Vw 1300 1966
Moderaator: ingmar
Leidsin netist ühed vanakooli veljed
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Just in case.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Just in case.
Olen neist velgedest juba teadlik, neile velgedele ihuvad juba palju hammast
Olen ka sellest teadlik et need Jeff01 vanad veljed, kui ma ei eksi siis olid need ta 924 all??
velgedega mul natuke teine plaan...hetkel asi veel liialt lahtine et avalikult hõisata, mulle ei meeldi ennem hõisata kui asi kindel
mõned pildid:
rummud värvitud

Pm tagumine osa koos, ehk komplekt olemas....rumme vaja ainult veel natuke väiksemaks teha, kuna hetke läbimõõt 143,4 aga ketastel oli keskmiseks avaks 135,0, et siis korra veel treiali juurde ja ongi valmis...
esimeste käändmike võllid:

lasin siis sisse freesida keskele süvendi.
ja käändmik ise:

sellel lasin siis originaal võlli maha lõigata ja punni sinna freesida...ja augud puurida ning keermestada... mis aga tuli väikseks tagasilöögiks oli see, et see võlli laagrid jah sobivad sellele porsche kompletkile, kuid porsche võll umbes cm pikem :S ja seda ei olnud ka kataloogis kirjas
üritan esimesel võimalusel tagasi poodi minna ja uurida kas midagi asendada annab või äkki kannatab audi osade peale üle minna, kui ei siis tuleb metallimeestega aru pidada

Hüdrauline käsipidur

Siin kasutasin mokitsa siduri silindrit, kuna see minuarust üks kõige töökindlamaid ning sobis siia väga hästi.
El akna tõstukid

akna tõstukiteks kasutasin siis Audi 200 tagumisi tõstukeid
Võimendi paika pandult ning värvitult:

ja muidugi sai edasi kere pahteldatud...seega ütleks siin valjult välja, kuna tean et sa niikuinii seda loed...Ardi....ruttu, vajan abi

peale igat pahteldamist kasutasin nö kontroll värvi
Lõpuks jäi masin minust maha siis sellisena:


ehk siis valmis on kõrvalistuja poolne külg(kere), juhipoolne tagumine tiib(kere) ja katus. Veel vähest ülevaatamist vajavad juhu uks ja juhipoolne esimene tiib(kere), seal siis pahtli augud täita ja servad üle käia. kapott on kaa peaaegu valmis, suurem osa tehtud nipet näpet veel, selle raniga peab mässama veel natuke. taga ots kah suht lõpusirgel, mingi kuju tuleb sealt juba välja. ja tegemata on veel esimene ots kuhu kapott peale läheb..seal ainult fiiber pahtel hetkel....ja mudigi on poole peal tiivad...neile ma ei taha ausalt öeldes mõeldagi
nüüd järgmine nädal ma jälle ei saa põrraga tegeleda kuna kahjks pole eestis...jälle aeg mõtteid ja varuosi koguda

velgedega mul natuke teine plaan...hetkel asi veel liialt lahtine et avalikult hõisata, mulle ei meeldi ennem hõisata kui asi kindel

mõned pildid:
rummud värvitud

Pm tagumine osa koos, ehk komplekt olemas....rumme vaja ainult veel natuke väiksemaks teha, kuna hetke läbimõõt 143,4 aga ketastel oli keskmiseks avaks 135,0, et siis korra veel treiali juurde ja ongi valmis...
esimeste käändmike võllid:

lasin siis sisse freesida keskele süvendi.
ja käändmik ise:

sellel lasin siis originaal võlli maha lõigata ja punni sinna freesida...ja augud puurida ning keermestada... mis aga tuli väikseks tagasilöögiks oli see, et see võlli laagrid jah sobivad sellele porsche kompletkile, kuid porsche võll umbes cm pikem :S ja seda ei olnud ka kataloogis kirjas


Hüdrauline käsipidur

Siin kasutasin mokitsa siduri silindrit, kuna see minuarust üks kõige töökindlamaid ning sobis siia väga hästi.
El akna tõstukid

akna tõstukiteks kasutasin siis Audi 200 tagumisi tõstukeid
Võimendi paika pandult ning värvitult:

ja muidugi sai edasi kere pahteldatud...seega ütleks siin valjult välja, kuna tean et sa niikuinii seda loed...Ardi....ruttu, vajan abi


peale igat pahteldamist kasutasin nö kontroll värvi
Lõpuks jäi masin minust maha siis sellisena:


ehk siis valmis on kõrvalistuja poolne külg(kere), juhipoolne tagumine tiib(kere) ja katus. Veel vähest ülevaatamist vajavad juhu uks ja juhipoolne esimene tiib(kere), seal siis pahtli augud täita ja servad üle käia. kapott on kaa peaaegu valmis, suurem osa tehtud nipet näpet veel, selle raniga peab mässama veel natuke. taga ots kah suht lõpusirgel, mingi kuju tuleb sealt juba välja. ja tegemata on veel esimene ots kuhu kapott peale läheb..seal ainult fiiber pahtel hetkel....ja mudigi on poole peal tiivad...neile ma ei taha ausalt öeldes mõeldagi

nüüd järgmine nädal ma jälle ei saa põrraga tegeleda kuna kahjks pole eestis...jälle aeg mõtteid ja varuosi koguda

1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
nädal eemal olnud...ning isu suht suur uuesti asjaga pihta alustada...ainuke asi on raha
nagu ikka....kui muud teha pole siis võib ka mootorit sobitama hakata
aga viimased pildid siis viimastest asjadest:

tegemist siis porsche 928 istmetega kui ma ei eksi, asjad väga toekad ja mugavad, samas pole nii sügavad et väljaronimiseks oleks mingit köit lakke vaja
Hetkel need siis veel sellised, koos uue sisu tegemisega saavad ka istmed siis uue naha ja turvavööde augud

viimane pilt autost siis selline....Ärge neid velgi vaadake
neid tõllarattaid ma põrrale külge ei keera, need olid seal niisama prooviks...ja teatud inimeste häirimiseks 

aga viimased pildid siis viimastest asjadest:

tegemist siis porsche 928 istmetega kui ma ei eksi, asjad väga toekad ja mugavad, samas pole nii sügavad et väljaronimiseks oleks mingit köit lakke vaja


viimane pilt autost siis selline....Ärge neid velgi vaadake


1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
tere jälle üle pika aja, tükk aega pole midagi juhtunud, kuna ma polnud eestis(kuradi töökoht sunnib sellisel põrra ehitamise ajal reisima
)
ega tegelikult pole ka selle nädalaga palju muutnud, ainult see asi et lõpuks täna jõudis minu töökotta selline asi:



Homme üritan mootori laiali võtta, üle pesta, ära mõõta ning väliskesta uuesti kokku panna, et saaks hakata mootorit peale sobitama...eks vaatab kaugele jõuab siis asjaga....

ega tegelikult pole ka selle nädalaga palju muutnud, ainult see asi et lõpuks täna jõudis minu töökotta selline asi:



Homme üritan mootori laiali võtta, üle pesta, ära mõõta ning väliskesta uuesti kokku panna, et saaks hakata mootorit peale sobitama...eks vaatab kaugele jõuab siis asjaga....

1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
sellelt mootorilt saad ainult tooriku,jahutuse pead ise aretama,originaalis see põrnikale alla ei mahu,hooratas tahab sobitamist jne.Vihjeid siit http://www.aircooledtech.com/type4_upright_conversion/
reedel käis siis mootor pulkadeks. 



paistis silmaga üpris heas korras olevat, polnud nagu midagi näha, ainult nukk vajab vist vahetust, seal olid sellised kahtlased jäljed. Eks homme saan täpsemalt teada, siis mõõdan kõik täpselt üle, loodan vähemalt et midagi hullu pole.
nüüd mõõdan mootori üle, ja siis läheb kest kokku tagasi, ning hakkan peale sobitama, kui mootor peal saab hakata uuele jahutuskojale mõtlema, samuti ka väljalske ja sisselaske torustikule.
Näitasin ka ploki kaant tuttavale et väljalaske ja sisselaske flantsid mulle teeks, aga esmalt soovitati kaande ära portida ja siis edasi vaadata...eks pean hakkama ka seda asja siis uurima[/img]




paistis silmaga üpris heas korras olevat, polnud nagu midagi näha, ainult nukk vajab vist vahetust, seal olid sellised kahtlased jäljed. Eks homme saan täpsemalt teada, siis mõõdan kõik täpselt üle, loodan vähemalt et midagi hullu pole.
nüüd mõõdan mootori üle, ja siis läheb kest kokku tagasi, ning hakkan peale sobitama, kui mootor peal saab hakata uuele jahutuskojale mõtlema, samuti ka väljalske ja sisselaske torustikule.
Näitasin ka ploki kaant tuttavale et väljalaske ja sisselaske flantsid mulle teeks, aga esmalt soovitati kaande ära portida ja siis edasi vaadata...eks pean hakkama ka seda asja siis uurima[/img]
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
mart154 kirjutas:Mis plaanid sul mootoriga on?
Ülelaadimine ikka?
Mul oleks sulle huvitavaid komponente seoses ülelaadimisega pakkuda.
Plaanid on suured

komponente võid pakkuda PM, huvi alati uute asjade vastu

nii aga täna sain natuke kurvema uudise teadjaks, nimelt on nii hülsid kui kolvid mõõdust väljas ja seda kuni pool mm :S
paneks siia endale meeldetuletuseks mõõdud üles:
Hülsid: 94,52 94,5 94,41 94,54 originaal peaks olema 94
Kolvid: 93,55 93,3 93,25 93,10 originaal peaks olema 93,8
nii et kulumine päris suur


täna said ka istmete siinide uued kinnitused valmis lõigatud, puuritud ja paika tõstetud, homme vast keevitame kinni ära ja saavad istmed paika.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
hetkel üks mill jahjeff01 kirjutas:Millimeeter tolerantsi tõesti palju vist![]()
Oled juba uurinud palju uus kolvi/silindrite komplekt maksta võib? ilmselt rohkem kui originaal mootori omad

hetkel veel põhjalikku hinda pole uurinud...eks pean seda lähiajal uurima...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
täna said sisse siis lõpuks ka istmed
kurjam see põrra on ikka pisike ja imeliku kere ehitusega, algul üritasime istmeid sirgelt panna, kuid põrra kere läheb ju koonuseks kokku ja ei olnud muud varjanti, kui istmed samuti siis mööda kere joont jooksma panna..Kusjuures üks asi mis mind istemete paneku juures veidike häiris oli, see et juhi iste ei ole 100% rooliga sirgelt, ehk rool oon natuke nihkes paremale poole, sama asi oli ka eelmiste istmetega ja no ega need hetkelised porsche istmed just väiksemad pole.
Samuti sai paika seatud veel klaasipesu paak ja esimesed mõtted soenduse ehitamisest arutatud, samuti ka tagumise istme taguse kinniehitamisest.




eks homme ees uus päev....

Samuti sai paika seatud veel klaasipesu paak ja esimesed mõtted soenduse ehitamisest arutatud, samuti ka tagumise istme taguse kinniehitamisest.




eks homme ees uus päev....
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks