Vw 1300 1966
Moderaator: ingmar
kardan et minu lillal loomal on pahtlit 3-5kg seljas aga kuna ma sel suvel teda ilmselt värvima ei hakka (Samuti vaja mootor esmalt jonksu saada) siis tegelikku tõde ei tea. Igatahes on ligi 10ne aastaga mis se värv seal seljas on olnud paistab umbes kümmekond kohta pahtli lahti lasknud olevat.
Keep up the good work!
Keep up the good work!
ega seal uste peal nüüd meetrite jagu kah seda pahtlit pole, üks koht oli, kus pahtlit rohkem, ülejäänud kohad on lubatud piirides ning ei usu et erilisi probleeme peaks tekkima, muidugi ei saa seda garanteerida 10 aastaks, aga no kes teab, vb selle aja sees auto 4 korda tooni vahetanud või mine tea, pole äkki veel värvi alla jõudnudkiVant kirjutas:see uste pahteldamine on karm. ükspäev tõmbad pauguga ukse kinni ja ongi pahtlel kadunud.

Täna askeldasin jälle natuke mootori kallal, nimelt jõudsid mu juurde tagasi teine pool plokist koos siis õli stutsidega, mis istuvad täpselt vana õli radika koha peale, aga nüüd nii et saaksin sealt otse voolikud edasi vedada...stutsid siis sellised:



Kuna sain täna ploki kätte ja siis kogusin julgust ning lõikasin plokki ka õli pihustite jaoks augud, üritasin täna veel hüdraulika poodi jõuda et ülejäänud vajaminevad jupid osta õliringluse tegemiseks, aga poed olid juba kinni ning jäigi töö poolikuks

augud siis silindri/hülsi avade all täpselt , sinna kinnituvad õli pihustid ja õli kanalid hakkavad jooksma siis väljaspool plokki...täna üritasin seal natuke neid sättida, ikka paganama kitsas on küll....ühelt pool liigub kolb ja teiselt poolt vänt, vahele jääb sinna mingi 5 mm , sealt vahelt pean ma suutma ka selle õli pihusti läbi tuua



ahjaa, siin vahepeal tundsin juba muret auto juhtmestiku poole pealt, vana juba nii mäda et tagasi ei kannatanud panna ja käisin ja uurisin et kust saaks uut juhtmestikku...paar auto elektrikut ja mõned asjaga kursis olevad tuttavad soovitasid vaadata vene autode juhtmestikke, et need on suht ilmastiku-, õli- ja kuumakindlad. Nii saigi muretsetud Gaz-53 uus juhtmestik. Siit siis läheb kasutusse ainult juhe ise(hea ristlõike pärast), aga kõik pistikud ja klemmid lähevad uued.

Ja miks valisin just Gaz-53 juhtmestiku, no esiteks oli see mis mulle soovitati, kuna veokal ju head pikad juhtmed, teiseks põhjuseks oli hind millega terve juhtmestiku kätte sain

1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Eile olid mul telefonis siis sellised fotod:


Tänud abis olnud Timole
Ja täna panin põrnika kere niipalju kokku kui palju andis panna( uksed, tiivad, kapott ja tagumine luuk ning kõik mis nendega seondus) nimelt nüüd viimane aeg kõik detailid järgi proovida et kas ikka sobivad või ei sobi ning viimane aeg viimasteks muutusteks ja ümber tegemisteks.
Kokkuvõtteks:




Kui üht esimest tiiba ette sobitasin siis suutsin seda vigastada ja pidin eeltöö uuesti tegema :S kui ei midagi hullu. Kuna tagumisi tiibu ma niiehknaa hetkel kruntida ei saanud, sest neid vaja veel laiemaks teha, sama ka astme laudadega, siis krundin ka selle ühe tiiva pärast koos teiste asjadega.
Peale kruntimist leidsin veel auto kere pealt kaks vigastust:juhipoolsel küljel on nii ukse kui tagumisel akna piidal väike mõlgike, ning katuselt leidsin samuti ühe imetillukese lohukese....täna said need juba parandatud ning probleem lahendatud. Samuti said ka tiiva ja kere vahed niipalju korda aetud, et vähemalt see kummi tihend kõik ebatasasused ära katab.
tänud ka Zukkerile tänase abistamise eest


Tänud abis olnud Timole

Ja täna panin põrnika kere niipalju kokku kui palju andis panna( uksed, tiivad, kapott ja tagumine luuk ning kõik mis nendega seondus) nimelt nüüd viimane aeg kõik detailid järgi proovida et kas ikka sobivad või ei sobi ning viimane aeg viimasteks muutusteks ja ümber tegemisteks.
Kokkuvõtteks:




Kui üht esimest tiiba ette sobitasin siis suutsin seda vigastada ja pidin eeltöö uuesti tegema :S kui ei midagi hullu. Kuna tagumisi tiibu ma niiehknaa hetkel kruntida ei saanud, sest neid vaja veel laiemaks teha, sama ka astme laudadega, siis krundin ka selle ühe tiiva pärast koos teiste asjadega.
Peale kruntimist leidsin veel auto kere pealt kaks vigastust:juhipoolsel küljel on nii ukse kui tagumisel akna piidal väike mõlgike, ning katuselt leidsin samuti ühe imetillukese lohukese....täna said need juba parandatud ning probleem lahendatud. Samuti said ka tiiva ja kere vahed niipalju korda aetud, et vähemalt see kummi tihend kõik ebatasasused ära katab.
tänud ka Zukkerile tänase abistamise eest

1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
jeff01 kirjutas:tore et asi edeneb, nina näeb juba päris tore välja.
Kuidas sa selle pika kapoti serva alla jäänud osa ära varjad või ei varjagi?
Kunagi võiksid selle kapoti ehk siiski sebida, annaks LOOKi juurde
selle pika osa, mis kapoti alla ei ulatu, sellega suurt muret eriti pole kuna sinna mahub täpselt number, kuigi jaa, olen ka ise mõelnud kunagi hiljem pika kapoti peale..eks näis, praegu ajan sellega läbi...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
täna kulutasin natuke raha jälle põrnika peale, ostsin ära tihendi kahe ploki ühendamiseks, peale tohutuid kõnesid ja seletusi sai koos terrosoni spetsialistidega välja valitud locktight 518 välja valitud. Väidetavalt pidi see kõige sobivam sinna olema.
Ja täna vedasin endale ka teise mootori koju, kas siis varuosadeks või siis järgmiseks projektiks
tegemist jälle 2.0 õhkjahutusega, seekord mootori koodiks cv.

Ja täna vedasin endale ka teise mootori koju, kas siis varuosadeks või siis järgmiseks projektiks


1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Krt...ma pean tihedamini netis käima ja tihendamini msn`i kasutamaStyle kirjutas:BTW mul seisavad ja roostetavad 2 sellist mootorit lahtivõetuna. Kui huvi on, võin osade säilimise mõttes need loovutada.dexter kirjutas:seekord mootori koodiks cv.
PS. Tohoh, ei arvanud, et nii kuum kaup!Mootorid (mõlemad!) juba broneeritud

Tahtsin viia väntvõlli ja hooratast lihvimisse, aga kuna hooratas oli roostene siis mõtlesin et lasen ta cnc pingist läbi. Tulemus, mis aga välja tuli, oli kurb

Nüüd pean siis uue muretsema kusagilt....

1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
tasakaalustanud oleksingi, kui oleks hooratas ok olnud. aga see hooratas käis juba treiali käes jujeff01 kirjutas:Miks uut vaja, kas vana ei anna treipingis üle lasta? vänt ja hooratas on anyway soovitatavad üle tasakaalustada.


eks kui uue hooratta saan siis lepin uue aja tasakaalustamises kokku...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Arendasime edasi natuke ka kolvi õlitus pihusti stutse... originaalis nad siis sellised et auk on stutsist otse läbi, ülevalt sisse ja alt välja, mul oli vaja aga need natuke ümber teha et ava oleks otse keerme koha peal. Seega keevitasime alumise ava kinni ja purisime uue täpselt õige koha peale.

Pildilt vast paremini aru saada kust keevitatud ja kuhu uus ava puuritud.
Täna sain kätte ka kaks piduri ketast, kahjuks teised kaks tulevad kas nüüd esmaspäevaks või siis peale pühi...suurt hullu pole midagi...
hetkel näevad nad välja siis sellised:

ja pärast seda kui olen natuke CNC pingi taga mänginud peaksid kõik neli välja nägema sellised:

muidugi oleksin kohe soetanud jahutusega kettad, aga üksgi firma ei paku midagi mis mulle sobiks, nii tuleb ise endale sobivad kettad teha
Nüüd väike meeldetuletus Igmarile (loodame et sa loed seda): Vaata oma varanduse aega, ehk leiad mulle miskit

Pildilt vast paremini aru saada kust keevitatud ja kuhu uus ava puuritud.
Täna sain kätte ka kaks piduri ketast, kahjuks teised kaks tulevad kas nüüd esmaspäevaks või siis peale pühi...suurt hullu pole midagi...
hetkel näevad nad välja siis sellised:

ja pärast seda kui olen natuke CNC pingi taga mänginud peaksid kõik neli välja nägema sellised:

muidugi oleksin kohe soetanud jahutusega kettad, aga üksgi firma ei paku midagi mis mulle sobiks, nii tuleb ise endale sobivad kettad teha

Nüüd väike meeldetuletus Igmarile (loodame et sa loed seda): Vaata oma varanduse aega, ehk leiad mulle miskit

1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Nii suured tänud Ingmarile...Uus hooratas käes, puhtaks lihvitud ja nägi kordades parem välja kui eelmine. Täna hommikul viisin hooratta koos vändaga tasakaalustamisse ja lõunaks oli juba käes. Öeldi et polnud just mitte kõige kergem töö, aga ka ei midagi üle mõistuse.
Täna hommikul said ka plokikaaned lõpuks tegemisse viidud, kokku viisin tegemisse 4 kaant+ kastitäis klappe ja juppe ning palusin siis parimatest kokku panna ja kaaned heaks teha...
aga nüüd pühasid pidama;)
Head Jaani kõigile
Täna hommikul said ka plokikaaned lõpuks tegemisse viidud, kokku viisin tegemisse 4 kaant+ kastitäis klappe ja juppe ning palusin siis parimatest kokku panna ja kaaned heaks teha...
aga nüüd pühasid pidama;)
Head Jaani kõigile

1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks