Huvitav mis autodelt teda stockis leida võib.
Vw 1300 1966
Moderaator: ingmar
Re: Vw 1300 1966
kas se pole mitte samat marki turbo mis minu autole peale läheb?
Huvitav mis autodelt teda stockis leida võib.
Huvitav mis autodelt teda stockis leida võib.
Re: Vw 1300 1966
jeff01 kirjutas:kas se pole mitte samat marki turbo mis minu autole peale läheb?![]()
Huvitav mis autodelt teda stockis leida võib.
Ma nüüd ei mäleta kas on sama...minu turbo on pärit 2,5 tdi mesalt...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Vw 1300 1966
Täna võib öelda et oli jälle hea päev. Sain lõpuks kätte jootmisest kõik detailid mis sinna viisin, ehk siis kütuse lati( lasin otsad sinna külge joota, keevitus poleks siinkohal vb pidanud), tagumise luugi ajami uued trossid (otsad oli vaja kinni joota, et trossid pesadest välja ei tuleks) ning mis kõige tähtsam, mu isetehtud õli pihusti kolvi alla, nüüd korralik komplekt olemas ja võib mootori kokkupanek jätkuda..
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Vw 1300 1966
nii...nädala lõpu poole lõpetasin nüüd õlipihustite paigaldusega, need nüüd paigas, viimase pihusti pidin siiski siis ise tegema...aga toimima hakkas.
Peaksin ka ära tänama South-Park`i hädavajaliku varuosa eest
Nii et suured tänud jällegi Ingmarile.
Kahjuks pole hetkel korralikke pilte mootorist. Igatahes nende pihustite mahutamine sinna plokki on tõsine peavalu, ei mahu ei üht ega ka teistpidi...
Mootori plokile vaja veel teha turbo tagasivooluks ava, ning üks ava mis sai õlipihusti jaoks tehtud kinni keevitada. Tagasivoolu ava jaoks juba tellisin treialilt ühe alumiiniumist flantsi, et saaks pärast plokile selle külge keevitada. Kui need valmis siis on vaja mõelda veel teise õlipumba õlitus. Teise pumba ülesandeks jääb õlipihustite ja salongi soojendus radika tootmine. Midagi elutähtsat ma el pumba taha jätta ei tahaks.
Nüüd aga pean käed nädalaks õlist puhtaks pesema ja tallinna minema koolipinki nühkima
Eks vast tulen siis värskelt ja puhanult tagasi, et siis asjaga värskelt jätkata
mõned kehvad fotod kaa pihustitest:


Peaksin ka ära tänama South-Park`i hädavajaliku varuosa eest
Kahjuks pole hetkel korralikke pilte mootorist. Igatahes nende pihustite mahutamine sinna plokki on tõsine peavalu, ei mahu ei üht ega ka teistpidi...
Mootori plokile vaja veel teha turbo tagasivooluks ava, ning üks ava mis sai õlipihusti jaoks tehtud kinni keevitada. Tagasivoolu ava jaoks juba tellisin treialilt ühe alumiiniumist flantsi, et saaks pärast plokile selle külge keevitada. Kui need valmis siis on vaja mõelda veel teise õlipumba õlitus. Teise pumba ülesandeks jääb õlipihustite ja salongi soojendus radika tootmine. Midagi elutähtsat ma el pumba taha jätta ei tahaks.
Nüüd aga pean käed nädalaks õlist puhtaks pesema ja tallinna minema koolipinki nühkima
Eks vast tulen siis värskelt ja puhanult tagasi, et siis asjaga värskelt jätkata
mõned kehvad fotod kaa pihustitest:


1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Vw 1300 1966
tervist
Täna olin jälle peale pikka nädalat, kus pidin tallinnas istuma tagasi tööjuures ja ohh mis hea üllatus mulle tehti. Kunag suvel sai autole ju piduri kettad ostetud ja need treialitele antud, et neid natuke ümber teha. Igatahes täna toodi need lõpuks tagasi. Näevad nüüd välja sellised:


Tegemist siis Audi 80 b3 2.0 tagumiste piduri ketastega. Kõige tavalismad ventileerimata kettad, millele lasin treialite juures nüüd läbi puurida. Kõik 4 ketast läksid kokku maksma äkki minigi ca 850 kr
Põrnika sillad on mul siis nii tehtud, et ühesugused kettad istuvad nii ette kui ka taha, lihtsalt lihtsuse mõttes. Eks lähipäevil vaatan kas leian ka aega et neid alla proovida, Tagumised peaks saama ära paikka panna, kuna tagumised suppordid on remonditud ja värvitud, esimesed supporid on natukene kannatada saanu tänud piduri vedelikule ja need tuleb uuesti üle värvida, samas pole ma ka veel esimesi suppordeid remontida jõudnud, kuigi rem komplektid ootavad kastis
Tervitades,
Tauris
Täna olin jälle peale pikka nädalat, kus pidin tallinnas istuma tagasi tööjuures ja ohh mis hea üllatus mulle tehti. Kunag suvel sai autole ju piduri kettad ostetud ja need treialitele antud, et neid natuke ümber teha. Igatahes täna toodi need lõpuks tagasi. Näevad nüüd välja sellised:


Tegemist siis Audi 80 b3 2.0 tagumiste piduri ketastega. Kõige tavalismad ventileerimata kettad, millele lasin treialite juures nüüd läbi puurida. Kõik 4 ketast läksid kokku maksma äkki minigi ca 850 kr
Põrnika sillad on mul siis nii tehtud, et ühesugused kettad istuvad nii ette kui ka taha, lihtsalt lihtsuse mõttes. Eks lähipäevil vaatan kas leian ka aega et neid alla proovida, Tagumised peaks saama ära paikka panna, kuna tagumised suppordid on remonditud ja värvitud, esimesed supporid on natukene kannatada saanu tänud piduri vedelikule ja need tuleb uuesti üle värvida, samas pole ma ka veel esimesi suppordeid remontida jõudnud, kuigi rem komplektid ootavad kastis
Tervitades,
Tauris
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Vw 1300 1966
Nagu Ingmarile lubasin, siis on selle nädalaga jälle midagi uut toimunud põrnika arengus.
Nimelt on Tagumised pidurid paigas, ehk siis kettad all, suppordi küljes ning klotsid samuti. Tänu sellele isetehtud kinnitusele tuli natuke sadulat lihvida aga alla nad sobisid ja veel päris hästi.
Muidu oleks ka esimesed pidurid alla, aga seal pidin suppordid uuesti üle pritsima ja värvima, kuna piduri vedelik oli paha paha teinud neile. Samuti polnud ka esimesed suppordid veel ka remonditud, mida nüüd loodetavasti homme saame parandada.

Täna sain ka LÕPUKS kätte rooli otsad, mis olid taastaja käes ca jaanipäevast saadik. Aga no samas, kiiret mul nendega polnud ning esmapilgul tundub tehtud töö korralik. Seega kui rooliottsad käes, siis tuli ka rooli karpile uus elu sisse puhkuda

Valmis sai ka lõpuks tagumise luugi liikumise süsteem, nüüd tundub et liigub luuk kenasti, ei kiilu kinni ja tõuseb üles ühtlaselt. Nüüd tagaluugile vaja veel üks luugi amort leida ja sobitada.
Ahjaa, samuti on lõpuks ka uued ukse sisemised lingid oma koha leidud ukse küljes. Nüüd vähemalt mõlemad uksed ühesuguste linkidega.
Täna hakkasid poisid ka salongi soojendus süsteemid edasi arendama. Kokkuvõttes on teda ikka maru palju ega veel ei teagi kas üldse tööle hakkab, aga kus ta pääseb
Esialgne kehva pilt selles siin:

Täna alustasid poisid veel ka mootori ruumi suurendamisega, ehk siis see auk mis ma käigukasti peale lõikasin ehk see auk mis jääb tagumise istme ja tagumise klaasi vahele teeme poistega kinni, et ei kostaks seda müra niipalju sealt sisse ja oleks natukenegi inimlikum seal sõitta.
Mootor on ikka samas seisus, kõik asjad olmas, vaja ainult plokil üks auk kinni keevitada ja kaks auku juurde puurida, õli võtt ja õli tagasivool. Lihtsalt pole veel peas mõtteid kust ja kuidas. Saaks need mõtted peas lahendatud saaks ka selle töö ära teha ja mootori lõpuks kokku panna.
Üks kehva pilt kaa auto hetkeseisust(pole hetkel viitsimist olnud et korralikku fotokat kaasa vedada, seega ka pahad pildid fotokast):

Tervitades,
Tauris
Nimelt on Tagumised pidurid paigas, ehk siis kettad all, suppordi küljes ning klotsid samuti. Tänu sellele isetehtud kinnitusele tuli natuke sadulat lihvida aga alla nad sobisid ja veel päris hästi.
Muidu oleks ka esimesed pidurid alla, aga seal pidin suppordid uuesti üle pritsima ja värvima, kuna piduri vedelik oli paha paha teinud neile. Samuti polnud ka esimesed suppordid veel ka remonditud, mida nüüd loodetavasti homme saame parandada.

Täna sain ka LÕPUKS kätte rooli otsad, mis olid taastaja käes ca jaanipäevast saadik. Aga no samas, kiiret mul nendega polnud ning esmapilgul tundub tehtud töö korralik. Seega kui rooliottsad käes, siis tuli ka rooli karpile uus elu sisse puhkuda

Valmis sai ka lõpuks tagumise luugi liikumise süsteem, nüüd tundub et liigub luuk kenasti, ei kiilu kinni ja tõuseb üles ühtlaselt. Nüüd tagaluugile vaja veel üks luugi amort leida ja sobitada.
Ahjaa, samuti on lõpuks ka uued ukse sisemised lingid oma koha leidud ukse küljes. Nüüd vähemalt mõlemad uksed ühesuguste linkidega.
Täna hakkasid poisid ka salongi soojendus süsteemid edasi arendama. Kokkuvõttes on teda ikka maru palju ega veel ei teagi kas üldse tööle hakkab, aga kus ta pääseb
Esialgne kehva pilt selles siin:

Täna alustasid poisid veel ka mootori ruumi suurendamisega, ehk siis see auk mis ma käigukasti peale lõikasin ehk see auk mis jääb tagumise istme ja tagumise klaasi vahele teeme poistega kinni, et ei kostaks seda müra niipalju sealt sisse ja oleks natukenegi inimlikum seal sõitta.
Mootor on ikka samas seisus, kõik asjad olmas, vaja ainult plokil üks auk kinni keevitada ja kaks auku juurde puurida, õli võtt ja õli tagasivool. Lihtsalt pole veel peas mõtteid kust ja kuidas. Saaks need mõtted peas lahendatud saaks ka selle töö ära teha ja mootori lõpuks kokku panna.
Üks kehva pilt kaa auto hetkeseisust(pole hetkel viitsimist olnud et korralikku fotokat kaasa vedada, seega ka pahad pildid fotokast):

Tervitades,
Tauris
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Vw 1300 1966
ei viitsinud küll hakata tervet teemat uuesti läbi lappama, aga kust juhiiste pärit? kas on mingist aastast originaal või kust pärineb?
Vahetuse võimalus: teise rääkiva sõiduki vastu
Re: Vw 1300 1966
Mõlemad esimesed istmed on pärit porsche`lt.Vant kirjutas:ei viitsinud küll hakata tervet teemat uuesti läbi lappama, aga kust juhiiste pärit? kas on mingist aastast originaal või kust pärineb?
Need istmed mis ostes peal olid, need peaksid olema mingi Saab`i mudeli omad, täpselt ei oska öelda.
Ahjaa...enne unustasin kirja panna, et pean jälle kord tänama järgmist head gruppi kes on suur abi pakkunud auto ehitamisel...AT109 tänud.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
- ingmar
- Über-Vaataja

- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: Vw 1300 1966
mul on au niimoodi mõjudadexter kirjutas:Nagu Ingmarile lubasin
Re: Vw 1300 1966
Kuradi tore on lugeda et kellegilgi midagi edeneb !
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult !
+37253427601 Tarts.
Minu juurde loomulikult !
Re: Vw 1300 1966
Ja muidugi on Ingmar see kes tavaliselt suudab oma jutuga mind kohe töökotta saata ja ehitus isu tekitada...Tarts kirjutas:Kuradi tore on lugeda et kellegilgi midagi edeneb !
Eks ta ikka edeneb, päris seisma pole see projekt kunagi jäänud, lihtsalt pisiasjad võtavad niipalju aega ja energiat. Näiteks praegu on peale veel selle el õli pumba õlituse tegemise ka turbo õlituse tegemine, pealevoolu võtan arvatavasti õlirõhu anduri juurest ja tagasivool tuleb teha plokki, aga kuhu ja kuidas see on jälle mõistatus
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Vw 1300 1966
Ole selle turbo õlituse väljavõtuga ettevaatlik kuna kohavalikust sõltub sul kindlasti vända õlituse surve !
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult !
+37253427601 Tarts.
Minu juurde loomulikult !
Re: Vw 1300 1966
Tore põrnikas...ilma tiibadeta näeb päris kuri välja, samas tiibadega on velg nii parajalt äärega tasa, et näeb ka siis siuke kuri välja.
Asi areneb ikka jõudsalt nagu näha ja hea kui tööjõudu on niimoodi võtta. Üksi tehes võtaks asi ikka väga kaua aega vist. Juba nii mitmekesi läheb kaua aega.
Soojenduse torustiku ja asjade ehitamine on ka paras leiutamine nagu pildiltki näha. Kuna asjadel siiski piiratud liikumine(ehk pole võimalik neid sinna igale poole panna) siis on päris keeruline täiesti suvaliste torudega asi toimima saada
Aga asi areneb siiski.
Igatahes tore on ehitada sellist, päris haruldast masinat(olgem ausad linnas neid näeb harva). Oleks alati nõus ka praktikaväliselt aitama
(ps. olen AT109 grupist
)
Palju sa rõhku muidu peale plaanid kruttida turboga?
Asi areneb ikka jõudsalt nagu näha ja hea kui tööjõudu on niimoodi võtta. Üksi tehes võtaks asi ikka väga kaua aega vist. Juba nii mitmekesi läheb kaua aega.
Soojenduse torustiku ja asjade ehitamine on ka paras leiutamine nagu pildiltki näha. Kuna asjadel siiski piiratud liikumine(ehk pole võimalik neid sinna igale poole panna) siis on päris keeruline täiesti suvaliste torudega asi toimima saada
Igatahes tore on ehitada sellist, päris haruldast masinat(olgem ausad linnas neid näeb harva). Oleks alati nõus ka praktikaväliselt aitama
Palju sa rõhku muidu peale plaanid kruttida turboga?
Re: Vw 1300 1966
Corrado kirjutas:Tore põrnikas...ilma tiibadeta näeb päris kuri välja, samas tiibadega on velg nii parajalt äärega tasa, et näeb ka siis siuke kuri välja.
Asi areneb ikka jõudsalt nagu näha ja hea kui tööjõudu on niimoodi võtta. Üksi tehes võtaks asi ikka väga kaua aega vist. Juba nii mitmekesi läheb kaua aega.
Soojenduse torustiku ja asjade ehitamine on ka paras leiutamine nagu pildiltki näha. Kuna asjadel siiski piiratud liikumine(ehk pole võimalik neid sinna igale poole panna) siis on päris keeruline täiesti suvaliste torudega asi toimima saadaAga asi areneb siiski.
Igatahes tore on ehitada sellist, päris haruldast masinat(olgem ausad linnas neid näeb harva). Oleks alati nõus ka praktikaväliselt aitama(ps. olen AT109 grupist
)
Palju sa rõhku muidu peale plaanid kruttida turboga?
No eks see ehitamine on jah üks suur leiutamine seal. Ja kõige hullem on see, et kunagi ei tea mis asjast välja võiks tulla ja kas üldse midagi tuleb(siiani õnneks ikka tulnud)
Täna oli üks väga produktiivne päev töökojas, valmis sai mootori ruumi pikendus, väljalaske kollektori külhe sai WG flants ära paigaldatud, suppordid said puhtaks ja uuesti värvitud, Lahti sai võetud ka rooli karp, seest ja väljast kõik kenasti puhtaks tehtud ja uus mögin sisse, peale samuti uus värv ja korras. Tänu poiste sai ka soojenduse süsteem enamvähem paika pandud.
Ahjaa, veel sai ka paak puhtaks lihvitud ja peale seda ka uus värvkate peale.
Tartsile: Seepärast ongi see õlivõtt seal hetkel nii nagu ta on, ei taha nagu suvalt kuskile auku sisse puurida ja pärast kahetseda...arvatavasti pean sekundaar õlipumba õlivõtu viima originaal õlipumba võtust võimalikult kaugele.
Ja veel Corradole, kui huvi on ja viitsimist, siis abi on alati teretulnud. Ja rõhku ei oska veel isegi öelda...alustame vaikselt ja eks näis kaugele jõuab/saab minna
üks väike pilt kaa paagist pärast happega ülelaskmist

1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Vw 1300 1966
Et siis ma yks nendest kes selle auto kallal saanud t88data ja muidu t2nasega sai valmis ka konsool kuhu l2hevad n2idikud ja keskkonsool kus asetseb k2igukang ja mingid soojustus kangid.
T2na tegelesime ka veel rooli mehanismiga aga p2ris kokku seda veel ei saanud. Seda masinat ehitades ja vaadates siis mulle yha enam hakkab meeldima selline auto, ennem ei vaadanud yltse seda sellise pilguga! Aga meie grupil varsti l6ppeb see v6imalus seda autot ehitada seega loodan et j2rgmised grupid ka seda usinalt ehitavad!
Sander AT-109
T2na tegelesime ka veel rooli mehanismiga aga p2ris kokku seda veel ei saanud. Seda masinat ehitades ja vaadates siis mulle yha enam hakkab meeldima selline auto, ennem ei vaadanud yltse seda sellise pilguga! Aga meie grupil varsti l6ppeb see v6imalus seda autot ehitada seega loodan et j2rgmised grupid ka seda usinalt ehitavad!
Sander AT-109




