretisega ta seal ringi käis igatahes.
Sai täna käidud abis väheke ja seda soojendussüsteemi tehtud edasi, asi hakkab ilmet võtma juba. Selle keskmise võre juurde on torustik olemas igatahes, nüüd siis veel kahele poole vaja torud vedada
Sai täna käidud abis väheke ja seda soojendussüsteemi tehtud edasi, asi hakkab ilmet võtma juba. Selle keskmise võre juurde on torustik olemas igatahes, nüüd siis veel kahele poole vaja torud vedada
Re: Vw 1300 1966
static kirjutas:ma tegin selle piduri ja siduri võimu selle korgi korda klaasriidega, leitsid ülesse selle?
leidsin. suutsin selle isegi teibist puhtaks teha, aga kahjuke ei midagi enamat, kuna pidin koosolekule minema. Loodetavasti homme on rohkem aega et jätkata.
Täna jõudsin veel mootori ruumi pikendust viimistleda, kõik keevituse vahed kerehermeetikuga üle tõmmata ja ka juba natuke värvida, homme üritan vast asjaga lõpuni jõuda.
Poisid suured tänud teile abi eest, väga hea oli näha, et oma poolelijäänud tööd te pooleli ei jätnud.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Vw 1300 1966
Suht koomiline oli vaadata kuidas elukutseline automaaler susistab tavalise spreiga
Aga loomulikult ei jäta tööd pooleli. Asi polegi mitte niivõrd selles et asi pooleli jääb, vaid selles et ei saa just iga päev sellist autot ehitada ja huvitav on ju ka selline aretamine ja "inseneritöö"
Aga loomulikult ei jäta tööd pooleli. Asi polegi mitte niivõrd selles et asi pooleli jääb, vaid selles et ei saa just iga päev sellist autot ehitada ja huvitav on ju ka selline aretamine ja "inseneritöö"
Re: Vw 1300 1966
Corrado kirjutas:Suht koomiline oli vaadata kuidas elukutseline automaaler susistab tavalise spreiga
Aga loomulikult ei jäta tööd pooleli. Asi polegi mitte niivõrd selles et asi pooleli jääb, vaid selles et ei saa just iga päev sellist autot ehitada ja huvitav on ju ka selline aretamine ja "inseneritöö"
mul oli kordades lihtsam minna poodi ja osta see aerosooli pudel 60 kr eest, kui hakkata sama raha eest värvi ja lakki kokku segama ning pärast püssi pesema, pealegi pole sel mootori suurendusel erilist ilu vaja, niikuinii seest poolt läheb kuumakindel kate peale ja pealepoole istme seljatoe taha panen mingi müra isolatsiooni. Nii et ainuke asi milleks see aerosool värv sinna läks oli korrosiooni tõrje....aga vahel on lõbus katsetada "alternatiivseid" töövõtteid
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Vw 1300 1966
Tärä.
WB lamda pane ikka peale turbot, downpipe külge.
Sinna kollesse võid TIPi mõõtmiseks ja EGT sensori jaoks avad teha.
Selle mootoriruumi plaadi kinnitamiseks soovitan sulle Dzus fastenere.
http://www.rallydesign.co.uk/images/DZUS02.JPG
WB lamda pane ikka peale turbot, downpipe külge.
Sinna kollesse võid TIPi mõõtmiseks ja EGT sensori jaoks avad teha.
Selle mootoriruumi plaadi kinnitamiseks soovitan sulle Dzus fastenere.
http://www.rallydesign.co.uk/images/DZUS02.JPG
Re: Vw 1300 1966
mart154 kirjutas:Tärä.
WB lamda pane ikka peale turbot, downpipe külge.
Sinna kollesse võid TIPi mõõtmiseks ja EGT sensori jaoks avad teha.
Selle mootoriruumi plaadi kinnitamiseks soovitan sulle Dzus fastenere.
http://www.rallydesign.co.uk/images/DZUS02.JPG
jah. WB ikka downpipe külge, minu viga
Aga mart oskad sa öelda kust neid kinnitusi saada võiks? mul küll on hetkel juba teitse kinnitustega asi kinni pandud, aga mulle tundub, et need on paremad.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Vw 1300 1966
Mindki huvitab kust neid plönne saada oleks kui neil hind vähegi avestatav on.
Dexter pane pilt ka oma lahendusest, nood klambrid on oma olematut hinda igati väärt imo.
Dexter pane pilt ka oma lahendusest, nood klambrid on oma olematut hinda igati väärt imo.
Re: Vw 1300 1966
TKHK on kohe mida teha praktika ajaljeff01 kirjutas:Mindki huvitab kust neid plönne saada oleks kui neil hind vähegi avestatav on.
Aga muidu need, mida mart154 pakkus, on osta samalt lehelt: http://www.rallydesign.co.uk/index.php? ... rers_id=56
Re: Vw 1300 1966
Tallinnas saab neid hingehinnaga Saksa auto racing klubist aga ise tõin neid tsehhist Brno raja äärest.
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Re: Vw 1300 1966
ma ostsin need klambrid eelmine nädal Lasita Poldipoest tartust ja hinnaks oli ca 8 kr tk...välja näevad siis sellised..Need mis Mart siia pani, need tunduvad küll tugevamad ja paremad, aga samas selle hinnaga mis need saada on on nad päris head
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks