Ümberehitamise trahvi suurus?
Moderaator: ingmar
Ümberehitamise trahvi suurus?
Kas keegi on saanud või on kuulnud, et keegi on saanud politseilt trahvi auto ümberehitamise (loe: Type1 või type2 isepandud istmete kasutamise) eest?
Ja palju on võimalik saada?
Ja kas trahv on konstantne suurus või see sõltub, palju mul ebaseaduslikke reisijaid on?
Olen kuulnud, et Eestis on keegi saanud registreerida bussi 6 kohta. Kas selle casei kohta saaks lisainfot? Kas kasutati sama mudeli istmeid (vaevavlt)?
Võib ka otse kirjutada aivar(at)organisatsioon.ee
Ja palju on võimalik saada?
Ja kas trahv on konstantne suurus või see sõltub, palju mul ebaseaduslikke reisijaid on?
Olen kuulnud, et Eestis on keegi saanud registreerida bussi 6 kohta. Kas selle casei kohta saaks lisainfot? Kas kasutati sama mudeli istmeid (vaevavlt)?
Võib ka otse kirjutada aivar(at)organisatsioon.ee
Tõsi, minu T2 bussi on eelmine omanik (kasutaja: VWT2) registreerinud 6 kohta. Istmeid pole kunagi bussis näinud, komplektiga kaasas ka polnud. Pole ka vähimatki aimu mis kadalipp mind ees ootab kui peale "kodukoodud" camperi sisu valmimist tahan teedel kilomeetreid läbima hakata. Kuidagi ikka saab, alati on saanud
Ja muide, tudengibussi tahaks näha kui võimalik. Taastamine pooleli, mõned küsimused, kuna pole komplektset bussi näinud
Ja muide, tudengibussi tahaks näha kui võimalik. Taastamine pooleli, mõned küsimused, kuna pole komplektset bussi näinud
Kui hästi läheb, siis see laupäev on tudengibussi esimene versioon Haapsalus ja järgmine nädal Folgil.
Oleme hetkel lisaistmete kinnituste projekteerimise juures (attachis üks esimene pingemomendi simuleerimise joonis, millised jõud hakkavad tudengibussis mõjuma lisaistme jala kinnitusele), aga nagu olen saanud teada, siis pole vahet, kas laseme istmed paigaldada sertifitseeritud firmal või teeme ise, sest ARKist niikuinii heakskiitu ei saa...
Kas peaks bussi registreerima saksamaale või taanisse, kus lisaistmete paigaldamine pidi leebem protseduur olema?, seal ümber registreerima ja siis Eestisse tagasi tooma? Oskad sa öelda, kas sinu eelmine omanik sai 6 istet passi Eestis või kuskil välismaal?
Oleme hetkel lisaistmete kinnituste projekteerimise juures (attachis üks esimene pingemomendi simuleerimise joonis, millised jõud hakkavad tudengibussis mõjuma lisaistme jala kinnitusele), aga nagu olen saanud teada, siis pole vahet, kas laseme istmed paigaldada sertifitseeritud firmal või teeme ise, sest ARKist niikuinii heakskiitu ei saa...
Kas peaks bussi registreerima saksamaale või taanisse, kus lisaistmete paigaldamine pidi leebem protseduur olema?, seal ümber registreerima ja siis Eestisse tagasi tooma? Oskad sa öelda, kas sinu eelmine omanik sai 6 istet passi Eestis või kuskil välismaal?
- Manused
-
- Bussi istme jalg.jpg (14 KiB) Vaadatud 11795 korda
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
ma loodan, et Sa oled ikka ARK-st pärinud? Reeglid on meil kohati küll ulmekarmid, aga tegelikkus on ikka mõistlik ja "maa peal". Kui ARK-s nn tavatasemel kohe mutta tampima hakatakse, tasub pöörduda nn kõrgema taseme härraste poole - kohati napib paraku nn madalama astme meestel kas otsustusvõimet, ego suurust või mõlemat...draivar kirjutas:aga nagu olen saanud teada, siis pole vahet, kas laseme istmed paigaldada sertifitseeritud firmal või teeme ise, sest ARKist niikuinii heakskiitu ei saa...
terv,
Teet
näiteks teinud ametlikult motovahetuse, mis karmi pügala järgi võimatu (heitgaasisisalduste suurenemine), aga iseseisvat mõtlemist omavate ja reaalsust tajuvate ARK tehnikapealike tõttu ikka võimalikuks sai
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Mina sain ARK-ist sellise vastuse, et kui on registris kaubikuna ja on kolm kohta, siis ühe istmerea võin juurde panna, eeldusel, et seljatugede kaugus ei ületa 1,6m, ning kuna masina valmistamisaastal polnud nõuet tagumistele turvavöödele, siis pole ka need kohustuslikud. Kui aga veel üks rida juurde panna(nagu mul ka plaanis) siis tuleb esitada ümberehituseks taotlus. Kuna mul on ilusti VW T2 originaalistmed välja vaadatud, siis arvati, et ei saaddeta isegi sikutamisele. Kui aga ise aretada, siis peavad istmed taluma kolm tonni jõudu, ilma et nad lahti rebeneksid. Muidugi on ka variant, et laenad selleks ARK-i tsirkuseks mult istmed ja pärast kui paberid õiged tagastad need mulle ilusti ja pane või taburetid sinna sisse
T-2 74a
Kunagi, kui mina uurisin seda teemat, siis sain mingitelt tegelastelt vastuse, et kaubikusse (stokis 3 kohta) võid lisada veel 3 kohta. Seda tingimusel, et kaubaruum jääb sõitjateruumist eraldatuks. (Vahesein istmete taha)
Veel on meelde jäänud mingi infokild, et see vahesein peab olema kahe telje vahelisest keskpunktist eespool.
Kui tahta rohkem kui 6 kohta, siis tuleb teha ümberehitus ühes kolmest??? aksepteeritud ettevõttest.
Küsisin kunagi pakkumist Avestarkist, siis see oli niivõrd "soodne" et oleks võinud osta 9-kohalise bussi ja selle täieliku renoveerimise teha ja ikka oleks soodsam tulnud
See teema toimus minul tubli 6-7 aastat tagasi, mälu on tuhmunud, võimalik et ajasin mõned faktid sassi kah..
Veel on meelde jäänud mingi infokild, et see vahesein peab olema kahe telje vahelisest keskpunktist eespool.
Kui tahta rohkem kui 6 kohta, siis tuleb teha ümberehitus ühes kolmest??? aksepteeritud ettevõttest.
Küsisin kunagi pakkumist Avestarkist, siis see oli niivõrd "soodne" et oleks võinud osta 9-kohalise bussi ja selle täieliku renoveerimise teha ja ikka oleks soodsam tulnud
See teema toimus minul tubli 6-7 aastat tagasi, mälu on tuhmunud, võimalik et ajasin mõned faktid sassi kah..
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
sealt leiab kah nn päris-elu kogemust istmete osas:
lisaks tõdemus, et TLN ARKs aetakse asi keerulisemaks, kui vaja...motamees kirjutas: ...Vormistasin eksperdi aetud paberid ära ja sain sõiduauto, milles on kolm kohta. Mõne aja pärast panin kaks lisaistet paika ja läksin kohalikku ARKi ja palusin passi vahetust koos kahe lisaistmega. Ametnik tuli ja vaatas tooli kinnituse ja ohurihmad üle. Ütles veel, et väga kena. Nii saingi uude passi juba viis kohta.
Kõik asjad (toolid), mida sa ümber ehitad vaatab ekspert üle. Praegusel ajal sisse pandud lisatoolidel peavad olema ohurihmad. Ka peavad toolid olema tehases valmistatud (siis on neil mingid turvanõuded täidetud). Mina kasutasin kaugliini bussi toole. Seal on ohurihmadega (tooli küljes) ainult esimesed istmed. Rihmad on kahepunkti kinnitusega.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"