kui nüüd hästi läheb, siis äkkiste jõuan täna ka pleki sisse paigutada... ja siis võiks ploki juba kokku lükata.
'66 Type2 T1
Moderaator: ingmar
- ingmar
- Über-Vaataja

- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
edusammud. eile sain lõpuks kätte nuka saaled (tänud Style ja Aivar). jah, kolmas komplekt juba. kaks esimest olen suutnud ära kaotada. et mitte viga korrata, panin nad kohe sisse ka ja nuka peale. plokk on peaaegu juba. ja just tulin postkontorist ja sain kätte paki Soomest (thnx Ari). sees oli scat'i toodetud slip-in windage tray (plekitahvel. peaks aitama selle vastu, et järsus ja kiires kurvis õli ei valguks ühele poole mootorist ja selle tõttu süttib õlituluke), gene bergi õlipumba kate, uued rõhuklapid. need siis mootorisse, lisaks veel uued "kolmnurkakna" (sest tegelikult on need aknad split bussil ju nelinurksed, aga idee on neil sama) sulgurid. vanadest üks on puhta ära roostetanud. ja lisaks see korgike ka, mis asub mootori ees otsas nuka ees. mis pahatihti ununeb. ja mis minul oli ära kadunud. taas kord - thnx, Ari 
kui nüüd hästi läheb, siis äkkiste jõuan täna ka pleki sisse paigutada... ja siis võiks ploki juba kokku lükata.
kui nüüd hästi läheb, siis äkkiste jõuan täna ka pleki sisse paigutada... ja siis võiks ploki juba kokku lükata.
- Manused
-
- 2007-10-15-030.jpg (84.72 KiB) Vaadatud 24748 korda
- ingmar
- Über-Vaataja

- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
vot siis nii, et plokk sai kokku.
nati sisukirjeldust ka, ei viitsi siia kõike ümber kirjutada - http://www.dooker.eu/volkswagen/marukar ... hp?page=80
nati sisukirjeldust ka, ei viitsi siia kõike ümber kirjutada - http://www.dooker.eu/volkswagen/marukar ... hp?page=80
- Manused
-
- 2007-10-31-017.jpg (84.05 KiB) Vaadatud 24600 korda
-
- eri suurusega nuka otsas olevad punnid
- 2007-10-31-016.jpg (65.09 KiB) Vaadatud 24600 korda
- ingmar
- Über-Vaataja

- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
jupp aega läks mööda kui lõpuks garaazhi sain. aga eile õhtul sain nii kaugele, et toimetasin pisut mootori kallal. nimelt püüdsin alla saada õli surveklapid (või mis iganes nende vedruklappide nimi on). igal juhul - nii mõnedki soovitasid mul mitte kasutada tellitud aftermarket vedrusid ja silindreid, et pigem võtta mõnelt vanalt mootorilt. seda ma tegin... aga kaasas olev pilt näitas, et pikem vedru oli täiesti surnud. tagasi mootorisse läks: vanad silindrid, vana lühike vedru, uus pikk vedru. ehk saab asja.
ja nagu ikka minu tegemiste juures - kui panin silindrid sisse, siis need sinna ka jäid. kinni. jupp aega kangutasin välja ja puhastasin uuesti kanaleid. lõpptulemus: sain silindrid kätte ja tagasi ka nii, et nad liikusid vabalt.
a ja üks point veel. Mart Viljuse soovitus tuli väga kasuks. nimelt need vedruklapid on suurte "kruvipoltide" taga, kui nii nimetada. keeramiseks on mingit üüratut kruvikeerajat vaja. aga Mardi soovitus oli keevitada mutter peale. nojah, mina panin tavalise mutri, tema idee oli parem - sisekuuskant - kuna seal ei pea peale keevitust enam maha käiama, et padrud peale istuks piisavalt. aga soovitus on hea, VÄGA palju kugavam on keerata.
ja nagu ikka minu tegemiste juures - kui panin silindrid sisse, siis need sinna ka jäid. kinni. jupp aega kangutasin välja ja puhastasin uuesti kanaleid. lõpptulemus: sain silindrid kätte ja tagasi ka nii, et nad liikusid vabalt.
a ja üks point veel. Mart Viljuse soovitus tuli väga kasuks. nimelt need vedruklapid on suurte "kruvipoltide" taga, kui nii nimetada. keeramiseks on mingit üüratut kruvikeerajat vaja. aga Mardi soovitus oli keevitada mutter peale. nojah, mina panin tavalise mutri, tema idee oli parem - sisekuuskant - kuna seal ei pea peale keevitust enam maha käiama, et padrud peale istuks piisavalt. aga soovitus on hea, VÄGA palju kugavam on keerata.
- Manused
-
- 2007-12-02-003.jpg (81.14 KiB) Vaadatud 24471 korda
-
Teet
- paranemislootuseta

- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
hei-hei,
viimane teadaanne siin foorumis pärineb möödunud aastast - ega masin vahepeal edenenud pole?
...või on mingi produksjoonikompanii kõik kommentaarid üles ostnud?
Teet,
kellel telekapult ei tööta ning kes on seetõttu loobunud telekavaatamisest...
viimane teadaanne siin foorumis pärineb möödunud aastast - ega masin vahepeal edenenud pole?
...või on mingi produksjoonikompanii kõik kommentaarid üles ostnud?
Teet,
kellel telekapult ei tööta ning kes on seetõttu loobunud telekavaatamisest...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
- ingmar
- Über-Vaataja

- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
de-edenenud on, kui aus olla 
kuna ühe teise isendiga oli kiire-kiire, siis läks sinine buss osaliselt doonoriks. ehk et sealt tuli jupp ja väljamaale läks tellimus. eks nüüd peaks kohale tulnud jupid taas külge kruvima. 2 bussi oleks ikka 2 bussi
aga mootorit just ükspäev proovisin edendada. kolvid-silindrid on küljes,, õlipump ka.
kuna ühe teise isendiga oli kiire-kiire, siis läks sinine buss osaliselt doonoriks. ehk et sealt tuli jupp ja väljamaale läks tellimus. eks nüüd peaks kohale tulnud jupid taas külge kruvima. 2 bussi oleks ikka 2 bussi
aga mootorit just ükspäev proovisin edendada. kolvid-silindrid on küljes,, õlipump ka.
- Manused
-
- 2008-08-22-014.jpg (123.35 KiB) Vaadatud 24102 korda
-
- 2008-08-22-017.jpg (110.34 KiB) Vaadatud 24102 korda
- ingmar
- Über-Vaataja

- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
ohho, juba teine postitus see aasta. aga tuleb tunnistada, et vahepeal varjusurmas (ja mis seal salata, folkwagenile doonoriks) olnud isend tõuseb tuhast. on garaazhis pukkidel, sisuosa on peaaegu keevitatud, väljast veel nati keevitada jäänud. esipidurid koos. tagumised ootavad tegemist. sisu olemas, vaja paika panna. mootor käivitub salongist ja teeb seda kiirelt (1600cc singleport, sama mis kuskil piltidel, punast värvi, projektikat pole siiani suutnud edasi teha), kojamehed töötavad, elektris vaja tuled ära ühendada.
kusjuures - sisu meeldib mulle pea rohkemgi, kui FW oma. kuigi tõsi, praegu on osa sisust veel idee tasandil.
ja lähima ülesande tarvis ootab Orava käest talverattaid.
kusjuures - sisu meeldib mulle pea rohkemgi, kui FW oma. kuigi tõsi, praegu on osa sisust veel idee tasandil.
ja lähima ülesande tarvis ootab Orava käest talverattaid.
- Manused
-
- 2008-11-21-005.jpg (161.84 KiB) Vaadatud 23903 korda
-
- 2008-11-21-004.jpg (138.29 KiB) Vaadatud 23903 korda
-
- 2008-11-21-003.jpg (123.49 KiB) Vaadatud 23903 korda
-
- 2008-11-21-002.jpg (130.43 KiB) Vaadatud 23903 korda
-
- 2008-11-21-001.jpg (157.32 KiB) Vaadatud 23903 korda
- ingmar
- Über-Vaataja

- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
järjekordne update. esimesed proovid "värvimisega" andsid tulemuseks, et üldjoontes sobib ja et Vaido ei oska kilet paigaldada
kohe pean ära mainima, et kõik puristid võivad mitte antud teemat väga kommentaarida (kleepkilega auto katmine), sellel teegvusel on omad teatavad (ja minu jaoks täiesti piisavad) põhjused.
pikem vasak külg on ka valmis, jäänud salongi nurgad ära keevitada ja siis tagaosas tööd teha.
peale kile per*se keeramist ehitas Vaido pidureid edasi, keeras ka need sinna samasse kohta
ja aretas puuduvate juppide asemele täiesti üllatavas koguses kõikvõimalikku muud. ehk et pidurid peaksid varsti valmis saama. siis saab juba rattad alla panna (siinkohal suured suured tänud kõigile, kes kohe kiirelt oma vanu velgi loovutasid, sain 4+1 põrnika omad ja lisaks kahed roosted mosse omad, mis lähevadki kohe talveratastele) ja siis saab juba poodi sõita 
pikem vasak külg on ka valmis, jäänud salongi nurgad ära keevitada ja siis tagaosas tööd teha.
peale kile per*se keeramist ehitas Vaido pidureid edasi, keeras ka need sinna samasse kohta
- Manused
-
- 2008-12-07-013.jpg (173.88 KiB) Vaadatud 23814 korda
-
- 2008-12-07-006.jpg (139.03 KiB) Vaadatud 23815 korda
- ingmar
- Über-Vaataja

- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
niih... täna siis oli ametlik linnaring. tankla + pood (bensu ja õlle järele, pakkuge, kummast kumb)
masin töötab (ok, mõni funktsioon langes sõites ära, aga selleks ju testisõidud ongi), kiirendab, pidurdab ja mis peamine - ON SOE! stock soojendus + ~4kw gero tagaosas. oi bljad kui mõnus
tuleb tunnistada, et autost välja tulla oli paha, väljas oli nõmedalt külm 
masin töötab (ok, mõni funktsioon langes sõites ära, aga selleks ju testisõidud ongi), kiirendab, pidurdab ja mis peamine - ON SOE! stock soojendus + ~4kw gero tagaosas. oi bljad kui mõnus
- Manused
-
- 2008-12-26-008.jpg (115.53 KiB) Vaadatud 23734 korda
- ingmar
- Über-Vaataja

- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
nonii. mitte, et ma siia foorumi viitsiks koguaeg peegeldada sama juttu, mis ma www.dooker.eu peale kirjutan... aga vahekokkuvõte:
masin on edenenud, tänu arvukatele testisõitudele on välja tulnud palju vigu, osad on parandatud, osad on puutumata, osad on hullemaks läinud (peamiselt siis minu sekkumise tõttu)
paar pilti ka, kuna juttu ei viitsi niipalju kirjutada
masin on edenenud, tänu arvukatele testisõitudele on välja tulnud palju vigu, osad on parandatud, osad on puutumata, osad on hullemaks läinud (peamiselt siis minu sekkumise tõttu)
paar pilti ka, kuna juttu ei viitsi niipalju kirjutada
- Manused
-
- 2009-01-19-011.jpg (103.11 KiB) Vaadatud 23363 korda