

Moderaator: ingmar
plokk kontrollitud ja remonti ei vaja, sama ka väntvõlliga.jeff01 kirjutas:Kas ploki oled ära kontrollinud raamsaalede teemal et se remonti ei vaja?
Kas sinu plokil on õliradika paigaldamiseks vaja vaid auk tekitada või miskit keerulisemat?
Mis on klapimõõt su plokikaantel.
Ei taha midagit halvasti öelda, kuid...dexter kirjutas: eelmine nädal sain ka kätte raamsaaled(1000kr) ja nukasaaled (370kr)(Kolbenschmidt), aga nukasaaled pidin kahjuks tagasi saatma kuna üks kael oli komplektist kaduma läinud vahepeal
Kuid minuarust pole type 1 ja 2 samad mis type 3?? minu mootori kood on cu/cv, ehk mitte midagi mis seal kirjas oleks...Style kirjutas:Ei taha midagit halvasti öelda, kuid...dexter kirjutas: eelmine nädal sain ka kätte raamsaaled(1000kr) ja nukasaaled (370kr)(Kolbenschmidt), aga nukasaaled pidin kahjuks tagasi saatma kuna üks kael oli komplektist kaduma läinud vahepeal
Nukasaaled - http://foorum.vw-buss.org/showthread.php?tid=373
Mardi sõnul ja ka ise visuaalse vaatluse tagajärjel, on need ühe mõõduga kõigil õhkmootoritel (v.a. alguaastate mootorid, s.o. 40-60 aastad). Vahe oli ühes saales, mille laius 1 mm erinev, kui ma õieti juttu mäletan.dexter kirjutas: Kuid minuarust pole type 1 ja 2 samad mis type 3?? minu mootori kood on cu/cv, ehk mitte midagi mis seal kirjas oleks...
kui sul pakkuda mulle, siis oleksin ikka huvitatatud...
tegelikult polnud see hape, millega pesti, vaid pesuaine, nad kutsuvad seda lihtsalt happeks, ametlikult tegemist Delta Force nimelise tootega, ja plokk oli enamvähem selline ka enne pessu saatmist, ainult kordades räpasem.Teet kirjutas:plokk näikse törts oksüdeerunud olevat - kas see oli nii enne hapet?dexter kirjutas:esmalt pesti siis happega pesumasinas ja peale seda veel kuumavee survekaga üle.