Jälle üks vinge vidin küttesüsteemis millele nime ei tea. Kutsun siis "püksteks".
Eelmine omanik on küll raami keevitanud, aga "püksid" jättis vahele. Mõtlesin, et saan keevitatud lihtsalt põhja alt, aga kui käega pealt katsuda on seis sama.
Küsimus on: kuidas kõige lihtsamini kätte saab? Hetkel on nagu sillatala ees ja käigukast ees... tundub nagu maru suur töö.. Kellelgi mõni Volkarimehe trikk varrukast võtta?
kasti mahavõtt pole suurem töö. aga sellest, kahjuks, ei piisa. minu arust neid ei saagi muidu lappida, kui kas alt silda eest ei lõika või pead "pükste" kohale keresse augu lõikama. ära nad niisama ei tule, minu arust on nad kinni pandud tehases
Et kui ma pükste alt lõikan tala ja mootori poolse otsa keevised lahti, siis peaks tulema välja niisama? Mõlema haru ümber on igast torustikku ja kinnitusvidinaid, nii et äkki ikka ei tule....
kui ma õieti mäletan siis ma vist lõhkusin selle täiesti ära, juppidena lõikasin välja, kuna isegi põrhja poolt(pealmine pool) oli toru äiesti sõelapõhi siis polnud enam midagi teha. Mõtlen miskit kolmiku aleternatiivi sinna välja, ehk mingi soojustatud toru vms...
Minu point oli see ära taastada ehk siis all olevana lappida või võtta tervena välja ja pärast tagasi panna.
Samas, hea point, kui võtta tema ehitust, võiks olla vabalt mitte jäik ühendus "säärteks" ehk siis lõõtsa otsa pool kere küljes on ainult lühike lõik toru, mis on ühenduslüliks lõõtsa ja sääre vahel. Nina poolses otsas on kolmik nende kokku ajamiseks. Ainuke asi veel, et mitte jäik ühendus peab kuidagi paigal püsima - klassikaline vitsadega lakke? Põhja all ju ilmatu pikk lõõts vitstega "laes".
Keeruline jutt, võin õhtul idee maha joonistada. Kiitke või laitke.
Küsimus jääb, miks vinged Saksa insenerid selle nii tegid nagu ta on...