Tartsi Mull.

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Tarts
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 169
Liitunud: K Sept 16, 2009 9:38 pm
Asukoht: Laulasmaa

Tartsi Mull.

Postitus Postitas Tarts »

Tere ! Mina olen siis Tarts ja otsustasin endale ka siis soetada ühe Põrri.
Kuna masin on tõeliselt sitas seisus siis tööd mul siin ikka jagub ja see isegi meeldib mulle !
Pistan siia oma Mullist siis ka mõned pildid ja igasugused kommentaarid on oodatud .
Kuna töökoja ehitus veel suht pooleli siis valmimise pilte saate ikka natuke veel oodata aga vähemalt on teema olemas kus asja arutada .

Pilt
Sai teist vähe survepesuriga kasitud.
Pilt
Ja lõpuks ka käima aetud.
Pilt

Väljast läks pill päris rõõmsaks ja roosaks aga kahjuks põrandast paistab vaid mu pügamatta muru ! :oops:
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! ;) +37253427601 Tarts.
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Tartsi Mull.

Postitus Postitas dexter »

Vahva liikur.
Nägin seda lähemalt kui see Ingmari juures seisis...tööd jagub sul sellega aga nagu aru saan siis tööd sa ei karda :D
Jõudu ja jaksu ikka
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Tarts
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 169
Liitunud: K Sept 16, 2009 9:38 pm
Asukoht: Laulasmaa

Re: Tartsi Mull.

Postitus Postitas Tarts »

Tänud heade soovituste eest ! :rock:
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! ;) +37253427601 Tarts.
Leedu
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
Postitusi: 69
Liitunud: E Dets 17, 2007 7:44 pm

Re: Tartsi Mull.

Postitus Postitas Leedu »

Ülisheff värv. Tuleks natuke konserveerida. Tehnikapool korda, madalaks ja ilusad veljed. Saaks väga ilusa Mulli!
Tarts
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 169
Liitunud: K Sept 16, 2009 9:38 pm
Asukoht: Laulasmaa

Re: Tartsi Mull.

Postitus Postitas Tarts »

Kahjuks seda värvi säilitada ei saa , kuna see ikka nii peetis.
Alt paistab tegelikult palju ilusam toon ! 8)
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! ;) +37253427601 Tarts.
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: Tartsi Mull.

Postitus Postitas ingmar »

all tuntub olevat ilus tehase punane :)
Tarts
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 169
Liitunud: K Sept 16, 2009 9:38 pm
Asukoht: Laulasmaa

Re: Tartsi Mull.

Postitus Postitas Tarts »

No luban teile , et punane ta tuleb ka tulevikus ! (kuigi naine soovib samuti roosat !)
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! ;) +37253427601 Tarts.
Tarts
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 169
Liitunud: K Sept 16, 2009 9:38 pm
Asukoht: Laulasmaa

Re: Tartsi Mull.

Postitus Postitas Tarts »

Sai siis Mullile mõned vajalikud vidinad sebitud ! :rock:

Pilt
Pilt
Pilt
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! ;) +37253427601 Tarts.
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Tartsi Mull.

Postitus Postitas dexter »

turbokaid tuleb nagu seeni pärast vihma :rock:
Tarts sa tee masin ruttu valmis, siis know-how olemas :P

Aga sul see moto 2.0?? kuidas kavatsed selle põrnika mootori ruumi ära mahutada? tean omast kogemusest et ilma suurema ümbertegemiseta see ei sobi sinna. Kuidas jahutuse kavatsed teha? Kas mootor jääb originaal pritse peale, või paned mingi standalone juhtima? Mis turboga tegemist on ja palju kavatsed rõhku pähe lasta? Mis HP üldse taga ajad? Kere ja pidureid kaa viid vastavusse mootori võimsuse kasvuga?
Palju küsimusi aga vast viitsid vastata...mind huvitab kõvasti, kuna endal samalaadne projekt käsil :)
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
bill
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 606
Liitunud: N Veebr 05, 2004 6:46 pm
Asukoht: TÜRI
Kontakt:

Re: Tartsi Mull.

Postitus Postitas bill »

...kui jahutusega probleeme ,siis abi leiab siit, http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=8&t=623
Tarts
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 169
Liitunud: K Sept 16, 2009 9:38 pm
Asukoht: Laulasmaa

Re: Tartsi Mull.

Postitus Postitas Tarts »

Tere tere teilegi kaaskannatajad !
Seda võin teile lubada et see masin just väga kiiresti valmis ei saa aga eks ma jõudumööda tööjuures seda nokitsen.
Mootoriks tuleb siis jah õhkjahutusega 2,0 pritsungiga mootor mis resideerub alles ühe "telliskivi " peal.
Loodan et mootorimahutamisega probleeme ei teki kuna silindrid hakkavad pooleldi paiknema koobastes kuna laiade vaheflantsidega 18" rattad lihtsalt teevad sinna koobastesse piisavalt ruumi . :node:
Jahutus on muidugi täiesti eraldi teema kuna õhkjahutusega turbomootor on tõeliselt "kuum" tykk. Kuna turbo vajab juba piisavat õlijahutust siis tuleb kindlasti peale ka õliradikas ning nähtavasti ka mingid ventidega jahutuskanalid.
Fööniks valisin siis 2,2 liitrise CDI diisel mersu turbo ja ega ma vist sinna pähe ikka palju yle 1 bar-i õhku laskma ei hakka kuna see pill tuleb siiski tänavasõiduks mu 42 kg kaaluvale naisele !

Ah pikk jutt-sitt jutt. Kui ehitamiseks läheb eks siis proovin täpsemini vastata teie kysimustele !
Aga Dexter sinu pilli pealt on mul palju rohkem õppida kui sinul minult !! (vägev töö sul )
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! ;) +37253427601 Tarts.
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Tartsi Mull.

Postitus Postitas dexter »

silindrid mahuva sul suht kenasti mootori ruumi ära, probleemei tuleb sul mootori pikkusega, kuna bussi mootoril on jahutus mootori otsas, põrnikal aga peal. Usun et kõige lihtsam varjant oleks see mis bill pakkus, ainult ma ei tea kui hästi sobib see geneka jalg type 4 mootorile :roll:
Kindlasti soovitan sul kohe alguses välja mõelda ka mootori kinnitusi juurde, sellest 4 poldist mis ta originaalis on jääb turbomootori puhul väheks, vähemalt mina küll ei usaldaks neid nelja polti, arvestades et mootor läheb originaalist ca 20 kg raksemaks.
Minu auto pealt ära veel igaks juhuks õpi :D pole ju veel toimima asja saanud, kes teab kas hakkab üldse, vb mõni saatuslik viga tehtud ümberehituse käigus...

Jõudu ja jakus, kui mingeid küsimusi siis küsi julgelt ;)
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: Tartsi Mull.

Postitus Postitas ingmar »

see 4 polti kasti küljes on ette nähtud üldse type1 moto tarvis, type4 moto on juba tunduvalt kaalukam ja selle puhul peabki juba olema tagaumine mootoritala

genekajalg on spetsiaalne ja see kinnitatakse karterituulutuse koja kohale. see siin on küll DTM kit, mitte see nagu Bill müütab, aga idee on sama. seal on näha ka seda jalga. sinna porche vent peale ja jahutust kuipalju
Pilt
Tarts
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 169
Liitunud: K Sept 16, 2009 9:38 pm
Asukoht: Laulasmaa

Re: Tartsi Mull.

Postitus Postitas Tarts »

See mootor on nii pikem kui ka laiem ja koobast tuleb juba selle poolest lõikuda et pritse latid ära mahuks.
Agfa loomulikult tuleb moto alla kandev tala(see see kõige lihtsam mure selle juures)
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! ;) +37253427601 Tarts.
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: Tartsi Mull.

Postitus Postitas dexter »

Tarts kirjutas:See mootor on nii pikem kui ka laiem ja koobast tuleb juba selle poolest lõikuda et pritse latid ära mahuks.
Agfa loomulikult tuleb moto alla kandev tala(see see kõige lihtsam mure selle juures)

Sa kasutad originaal kütse latte? Selles mõttes et minul mahtus ühelt poolt ära, ilma et oleksin pidanud koobast lõikuma, teiselt poolt pidin aga koopasse augu lõikkama(kuna mootor ju nihkes ja kaks silindrit taga pool). Samas kui sa teed nö ise kütuse latid ja sisselaske kollektori, siis on võimalik ka nii teha et midagi lõikama ei peaks..

Mina tegin mootorile juurde taha lisatala ja lisasin veel ka käigukasti tugedele tugevdused ja lisa kinnitused juurde...nö just in case...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Vasta