Kas type1 õhkjahutajale toodetakse kaplokikaane tihendeid?
Ühest kaanest leidsin miski pabertihendi ja teisest kaanest leidsin silikooni

Silikoon näib justkui kõige mõttetum materjal seal vahel. Summuti pasta äkki parem?

Kui ma ei eksi siis uute osade puhul tihendeid ei kasutata? aga oma mootoril peaksin sinna miskit ikka panema kuna nii silindrid kui ka plokikaaned on vanad ja eri mootoriteltki. Kas paksust fooliumist lõigata on vale ?
Mis tihendeid kasutatakse silindrite all ? Pole tihendeid leidnud aga ainus mootor mille ise laiali võtsin sisaldas spacereid mis silindreid kõrgemal hoiavad.

kas need toimivad ka tihendina ja lisatihendamist ei vaja? Kas need on kõigil mootoritel? kui ma ei eksi siis seal vaid kerge karterituul ja õli

kas need spacerid võib ära jätta? Mis tihendeid siis peaks kasutama? (Loomulikult tõuseb surveaste aga minuarust on isegi originaal surveaste liiga madal tänapäeva bensiinide kasutaiseks kas siis ülelaetuna või mitte
Lugupidamisega, Joosep