VW 1300 ´69
Moderaator: ingmar
-
- kaine mõistus
- Postitusi: 29
- Liitunud: K Mär 31, 2004 9:12 pm
-
- kaine mõistus
- Postitusi: 29
- Liitunud: K Mär 31, 2004 9:12 pm
-
- kaine mõistus
- Postitusi: 29
- Liitunud: K Mär 31, 2004 9:12 pm
VE jäävad ära ja tuleb lihtsalt MS sest sellega on mõne auto näol juba kogemusi (3tk tegelt käima saanud olgugi et 2 tk läbi raskuse )
MS on lihtsalt piisavalt võimekas sellise ökoprojekti jaoks ja kõik mis on vemsil olemas on MSile juurde tehtav kui tarvis peaks minema. Nagu algajal ikk ajuhtub siis on MSi ka kergem remontida isegi olen suutnud paar FETi ja takistit ära vahetada mida ma vemsi plaadil teha ei suudaks.
MS on lihtsalt piisavalt võimekas sellise ökoprojekti jaoks ja kõik mis on vemsil olemas on MSile juurde tehtav kui tarvis peaks minema. Nagu algajal ikk ajuhtub siis on MSi ka kergem remontida isegi olen suutnud paar FETi ja takistit ära vahetada mida ma vemsi plaadil teha ei suudaks.
Pole kahjuks võimalik olnud oma autot edasi arendada aga kuna hirmus isu midagi teha siis vahepeal olen maha saanud taandarenguga.....nimelt olen teinud põhjaga autost põhjata auto. Alguses olin sellest autost vaimustunud, kuna tal paistis olevat ideaalne põhi (nii ideaalne nagu seda 40a vana plekk saab olla) Mõtlesingi, et lasen selle korralikult kaheltpoolt puhtaks ja konserveerin kaasaegse keemiaga. Kui olin 8h rellakaga autost istunud ja mõned traatharja kettad ribadeks lasknud pidin aga tõdema, et põhi on nagu sõelal....ei midagi suurt aga sajad tillukesed läbivad augud mis põhja alt valgustades salongis hästi näha olid Ülirahul olen ma aga sellega, et kõik muu (Keskmine tunnel, karbid ja astmelaudade alused plekid, koopad jne jne) on kõik superkorras ja nihkaga mõõtes paksemad kui kaasaegsete autode plekk. Tore on ka see, et põhjaplekk on tal nii lihtne et seda saab siledast plekist teha.
PS. Tegelikult oli kõik ilus puhas ja haljas aga piltidel näeb nii inetu välja sest peale roostemuunduriga töötlemist sõi se igasugust oksiidi sealt välja.....auto lausa krõbises kui ma poole liitri keemiaga kogu haljaks lastud ja puhastatud pleki üle pihustasin ja uksed kinni seisma jätsin.
PS. Tegelikult oli kõik ilus puhas ja haljas aga piltidel näeb nii inetu välja sest peale roostemuunduriga töötlemist sõi se igasugust oksiidi sealt välja.....auto lausa krõbises kui ma poole liitri keemiaga kogu haljaks lastud ja puhastatud pleki üle pihustasin ja uksed kinni seisma jätsin.
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
kas kolviteema ei ole enam aktuaalne ja pistan endaga kaasas reisivad kolvid riiulisse tagasi?
kuda Sa ploki nii puhtaks said? Pagana hea näeb välja... Viitasid bensiinile ja ebameeldivale tööle: kraapisid lihtsalt traatharjaga bensiinis?
t,
Teet
PS! sellele, et tegemist on "ilmselt millegi mitteliikuva plokiga", ma ju viitasin - kood ei haagi VW märgistusega
kuda Sa ploki nii puhtaks said? Pagana hea näeb välja... Viitasid bensiinile ja ebameeldivale tööle: kraapisid lihtsalt traatharjaga bensiinis?
t,
Teet
PS! sellele, et tegemist on "ilmselt millegi mitteliikuva plokiga", ma ju viitasin - kood ei haagi VW märgistusega
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Ah et sul kolvid kaasas.....siis peame rääkima.
Täna tõusis see teema taas päevakorda kuna 1 mees kellel tartus kraam olemas on ei taha sellest loobuda. Palun pane mulle privaati mis kolvid sul on et kas siledad, väikse lohuga või suure lohuga ja kas 85,5 või 86mm hülssidele ja mit tükki......pea krt ei pea kinni, küll aga postkast.
Alumiiniumist asju puhastan traatharjaga....näiteks elektridrelli otsas.
Täna tõusis see teema taas päevakorda kuna 1 mees kellel tartus kraam olemas on ei taha sellest loobuda. Palun pane mulle privaati mis kolvid sul on et kas siledad, väikse lohuga või suure lohuga ja kas 85,5 või 86mm hülssidele ja mit tükki......pea krt ei pea kinni, küll aga postkast.
Alumiiniumist asju puhastan traatharjaga....näiteks elektridrelli otsas.