Vw 1300 1966
Moderaator: ingmar
täna on minu jaoks üks jube päev :S
täna hommikul helistas mulle Rekand ja palus et ma tema juurest läbi läheks, suure hõiskamisega hüppasin auto peale ja sõitsin tema juurde, lootes et kaaned valmis.
Kohale jõudes tuli aga välja tõsiasi, et neljast kaanest üks on reaalselt kasutatav, üks vb kui tõsist vaeva näha ja kaks tükki tõsised prügimäe kaup
lihtsalt klapi pesad on liiga suureks kulunud, isegi nii suured et klapi juhtpuksid logisevad sees :S
Käisingi täna forsis uurimas, et kas on võimalik ka uusi kaasi tellida või mitte, paisatab et on, aga hinna saan teada esmaspäeval, siis mõtlen edasi kuidas on majanduslikult arukam teha....
aga juhul kui kellegil pakkuda 2.0 kaasi, siis võiksite pakkuda...
täna hommikul helistas mulle Rekand ja palus et ma tema juurest läbi läheks, suure hõiskamisega hüppasin auto peale ja sõitsin tema juurde, lootes et kaaned valmis.
Kohale jõudes tuli aga välja tõsiasi, et neljast kaanest üks on reaalselt kasutatav, üks vb kui tõsist vaeva näha ja kaks tükki tõsised prügimäe kaup


lihtsalt klapi pesad on liiga suureks kulunud, isegi nii suured et klapi juhtpuksid logisevad sees :S
Käisingi täna forsis uurimas, et kas on võimalik ka uusi kaasi tellida või mitte, paisatab et on, aga hinna saan teada esmaspäeval, siis mõtlen edasi kuidas on majanduslikult arukam teha....
aga juhul kui kellegil pakkuda 2.0 kaasi, siis võiksite pakkuda...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
ma olen nagu igaltpoolt kuulnud, et se Rekand on tõsine kaanetegija vend (Kui eelmisel nädalal kuuldu väla jätta) aga kui liialt suured juhtpuksi pesad või kulunud klapipesad talle muret valmistavad siis sorry, kõike muud võib ju kodus põlve otsas kah teha. Hea soovitus murelapsele: uuri palun tallinna poolset kanti ja näed et seal osatakse vähemalt plokikaane kuluosi vahetada nagu seda juhtpuksid ja klapipesad on.
(eelmisel nädalal kuulsin nimelt tema turboaudi plokikaane tegemist mida ta tunde järgi maha võttis ja auto detoneerib nüüd 98 bensiiniga 13 kraadise eelsüüte nurgaga)
Ma sain kodus põlve otsas juhtpuksid vahetatud kui nende pesad enam orignaale kinni ei pidanud ja se oli suhtkoht nali. Pool tundi netis tuulamist ja land cruiseri ülemõõdus juhtpuksid saidki porschele tellitud.
Edu sulle ja loodan et su projekt saab varsti kokku.
(eelmisel nädalal kuulsin nimelt tema turboaudi plokikaane tegemist mida ta tunde järgi maha võttis ja auto detoneerib nüüd 98 bensiiniga 13 kraadise eelsüüte nurgaga)
Ma sain kodus põlve otsas juhtpuksid vahetatud kui nende pesad enam orignaale kinni ei pidanud ja se oli suhtkoht nali. Pool tundi netis tuulamist ja land cruiseri ülemõõdus juhtpuksid saidki porschele tellitud.
Edu sulle ja loodan et su projekt saab varsti kokku.
...JAH ,on võimalik! Minul on olemas mitu komplekti TUTIKAID ja veel selliseid,mida mujal tikutulega taga aetakse 371 S(tehase poolt juba suuremate klappidega,nagu PORSCHE 914) ja veel kui on T4 mootori juppe vaja(saaled,klapi puksid,klapid,vedrud,väntvõllid,silindrid-kolvid,tihendi komplektid,SOLEX karpad jm.)kõik uus ja tehase kaup,küsige privas üle.Style kirjutas:Kas tõesti kellegil on pakkuda korralike kaasi? IMO kõik nad on parajalt põlenud...
Dexterile EDU !
Neid arvamusi on mitmeid, olen isegi kuulnud nii üht kui teist, kuid kui vaatada ka mehe tulemusi, siis tänu sellele otsustasingi kaaned tema juurde viia. Muide neid audi kaani nägin seal, nii nagu ma seal olles aru sain, koos audi kaante omanikuga siis oli keegi neid vahepeal veel näppinud, aga see selleks...jeff01 kirjutas:ma olen nagu igaltpoolt kuulnud, et se Rekand on tõsine kaanetegija vend (Kui eelmisel nädalal kuuldu väla jätta) aga kui liialt suured juhtpuksi pesad või kulunud klapipesad talle muret valmistavad siis sorry, kõike muud võib ju kodus põlve otsas kah teha. Hea soovitus murelapsele: uuri palun tallinna poolset kanti ja näed et seal osatakse vähemalt plokikaane kuluosi vahetada nagu seda juhtpuksid ja klapipesad on.
(eelmisel nädalal kuulsin nimelt tema turboaudi plokikaane tegemist mida ta tunde järgi maha võttis ja auto detoneerib nüüd 98 bensiiniga 13 kraadise eelsüüte nurgaga)
Ma sain kodus põlve otsas juhtpuksid vahetatud kui nende pesad enam orignaale kinni ei pidanud ja se oli suhtkoht nali. Pool tundi netis tuulamist ja land cruiseri ülemõõdus juhtpuksid saidki porschele tellitud.
Edu sulle ja loodan et su projekt saab varsti kokku.
Ega Rekand konkreetselt ei öelnudki et neid teha ei saaks, saab küll, aga lihtsalt mis hinna ja vaevaga see on juba iseasi. Eks ma jään ootama mis vastuseid ma mõnest kohast saan ja kui midagi arukat pole arutan Rekandiga uuesti läbi. Rekandi viga minujaoks on see et ta ei ütle töö hinda enne kui töö tehtud, isegi mitte hinnajärku....
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Ma ei arvagi seda, et rekandi teadmiste taha miskit jääks kui jutt käib NA ralliautodest milledele ta ohtralt kaasi on teinud. Et auto käiks gaas põhjas hästi edasi on tegelikult vaid paar valemit mille järgi joonduda. Kahjuks olen erinevaist allikaist kuulnud, et turbomootoritega pole ta päris kodus ja seadmed mis ta on aastatega kokku sebinud olid juba enne hankimist iganenud tehnika. Mees võib osata ja tahta ja mis kõik veel aga kui pole õiget tehnikat ja vahendeid siis kisuvad ka lihtsad tööd liialt kalliks kuna aega kulub nende teostamiseks kauem.
Võrdle kasvõi labaseimat asja nagu juhtpukside vahetus:
a) ....otsid õiged puksid, kui ei leia siis otsid materjali ja treid, peksad vanad välja nii, et võid kaanele viga teha, kuumutad kaant, jahutad pukse ja surud uued sisse...kui mõõdud klapivad jäävad pidama ja kui tehas näkku ei pane saab õige toleranstiga. Ühesõnaga suurem kirvetöö.
b) ...hõõritsaga vanad üle, lööd hülsi sisse ja hõõritsaga mõõtu.
Respect kõigile kes oma tööd tunnevad ja seda üle perse ei tee.
Dexter pane tempot juurde, ma ei jõua ära oodata kuna su raketiga proovitiirule saab
Võrdle kasvõi labaseimat asja nagu juhtpukside vahetus:
a) ....otsid õiged puksid, kui ei leia siis otsid materjali ja treid, peksad vanad välja nii, et võid kaanele viga teha, kuumutad kaant, jahutad pukse ja surud uued sisse...kui mõõdud klapivad jäävad pidama ja kui tehas näkku ei pane saab õige toleranstiga. Ühesõnaga suurem kirvetöö.
b) ...hõõritsaga vanad üle, lööd hülsi sisse ja hõõritsaga mõõtu.
Respect kõigile kes oma tööd tunnevad ja seda üle perse ei tee.
Dexter pane tempot juurde, ma ei jõua ära oodata kuna su raketiga proovitiirule saab

ohh, peale tänast saan jälle kergemalt hingata, tänud erx66 
Nimelt sai täna käidud üks tiir tapal ja sealt soetatud endale täiesti uued kaaned. Kaantega sain kaasa uue klapid, klapi juhtpuksid vedrud ning palju muud kaanetga kaasa käivat ja isegi ühe mootori tihendi komplekti. Kõik uued ja pakendis...
Uus kaan siis ka suuremate klappidega: 40 mm ja 39mm(esmase kiire mõõtmisega)





Ainukeseks vaheks vanade kaantega esmapilgul tundus on väljalaske pordid. nüüd pean uued väljalaske Flantsid tegema ja siis peaks asi supper olema....loodame et on kaa

Joosep...ma tahaks kaa juba masinaga tiiru teha...aga selleni veel oi oi kui palju aega

Nimelt sai täna käidud üks tiir tapal ja sealt soetatud endale täiesti uued kaaned. Kaantega sain kaasa uue klapid, klapi juhtpuksid vedrud ning palju muud kaanetga kaasa käivat ja isegi ühe mootori tihendi komplekti. Kõik uued ja pakendis...
Uus kaan siis ka suuremate klappidega: 40 mm ja 39mm(esmase kiire mõõtmisega)





Ainukeseks vaheks vanade kaantega esmapilgul tundus on väljalaske pordid. nüüd pean uued väljalaske Flantsid tegema ja siis peaks asi supper olema....loodame et on kaa


Joosep...ma tahaks kaa juba masinaga tiiru teha...aga selleni veel oi oi kui palju aega

1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
deeeem milline vedamine
aga mõõda siis huvipärast põlemiskambrite mahud ära, saad kindla surveastme teada ja kui mahud erinevad olilisel määral (1 ccm alates peaks olema suht oluline juba) siis aja nad võrdseka ja poleeri millegiga põlemiskambrid seest ära kuna tehasevalu on suht ränk
alumiiniumdetailide pesuks kasutavad mootoriehitajad kuuma vett ja seepi mitte alumiiniumi söövitavaid asju nagu break cleaner ja bensiin. Iseasi kas se bensiin tõesti nii hull on aga mitmes videos on seda rõhutatud.

aga mõõda siis huvipärast põlemiskambrite mahud ära, saad kindla surveastme teada ja kui mahud erinevad olilisel määral (1 ccm alates peaks olema suht oluline juba) siis aja nad võrdseka ja poleeri millegiga põlemiskambrid seest ära kuna tehasevalu on suht ränk

alumiiniumdetailide pesuks kasutavad mootoriehitajad kuuma vett ja seepi mitte alumiiniumi söövitavaid asju nagu break cleaner ja bensiin. Iseasi kas se bensiin tõesti nii hull on aga mitmes videos on seda rõhutatud.
jeff01 kirjutas:deeeem milline vedamine![]()
aga mõõda siis huvipärast põlemiskambrite mahud ära, saad kindla surveastme teada ja kui mahud erinevad olilisel määral (1 ccm alates peaks olema suht oluline juba) siis aja nad võrdseka ja poleeri millegiga põlemiskambrid seest ära kuna tehasevalu on suht ränk![]()
alumiiniumdetailide pesuks kasutavad mootoriehitajad kuuma vett ja seepi mitte alumiiniumi söövitavaid asju nagu break cleaner ja bensiin. Iseasi kas se bensiin tõesti nii hull on aga mitmes videos on seda rõhutatud.
põlemiskambri mahud on samad, vähemalt silmaga kaht kaant kõrvuti pannes olid küll identsed, ainukeseks vaheks jäigi siis väljalaske pordid...
eks kui valmis saan asjad siis annan teada ja eks näitan ka mõne pildi

täna sain kätte ka esimeste suppordite rem komplektid(tagumised juba ammu korras, lihtsalt esimesed läksid vahel juba meelest) ja lõpuks vedasin ka töökotta ära kõik neli velge. Peale seda kui veljed said 27 minta nurgas vedeleda, lükkasin nad pukki ja kukkusin katma, homme kui viitsin ja kui aega leian värvin vast üle.
pilt siis kuidas üks velg originaal vormis ja teine juba ootab värvimist...

1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
krt alles nüüd kui teist korda jeff`i teksti läbi lugesin, alles siis sain aru mida mõtlesid
eks ma mõõdan üle ja vaatan et asi hea oleks, aga esmalt pean klapid ja muu sodi sisse saama. Ja nagu sinagi Joosep ootan mina kaa hetkel flantside taga...
ja mis enne usnustasin mainida, Rekand siia alustas neljast kahe kaane taastamisega ja täna kui kaante järel käisin siis ütles et kahest saab isegi päris kergelt asja, lihtsalt esmapilgul olevat asi hullem tundunud...väga hea jääbki kaks kaant varuks....Tegelikult isegi neli kuna ka need teised kaks pole veel hukale määratud....

ja mis enne usnustasin mainida, Rekand siia alustas neljast kahe kaane taastamisega ja täna kui kaante järel käisin siis ütles et kahest saab isegi päris kergelt asja, lihtsalt esmapilgul olevat asi hullem tundunud...väga hea jääbki kaks kaant varuks....Tegelikult isegi neli kuna ka need teised kaks pole veel hukale määratud....
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks