Vw 1300 1966

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Kui võimas peaks olema generaator, et autosse paigaldada 12->220 inverter ja soojapuhur :?: :D
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

jeff01 kirjutas:Kui võimas peaks olema generaator, et autosse paigaldada 12->220 inverter ja soojapuhur :?: :D
:D :D :D peaaegu... tegelikult ikka ajan taga seda õliradika teemat...eks vaatab, mis sellest mõttest esialgu välja tuleb.... :roll: Ega muud eemärki tal pole kui vihmase ilmaga aken udust puhtaks puhuda....

täna õhtul aga tuli töökaaslane töökotta ja uuris ja puuris ning leidis väikse värvipüssi :P lõpptulemus siis selline :
Pilt
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
bill
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 606
Liitunud: N Veebr 05, 2004 6:46 pm
Asukoht: TÜRI
Kontakt:

Postitus Postitas bill »

....Nüüd lased hommikul laki peale ja ootad jälle õhtut.. :DMuide mitu õlut kõrvale kulus?? :twisted:
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

bill kirjutas:....Nüüd lased hommikul laki peale ja ootad jälle õhtut.. :DMuide mitu õlut kõrvale kulus?? :twisted:
lakkida vara veel, pole korralikku kruntigi veel seljas...õllesid ei kulunud, kulus aega umbes 20 minutit ja kutt hoidis seda püssi esimest koda käes :shock: mõnel lihtsalt on annet ;)
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
bill
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 606
Liitunud: N Veebr 05, 2004 6:46 pm
Asukoht: TÜRI
Kontakt:

Postitus Postitas bill »

[...et siis ilma aerograafita ?
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

bill kirjutas:[...et siis ilma aerograafita ?
lõpptulemus? no las see töökaaslane veel harjutab ja eks kui keretööd tehtud ja uus värv peal, eks siis lasen midagi ikka teha...lisab unikaalsust, hetkel ta ainult "sirgeldas" mu auto peal :D
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
bill
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 606
Liitunud: N Veebr 05, 2004 6:46 pm
Asukoht: TÜRI
Kontakt:

Postitus Postitas bill »

head annet ei tasu peidus hoida.Meil võiks ju ka üks Mike Lavalle olla-saaks leeki jm. :twisted:
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

bill kirjutas:head annet ei tasu peidus hoida.Meil võiks ju ka üks Mike Lavalle olla-saaks leeki jm. :twisted:
kindlasti ei jää see anne peitu seal :P kutt lubas iga õhtu nüüd töökotta tulla ja katsetada ;)
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
bill
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 606
Liitunud: N Veebr 05, 2004 6:46 pm
Asukoht: TÜRI
Kontakt:

Postitus Postitas bill »

pane siis hommikul valge krunt peale ,ja õhtulnäeme jälle ilusat pilti :D
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

bill kirjutas:pane siis hommikul valge krunt peale ,ja õhtulnäeme jälle ilusat pilti :D
oi kui hea meelega paneks :P aga vaja veel natuke pahtliga mängida siit sealt, pole viimasel ajal aega olnud et savi vedada ja lihvida...küll jõuab, kiiret pole kuskile ;) homme hoopis teised asjad plaanis ;)
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

nii..tänane päev:
mootori kest sai siis lõpuks peale, nüüd aeg hakata leiutama geneka kohta ja jahutust.

Samuti kindluse mõttes lisasime tagumise mootori toe, selleks sobis siis väga hästi bussi originaal tugi, aga natuke väikemana kui originaalis :P Heh täna tuli välja ka eelmise omaniku järjekordne vapustav kevitusoskus, mõtlesin et sellised leiud lõppenud :D, nimelt kui tagumist mootori kinnitust sobitasime, siis tahtsime seda kinnitada stange kinnituste koha peal, tuli aga välja et need seal erinevate kõrguste peal, üks 5cm kõrgemal kui teine :D, midagi polnud teha, tuli ka tala samasugune teha :D

mugavuse mõttes tegime ümber ka pedaalid, kuna nüüd on autol ripp pedaalid ja kõik hüdraulika peal, siis jäid pedaalid põrandast natuke ebamugavalt kõrgele, natuke mõõtmist, lõikamist, katsetamist ja keevitamist ning saidki pedaalid allapoole viidud, homme vaja veel lõpetada nendega
Pilt
Pilt
Pilt
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

niih, pool päevakest jälle töökojas pisiasjadega möllatud...krt töö hakkab juba põrra ehitust segama :D

igatahes täna sai midagi ka tehtud: piduri pedaalid pikendatud (kuna vaatasin et liialt varba otsaga tipib muidu pedaale)
Pilt

sai ka uus mootori tala kenasti lõpetatud ja paika aetud.
Pilt

kuna mootor paigas ja ruumi ikka häbematult vähe siis täna hakkasime otsima generaatorile kohta...päris palju mõtlemist ja arutamist, lõpuks siis netis surfates ja loogikat järgides saime asukohaks selle:

Pilt

kui geneka asukoht enamvähem paigas hakkasin vaatama et kuhu ma rihma ratta paigutaks :S originaal 2.0 mootori oma ei mahu enam vahele, kuna originaalil ju jahutus ribid ja siis alles rihmaratas, seega polnud muud varjanti, kui originaali natuke õhemaks teha, ehk lõikasime siis need ribid vahelt ära, siis peaks mahtuma, peaks kuna 100% pole kindel kuna väntvõlli pole hetkel plokis, umbkaudse mõõtmise järel peaks nagu sobima...loodame et ka reaalselt sobib.Pilt
Pilt

täna ei jõudnuki enam seda rihmaratast lõpetada, eks homme kah päev...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
tiblu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 200
Liitunud: L Aug 11, 2007 10:11 pm
Asukoht: Harjumaa

Tore!

Postitus Postitas tiblu »

Tore vaadata kuidas mõnel ikka asi edeneb, erinevalt jah.. noh.. :oops:
Hoogu juurde!
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 531
Liitunud: P Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

täna puudutas mu auto tagumik üle pika pika aja jälle esimest korda maad :P ehk said siis rattad uuesti alla, tegelikult oli lihtsalt teise projekti jaoks pukke laenata, aga tänu sellele sain aimu auto reaalsest kõrgusest ja see ikka väga kõrge, siinkohal natuke kiruksgi Ingmarit kes mulle igausgu lollusi pähe paneb :D :D :D ikka vaja jah madalamaks lasta...
Pilt

hetkel veel muidugi esimene ots pukkide peal ja all ka 13" veljed, kuid siiski way too high :P

täna tegime ära veel ka mootori alumise plekiringi, õigemini küll nö vormid kuna kogu jahutus koja kavatsen teha klaasriidest, tuleb ilusam ja siledam, ning kordades lihtsam on kuju anda.
Pilt

sain kätte ka kaua oodatud jahutus ventilaatori, mis maub ära täpselt nibin nabin kapoti alla :S tegu siis audi a6 jahutusradika vendikaga. Nüüd vaja raam teha ja paika tõsta :PPilt
Pilt

põrrast hetkel saanud suht vikerkaare värvides auto :D
Pilt

loodan äkki parimal juhul järmine nädal keretöödega lõpetada, vähemalt nii kaugele asjaga minna et saaks paljalt kere esimese krundi alla...aga eks näis, loodame et mitte nagu tavaliselt :D
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
mart154
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 252
Liitunud: T Okt 12, 2004 5:06 pm

Postitus Postitas mart154 »

Oled sa kindel, et see "suvaline ventikas" piisavaks osutub?

Minu kaudu saab näiteks uusi Spali vente...
Vasta