Vw 1300 1966

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

Kaua oodatud jupid tulid siis plasmast...kvaliteet polnud küll nii hea kui oleks tahtnud(lootsin CNC plasma lõikusest rohkem ,kuna oma tööjuures oleks võinud käsi plasmaga pea sama kvaliteediga lõigata, aga las siis olla)

Pilt

ketas koos sadulaga siis küljes:
Pilt

siin siis sadula kinnitus, koos sadula ja suppordiga
Pilt

Homme loodetavasti saan ka tükid mis lähevad sadula kinnituse ja sadula vahele kätte(lõikasid valesti ja teevad uued tükid), siis saab need omavahel kokku keevitada ja võib tagumiste pidurite kinnituse teema lõpetanuks pidada.

tagant:
Pilt

eest:
Pilt



ka esimene pool hakkab looma, täna siis toodi poolikud jupid, et ennem kinnilasmist veel viimast korda järgi proovida...
käändmik ja madaldus+võll+suppordi kinnitus
Pilt

võlli ja madalduse osa tagumine pool kokku keevitatult
Pilt
Pilt

Pilt

ja lõpuks siis niisama kokkupandult:
Pilt

Vabandan jällegi kehvade piltide kvaliteedi eest, lihtsalt polnud aega kabinetti fotoka jäele minna ja tegin pildid telefoniga, kui asjad valmis siis teen korralikult fotokaga.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

niih, täna sain siis viimased jupid kätte.
Pilt

esmalt sai siis niisama alla proovitud:
http://static1.album.ee/files/758/27/la ... 9_ujzs.jpg
Pilt
Pilt

pärast proovimist tuli siis väike viga välja, ees kõik klapib ja on ok, aga taga oli suppordi keevitus end keevitusega nats kõveraks tõmmanud ja Piduri sadul käis vastu ketast, ehk siis pidin tagu suppordi kinnituse freespinki saatma uuesti.

Kahjuks ei saanud alla proovida mõlemat poolt korraga, kuna üks sharniir ja üks ratta laager olid mul teises majas ja ligipääs mul sinna puudus :(

peale kogu jama siis juppide tegemine:
Peale Liivapritsi:
Pilt
Pilt
Pilt

Happekrunt:
Pilt
Pilt
Pilt

Krunt:
Pilt
Pilt

Värv:
Pilt
Pilt

Ja lakk:
Pilt
Pilt
Pilt



Täna proovisin veel järele, koos supporditega enam mulle 13" velg alla ei mahu, arvatavasti ka mitte 14" vb õige offset`iga 14 läheb, aga paras ikka 15"
Üritan esimesel võimalusel oma sharniiri kätte saada ja alla panna autole, tahaks juba ratastele lasta ja vaadata mis siis lõpuks auto kõrguseks sai...kui esiots sobib siis tagaots tagant järgi, tollega läheb kordades lihtsamalt ;) loodame :twisted:
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

nii kuna, täna tööpäev lühike siis sai jälle natuke töökojas veedetud...esmalt siis käändmikud auto külge:
Pilt
Pilt

ja siis rattad alla :P

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Taga rattad veel ikka vägevalt lääpas :D, aga eks mootori raskus parandab asja, loodetavasti :roll:


Siin siis mõned pildid kui tiib ka küljes:
Pilt
Pilt

Hetkel ka all 13" plekid (ilma piduriteta)....uus velg peaks natuke asja veel parandama...



Peale rataste allapanekut ei saanud veel hing rahu, leidisin et kapis vedeles 100g põrra värvi ja mõtlesin et prooviks mõne suurema detaili peal, mis sa siis lõpuks endast kujutab ;)

esmalt siis tagaluugi ja mõne muu väiksema detaili matistus
Pilt

ja peale seda peale krunt:
Pilt

ning siis värv ja lakk:
Pilt


Siin pildil siis näha kontrasti mida hakkavad mängima roheline ja must ;)


Pilt

Kahjuks on tegemist väga kehva värviga ja 100g ei piisanud et kogu detail ilusti ära katta, ehk luuk jäi natuke pilve, kuid pole, sain aimu milline see värv suuremal pinnal välja näen ja olen tulemusega igati rahul :P
Mis teie arvate ??
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

mina arvan et: super supertissimo! :rock: :rock: :rock:
Kasutaja avatar
Tuul
teadja-inime
teadja-inime
Postitusi: 42
Liitunud: K Sept 17, 2008 9:06 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tuul »

Väga ilus! Mina oleks võibolla elektrisinise teinud, aga võibolla ka mitte.
65a. Karmann Ghia 1200
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Kui tüli ei tee siis seleta mis suunas ja mitu kihti metallikuga katad ;)
(Tore oleks ka teada kui märjaks miski kihi lased) Värv on põrnikale igati sobilik.
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

jeff01 kirjutas:Kui tüli ei tee siis seleta mis suunas ja mitu kihti metallikuga katad ;)
(Tore oleks ka teada kui märjaks miski kihi lased) Värv on põrnikale igati sobilik.
nii siit see siis tuleb :P

kui tuua näiteks minu värv, siis see nõuab eraldi alusvärvi...hõbedast, lihtsalt selleks et see roheline paremini kataks, kuna koosneb ca 9 ernivast pigemendist ja terast(enamus on terad). Esmalt siis hõbedane värv alla lasta, soovitaks lasta kolmes kihis vähemalt, et saaks pind võimalikult ühtlane.

Peale seda kui hõbe all ja pind matiks kuivanud võiks lasta esimese kihi metallikut peale, mina lasen nii et esimese kihi suht kerge udu, nii et pind märjaks ei jää, see kiht näitab välja kõige paremini kui miskit kuskil viga või pahasti.

Teise kihi lasen peale juba suht märja, liikudes püssiga siis paremalt vasakule või vastupidi, tegelikult pole see korraliku värvimise juures ülde tähtis, tähtis on metallik värvi puhul see et kui detaili eraldi värvitakse oleks ta enamvähem samas asendis nagu on ta auto küljes. See sellepärast et tera vajub gravitatsiooni toimel eraldi ja kui auto kere näiteks pead värvima vertikaalis, ukse aga saad erali pukki panna ja horisontaalis värvida võib tekkida väike erinevus tooni kokkusobimises, see küll väga hullude ja rõvedate toonide puhul, eriti kolmekihilised pärlad :S

Peale teist kihti tuleks siis lasta jälle oodata kuni pind matt ja siis vaadata kas vajab veel üht märga kihti või lasta peale siis nn effekt kiht, ehk samuti õrn udu pinnale, nii et pind märjaks ei muutu, aga jääb hoopis esmapilgul selline "karvane", seda lastakse grammike suurema survega ja püssi kaugus peaks olema natuke suurem detailist. See kiht ühtlustab värvitud pinda ja jätab ühtlasema mulje.

Peale seda kui detail jälle matt, kontrollid üle, et kuskilt pilves ega triibus poleks, kui on siis võid effekt kihti korrata, kui ei ole, siis võid lakkimisega alustada.

Jeff Kui huvi suurem siis astu mõnipäev minu juurest läbi, näitan sulle...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Ise oleme tähele pannud, et kui udu alla lasta siis seisavad teised paremini peal enne voolamist....
2 märga kihti lastakse meite juures diagonaalis......(esimene kiht ühtepidi diagonaal ja teine kiht teistpidi diagonaal......või kui vaja siis esimene kiht ülalt alla ja teine vasakult paremale....mõte jääb samaks) - Ei ole nagu näha kui miski pilveski peaks olema. Kui ikka miski jama siis teeme nagu sina.....suurem surve ja kaugemalt sellist tolmutera peale sest lakk teeb ju kõik siledaks. Se tegelikult lisab effekti.
Jama on tõesti nende metallikute ja effekt värvidega.
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Postitus Postitas Teet »

roheline paistab igati kena. Eks rohelise puhul on mu meelest "kolerohelise" ja "ilusrohelise" vaheline joon väga kitsas. Su värv kui heledam on mu meelest olemuselt sinna koleda poole - aga piltidel ja selles valguses on väga ilus. Julge valik :)

kui Sa juba värvimisest pajatasid, siis ehk teed ka natu "reklaami": mis brändi happekrunti-krunti kasutad? Nt mu kasutatava DeBeeri puhul on olnud happekrunt saadaval vaid kollasena ning krunt kas valge või hallina - pahatihti passiks aga teistsugused alusvärvid hulka paremini...

jõudu,
Teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

Teet kirjutas:roheline paistab igati kena. Eks rohelise puhul on mu meelest "kolerohelise" ja "ilusrohelise" vaheline joon väga kitsas. Su värv kui heledam on mu meelest olemuselt sinna koleda poole - aga piltidel ja selles valguses on väga ilus. Julge valik :)

kui Sa juba värvimisest pajatasid, siis ehk teed ka natu "reklaami": mis brändi happekrunti-krunti kasutad? Nt mu kasutatava DeBeeri puhul on olnud happekrunt saadaval vaid kollasena ning krunt kas valge või hallina - pahatihti passiks aga teistsugused alusvärvid hulka paremini...

jõudu,
Teet
julge valik on ta tõesti, kuid polegi plaanis teha autot mis sulanduks linnapilti, vaid midagi mis silma torkaks, muidu pole sellisel ehitusel ju mõtet ;)
Ja kui päris aus olla siis endale see värv meeldib ja oma autot ehitan endale ;) muidugi ja mõtted alati teretulnud ;)

Nüüd materjalist:
Olen ka kasutanud seda debeeri kanakaka kollast happet, iseenesest on ta väga hea, teen oma tööd küll, kuid tal üks viga, debeeri happekrundi peab ennem pahteldamist ära kruntima veel filleriga, muidu võib juhtuda nii et laseb pahtli lahti hiljem. Ise kasutan juba pikka aega Spiez Hecker`i happekrunti, mis on küll 2 korda kallim debeeri omast, kuid samas see ei vaja fillerit vahele ja võib kohe peale pahtledada. Spiec`il hape siis punane, aga ega seal vahet pole mis värvi ta on, Näiteks Sikkensil on roheline...pole vahet täitevkrunt läheb ju peale niikuinii...
Aga Fillerist...ise olen kasutanud mitmeid erinevaid Roberllo, Dyna, 4CR, debeer(valspar), Dupont, Sikkens...ja igapäevaseks kasutuseks on jäänud 4CR, Roberllo ja mõnikord ka dyna, igal neist oma eelised ja miinused, viimased jäänud gapäeva kasutusse just nimelt hinna ja kvaliteedi suhte pärast. Dynaga pole 100% kindel, aga vähemalt 4CR ja Roberllol on kindlasti aluskrunte saada vähemalt kolmes erinevas toonis:hall, must ja valge. Kui mingi värv nõuab alustooni, siis võid ka ju neid krunte omavahel segada. Samas olemas ka toonkrundid ja alusvärvid. Eks see valik igaühe enda teha, kes kuidas teeb, kes mida taga ajab: aega, raha, kvaliteeti jne...

Lisan ka ühe tabeli mis näitab enamvähem mis alustooni mingile värvile alla vaja oleks...see tabel lihtsalt selleks et värv efektiivsemalt kataks ja värvikulu väiksem oleks..
Manused
aluskrundid.jpg
aluskrundid.jpg (76.29 KiB) Vaadatud 16681 korda
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

ja veel värvi kohta, ega terve auto selline ei tule, seepärast on ka luugil see 1300 :P uskuge mind auto tuleb küllaltki kontrastne ja ent mitte liialt kirev, siiber juba nö tava värvidest mis tänavatel liigub :P

ja siis veel väike jätk teedule, mis juhtub ühe värviga kui kasutada erinevaid värvi aluskrunte ja mis oleneb kihtida arvust :P
Manused
Krundi tooni erinevus.jpg
Krundi tooni erinevus.jpg (63.5 KiB) Vaadatud 16678 korda
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
trunkmonkey
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 21
Liitunud: T Juun 01, 2004 6:42 pm
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas trunkmonkey »

See leheroheline on kõige ilusam värv maailmas. Just autode jaoks. Säänseid pükse , särki või purjekat küll ei tahaks....


Aga jah , autodele ! Muah ! Ja tsiklitele. Triumphid eriti :)


Väga super valik !
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

vaatasin et pole kohe pikka aega midagi kirjutanud, õigupoolest polegi olnud midagi eriti kirjutada, tööd on nii palju et pole olnud eriti aega tegeleda, aga siiski....
eelmine nädal jõudis kohale põrnikale aju...
Pilt
samuti sai täna tegeletud tagumise strutbar`i lõpetamisega...peaksin homme treiali käest puksid kätte saama ja siis asja edasi liigutama...samuti on mingid liikumis märgata ka sisu poole pealt...hetkel vaikselt võtame hoogu et keskkonsool valmis saada koos kõige sinna juurdekäivaga...
Loodetavasti on ka kahe nädala pärast mul käes komplekt kolbe ja hülsse...
ikka veel on puudu nuka saaled, mille nüüd tellisin teist kanalit pidi, eks näis...

teab keegi öelda kas kellegil on eestis kogemusi 2.0 bussimootori plokikaante tegemisega? Hetkel kogun infot ja varsti oleks vaja end liigutama hakata :P
vaja oleks teha siis kaantel: portida(kuigi eriti seal midagi vist portida pole :( ) uued klapid ja kõik sinna kaasa käiv, ning hea oleks kui saaks ka natuke voolavust parandada.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Kas uued klapid tähendavad ka suuremaid klappe või lihtsalt sama mõõtu uued?
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

jeff01 kirjutas:Kas uued klapid tähendavad ka suuremaid klappe või lihtsalt sama mõõtu uued?
ausalt öeldes pole veel kindel, olen kuulnud nii üht kui teist, pm nagu aru olen saanud siis suurt vajadust pole suuremate klappide järele, kuid samas aitaks see kahjuks kaa ei tuleks...
eks kui saan konkreetse inimese kes asjaga tegeleb, siis vaatab mis soovitatakse...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Vasta