klappide regullimine hüdrotõukuritega mootoril?! või mis
Moderaator: ingmar
klappide regullimine hüdrotõukuritega mootoril?! või mis
Terv,
sissejuhetuseks siis , et mootor on ~1981 kandilise pealt CU koodiga, 2 34-PDSIT solex karpat, ja eeldatavasti on siis hüdrotõukurid.
öeldakse, et seal ei ole vaja klapivahesid regullida, aga sümptomid:
kui olen nii enam-vähem iga päev või üle päeva sõitnud, siis hommikul käivitades on ütleme esimene minut käimist selline natuke ebaühtlane
aga kui on oma nädal või paar seisnud, siis käivitamisel on kõrvalistujapoolsest mootoripoolest omajagu tugevat klõpsumist (nagu toksiks mingi metallvardaga vastu teist ja nii 2-3 korda sekundis) kosta ja see kestab nii umbes kui oma 10 minutit on sõidetud, siis jääb tasapisi vaiksemaks ja lõpuks töötab mootor ilusti.
Siis veel teine asi, kui on ikka korralikult sõidetud ja mootor ilusti täiesti kuum ja teha väike peatus, kuskil bensukas nii paar minutit, et mootor ei jõua jahtuda, siis on käivitus üsna vaevaline, starter ei jõua nagu mootorit ringi keerata. Et mingi kolme-nelja katse pealt, hoian hinge kinni, et aku ikka vastu peaks nendele rasketele pööramistele, saab käima lõpuks.
Et kõik on ilus kui iga päev sõita ja mitte väga kuumaks ajada, aga kui jätta pikk paus, või kui proovida kuuma mootorit käivitada, siis ei ole nagu kõik päris korras?!
sissejuhetuseks siis , et mootor on ~1981 kandilise pealt CU koodiga, 2 34-PDSIT solex karpat, ja eeldatavasti on siis hüdrotõukurid.
öeldakse, et seal ei ole vaja klapivahesid regullida, aga sümptomid:
kui olen nii enam-vähem iga päev või üle päeva sõitnud, siis hommikul käivitades on ütleme esimene minut käimist selline natuke ebaühtlane
aga kui on oma nädal või paar seisnud, siis käivitamisel on kõrvalistujapoolsest mootoripoolest omajagu tugevat klõpsumist (nagu toksiks mingi metallvardaga vastu teist ja nii 2-3 korda sekundis) kosta ja see kestab nii umbes kui oma 10 minutit on sõidetud, siis jääb tasapisi vaiksemaks ja lõpuks töötab mootor ilusti.
Siis veel teine asi, kui on ikka korralikult sõidetud ja mootor ilusti täiesti kuum ja teha väike peatus, kuskil bensukas nii paar minutit, et mootor ei jõua jahtuda, siis on käivitus üsna vaevaline, starter ei jõua nagu mootorit ringi keerata. Et mingi kolme-nelja katse pealt, hoian hinge kinni, et aku ikka vastu peaks nendele rasketele pööramistele, saab käima lõpuks.
Et kõik on ilus kui iga päev sõita ja mitte väga kuumaks ajada, aga kui jätta pikk paus, või kui proovida kuuma mootorit käivitada, siis ei ole nagu kõik päris korras?!
Tuttavad mured(minu praegune buss käitub sarnaselt). Esiteks pole asi klappide regullimises,vaid vahetust nõuavad mõned hüdrotõukurid(parem juba kõik),ise ostsin Forsist.Aga starter tahab remonti.Enne Kihnu sõitu tegin tehnohoolduse ka oma bussi starterile st.võtta lahti, puhastada kollektor ja määrida puksid. Ideaalis tuleks starter remonti viia, kus kollektor treitakse üle,pannakse uued harjad ja puksid.
http://www.upload.ee/files/174697/t3.zip.html - igaks petteks, rem.juhend (saksa k.)
Re:
Õnnestub kellelgi see fail sealt tervelt kätte ka saada?Style kirjutas:http://www.upload.ee/files/174697/t3.zip.html - igaks petteks, rem.juhend (saksa k.)
Re: klappide regullimine hüdrotõukuritega mootoril?! või mis
annab veateate, kui faili lahti pakkima hakkan?! või on mul vana proge...
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Re: klappide regullimine hüdrotõukuritega mootoril?! või mis
Jah, mul sama mure. Proovin siis uuesti, kui rahval huvi
Re: klappide regullimine hüdrotõukuritega mootoril?! või mis
Huvi on, nagu näha
Re: klappide regullimine hüdrotõukuritega mootoril?! või mis
http://www.upload.ee/files/182145/t3.zip.html - nüüd vist õnnestus. Mul, vähemalt, pakkis lahti allalaetuna.