Tänaseks on kolvid sees, silindrid peal, kaaned peal, originaal tõrukurvardad sees ja nookurid peal. Vahed õnnestus probeemideta originaal varrastega välja reguleerida ja lühemaks neid tegema ei pidanud.
Se varraste lühendamise legend sai alguse ilmselt sellest, et mootori üle-eelmine omanik arvas tema surveastmeks 10 kanti olevat ja see saavutatakse tavaliselt kaantest maha freesides ja kaasi plokile lähemale nihutades. Õnneks on kaantelt vähe maha võetud on surveaste 8:1, mis lubab kõigi originaalosade kasutamist. (Kuni 4500 pöördeni aga kuhu mul teda ikka keerutada on kui STD väntvõll seda niikuinii ei luba)
Natukene tegelesin ka plekkidega.....valisin kahest kehvemast välja ühe vähem kehvema komplekti ja puhastasin ära suure plekk kasti milles istub generaator (Sellel keevitasin ka 2 toru otsa kinni) järgmiseks võtsin ette plekid mis istuvad silindrite peal ja millesse on löödud numbrid 1&2 ning 3&4 ja peale neid klapikambri kaaned mis on üsna õhukesed juba

Kõik need asjad värvisin musta matiga ära panin nad oma aega ootama. Rohkem plekke mul kahjuks pole...ei teagi kas on neid veel vaja või piisab (Silindrite all on vaid kroomplekid)
Nüüd asi natukene raha taga sest niipea miskit osta ei kannata aga vaja oleks õlitorusid (4tk) filtri jalga ja õliradikat. vaja flantsid lõigata ja torud/põlved osta. Eks niikaua uurin siis genekat ja katsun seda ilusamaks teha (Se miskite vene geneka osade põhjal üles ehitatud)